Νοέμβριος. Η αυλαία έκλεισε πρόσφατα για μια από τις μεγαλύτερες παραστάσεις της σεζόν, τις αμερικανικές εκλογές. Και άνοιξε για την παράσταση του έργου του Μάμετ «Νοέμβριος» στο Θέατρο Εμπορικόν που σχολιάζει καυστικά το πολιτικοκοινωνικό σύστημα.

Ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης μιλάει για το έργο που σκηνοθέτησε και πρωταγωνιστεί.

 

Πώς αποφασίσατε να ανεβάσετε το Νοέμβριο του Μάμετ; Έπαιξε ρόλο στην απόφαση η επικαιρότητα των Αμερικάνικων εκλογών, αλλά και τα δικά μας εσωτερικά πολιτικοοικονομικά σκάνδαλα;

Δεν θα έλεγα ότι έπαιξαν ρόλο οι αμερικανικές εκλογές και όποια τέτοιου είδους επικαιρότητα. Ο Μάμετ με τον Νοέμβριο (Ο Πρόεδρος, 2 γαλοπούλες και οι εκλογές) δεν μιλάει γι αυτό. Με αφορμή τις εκλογές γράφει μια καυστική σάτιρα για όλο το πολιτικοκοινωνικό σύστημα.

Ανεβάζετε ένα πολιτικό έργο στην καρδιά της εμπορικής πιάτσας της Αθήνας. Δεν είναι ρίσκο; Τι σας λέει η έως τώρα ανταπόκριση του κοινού;

Πράγματι είναι ένα ρίσκο…Έτσι κι’ αλλιώς η δουλειά μας είναι ένα ρίσκο. Κάθε φορά είναι μια καινούργια περιπέτεια. Και η περιπέτεια ενέχει και τον κίνδυνο της πτώσης. Αλίμονο όμως αν αυτό λειτουργούσε ανασταλτικά και δεν μας επέτρεπε να τολμάμε. Εμείς λοιπόν τολμήσαμε. Είναι ελπιδοφόρο για μας, ότι ο κόσμος που μέχρι στιγμής έχει δει την παράσταση, και δεν μιλάω μόνο γι’ αυτούς που είναι ενημερωμένοι, που ξέρουν τον Μάμετ, αντιδρά πολύ ζεστά. Η ανταπόκριση, είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Το κοινό, αισθάνομαι ότι, στην αρχή αντιμετωπίζει με έκπληξη-απορία αυτό που βλέπει, αλλά μπαίνει σιγά-σιγά και τελικά αν το χειροκρότημα είναι μέτρο, νομίζω ότι του αρέσει πολύ. Το αν πραγματικά συμβαίνει αυτό θα φανεί στην πορεία…Αν τους αρέσει πραγματικά θα στείλουν κι άλλους…

novemberΓια ποιο λόγο πιστεύετε πως θα έπρεπε να έρθει κάποιος να παρακολουθήσει το Νοέμβριο;

Γιατί είναι ένα σπουδαίο έργο. Είναι σαν να γράφτηκε τώρα για την Ελλάδα. Είναι, όπως είπα και προηγουμένως, μια καυστική σάτιρα απολύτως αναγνωρίσιμη. Θέτει ερωτήματα για καυτά θέματα που μας απασχολούν όλους. Και στο δεύτερο μέρος απογειώνεται σε μια εξωφρενική κωμωδία…Η αλήθεια είναι, πως είναι ακατάλληλο για ψευτοηθικολόγους, γιατί ο Μάμετ- όπως και στα άλλα έργα του- χρησιμοποιεί μια πολύ σκληρή γλώσσα…Ο πρόεδρος μιλάει σα λιμενεργάτης σε καταγώγιο…Και βέβαια αυτό δε γίνεται για σκανδαλολογικούς λόγους. Ο Μάμετ χτίζει χαρακτήρα με αυτή τη γλώσσα.

Ο Μάμετ αρνείται ότι μοντέλο του Charles Smith αποτελεί ο George Bush. Τον χρησιμοποιήσατε ως αναφορά στην προσέγγιση του χαρακτήρα;

Είμαι σίγουρος ότι ο Μάμετ δεν γράφει για τον Bush. Παρ’ όλα αυτά ο George Bush, ήταν πλούτος για ένα συγγραφέα, ήταν μεγάλη πηγή έμπνευσης για τα θέματα που ήθελε να θίξει ο Μάμετ…

Εντοπίσατε στο ρόλο σας ελαφρυντικά στοιχεία; Αν ήθελε κάποιος να υπερασπιστεί έναν αμοραλιστή, καιροσκόπο πολιτικό όπως ο Charles τι θα έβρισκε;

Η ανθρώπινη φύση είναι από μόνη της ένα ελαφρυντικό. Κι’ εγώ σαν καλλιτέχνης οφείλω να μπαίνω στον κόπο να την κατανοώ, κι’ όχι μόνο να την κατακρίνω. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ένας ηθοποιός, πλησιάζοντας ένα ρόλο, είναι αυτό ακριβώς. Να βρίσκει τα ελαφρυντικά, να τον δικαιολογεί, και εντέλει να τον …αγαπά. Ακόμα κι’ αν πρόκειται για τον μεγαλύτερο εγκληματία. Είναι ο μόνος δρόμος για να πλησιάσεις (ολοκληρωτικά) ένα ρόλο. Άλλωστε αυτός ο δρόμος είναι που θέλω να καταφέρω να ακολουθώ και στη ζωή μου…Ζούμε σε μια εποχή που η κυρίαρχη κουλτούρα είναι «δείχνω με το δάχτυλο αυτόν που φταίει»…Δεν θέλω να συμμετέχω σ’ αυτό, όσο κι’ αν κοστίζει…

Το έργο είναι ένας καταπέλτης απέναντι στους αλλοτριωμένους πολιτικούς μηχανισμούς. Έχει βρεθεί ανάμεσα στους θεατές κάποιος πολιτικός; Ποια ήταν η αντίδραση του;

Ο Χρήστος Πρωτόπαπας σταθερός θεατής της δουλειάς μας ήρθε στην πρεμιέρα, η φίλη μας Ελένη Κούρκουλα, και η Μαρριέτα Γιαννάκου, αυτή η σπουδαία γυναίκα. Θεωρώ ότι και οι τρεις, δεν έχουν καμιά σχέση με το πρότυπο του Μάμετ…Και οι αντιδράσεις και τα σχόλια τους ήταν ιδιαιτέρως θερμά έως και συγκινητικά, και πολύ τους ευχαριστώ.

Έχει τελικά ελπίδες η κοινωνική δικαιοσύνη μέσα στα πολιτικά γραφεία, όταν στο έργο του Μάμετ η διαφθορά δεν πηγάζει μόνο από τον πολιτικό αλλά και από τους απλούς πολίτες;

Τώρα χτύπησες κέντρο…Αυτό ακριβώς είναι το θέμα που θέτει ο Μάμετ με αυτό το έργο. Όπως λέει κι ο ίδιος «…κάποτε πίστευα ότι για ότι κακό συμβαίνει φταίνε αυτοί που κυβερνούν, και όλοι οι άλλοι είμαστε καλοί, καλοκάγαθοι, καλοσυνάτοι άνθρωποι…». Η διαπλοκή, η μίζα, η διαφθορά χρειάζεται σίγουρα 2 μέρη. Απ’ τη μια οι πολιτικοί κι απ’ την άλλη…;

Γιατί πιστεύετε πως ο Μάμετ επέλεξε τη δομή μιας κωμωδίας (χωρίς να μας έχει συνηθίσει) προκειμένου να προσεγγίσει ένα τόσο σοβαρό θέμα;

Γιατί -φαντάζομαι- πιστεύει, ότι μ’ αυτό τον τρόπο θα μιλήσει σε ένα μεγαλύτερο κοινό, και πιθανότατα θα μιλήσει μέσα από τη γλώσσα της κωμωδίας πολύ πιο αποτελεσματικά.

Μπορεί μια κωμωδία να προβληματίσει, να οδηγήσει σε σκέψεις και τελικά να μας ενεργοποιήσει;

Αυτό είναι ένα ερώτημα που αφορά στην τέχνη γενικότερα…Μακάρι να συμβαίνει…Δεν μπορούμε να έχουμε ολοκληρωμένες απαντήσεις νομίζω. Ο καθένας παίρνει από ένα έργο τέχνης ,όπως κι από τη ζωή, αυτό που του αξίζει.

Τα τελευταία χρόνια καταπιάνεστε και με τη σκηνοθεσία των έργων που επιλέγετε να παρουσιάσετε. Συνδυάζετε εύκολα τις δύο ιδιότητες, ηθοποιού – σκηνοθέτη;

Είναι ένα δύσκολο αλλά και ιδιαίτερα ενδιαφέρον παιχνίδι. Και λέω παιχνίδι γιατί έτσι θέλω να αντιμετωπίζω τη σκηνική πράξη. Με την αθωότητα, τη σοβαρότητα και την πίστη που αντιμετωπίζει ένα παιδί το παιχνίδι και το ψέμα…

Που κρίνεται η επιτυχία μιας παράστασης; Σε πιο σημείο της πορείας μπορείτε να πείτε με σιγουριά πως το στοίχημα κερδήθηκε;

Η επιτυχία κρίνεται από το πώς αυτό που με αγάπη, κόπο και πίστη φτιάχνεις αγγίζει το κοινό. Και μιλάω και για τους 10 και για τους 10.000. Όσους περισσότερους κερδίζεις, τόσο καλύτερα. Πιστεύω και παλεύω γι’ αυτό που φτιάξαμε, εντός και εκτός σκηνής, κάθε μέρα μέχρι την τελευταία παράσταση. Τότε μπορείς να κάνεις και τον απολογισμό πιο ψύχραιμα και πιο δίκαια…

november

 


"Νοέμβριος" στο Θέατρο Εμπορικόν

Διαβάστε την κριτική παρουσίαση της παράστασης του mixtape.gr από τον Γεράσιμο Ευαγγελάτο

Μετάφραση: Θοδωρής Πετρόπουλος
Σκηνοθεσία: Χρήστος Χατζηπαναγιώτης
Σκηνικά: Ντίνος Πετράτος
Κοστούμια: Κατερίνα Παπανικολάου
Φωτισμοί: Κατερίνα Μαραγκουδάκη
Μουσική επιμέλεια: Γιάννης Νένες

Παίζουν: Χρήστος Χατζηπαναγιώτης, Βίκυ Σταυροπούλου, Ιωσήφ Μαρινάκης, Χρήστος Βασιλόπουλος, Μάνος Πίντζης

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Τετάρτη 8μ.μ.
Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή: 9.15 μ.μ.
Σάββατο, Κυριακή 6.15 μ.μ. (λαϊκή απογευματινή)

Τιμές εισιτηρίων
ΠΛΑΤΕΙΑ – ΘΕΩΡEΙΟ 25 €
ΕΞΩΣΤΗΣ 22 €
ΛΑΪΚΗ 18 €
ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ 18 €
ΟΜΑΔΙΚΟ 18 €
Την Πέμπτη για θεατές κάτω των 25 και άνω των 60 ετών Εισιτήριο 18 €

Εμπορικόν
Σαρρή 11, Ψυρρή
Τηλ: 210 3211750
www.ellthea.gr

Διάβασε επίσης...
Tabac Rouge @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Ο Κόκκινος Καπνός του James Thiérrée ή πώς βυθίζεσαι σε ένα μαγικό όνειρο.    Όταν ο James Thiérrée υποδύθηκε τον Raoul πριν από τρία χρόνια, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, η έκπληξή μας ήταν τέτοια που δύσκολα χωρούσε σε λέξεις. Αυτή τη φορά, υποψιασμένοι πλέον για το ονειρικό σύμπαν το οποίο με δεξιοτεχνία συνθέτει επί ...
Συνέχεια...
Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων στο Booze Cooperativa
Μια σύνθετη solo performance όπου η οικοδέσποινα Αλίκη, ηρωίδα και αφηγήτρια της ιστορίας της, «ξεναγεί» τον θεατή στο κόσμο του έργου του Lewis Carroll συνδυάζοντας διαφορετικά μέσα (κείμενο, κίνηση, βίντεο, ήχοι, φωνές, αντικείμενα, κατασκευές).Σ' αυτό το θέαμα το κείμενο λέγεται ή ακούγεται την ίδια στιγμή που εικόνες δημιουργούνται από την ...
Συνέχεια...
Χωρίς τον Λευτέρη Βογιατζή
Να μια φορά που τα cliche έχουν νόημα: το θέατρο θα είναι από σήμερα πολύ φτωχότερο.  Ο Λευτέρης Βογιατζής πέθανε σήμερα, σε ηλικία 68 ετών, μετά από πολυετή μάχη με τον καρκίνο. Πολλά cliche χωράνε στους χαρακτηρισμούς με τους οποίους μπορεί να τον περιγράψει κανείς και είναι, πραγματικά, ένας από τους ...
Συνέχεια...
Η Καταιγίδα
Όσο νομίζεις πως έχεις αφήσει πίσω το παρελθόν σου, τόσο αυτό έρχεται και μετακομίζει στον πάνω όροφο του σπιτιού σου με τον νέο της άντρα και το παιδί σου που δεν γνωρίζεις. Και πόση ένταση να αντέξει αυτό το μικρό, εύθραυστο σαν κουκλόσπιτο Σιωπηλό Σπίτι  πριν καταπλακωθεί και καταπατηθεί από τις τσιρίδες ...
Συνέχεια...
Το Γάλα
Όταν η ¶ννα Βαγενά ανακοίνωσε την απόφαση της να παρουσιάσει το φετινό χειμώνα το Γάλα του Βασίλη Κατσικονούρη, πολλοί ήταν αυτοί που μειδίασαν ειρωνικά. Και έσπευσαν να συμπληρώσουν ότι μάλλον τρελή θα είναι να συνεχίσει ένα έργο που έπαιζε ήδη δύο σεζόν στο Εθνικό Θέατρο σημειώνοντας τεράστια επιτυχία με τρεις ...
Συνέχεια...
Φρίντα – Φρίντα
Για τη Φρίντα Κάλο δε χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Ακόμα κι αν η ζωγραφική δεν είναι το φόρτε σας και δεν είστε εξοικειωμένοι με την τεχνοτροπία μιας από τις σημαντικότερες φυσιογνωμίες του 20ου αιώνα, έχετε σίγουρα θαυμάσει τις γεμάτες χρώμα αυτοπροσωπογραφίες της. Και σίγουρα έχετε πιάσει τον εαυτό σας να αναρωτιέται ...
Συνέχεια...
Από δω και πέρα μόνο Happy End
Ξεκινώντας για το θέατρο Χώρα οι προθέσεις μου δεν ήταν καθόλου καλές (και ελπίδες δεν υπήρχαν καν). Το μόνο που περίμενα να δω ήταν το μέγεθος της καταστροφής μίας από τις πιο αγαπημένες μου ταινίες, του «Breakfast at Tiffany's», στη θεατρική της απόδοση.Σκεφτόμουν τρόπους εκδίκησης της Γεωργία Μαυραγάνη γι αυτό ...
Συνέχεια...
‘Φόνος Μετά Μουσικής’ στη Θεατρική σκηνή Ζωή Λάσκαρη – Κερδίστε προσκλήσεις!
«.. Η Εύα -μια νεαρή κοπέλα με έντονο και ιδιαίτερο χαρακτήρα και «ξεχωριστή» άποψη για τη ζωή- είναι παντρεμένη μ΄έναν ήσυχο και καλόβολο άντρα. Θεωρώντας όμως τον εαυτό της παραμελημένο, βρίσκει τον έρωτα (με ανορθόδοξο τρόπο) σ΄ έναν άλλο άντρα. Πως πείθει τον εραστή να σκοτώσουν τον σύζυγο; Ποιές ανατροπές ...
Συνέχεια...
Aυτά που κάψαν το Σανίδι
Ναι μεν λέξεις όπως τυμβωρυχία και άλλες συναφείς θα ταίριαζαν φαινομενικά γάντι στο θέαμα που παρουσιάστηκε στο Ηρώδειο την Παρασκευή 27 και το Σάββατο 28 Ιουνίου, αλλά υπάρχουν πολλά αλλά...Ο εμπνευστής του όλου επιχειρήματος Σταμάτης Κραουνάκης έκανε διακριτικά 'στην άκρη' αφήνοντας το υλικό να κάνει τη βρώμικη δουλειά. Το οποίο ...
Συνέχεια...
Plastic People | Ομάδα epta
«Το πλαστικό ήταν η αφορμή, όχι το ίδιο το θέμα, πώς να πούμε κάποια πράγματα συμβολικά. Οι άνθρωποι ήταν πάντα πλαστικοί και ίσως παλιότερα να ήταν και πιο πλαστικοί. Σε μια παλιότερη εποχή σου χρειαζότανε περισσότερο πλαστικό ή μια διαφορετικού είδους προστασία, για να αντέξεις».Η παράσταση σας στηρίχτηκε στις αρχές ...
Συνέχεια...
Graveyard Cafe Band | In Extremis στο TAF – Κερδίστε προσκλήσεις!
Στίχοι και λόγια Ελλήνων ποιητών της ελληνικής belle epoque, από το 1850 έως το 1930, γίνονται οι λέξεις στα χείλη των performers που συνθέτουν την παράσταση Graveyard Cafe Band της ομάδας Πασπαρτού.Βασιλειάδης, Βιζυηνός, Κάλβος, Καρασούτσας, Μωρεάς, Οικονομίδου, Παλαμάς, Παπαρρηγόπουλος, Παράσχος, Ροδοκανάκης, Σταθοπούλου, Σολωμός, Σούτσος και η μουσική του Κώστα Δαλακούρα, ...
Συνέχεια...
10 Εντολές | Δ’ περίοδος στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού
Το μεγαλόπνοο project των 10 Εντολών συνεχίζει η Πειραματική Σκηνή του Εθνικού θεάτρου. Από τις 11 Μαρτίου παρουσιάζονται στο Από Μηχανής Θέατρο 2 ακόμα σε σκηνοθεσία Βίκτωρα Αρδίττη και Λέας Μαλένη. Οι δύο εντολές που επεξεργάστηκαν δραματουργικά «Εγώ ειμί Κύριος ο Θεός σου, όστις εξήγαγόν σε εκ γης Αιγύπτου, εξ ...
Συνέχεια...
Περιοδεία για τους ‘Πέρσες’ από το Θεσσαλικό Θέατρο
Το Θεσσαλικό Θέατρο περιοδεύει ανά την Ελλάδα με την φετινή του παραγωγή.Σε σκηνοθεσία Σταύρου Τσακίρη και με μια άρτια παραγωγή που εντυπωσιάζει στους μέχρι τώρα σταθμούς της συνεχίζει το ταξίδι της ανά την Ελλάδα. Μετάφραση : Κώστας ΛάνταβοςΣκηνοθεσία : Σταύρος ΤσακίρηςΣκηνικά - Κοστούμια : Ελένη ΜανωλοπούλουΚινησιολογία : Αποστολία ΠαπαδαμάκηΜουσική : ...
Συνέχεια...
Ο Μπακαλόγατος και η κυκλοφοριακή συμφόρηση της πλατείας Καρύτση συνεχίζεται
Η κυκλοφοριακή συμφόρηση της πλατείας Καρύτση συνεχίζεται και μετά το Πάσχα. Αν τυχόν έχετε προσέξει τα αυτοκίνητα παρκαρισμένα το ένα πάνω στο άλλο και τις ατελείωτες ουρές στη Χρήστου Λαδά ίσως να έχετε φανταστεί πως υπαίτιος για όλον αυτό το χαμό δεν είναι άλλος από τον Μπακαλόγατο. Ο Ζήκος ζει ...
Συνέχεια...
Ionesco live
Για τον Ευγένιο Ιονέσκο λόγια πολλά δε χρειάζονται. Είναι ο κυριότερος εκπρόσωπος του ριζοσπαστικού κινήματος, που ο Μάρτιν Έσλιν τη δεκαετία του 60 ονόμασε Θέατρο του Παραλόγου. Τα θεατρικά έργα αυτού του είδους, που άκμασε κατά τις δεκαετίες 50 και 60, αμφέβαλαν -με δυναμισμό- για το κατά πόσο οι φυσικοί ...
Συνέχεια...
Off- Off Athens ΙΙ από 2 Ιουνίου στο Θέατρο Επί Κολωνώ
Για δεύτερη χρονιά φέτος το Θέατρο Επί Κολωνώ δίνει την ευκαιρία σε νέους καλλιτέχνες να παρουσιάσουν τη δουλειά τους υπακούοντας στην τάση των καιρών για μικρά Φεστιβάλ και ανεξάρτητες δημιουργίες (από τις οποίες ενίοτε προκύπτουν μικρά αριστουργήματα). Η κίνηση αυτή ξεκίνησε το 2006 στο φουαγιέ και ξεπήδησαν παραστάσεις που έγιναν ...
Συνέχεια...
Σε λίγο θα βρέξει
Από 21 Ιανουαρίου Το έργο της Χαράς Τσιώλη, πρωτοεμφανιζόμενης συγγραφέως, παίζεται και πάλι φέτος, μετά την επιτυχία που σημείωσε την περασμένη σεζόν, για λίγες ακόμα παραστάσεις στο Φουαγιέ του θέατρου Βικτώρια. Μια επιστημονική έρευνα, σχετικά με τη λειτουργία του δεξιού κι αριστερού ημισφαίριου του εγκεφάλου, οδήγησε στη δημιουργία μιας παράλογης ...
Συνέχεια...
Τσινετσιτά
Αυτά γράφει η Αφροδίτη Μάνου σε ένα από τα εξαιρετικά τραγούδια της συνοψίζοντας το πνεύμα του έργου, που ως κείμενο δε διεκδικεί βραβείο πρωτοτυπίας, μιας κι είναι βασισμένο σε μια σειρά ταινιών του Ιταλικού σινεμά (από τα σαλάτα-ιστορικά-χριστιανικά έπη μέχρι τα αριστουργήματα του νεορεαλισμού).Ο Μιχάλης Ρέππας κι ο Θανάσης Παπαθανασίου ...
Συνέχεια...
Ακρόαση ηθοποιών στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης
Η νεοσύστατη ομάδα «Mεταμόρφωση» αναζητά ηθοποιούς άντρες ηλικίας 20-28 και 40-50 ετών και γυναίκες ηλικίας 25-30 και 50-60 ετών για συμμετοχή σε θεατρική παράσταση νέου, σύγχρονου θεατρικού έργου. Η ακρόαση θα πραγματοποιηθεί στο θέατρο 'Δημήτρης Ποταμίτης' στην οδό Ιλισίων 21 και Κερασούντος, Ιλίσια, την Πέμπτη 5.2.2009 από 10 π.μ. ...
Συνέχεια...
BUG στο Θέατρο Επί Κολωνώ
Για δεύτερη συνεχή χρονιά η ομάδα Nama παρουσιάζει την επιτυχημένη της παράσταση Bug.Ένα σύγχρονο θεατρικό θρίλερ που κινείται στο μεταίχμιο πραγματικότητας και ψευδαίσθησης. Απομονωμένοι σε ένα περιθωριακό μοτέλ, ο Πήτερ και η ¶γκνες, ζουν μια απελπισμένη ερωτική ιστορία, ενώ οι εμμονές, η κοκαΐνη και οι θεωρίες συνομωσίας τους οδηγούν σε ...
Συνέχεια...
Οι ‘Εχθροί Εξ Αίματος’ του Αρκά στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Το πρώτο θεατρικό έργο του γνωστού κομίστα Αρκά, Εχθροί εξ αίματος, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου.Το έργοΣτο νοσοκομείο, ύστερα από ένα τροχαίο ατύχημα, ο οργανισμός βρίσκεται σε κώμα. Κι ενώ τα ευγενή όργανα δίνουν τη μάχη της ζωής, το Παχύ και το Λεπτό Έντερο, δυο άσπονδοι φίλοι, προσπαθούν να εκτιμήσουν την ...
Συνέχεια...
‘Ο Μισάνθρωπος’ της ομάδας ΟΠΕRΑ στο Θέατρο Σφενδόνη – Κερδίστε προσκλήσεις
...Σαν βλέπω οι άνθρωποι πως ζουν ο ένας με τον άλλο. Όπου κοιτάξω γύρω μου, άνανδρη κολακεία, Δόλος κι απάτη μοναχά, συμφέρον, αδικία. Σκυλιάζω, δεν αντέχω πια κι είμαι αποφασισμένος Ν' ανοίξω πόλεμο άγριο στ' ανθρώπινο το γένος... Μολιέρος, Ο Μισάνθρωπος.Ένας άνδρας, απογοητευμένος από την υψηλή κοινωνία του Παρισιού ...
Συνέχεια...
Τhe Μan Who στο Θέατρο Πορεία για 8 παραστάσεις
Αν δεν είστε ένας από τους 8.000 θεατές που ήδη παρακολούθησαν το έργο των Peter Brook και Marie-Hélène Estienne τις δύο προηγούμενες σεζόν, μην ανησυχείτε καθόλου. Έχετε και φέτος την ευκαιρία, για 8 Δευτέρες να κατηφορίσετε μέχρι το θέατρο Πορεία όπου επαναλαμβάνεται για 3η χρονιά.Η ιστορία του ανθρώπου που μπέρδεψε ...
Συνέχεια...
Νοσφεράτου Διδόντικους
Από το άσπρο - Μαύρο Θέατρο της Αθήνας *. Μια από τις ωραιότερες φετινές παραστάσεις στην Αθήνα μας αποδεικνύει πως ο αυτοσχεδιασμός στα χέρια των κατάλληλων ανθρώπων μπορεί να γεννήσει θαύματα!! Τα παιδιά της ομάδας «ex - animo» προχωρούν σταθερά και συνεχίζουν με την ίδια προσήλωση και πάθος μετά την ...
Συνέχεια...
Το (θεατρικό) Ίδρυμα των AbOvo
Μπορεί η ομάδα AbOvo να έγινε γνωστή, στους περισσότερους, εξ αιτίας της τηλεοπτικής και ραδιοφωνικής της παρουσίας στις αντίστοιχες συχνότητες του ΣΚΑΙ από όπου σατιρίζει τα κακώς κείμενα της ελληνικής πραγματικότητας αλλά η ιστορία της είναι, κυρίως, θεατρική. Από το «Εκεί, εκεί στην Κόλαση» και το «Μαμά Ελλάδα 2» έως το ...
Συνέχεια...
Μάνια Παπαδημητρίου
Ήθελε να γίνει ηθοποιός από μικρή. Έλεγε πως αν δεν τα κατάφερνε θα γίνει σκηνοθέτης. Τα έκανε και τα δύο.Η Μάνια Παπαδημητρίου, πρωταγωνίστρια του Nordost που ανεβαίνει φέτος στο Υπογειο του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν μίλησε στο mixtape.gr: Ξεκίνησες το θέατρο πολύ νωρίς, έπαιξες, έκανες σινεμά, σκηνοθέτησες, βρέθηκες σε δουλειές που ...
Συνέχεια...
11o Φεστιβάλ για Σολίστες & Πρωταγωνιστές στη Λαμία από 2 έως 9 Μαϊου
Για ενδέκατη χρονιά το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ρούμελης οργανώνει στη Λαμία το Φεστιβάλ μονοπρόσωπων παραστάσεων, ένα φεστιβάλ που στηρίχτηκε όλα τα προηγούμενα χρόνια από σημαντικούς ανθρώπους του θεάτρου. Ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του θεάτρου, Χρίστος Καλαβρούζος, περιγράφει την εμπειρία του από τις προηγούμενες διοργανώσεις και καλωσορίζει τους συναδέλφους του: «Η γνωριμία μου ...
Συνέχεια...
Σαρδάμ με Σαρδέλες στο Θέατρο Ιλίσια – Μιμή Ντενίση
Ο Αντώνης Καλογρίδης, το enfant terrible του θεάτρου και του αθηναϊκού nightlife (αν δεν το ξέρετε έχει φιλοτεχνήσει μερικές από τις μπάρες που στο παρελθόν σας έχουν φιλοξενήσει) για φέτος ανεβαίνει προς Ιλίσια και σκηνοθετεί (αλλά και σκηνογραφεί) μια από τις πιο κλασικές βρετανικές φάρσες. Το έργο «Noises Off» - ...
Συνέχεια...
Μήδεια @ Ηρώδειο
"Γιατί τα σκότωσες μωρή γυναίκα τα παιδιά;" Είναι έγκλημα πάθους ή λάθους; εκδίκησης, παράνοιας, βαρβαρότητας, υπερηφάνειας, αντίδρασης ή αδιεξόδου; Η Μήδεια, η βάρβαρη πριγκίπισσα της πλέον ξεχασμένης στο παρελθόν Αργοναυτικής εκστρατείας, κατασκηνωμένη έξω από την Κόρινθο μαθαίνει τα νέα ότι ο καλός της, πατέρας των παιδιών της, άντρας και κουβαλητής της και ...
Συνέχεια...
Ο Χορός του Θανάτου
Ένα από τα πιο παράξενα έργα σχέσεων του Στρίντμπεργκ.Η εφιαλτική συμβίωση επί μια εικοσιπενταετία ενός παντρεμένου ζευγαριού σε μια στρατιωτική βάση στην άκρη του κόσμου. Εκείνος στρατιωτικός κι εκείνη αποτραβηγμένη ηθοποιός (φαντάσματα από τη ζωή του συγγραφέα) που παράτησε μια πολλά υποσχόμενη καριέρα για χάρη του. Ακουσίως (μετάταξη του συζύγου) ...
Συνέχεια...
Tabac Rouge @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων στο Booze
Χωρίς τον Λευτέρη Βογιατζή
Η Καταιγίδα
Το Γάλα
Φρίντα – Φρίντα
Από δω και πέρα μόνο Happy End
‘Φόνος Μετά Μουσικής’ στη Θεατρική σκηνή Ζωή Λάσκαρη
Aυτά που κάψαν το Σανίδι
Plastic People | Ομάδα epta
Graveyard Cafe Band | In Extremis στο TAF
10 Εντολές | Δ’ περίοδος στην Πειραματική Σκηνή
Περιοδεία για τους ‘Πέρσες’ από το Θεσσαλικό Θέατρο
Ο Μπακαλόγατος και η κυκλοφοριακή συμφόρηση της πλατείας
Ionesco live
Off- Off Athens ΙΙ από 2 Ιουνίου στο
Σε λίγο θα βρέξει
Τσινετσιτά
Ακρόαση ηθοποιών στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης
BUG στο Θέατρο Επί Κολωνώ
Οι ‘Εχθροί Εξ Αίματος’ του Αρκά στο Θέατρο
‘Ο Μισάνθρωπος’ της ομάδας ΟΠΕRΑ στο Θέατρο Σφενδόνη
Τhe Μan Who στο Θέατρο Πορεία για 8
Νοσφεράτου Διδόντικους
Το (θεατρικό) Ίδρυμα των AbOvo
Μάνια Παπαδημητρίου
11o Φεστιβάλ για Σολίστες & Πρωταγωνιστές στη Λαμία
Σαρδάμ με Σαρδέλες στο Θέατρο Ιλίσια – Μιμή
Μήδεια @ Ηρώδειο
Ο Χορός του Θανάτου