Νοέμβριος. Η αυλαία έκλεισε πρόσφατα για μια από τις μεγαλύτερες παραστάσεις της σεζόν, τις αμερικανικές εκλογές. Και άνοιξε για την παράσταση του έργου του Μάμετ «Νοέμβριος» στο Θέατρο Εμπορικόν που σχολιάζει καυστικά το πολιτικοκοινωνικό σύστημα.

Ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης μιλάει για το έργο που σκηνοθέτησε και πρωταγωνιστεί.

 

Πώς αποφασίσατε να ανεβάσετε το Νοέμβριο του Μάμετ; Έπαιξε ρόλο στην απόφαση η επικαιρότητα των Αμερικάνικων εκλογών, αλλά και τα δικά μας εσωτερικά πολιτικοοικονομικά σκάνδαλα;

Δεν θα έλεγα ότι έπαιξαν ρόλο οι αμερικανικές εκλογές και όποια τέτοιου είδους επικαιρότητα. Ο Μάμετ με τον Νοέμβριο (Ο Πρόεδρος, 2 γαλοπούλες και οι εκλογές) δεν μιλάει γι αυτό. Με αφορμή τις εκλογές γράφει μια καυστική σάτιρα για όλο το πολιτικοκοινωνικό σύστημα.

Ανεβάζετε ένα πολιτικό έργο στην καρδιά της εμπορικής πιάτσας της Αθήνας. Δεν είναι ρίσκο; Τι σας λέει η έως τώρα ανταπόκριση του κοινού;

Πράγματι είναι ένα ρίσκο…Έτσι κι’ αλλιώς η δουλειά μας είναι ένα ρίσκο. Κάθε φορά είναι μια καινούργια περιπέτεια. Και η περιπέτεια ενέχει και τον κίνδυνο της πτώσης. Αλίμονο όμως αν αυτό λειτουργούσε ανασταλτικά και δεν μας επέτρεπε να τολμάμε. Εμείς λοιπόν τολμήσαμε. Είναι ελπιδοφόρο για μας, ότι ο κόσμος που μέχρι στιγμής έχει δει την παράσταση, και δεν μιλάω μόνο γι’ αυτούς που είναι ενημερωμένοι, που ξέρουν τον Μάμετ, αντιδρά πολύ ζεστά. Η ανταπόκριση, είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Το κοινό, αισθάνομαι ότι, στην αρχή αντιμετωπίζει με έκπληξη-απορία αυτό που βλέπει, αλλά μπαίνει σιγά-σιγά και τελικά αν το χειροκρότημα είναι μέτρο, νομίζω ότι του αρέσει πολύ. Το αν πραγματικά συμβαίνει αυτό θα φανεί στην πορεία…Αν τους αρέσει πραγματικά θα στείλουν κι άλλους…

novemberΓια ποιο λόγο πιστεύετε πως θα έπρεπε να έρθει κάποιος να παρακολουθήσει το Νοέμβριο;

Γιατί είναι ένα σπουδαίο έργο. Είναι σαν να γράφτηκε τώρα για την Ελλάδα. Είναι, όπως είπα και προηγουμένως, μια καυστική σάτιρα απολύτως αναγνωρίσιμη. Θέτει ερωτήματα για καυτά θέματα που μας απασχολούν όλους. Και στο δεύτερο μέρος απογειώνεται σε μια εξωφρενική κωμωδία…Η αλήθεια είναι, πως είναι ακατάλληλο για ψευτοηθικολόγους, γιατί ο Μάμετ- όπως και στα άλλα έργα του- χρησιμοποιεί μια πολύ σκληρή γλώσσα…Ο πρόεδρος μιλάει σα λιμενεργάτης σε καταγώγιο…Και βέβαια αυτό δε γίνεται για σκανδαλολογικούς λόγους. Ο Μάμετ χτίζει χαρακτήρα με αυτή τη γλώσσα.

Ο Μάμετ αρνείται ότι μοντέλο του Charles Smith αποτελεί ο George Bush. Τον χρησιμοποιήσατε ως αναφορά στην προσέγγιση του χαρακτήρα;

Είμαι σίγουρος ότι ο Μάμετ δεν γράφει για τον Bush. Παρ’ όλα αυτά ο George Bush, ήταν πλούτος για ένα συγγραφέα, ήταν μεγάλη πηγή έμπνευσης για τα θέματα που ήθελε να θίξει ο Μάμετ…

Εντοπίσατε στο ρόλο σας ελαφρυντικά στοιχεία; Αν ήθελε κάποιος να υπερασπιστεί έναν αμοραλιστή, καιροσκόπο πολιτικό όπως ο Charles τι θα έβρισκε;

Η ανθρώπινη φύση είναι από μόνη της ένα ελαφρυντικό. Κι’ εγώ σαν καλλιτέχνης οφείλω να μπαίνω στον κόπο να την κατανοώ, κι’ όχι μόνο να την κατακρίνω. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ένας ηθοποιός, πλησιάζοντας ένα ρόλο, είναι αυτό ακριβώς. Να βρίσκει τα ελαφρυντικά, να τον δικαιολογεί, και εντέλει να τον …αγαπά. Ακόμα κι’ αν πρόκειται για τον μεγαλύτερο εγκληματία. Είναι ο μόνος δρόμος για να πλησιάσεις (ολοκληρωτικά) ένα ρόλο. Άλλωστε αυτός ο δρόμος είναι που θέλω να καταφέρω να ακολουθώ και στη ζωή μου…Ζούμε σε μια εποχή που η κυρίαρχη κουλτούρα είναι «δείχνω με το δάχτυλο αυτόν που φταίει»…Δεν θέλω να συμμετέχω σ’ αυτό, όσο κι’ αν κοστίζει…

Το έργο είναι ένας καταπέλτης απέναντι στους αλλοτριωμένους πολιτικούς μηχανισμούς. Έχει βρεθεί ανάμεσα στους θεατές κάποιος πολιτικός; Ποια ήταν η αντίδραση του;

Ο Χρήστος Πρωτόπαπας σταθερός θεατής της δουλειάς μας ήρθε στην πρεμιέρα, η φίλη μας Ελένη Κούρκουλα, και η Μαρριέτα Γιαννάκου, αυτή η σπουδαία γυναίκα. Θεωρώ ότι και οι τρεις, δεν έχουν καμιά σχέση με το πρότυπο του Μάμετ…Και οι αντιδράσεις και τα σχόλια τους ήταν ιδιαιτέρως θερμά έως και συγκινητικά, και πολύ τους ευχαριστώ.

Έχει τελικά ελπίδες η κοινωνική δικαιοσύνη μέσα στα πολιτικά γραφεία, όταν στο έργο του Μάμετ η διαφθορά δεν πηγάζει μόνο από τον πολιτικό αλλά και από τους απλούς πολίτες;

Τώρα χτύπησες κέντρο…Αυτό ακριβώς είναι το θέμα που θέτει ο Μάμετ με αυτό το έργο. Όπως λέει κι ο ίδιος «…κάποτε πίστευα ότι για ότι κακό συμβαίνει φταίνε αυτοί που κυβερνούν, και όλοι οι άλλοι είμαστε καλοί, καλοκάγαθοι, καλοσυνάτοι άνθρωποι…». Η διαπλοκή, η μίζα, η διαφθορά χρειάζεται σίγουρα 2 μέρη. Απ’ τη μια οι πολιτικοί κι απ’ την άλλη…;

Γιατί πιστεύετε πως ο Μάμετ επέλεξε τη δομή μιας κωμωδίας (χωρίς να μας έχει συνηθίσει) προκειμένου να προσεγγίσει ένα τόσο σοβαρό θέμα;

Γιατί -φαντάζομαι- πιστεύει, ότι μ’ αυτό τον τρόπο θα μιλήσει σε ένα μεγαλύτερο κοινό, και πιθανότατα θα μιλήσει μέσα από τη γλώσσα της κωμωδίας πολύ πιο αποτελεσματικά.

Μπορεί μια κωμωδία να προβληματίσει, να οδηγήσει σε σκέψεις και τελικά να μας ενεργοποιήσει;

Αυτό είναι ένα ερώτημα που αφορά στην τέχνη γενικότερα…Μακάρι να συμβαίνει…Δεν μπορούμε να έχουμε ολοκληρωμένες απαντήσεις νομίζω. Ο καθένας παίρνει από ένα έργο τέχνης ,όπως κι από τη ζωή, αυτό που του αξίζει.

Τα τελευταία χρόνια καταπιάνεστε και με τη σκηνοθεσία των έργων που επιλέγετε να παρουσιάσετε. Συνδυάζετε εύκολα τις δύο ιδιότητες, ηθοποιού – σκηνοθέτη;

Είναι ένα δύσκολο αλλά και ιδιαίτερα ενδιαφέρον παιχνίδι. Και λέω παιχνίδι γιατί έτσι θέλω να αντιμετωπίζω τη σκηνική πράξη. Με την αθωότητα, τη σοβαρότητα και την πίστη που αντιμετωπίζει ένα παιδί το παιχνίδι και το ψέμα…

Που κρίνεται η επιτυχία μιας παράστασης; Σε πιο σημείο της πορείας μπορείτε να πείτε με σιγουριά πως το στοίχημα κερδήθηκε;

Η επιτυχία κρίνεται από το πώς αυτό που με αγάπη, κόπο και πίστη φτιάχνεις αγγίζει το κοινό. Και μιλάω και για τους 10 και για τους 10.000. Όσους περισσότερους κερδίζεις, τόσο καλύτερα. Πιστεύω και παλεύω γι’ αυτό που φτιάξαμε, εντός και εκτός σκηνής, κάθε μέρα μέχρι την τελευταία παράσταση. Τότε μπορείς να κάνεις και τον απολογισμό πιο ψύχραιμα και πιο δίκαια…

november

 


"Νοέμβριος" στο Θέατρο Εμπορικόν

Διαβάστε την κριτική παρουσίαση της παράστασης του mixtape.gr από τον Γεράσιμο Ευαγγελάτο

Μετάφραση: Θοδωρής Πετρόπουλος
Σκηνοθεσία: Χρήστος Χατζηπαναγιώτης
Σκηνικά: Ντίνος Πετράτος
Κοστούμια: Κατερίνα Παπανικολάου
Φωτισμοί: Κατερίνα Μαραγκουδάκη
Μουσική επιμέλεια: Γιάννης Νένες

Παίζουν: Χρήστος Χατζηπαναγιώτης, Βίκυ Σταυροπούλου, Ιωσήφ Μαρινάκης, Χρήστος Βασιλόπουλος, Μάνος Πίντζης

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Τετάρτη 8μ.μ.
Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή: 9.15 μ.μ.
Σάββατο, Κυριακή 6.15 μ.μ. (λαϊκή απογευματινή)

Τιμές εισιτηρίων
ΠΛΑΤΕΙΑ – ΘΕΩΡEΙΟ 25 €
ΕΞΩΣΤΗΣ 22 €
ΛΑΪΚΗ 18 €
ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ 18 €
ΟΜΑΔΙΚΟ 18 €
Την Πέμπτη για θεατές κάτω των 25 και άνω των 60 ετών Εισιτήριο 18 €

Εμπορικόν
Σαρρή 11, Ψυρρή
Τηλ: 210 3211750
www.ellthea.gr

Διάβασε επίσης...
Θαλασσινή Ωδή στο Θέατρο Σφενδόνη
Για λίγες παραστάσεις και φέτος, από τις 8 έως και τις 29 Οκτωβρίου, μετά την επιτυχημένη της πορεία πέρυσι σε άλλους χώρους ανεβαίνει ξανά η βασισμένη στο ομότιτλο ποίημα του Πορτογάλου συγγραφέα Fernando Pessoa -υπογεγραμμένη από τον ετερώνυμό του συγγραφέα ¶λβαρο ντε Κάμπος- παράσταση.Πρόκειται για ένα ποιητικό παραλήρημα του συγγραφέα ...
Συνέχεια...
Το Τέλος του Καλοκαιριού στο Θέατρο Φούρνος
Σ' ένα έργο συγκρούσεων και συνεχών ανατροπών επτά νέα παιδιά συναντιούνται στην «Κιβωτό» , ένα σπιτάκι μέσα στο δάσος . Καθώς οι ανατροπές διαδέχονται η μια την άλλη τα παιδιά οδηγούνται σε συγκρούσεις και αποκαλύψεις με καταστρεπτικές για τον καθένα συνέπειες. Η ψυχοσύνθεση των χαρακτήρων διαρκώς μεταβάλλεται και οι ήρωες ...
Συνέχεια...
‘Κάτσε 5 λεπτά’ στο Nixon – Κερδίστε προσκλήσεις
Σου λέει ο άλλος/η «Κάτσε 5 λεπτά». Τι εννοεί;Α. Να δείτε μια θεατρική παράστασηΒ. Να πιείτε ένα ποτόΓ. Να προβληματιστείτε για τη σχέση σαςΔ. Όλα τα παραπάνω μαζίΚάτσε 5΄Μια παράσταση, πολλές απαντήσεις. Κάντε το τεστ! Κείμενο: Ζωή ΞανθοπούλουΣκηνοθεσία: Μάρκος ΣαρρήςΦωτισμοί: Σοφία ΑλεξιάδουΠαίζουν: Δημήτρης Κουρέας, Ζωή ΞανθοπούλουΟργάνωση παραγωγής: 4actorsΠαραγωγή: ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΜΥΘΟΠΟΙΙΑΗμέρες ...
Συνέχεια...
9ο Φεστιβάλ Χορού Σωματείου Ελλήνων Χορογράφων
Για 9η χρονιά δεκάδες νέοι αλλά και καταξιωμένοι Έλληνες χορογράφοι της Ελλάδας και του εξωτερικού δίνουν ραντεβού με τους λάτρεις του χορού σε τρία θέατρα της Αθήνας και μας συστήνουν το έργο τους από τις 8 Μαϊου έως τις 28 Ιουνίου. Για περισσότερο από ένα μήνα η Αθήνα γεμίζει χορό ...
Συνέχεια...
Πρεμιέρα σήμερα για την ‘Δωδέκατη Νύχτα’ στο Θέατρο Πέτρας
Η ιδιαίτερα δημοφιλής κωμωδία του διαβόητου William Shakespeare «Δωδέκατη Νύχτα [ή Ό,τι Θέλετε]»ταξιδεύει φέτος το καλοκαίρι σε όλη την Ελλάδα. Ηθικοί αυτουργοί της εκδοχής της σε μουσικό θέατρο ο Θέμης Μουμουλίδης που υπογράφει τη σκηνοθεσία και η Εταιρεία Τέχνης 5η Εποχή σε συνεργασία με τη Δη.Πε.Θε. Βέροιας.Από τον 17ο αιώνα ...
Συνέχεια...
Νοσφεράτου Διδόντικους
Από το άσπρο - Μαύρο Θέατρο της Αθήνας *. Μια από τις ωραιότερες φετινές παραστάσεις στην Αθήνα μας αποδεικνύει πως ο αυτοσχεδιασμός στα χέρια των κατάλληλων ανθρώπων μπορεί να γεννήσει θαύματα!! Τα παιδιά της ομάδας «ex - animo» προχωρούν σταθερά και συνεχίζουν με την ίδια προσήλωση και πάθος μετά την ...
Συνέχεια...
Self Portrait [ re-worked ] σε Αθήνα και Λονδίνο
Η ομάδα χορού ΖΗΤΑ έρχεται με διπλό χτύπημα αυτόν τον Ιανουάριο σε Αθήνα και Λονδίνο. Το Self Portrait είναι μια έρευνα με αντικείμενο τον εαυτό. Έχοντας ήδη παρουσιάσει την πρώτη εκδοχή που λειτούργησε στα όρια της σιωπής και του θορύβου, της ακινησίας και της κίνησης, της εικόνας και του συναισθήματος ...
Συνέχεια...
Abnormal
Το έργο «ABNORMAL» της Πτούσκινα  Ναντιέζντα  Μιχάιλοβνα, με τη Μαρία Αλιφέρη και το Γιώργη Κοντοπόδη σε σκηνοθεσία Προμηθέα Αλειφερόπουλου, που γνωρίζει θερμή ανταπόκριση απ’ το κοινό, θα παίζεται μέχρι την Κυριακή 25 Δεκεμβρίου, ανήμερα Χριστουγέννων, μετά την απρόσμενη εξέλιξη του θεάτρου, ενώ σύντομα θα ανακοινωθεί ο καινούργιος χώρος που θα ...
Συνέχεια...
Βατρα-Χ
Ο Δημήτρης Λιγνάδης με ο, τι κι αν καταπιάνεται, ασχέτως αποτελέσματος, είναι πάντα κι εξ' αρχής απόλυτα ειλικρινής και ξεκάθαρος. Έχει δηλώσει επανειλημμένως πως δεν τον ενδιαφέρει να κάνει Αισχύλο, Μάρλοου, Αριστοφάνη (εν προκειμένω), αλλά να εκθέσει τις απόψεις του και τις ανησυχίες του καθώς και -πρωτίστως- να εκτεθεί. Κάθε ...
Συνέχεια...
Σ’αγαπώ, σε λατρεύω, χωρίζουμε
Η διαφορά με την υπερ-επιτυχημένη off Broadway παράστασηI Love You, You're Perfect, Now Change των Joe di Pietro-Jimmy Roberts και αυτής εδώ της ελληνικής εκδοχής είναι βασικά μία: εκεί ξέρουν να τραγουδάνε, εδώ όχι. Και τι πιο λογικό για ένα σπονδυλωτό θεατρικό με σκετσάκια για τις σχέσεις των δύο φύλων ...
Συνέχεια...
Τσαγκαροεβδομάδα
Για τα θέατρα και τους ηθοποιούς που κουράστηκαν διασκεδάζοντάς μας τις ημέρες των εορτών και αποφάσισαν να πάρουν το ρεπουδάκι τους εν μέσω ηλιόλουστης καταχειμωνιάς. Αυτό δεν ισχύει φυσικά για όλα τα θέατρα αλλά για ορισμένα μόνο. Και επισημαίνουμε την προσοχή σας για να σας γλιτώσουμε από περιττό κόπο. Κάντε ...
Συνέχεια...
Εκπαιδεύοντας τη Ρίτα
Μια κομμώτρια της εργατικής τάξης στην Αγγλία του 80 ψάχνει το νόημα της ζωής. Ανήσυχο πνεύμα, αρνείται να αρκεστεί στη μιζέρια και γι' αυτό εγγράφεται στο ανοιχτό πανεπιστήμιο σε αναζήτηση του εαυτού της. Αυτή είναι η απλή αφετηρία της επιτυχημένης κομεντί του Γουίλλυ Ράσελ: όσο απλή φαινομενικά, τόσο ζουμερή αν ...
Συνέχεια...
‘Η Σιωπή στο Στόμα’ στον Χώρο Τέχνης Ασωμάτων
Ένας παραληρηματικός εξομολογητικός μονόλογος μιας ώριμης ηλικιακά γυναίκας πάνω από το άψυχο σώμα του πρώην εραστή της με αποδέκτη την ίδια και το αντικείμενο του ασίγαστου πόθου της.Μια ανορθόδοξη «αναγνώριση» πτώματος, μια συνάντηση της ζωής με το θάνατο στο ψυχρό περιβάλλοντα χώρο του νεκροτομείου.Το εφαλτήριο μιας εκ φύσεως προβληματικής επικοινωνίας ...
Συνέχεια...
Vasistas, Spectacle
Το Spectacle της ομάδας Vasistas διερευνά τους μηχανισμούς εκπαίδευσης του ατόμου στην καθημερινότητα. Η ομάδα στήνει μιαν εύπλαστη κινούμενη εγκατάσταση με ανθρώπους. Ένα παράλογο αυθύπαρκτο δίκτυο δράσης όπου οι εισερχόμενοι  πραγματοποιούν συγκεκριμένες ασκήσεις εκπαίδευσης των ατόμων.  Οι ελεγκτές γίνονται ελεγχόμενοι, οι ερευνητές πειραματόζωα και η ενστικτώδης πλευρά των ανθρώπων θέαμα ...
Συνέχεια...
Kalado από τον Sai Kijima και workshop κινησιολογίας
3 & 4 Ιουνίου + 8 -10 Ιουνίου Για 3η συνεχή χρονιά, το θέατρο ΑΣΚΗΣΗ παρουσιάζει τον Ιάπωνα performer Sai Kijima. Η παράσταση, που ο ίδιος ονομάζει KALADO από το ιαπωνικό Karada που σημαίνει «το Σώμα», είναι ένα παραμύθι για την εξέλιξη της Ύπαρξης, για το μέχρι τώρα ταξίδι της ...
Συνέχεια...
Δυο Ευγενείς από τη Βερόνα @ KNOT Gallery
Ο αγαπημένος μας παραμυθάς, Βασίλης Μαυρογεωργίου, καταπιάνεται με ένα νεανικό έργο του Σαίξπηρ και μας γυρίζει στα φοιτητικά μας χρόνια.  Επιστροφή στο χρόνο που θα μπορούσε κανείς να την αντιμετωπίσει και ως μια καλή περίπτωση μόνο που, στην προκειμένη περίπτωση, κάθε άλλο παρά καλή είναι. Τη φαντασία και την ενέργεια του Βασίλη ...
Συνέχεια...
Το ξέσπασμα των Rootless Root
H ψυχή των Rootless Root, το χορευτικό ζευγάρι Λίντα Καπετανέα και Josef Fruček, μας μίλησαν για το ξέσπασμά τους στη σκηνή. Ή, αλλιώς, για το Kireru τους. Κάπου πριν δύο χρόνια, μια παράσταση με τον περίεργο τίτλο UNA- Unknown Negative Activity με καθήλωσε στην καρέκλα. Ένιωσα κάτι σαν ηλεκτρικό ρεύμα να με διαπερνάει. ...
Συνέχεια...
‘Εσωτερικαί Ειδήσεις’ στο Νέο Ελληνικό Θέατρο
«Ένα θεατρικό ρεπορτάζ που καταγράφει με γερές δόσεις χιούμορ αλλά και πικρής αλήθειας μια αφιλόξενη για τον ¶νθρωπο και πρόθυμη να ανεχτεί τα πάντα, ελληνική κοινωνική πραγματικότητα. Ρεπόρτερ έξι ηθοποιοί, θύτες και θύματα.»Του Μάριου ΠόντικαΣκηνοθεσία: Χάρης ΧαραλάμπουςΣκηνικά/ κοστούμια: Ελένη ΔουνδουλάκηΜουσική Επιμέλεια: Χάρης ΧαραλάμπουςΒοηθός Σκηνοθέτη : Θοδωρής ΚοροζήςΠαίζουν: Βιβή Αλεξάνδρου, Λουίζα ...
Συνέχεια...
Αριστοφάνους 11
Έλα μωρή αγανάκτηση, πιάσε νότα και ξεκίνα! ΠΑΜΕ κοπέλες! Ο Σταμάτης Κραουνάκης κάνει reboot στην Σπείρα-Σπείρα στο Αίθριο του Ελληνικού Κόσμου με παλιούς αγαπημένους συνεργάτες, σταθερές λατρείες, νέες ταλαντούχες προσθήκες και εκπλήξεις μεγαθήρια, ένα σύγχρονο μπουλούκι των 20 + 5 + ... "εξαιρετικών νέων άνεργων καλλιτεχνών" και live μουσικών. μαζί στήνουν μια παράσταση πρόταση-αντίδοτο στην κρίση, ...
Συνέχεια...
‘Οι Πουριτανοί’ του Vincenzo Bellini στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Οι Πουριτανοί-σοβαρό μελόδραμα σε τρία μέρη- είναι η τελευταία όπερα του Βιντσέντσο Μπελλίνι. Το ποιητικό κείμενο του Κάρλο Πέπολι βασίζεται στο θεατρικό "Στρογγυλοκέφαλοι και ιππότες" (1833) των Ζακ-Αρσέν-Πολυκάρπ-Φρανσουά Ανσελό και Ζοζέφ Ξαβιέ Μπονιφάς, του επονομαζόμενου Σαιντίν. Η όπερα διαδραματίζεται στο Πλίμουθ τον 17ο αιώνα κατά τη διάρκεια του Αγγλικού Εμφυλίου. ...
Συνέχεια...
Πολύ Κακό και Τίποτα
Από τότε που ο Κωνσταντίνος Ρήγος εγκατέλειψε την πρωτεύουσα του Βορρά και το Χοροθέατρο του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος και επέστρεψε στην Αθήνα όλο εκπλήξεις είναι. Από τα μπουζούκια και την ολοκληρωτική και αποκλειστική ενασχόληση με την Πέγκυ Ζήνα και το image της και την αναδιαμόρφωση του ρεπερτορίου και του ...
Συνέχεια...
UrbanDig 4: Βιζυηνός (Μοσκώβ Σελήμ) – Κερδίστε 5 διπλές προσκλήσεις
Ανασκαφή φαντασμάτων πολιτισμού στη σύγχρονη πόληΗ ομάδα «όχι παίζουμε» ταξιδεύει στους χώρους της πόλης όπου ζει και φέρνει στο (θεατρικό) φως τα φαντάσματα τους, σημαντικές προσωπικότητες της πρόσφατης πολιτιστικής κληρονομιάς που συνδέονται με τους χώρους αυτούς.Μετά τον Ναπολέοντα Λαπαθιώτη στην ερειπωμένη αυλή του αρχοντικού του το 2006, τον Κωνσταντίνο Χρηστομάνο ...
Συνέχεια...
American Buffalo
Υπό κανονικές συνθήκες όπου ακούς David Mamet πρέπει να τρέχεις. Εγγυημένα. Ενίοτε, πάλι, σου δίνεται η ευκαιρία να διαπιστώσεις πως ακόμα και τα καλύτερα θεατρικά κείμενα μπορούν να έχουν μέτριες στιγμές, αφού η ερμηνεία είναι εκείνη που είτε τα ρίχνει είτε τα εξυψώνει.Η συγκεκριμένη παράσταση έχει έντονο ρυθμό και αρκετές ...
Συνέχεια...
99%
Το 99% είναι το κομμάτι του κόσμου που δε βλέπουμε... το φως, η ευτυχία, τα όνειρα μας κι η πραγμάτωσή τους βρίσκονται εκεί. Το 1% είναι η ζοφερή πραγματικότητα, το αδιέξοδο σκοτάδι, αυτό το μικρό κομμάτι που μας κρατάει δέσμιους και μας στερεί την ολότητα του σύμπαντος. Κι ανάμεσα στα ...
Συνέχεια...
Gimme Gimme Gimme Abbamania
Είτε το παραδέχεστε είτε όχι ξέρουμε πολύ καλά την ένοχη απόλαυση που σας προκαλούν Α. τα μιούζικαλ και Β. τα τραγούδια των ABBA. Και εκτός από εμάς το γνωρίζουν τόσο οι δημιουργοί του υπερθεάματος Abbamania όσο και οι διοργανωτές που φρόντισαν να το φέρουν στην Ελλάδα. Δύο ώρες γεμάτες με live ...
Συνέχεια...
‘Το Όργιο της Ανεκτικότητας’ του Jan Fabre στο Θέατρο Παλλάς
Ο σημαντικός εκπρόσωπος της φλαμανδικής nouvelle vague βρίσκεται στην Αθήνα στις 10 και 11 Ιουνίου στο Θέατρο Παλλάς για να παρουσιάσει, μαζί με την ομάδα του Troubleyn, την παράσταση «Orgy Of Tolerance», στο πλαίσιο της περιοδείας τους.Ένα κυνικό σχόλιο στην υπερβολική ανεκτικότητα ενός κόσμου που βρίσκεται σε αποσύνθεση- του δικού ...
Συνέχεια...
60.000 Θεσσαλονικείς κάτι θα ξέρουν για την Λωξάνδρα
60.000 εισιτήρια έκοψε στην Θεσσαλονίκη η παραγωγή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος σε σκηνοθεσία Σωτήρη Χατζάκη,  θεατρική διασκευή Άκη Δήμου και με πρωταγωνίστρια τη Φωτεινή Μπαξεβάνη. Και τώρα ήρθε η ώρα των Αθηναίων να διαπιστώσουν με την σειρά τους αν πραγματικά η μεταφορά της θρυλικής "Λωξάνδρας" της Μαρίας Ιορδανίδου αξίζει την τεράστια ...
Συνέχεια...
‘Εδώ’ και φέτος στο Κ44
Ξεκίνησε με μια ιδέα του Γιώργου Νανούρη και μερικών νέων ηθοποιών. Βασίστηκε σε κείμενα του Γκαζμέντ Καπλάνι. Μας έμαθε να βλέπουμε τον κόσμο των μεταναστών που ζουν ανάμεσά μας με άλλο μάτι.Είχε μεγάλη επιτυχία στο Κ44 όπου ξεκίνησε και επιστρέφει ξανά. Παρουσιάστηκε στο Τροχόσπιτο το καλοκαίρι στο πλαίσιο του Φεστιβάλ ...
Συνέχεια...
Σε κατάσταση εξαίρεσης
Τίτλος που ο συγγραφέας, ο Γερμανός Φαλκ Ρίχτερ, εμπνεύστηκε από το νομικό λεξιλόγιο και σημαίνει: το δικαίωμα της εξουσίας να αποφασίζει την αναστολή της κανονικότητας που εγγυώνται οι νόμοι και το σύνταγμα μπροστά στον εκάστοτε κίνδυνο πολέμου, επανάστασης, τρομοκρατίας ή οικονομικής κατάρρευσης. Μια αλληγορία πιο επίκαιρη από ποτέ σε ένα έργο ...
Συνέχεια...
DanceSing Performance!
Μπορείτε να φανταστείτε μια παράσταση σύγχρονου χορού, μια θεατρική performance και μια υψίφωνο να συναντιούνται επί σκηνής με bonus μια έκθεση γλυπτικής, μάλιστα; Η Thearto Company το σκέφτηκε και το υλοποιεί σε μια ξεχωριστή καλλιτεχνική σύμπραξη! Η παράσταση «Θεατές», ένα χοροθεατρικό ψηφιδωτό δίνει την εκκίνηση από τις 2 Μαϊου, ακολουθεί ...
Συνέχεια...
Θαλασσινή Ωδή στο Θέατρο Σφενδόνη
Το Τέλος του Καλοκαιριού στο Θέατρο Φούρνος
‘Κάτσε 5 λεπτά’ στο Nixon – Κερδίστε προσκλήσεις
9ο Φεστιβάλ Χορού Σωματείου Ελλήνων Χορογράφων
Πρεμιέρα σήμερα για την ‘Δωδέκατη Νύχτα’ στο Θέατρο
Νοσφεράτου Διδόντικους
Self Portrait [ re-worked ] σε Αθήνα και
Abnormal
Βατρα-Χ
Σ’αγαπώ, σε λατρεύω, χωρίζουμε
Τσαγκαροεβδομάδα
Εκπαιδεύοντας τη Ρίτα
‘Η Σιωπή στο Στόμα’ στον Χώρο Τέχνης Ασωμάτων
Vasistas, Spectacle
Kalado από τον Sai Kijima και workshop κινησιολογίας
Δυο Ευγενείς από τη Βερόνα @ KNOT Gallery
Το ξέσπασμα των Rootless Root
‘Εσωτερικαί Ειδήσεις’ στο Νέο Ελληνικό Θέατρο
Αριστοφάνους 11
‘Οι Πουριτανοί’ του Vincenzo Bellini στο Μέγαρο Μουσικής
Πολύ Κακό και Τίποτα
UrbanDig 4: Βιζυηνός (Μοσκώβ Σελήμ) – Κερδίστε 5
American Buffalo
99%
Gimme Gimme Gimme Abbamania
‘Το Όργιο της Ανεκτικότητας’ του Jan Fabre στο
60.000 Θεσσαλονικείς κάτι θα ξέρουν για την Λωξάνδρα
‘Εδώ’ και φέτος στο Κ44
Σε κατάσταση εξαίρεσης
DanceSing Performance!