Νοέμβριος. Η αυλαία έκλεισε πρόσφατα για μια από τις μεγαλύτερες παραστάσεις της σεζόν, τις αμερικανικές εκλογές. Και άνοιξε για την παράσταση του έργου του Μάμετ «Νοέμβριος» στο Θέατρο Εμπορικόν που σχολιάζει καυστικά το πολιτικοκοινωνικό σύστημα.

Ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης μιλάει για το έργο που σκηνοθέτησε και πρωταγωνιστεί.

 

Πώς αποφασίσατε να ανεβάσετε το Νοέμβριο του Μάμετ; Έπαιξε ρόλο στην απόφαση η επικαιρότητα των Αμερικάνικων εκλογών, αλλά και τα δικά μας εσωτερικά πολιτικοοικονομικά σκάνδαλα;

Δεν θα έλεγα ότι έπαιξαν ρόλο οι αμερικανικές εκλογές και όποια τέτοιου είδους επικαιρότητα. Ο Μάμετ με τον Νοέμβριο (Ο Πρόεδρος, 2 γαλοπούλες και οι εκλογές) δεν μιλάει γι αυτό. Με αφορμή τις εκλογές γράφει μια καυστική σάτιρα για όλο το πολιτικοκοινωνικό σύστημα.

Ανεβάζετε ένα πολιτικό έργο στην καρδιά της εμπορικής πιάτσας της Αθήνας. Δεν είναι ρίσκο; Τι σας λέει η έως τώρα ανταπόκριση του κοινού;

Πράγματι είναι ένα ρίσκο…Έτσι κι’ αλλιώς η δουλειά μας είναι ένα ρίσκο. Κάθε φορά είναι μια καινούργια περιπέτεια. Και η περιπέτεια ενέχει και τον κίνδυνο της πτώσης. Αλίμονο όμως αν αυτό λειτουργούσε ανασταλτικά και δεν μας επέτρεπε να τολμάμε. Εμείς λοιπόν τολμήσαμε. Είναι ελπιδοφόρο για μας, ότι ο κόσμος που μέχρι στιγμής έχει δει την παράσταση, και δεν μιλάω μόνο γι’ αυτούς που είναι ενημερωμένοι, που ξέρουν τον Μάμετ, αντιδρά πολύ ζεστά. Η ανταπόκριση, είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Το κοινό, αισθάνομαι ότι, στην αρχή αντιμετωπίζει με έκπληξη-απορία αυτό που βλέπει, αλλά μπαίνει σιγά-σιγά και τελικά αν το χειροκρότημα είναι μέτρο, νομίζω ότι του αρέσει πολύ. Το αν πραγματικά συμβαίνει αυτό θα φανεί στην πορεία…Αν τους αρέσει πραγματικά θα στείλουν κι άλλους…

novemberΓια ποιο λόγο πιστεύετε πως θα έπρεπε να έρθει κάποιος να παρακολουθήσει το Νοέμβριο;

Γιατί είναι ένα σπουδαίο έργο. Είναι σαν να γράφτηκε τώρα για την Ελλάδα. Είναι, όπως είπα και προηγουμένως, μια καυστική σάτιρα απολύτως αναγνωρίσιμη. Θέτει ερωτήματα για καυτά θέματα που μας απασχολούν όλους. Και στο δεύτερο μέρος απογειώνεται σε μια εξωφρενική κωμωδία…Η αλήθεια είναι, πως είναι ακατάλληλο για ψευτοηθικολόγους, γιατί ο Μάμετ- όπως και στα άλλα έργα του- χρησιμοποιεί μια πολύ σκληρή γλώσσα…Ο πρόεδρος μιλάει σα λιμενεργάτης σε καταγώγιο…Και βέβαια αυτό δε γίνεται για σκανδαλολογικούς λόγους. Ο Μάμετ χτίζει χαρακτήρα με αυτή τη γλώσσα.

Ο Μάμετ αρνείται ότι μοντέλο του Charles Smith αποτελεί ο George Bush. Τον χρησιμοποιήσατε ως αναφορά στην προσέγγιση του χαρακτήρα;

Είμαι σίγουρος ότι ο Μάμετ δεν γράφει για τον Bush. Παρ’ όλα αυτά ο George Bush, ήταν πλούτος για ένα συγγραφέα, ήταν μεγάλη πηγή έμπνευσης για τα θέματα που ήθελε να θίξει ο Μάμετ…

Εντοπίσατε στο ρόλο σας ελαφρυντικά στοιχεία; Αν ήθελε κάποιος να υπερασπιστεί έναν αμοραλιστή, καιροσκόπο πολιτικό όπως ο Charles τι θα έβρισκε;

Η ανθρώπινη φύση είναι από μόνη της ένα ελαφρυντικό. Κι’ εγώ σαν καλλιτέχνης οφείλω να μπαίνω στον κόπο να την κατανοώ, κι’ όχι μόνο να την κατακρίνω. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ένας ηθοποιός, πλησιάζοντας ένα ρόλο, είναι αυτό ακριβώς. Να βρίσκει τα ελαφρυντικά, να τον δικαιολογεί, και εντέλει να τον …αγαπά. Ακόμα κι’ αν πρόκειται για τον μεγαλύτερο εγκληματία. Είναι ο μόνος δρόμος για να πλησιάσεις (ολοκληρωτικά) ένα ρόλο. Άλλωστε αυτός ο δρόμος είναι που θέλω να καταφέρω να ακολουθώ και στη ζωή μου…Ζούμε σε μια εποχή που η κυρίαρχη κουλτούρα είναι «δείχνω με το δάχτυλο αυτόν που φταίει»…Δεν θέλω να συμμετέχω σ’ αυτό, όσο κι’ αν κοστίζει…

Το έργο είναι ένας καταπέλτης απέναντι στους αλλοτριωμένους πολιτικούς μηχανισμούς. Έχει βρεθεί ανάμεσα στους θεατές κάποιος πολιτικός; Ποια ήταν η αντίδραση του;

Ο Χρήστος Πρωτόπαπας σταθερός θεατής της δουλειάς μας ήρθε στην πρεμιέρα, η φίλη μας Ελένη Κούρκουλα, και η Μαρριέτα Γιαννάκου, αυτή η σπουδαία γυναίκα. Θεωρώ ότι και οι τρεις, δεν έχουν καμιά σχέση με το πρότυπο του Μάμετ…Και οι αντιδράσεις και τα σχόλια τους ήταν ιδιαιτέρως θερμά έως και συγκινητικά, και πολύ τους ευχαριστώ.

Έχει τελικά ελπίδες η κοινωνική δικαιοσύνη μέσα στα πολιτικά γραφεία, όταν στο έργο του Μάμετ η διαφθορά δεν πηγάζει μόνο από τον πολιτικό αλλά και από τους απλούς πολίτες;

Τώρα χτύπησες κέντρο…Αυτό ακριβώς είναι το θέμα που θέτει ο Μάμετ με αυτό το έργο. Όπως λέει κι ο ίδιος «…κάποτε πίστευα ότι για ότι κακό συμβαίνει φταίνε αυτοί που κυβερνούν, και όλοι οι άλλοι είμαστε καλοί, καλοκάγαθοι, καλοσυνάτοι άνθρωποι…». Η διαπλοκή, η μίζα, η διαφθορά χρειάζεται σίγουρα 2 μέρη. Απ’ τη μια οι πολιτικοί κι απ’ την άλλη…;

Γιατί πιστεύετε πως ο Μάμετ επέλεξε τη δομή μιας κωμωδίας (χωρίς να μας έχει συνηθίσει) προκειμένου να προσεγγίσει ένα τόσο σοβαρό θέμα;

Γιατί -φαντάζομαι- πιστεύει, ότι μ’ αυτό τον τρόπο θα μιλήσει σε ένα μεγαλύτερο κοινό, και πιθανότατα θα μιλήσει μέσα από τη γλώσσα της κωμωδίας πολύ πιο αποτελεσματικά.

Μπορεί μια κωμωδία να προβληματίσει, να οδηγήσει σε σκέψεις και τελικά να μας ενεργοποιήσει;

Αυτό είναι ένα ερώτημα που αφορά στην τέχνη γενικότερα…Μακάρι να συμβαίνει…Δεν μπορούμε να έχουμε ολοκληρωμένες απαντήσεις νομίζω. Ο καθένας παίρνει από ένα έργο τέχνης ,όπως κι από τη ζωή, αυτό που του αξίζει.

Τα τελευταία χρόνια καταπιάνεστε και με τη σκηνοθεσία των έργων που επιλέγετε να παρουσιάσετε. Συνδυάζετε εύκολα τις δύο ιδιότητες, ηθοποιού – σκηνοθέτη;

Είναι ένα δύσκολο αλλά και ιδιαίτερα ενδιαφέρον παιχνίδι. Και λέω παιχνίδι γιατί έτσι θέλω να αντιμετωπίζω τη σκηνική πράξη. Με την αθωότητα, τη σοβαρότητα και την πίστη που αντιμετωπίζει ένα παιδί το παιχνίδι και το ψέμα…

Που κρίνεται η επιτυχία μιας παράστασης; Σε πιο σημείο της πορείας μπορείτε να πείτε με σιγουριά πως το στοίχημα κερδήθηκε;

Η επιτυχία κρίνεται από το πώς αυτό που με αγάπη, κόπο και πίστη φτιάχνεις αγγίζει το κοινό. Και μιλάω και για τους 10 και για τους 10.000. Όσους περισσότερους κερδίζεις, τόσο καλύτερα. Πιστεύω και παλεύω γι’ αυτό που φτιάξαμε, εντός και εκτός σκηνής, κάθε μέρα μέχρι την τελευταία παράσταση. Τότε μπορείς να κάνεις και τον απολογισμό πιο ψύχραιμα και πιο δίκαια…

november

 


"Νοέμβριος" στο Θέατρο Εμπορικόν

Διαβάστε την κριτική παρουσίαση της παράστασης του mixtape.gr από τον Γεράσιμο Ευαγγελάτο

Μετάφραση: Θοδωρής Πετρόπουλος
Σκηνοθεσία: Χρήστος Χατζηπαναγιώτης
Σκηνικά: Ντίνος Πετράτος
Κοστούμια: Κατερίνα Παπανικολάου
Φωτισμοί: Κατερίνα Μαραγκουδάκη
Μουσική επιμέλεια: Γιάννης Νένες

Παίζουν: Χρήστος Χατζηπαναγιώτης, Βίκυ Σταυροπούλου, Ιωσήφ Μαρινάκης, Χρήστος Βασιλόπουλος, Μάνος Πίντζης

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Τετάρτη 8μ.μ.
Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή: 9.15 μ.μ.
Σάββατο, Κυριακή 6.15 μ.μ. (λαϊκή απογευματινή)

Τιμές εισιτηρίων
ΠΛΑΤΕΙΑ – ΘΕΩΡEΙΟ 25 €
ΕΞΩΣΤΗΣ 22 €
ΛΑΪΚΗ 18 €
ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ 18 €
ΟΜΑΔΙΚΟ 18 €
Την Πέμπτη για θεατές κάτω των 25 και άνω των 60 ετών Εισιτήριο 18 €

Εμπορικόν
Σαρρή 11, Ψυρρή
Τηλ: 210 3211750
www.ellthea.gr

Διάβασε επίσης...
‘Όρλάντο’ της Βιρτζίνια Γουλφ στον «Κινητήρα Στούντιο»  – Κερδίστε προσκλήσεις
Η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία «Διάδραση», βασική δραστηριότητα της οποίας τα τελευταία τέσσερα χρόνια αποτελεί η διοργάνωση του προγράμματος «Άγονη Γραμμή Γόνιμη», παρουσιάζει το κλασσικό έργο της Βιρτζίνια Γουλφ «Ορλάντο» στον «Κινητήρα Στούντιο» Artistic Residency Centre, σε σκηνοθεσία Μίρκας Γεμεντζάκη.Στο επίμετρο της μετάφρασης της θεατρικής διασκευής του Μπομπ Ουίλσον πάνω ...
Συνέχεια...
Θα κάνω ό,τι μου καπνίσει
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος επιχειρεί να πείσει τους καπνιστές να σβήσουν -δια παντός- το τσιγάρο μέσα από μια παράσταση μικρού μήκους. Πριν την έναρξη κάθε παράστασης, σαν ταινιάκι μικρού μήκους στο σινεμά, θα παρουσιάζεται η θεατρική δράση «Θα Κάνω ό,τι μου καπνίσει» σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνας Ματζίρη. Το ζητούμενο είναι, αυτή ...
Συνέχεια...
‘Το Δρακούδι’ στο Θέατρο Πόρτα
Τα έχουμε πει και να μην τα ξαναλέμε, ε!Τα παιδικά έργα δεν είναι μόνο για παιδιά και είναι είδος δύσκολο αφού καλείται να κατακτήσει τους δύσπιστους εκείνους θεατές που δεν έχουν καν ιδέα τι συμβαίνει «σύμβαση» και έτσι δικαίως δεν την αποδέχονται. Για τη θεατρική μιλάω! Γι αυτό και εκτός ...
Συνέχεια...
Ο Σπιούνος Των Βαλκανίων στο Θέατρο Πολιτεία
Η θλιβερή ιστορία του άμοιρου Ηλία Τσβόροβιτς (σπιούνου των Βαλκανίων) μας ξυπνάει τη συνείδηση, θυμίζοντάς μας πως είμαστε μάρτυρες πολλών παρόμοιων καταστάσεων που εξελίσσονται στο κατώφλι μας, στον κοινό μας βαλκανικό τόπο, την πυριτιδαποθήκη της Ευρώπης.Ο τρομαγμένος από το σύστημα Ηλία Τσβόροβιτς, που πέρασε κάποιο διάστημα σε πολιτικές φυλακές, μετά ...
Συνέχεια...
Φούστα Μπλούζα από Ρέππα – Παπαθανασίου
Αν δεν ξέρετε το Μιχάλη Ρέππα και τον Θανάση Παπαθανασίου μάλλον επισκέπτεστε για πρώτη φορά τη χώρα μας και δεν έχετε ποτέ διαβάσει ελληνικές εφημερίδες, δεν έχετε παρακολουθήσει TV και γενικά δεν έχετε ασχοληθεί με τίποτα από όσα συνθέτουν τη σύγχρονη ελληνική παραγωγή. Τα «χτυπήματά» τους γνωρίζουν πάντα μεγάλη εμπορική ...
Συνέχεια...
Είστε νέα θεατρική ομάδα και ψάχνετε για χώρο;
Είστε νέα θεατρική ομάδα με όρεξη και τρέλα; Έχετε κάποια πρόταση για παράσταση και ψάχνετε χώρο; O «ΑΓΚΥΡΑ Πολυχώρος» παραχωρεί ΔΩΡΕΑΝ τον χώρο του bar-theatre σε αξιόλογες προτάσεις για περιορισμένο αριθμό (μεταμεσονύχτιων και όχι μόνο) παραστάσεων. Επικοινωνήστε στο 6974 515181 Οργάνωση παραγωγής: 4actors (Γιώργος Κατινάς).
Συνέχεια...
‘Η Βασίλισσα της Ομορφιάς’ στο Θέατρο Βικτώρια
Ένας ακόμα Ιρλανδός συγγραφέας, ο Martin McDonagh, ταράζει τα νερά του σύγχρονου θεάτρου. Γνωστός από τα κινηματογραφικά σενάριά του με τα οποία έχει περπατήσει μάλιστα δις στο κόκκινο χαλί του Kodak Theatre (με μία υποψηφιότητα για την ταινία «In Bruges» και ένα αγαλματάκι στην προθήκη του για την ταινία μικρού ...
Συνέχεια...
Eldorado
O Marius von Mayenburg είναι Γερμανός θεατρικός συγγραφέας, μεταφραστής και τα τελευταία 9 χρόνια υπεύθυνος δραματουργίας της πολύ σημαντικής Βερολινέζικης σκηνής Schaubühne am Lehniner Platz. Είναι επίσης ένα από τα πιο ανερχόμενα και πολλά υποσχόμενα αστέρια στον πλανήτη «ευρωπαϊκό θέατρο». Ο Κωνσταντίνος Γιάνναρης είναι Έλληνας βραβευμένος κινηματογραφικός σκηνοθέτης. Οι δυο ...
Συνέχεια...
Harold Pinter: 1930 – 2008 R.I.P.
To βράδυ της παραμονής των Χριστουγέννων άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 78 ετών ο σπουδαίος βρετανός θεατρικός συγγραφέας και ένας από τους πιο επιφανείς και επιδραστικούς ανθρώπους της διανόησης της γενιάς του, ο Harold Pinter.Η ανακοίνωση του θανάτου του συγγραφέα έγινε εχθές, ημέρα των Χριστουγέννων, από την σύζυγό ...
Συνέχεια...
Ο Πελεκάνος «πετάει» στο Bios
Για δεύτερη χρονιά, στο υπόγειο του Bios, παρουσιάζεται το αυτοβιογραφικό έργο του Στρίντμπεργκ «Ο Πελεκάνος» για 10 μόνο παραστάσεις, σε σκηνοθεσία Σύλβιας Λιούλιου. Στα πρόθυρα της τρέλας, μετά το τρίτο -και ιδιαίτερα οδυνηρό- διαζύγιό του ο Αύγουστος Στρίντμπεργκ έγραψε ένα έργο στο οποίο κωδικοποιήθηκαν όλα τα μυστικά του και αναλύθηκαν θέματα ...
Συνέχεια...
O Καραγκιόζης πενθεί τον πατέρα του… «Έφυγε» ο Ευγένιος Σπαθάρης
«Έφυγε» αργά το βράδυ του Σαββάτου σε ηλικία 85 ετών ο Ευγένιος Σπαθάρης. Ο σπουδαιότερος δημιουργός του Θεάτρου Σκιών είχε υποστεί βαρύτατες εγκεφαλικές κακώσεις σε ατύχημα που είχε στο Ινστιτούτο Γκαίτε σε προς τιμήν του εκδήλωση και νοσηλευόταν κλινικά νεκρός επί τέσσερις ημέρες στο ΚΑΤ.Ο Ευγένιος Σπαθάρης υπήρξε για όλη ...
Συνέχεια...
Going Youth Festival | 23-30 Απριλίου
Σκέψου και θέατρο και χορό και μουσική και φωτογραφία. Και όλα αυτά σκέψου τα να εναλλάσσονται για έξι ώρες μία ολόκληρη εβδομάδα σε ένα βολικό χώρο στο κέντρο της Αθήνας.Τέσσερις δημιουργοί από τον χώρο του θεάτρου, δύο από τον χορό, πέντε μπάντες και ένα σωρό φωτογραφίες σας περιμένουν στην αίθουσα ...
Συνέχεια...
‘Σωτηρία Με Λένε’ στο Θέατρο Στοά
Η δημοσιογράφος Σοφία Αδαμίδου βασισμένη στο βιβλίο της «Σωτηρία Μπέλλου. Πότε ντόρτια πότε εξάρες» συγγράφει το πρώτο της θεατρικό έργο και η Λήδα Πρωτοψάλτη ερμηνεύει τη ζωή της μεγάλης λαϊκής τραγουδίστριας υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Κωνσταντίνου Κωνσταντόπουλου. Δέκα χρόνια μετά το θάνατο της Σωτηρίας Μπέλλου για να μην ξεχνιόμαστε.Λίγα ...
Συνέχεια...
‘Η Γυναίκα της Πάτρας’ & ‘Είσαι η Μητέρα μου’ στο Από Μηχανής Θέατρο – Κερδίστε προσκλήσεις
Μια παράσταση σε δύο μέρη, μια σύνθεση των έργων του Γιόοπ Άντμιράλ και του Γιώργου Χρονά είναι η νέα παραγωγή της Εταιρείας Θεάτρου Συν-Επί."Είσαι η μητέρα μου"του Γιόοπ ΆντμιρααλΕνα έργο-φόρο τιμής στη μητέρα του έγραψε το 1982 ο Ολλανδός ηθοποιός Γιόοπ Άντμιρααλ. Πρόκειται για μια τυπική κυριακάτικη επίσκεψη που κάνει ...
Συνέχεια...
Μαθήματα Νεοελληνικής Ιστορίας στο Vanilla Bar Theatre
Μήπως η τηλεόραση δεν σας αρκεί πια όταν επιθυμείτε διακαώς να εξολοθρεύσετε τα εγκεφαλικά σας κύτταρα δια παντός παρακολουθώντας τις συζητήσεις, τους προβληματισμούς και όλα τα τεκταινόμενα επί της οθόνης;Μήπως προτιμάτε να τα διαχειριστείτε live και με ένα ποτό στο χέρι για να πηγαίνουν πιο εύκολα κάτω τα φαρμάκια της ...
Συνέχεια...
Δωρεάν εισιτήρια σε ανέργους από το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου
Το Φεστιβάλ Αθηνών φιλοδοξεί τα τελευταία χρόνια να αποτελέσει έναν προσιτό και προσβάσιμο πολιτιστικό πυρήνα, ενισχύοντας το άνοιγμα στις περιθωριοποιημένες ομάδες και φέρνοντας το ελληνικό κοινό πιο κοντά στην καλλιτεχνική δημιουργία.Για το σκοπό αυτό φέτος προσφέρει χαμηλότερες τιμές στο Ηρώδειο και την Πειραιώς 260, δωρεάν εκδηλώσεις και παραστάσεις (εικαστικά, Τροχόσπιτο, ...
Συνέχεια...
Θανάτω Θάνατον
Γίνεται ο θάνατος να σου δίνει ικανοποίηση δένοντας σου το στομάχι κόμπο ενώ ταυτόχρονα σου κολλάει και δυο φτερά στην πλάτη; Όταν αντιμετωπίζεται με τόση φαντασία και μαεστρία από έναν ταλαντούχο σκηνοθέτη όπως ο Νίκος Μαστοράκης, γίνεται και παραγίνεται.Το «Θανάτω Θάνατον» είναι μια συρραφή μονόπρακτων του πατέρα του εγχώριου παραλόγου, ...
Συνέχεια...
Alvin Ailey X 7
7 ημέρες, 7 διαφορετικές παραστάσεις στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη από τις κορυφαίες χορευτικές ομάδες του κόσμου και το ιστορικό Alvin Ailey American Dance Theatre. Η γνώση και η εμπειρία ορισμένων από τους καλύτερους χορογράφους του κόσμου αναμειγνύεται με μαεστρία με την τεχνική μερικών από τους σπουδαιότερους σολίστ και το δημιουργικό ...
Συνέχεια...
Ο Αγαπητικός της Βοσκοπούλας | 14- 17 Ιουνίου
Μια νεανική ομάδα προτείνει τη δική της σκηνική εκδοχή του πολυθρύλητου δραματικού ειδυλλίου του Δημητρίου Κορομηλά. Καρπός μιας κοινωνίας σε αναζήτηση της πολιτιστικής της ταυτότητας, που μετεωρίζεται ανάμεσα στο αρχαιοελληνικό ιδεώδες, το ευρωπαϊκό πρότυπο και τη λαογραφική παράδοση, το δραματικό ειδύλλιο φέρνει στην αθηναϊκή σκηνή της τελευταίας δεκαετίας του 19ου ...
Συνέχεια...
Μόνο την αλήθεια, Μέρος Ι στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου παρουσιάζεται (σε επανάληψη) από 30 Ιανουαρίου και για λίγες παραστάσεις το έργο του Βασίλη Μαυρογεωργίου και της Μαρίας Φιλίνη, Μόνο την αλήθεια, Μέρος Ι.Λίγα λόγια για το έργο:Η ιστορία του μεγαλύτερου μάγου που έζησε ποτέ. ¶νθρωποι, πνεύματα, μυθικά όντα, μυστηριώδη πλάσματα, δάσκαλοι ...
Συνέχεια...
Οι Αρχάγγελοι δεν παίζουν φλίπερ
Από 27 Απριλίου έως 6 Μαΐου Αν ακόμα αναρωτιέστε πώς να περάσετε τα Σαββατιάτικα βράδια σας ώστε να αποφύγετε και το DVD (για την τηλεόραση ούτε λόγος, τσεκάρετε το πρόγραμμα κάθε Σαββατόβραδου και αν δεν βγάλετε φλύκταινες το ξανασυζητάμε) και τον ύπνο από νωρίς (κρίμα είναι) και τις χαώδεις ...
Συνέχεια...
Παραμύθια για μεγάλους σήμερα στο Θέατρο Φούρνος
Μέσα στην νύχτα... παραμύθια!Ο Δημήτρης Προύσαλης μοιράζεται τη δεύτερη Παρασκευή κάθε μήνα λαϊκά παρα-μύθια με ενήλικο κοινό στο φουαγιέ του θεάτρου Φούρνος-κάτω από το γενικό τίτλο «Μέσα στη νύχτα...παραμύθια» στις 12 τα μεσάνυχτα.2η ενότητα: «Παραμύθια που αναζητούν τον έρωτα και στηρίζουν την αγάπη...»«Ιστορίες απ' τις άκρες του κόσμου κι απ' ...
Συνέχεια...
Blasted
Ούτε η Σάρα Κέην ούτε η ¶ντζελα Μπρούσκου χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Blasted ή αλλιώς ο συνδυασμός αυτών των δύο ανατρεπτικών καλλιτέχνιδων στην κεντρική σκηνή του Θεάτρου του Νέου Κόσμου. Μετά από ένα διάλειμμα και τον σάλο που είχε ξεσπάσει από την ξαφνική ανακάλυψη της Σάρας Κέην πριν από μερικά χρόνια, ...
Συνέχεια...
Η Φόνισσα στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας
Ναι, η φίρμα, η γνωστή, η σωστή η άρρωστη η κορασιδοκτόνα η πηγαδοπνίχτρα η Φραγκογιαννού με το όνομα. Η διάσημη γριά ηρωίδα του Παπαδιαμάντη, η περίφημη Φόνισσα, σύμβολο του κοινωνικά κυρίαρχου μισογυνισμού μιας ολόκληρης εποχής, όπου η γέννηση μιας κόρης (αντί ενός "παιδιού"= αγοριού) ήταν κατάρα και τιμωρία, σήμαινε έξοδα και προίκες ...
Συνέχεια...
Αργύρης Ξάφης
Αν και κρυμμένος πίσω από βαρύ make up και μια κόκκινη μύτη-μεταμφιεσμένος σε κλόουν για τις ανάγκες του ρόλου που υποδύεται φέτος- δεν κρύβεται το ταλέντο του. Πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Δωδέκατη Νύχτα» του Σέξπιρ που μαζί με το έργο «Τι Είδε ο Μπάτλερ» του Τζο Όρτον συνθέτουν την «ιδέα» του ...
Συνέχεια...
Συνάντηση Τεχνών – Πρόσκληση Ενδιαφέροντος
Θέατρο - Χορός - Μουσική - Video Arts Ιούλιος 2008 . Θέατρο Δόρα Στράτου Η εταιρεία πολιτισμού Σύνθεση (www.sinthesis.gr) προσκαλεί καλλιτέχνες (ηθοποιούς, σκηνοθέτες, χορευτές, χορογράφους, μουσικούς, εικαστικούς, video artists) να παρουσιάσουν τη δουλειά τους στο χώρο του Θεάτρου της Δόρας Στράτου. Ένα θέατρο χωρητικότητας 900 θεατών, μέσα στο δάσος, που ...
Συνέχεια...
Το Ντοκιμαντέρ @ Altera Pars
Όλα όσα θέλατε να μάθετε για τον Άμλετ αλλά φοβόσασταν να ρωτήσετε (γιατί ψιλιαζόσασταν πως θα αφήνατε και σεις το κουφάρι σας στην Ελσινόρη από τα γέλια). Που, γεγονός! Η ομάδα των Ex Animo (Νοσφεράτου Διδόντικους) ξεσκεπάζει το Σαιξπηρικό δράμα ως την καλύτερη ίσως κωμωδία του Γουίλ σε μια παρωδία με δομή και ...
Συνέχεια...
Λευκές Νύχτες
Είναι ύπουλα ρομαντικές οι νύχτες με ξαστεριά της Αγίας Πετρούπολης. Ο πρωταγωνιστής, ο εικοσιεξάχρονος «Ονειροπόλος», αποτέλει ένα γλυκό παράδοξο. Είναι τόσο ντροπαλός, μοναχικός και ήσυχος που έχει περάσει ολόκληρη τη ζωή του χωρίς ποτέ να μιλήσει σε μια γυναίκα, φτιάχνοντας μόνο σενάρια με τη φαντασία του για το «αν» και «πως», ...
Συνέχεια...
Καλιγούλας
Ιδιαίτερες συστάσεις για τον Γάιο Καίσαρα δεν χρειάζονται. Στην ιστορία έμεινε ως ένας από τους πιο κυνικούς, σκληρούς -και εν μέρει παρανοϊκούς - μονάρχες που κυβέρνησαν ποτέ τον πολύπαθο ρωμαϊκό λαό. Το παρατσούκλι Καλιγούλας (= μικρή στρατιωτική μπότα) το τσίμπησε από τα αστεία των στρατιωτών ανάμεσα στους οποίους μεγάλωσε με ...
Συνέχεια...
Bob Theatre Festival – 10 cm Up
To Bob Theatre Festival 2012 έχει ξεκινήσει δυναμικά και εμείς τρέχουμε από την μια εξαιρετική παράσταση στην επόμενη προσπαθώντας στα διαλείμματα να μοιραζόμαστε μαζί σας τις εντυπώσεις μας! Οι τρεις άντρες πρωταγωνιστές μπαίνουν στον άδειο χώρο κουβαλώντας διπλωμένες σαν βαλίτσες τρεις ξύλινες πλατφόρφες. Κάθε μια από τις πλατφόρμες ανοιγμένη έχει διαστάσεις ...
Συνέχεια...
‘Όρλάντο’ της Βιρτζίνια Γουλφ στον «Κινητήρα Στούντιο»
Θα κάνω ό,τι μου καπνίσει
‘Το Δρακούδι’ στο Θέατρο Πόρτα
Ο Σπιούνος Των Βαλκανίων στο Θέατρο Πολιτεία
Φούστα Μπλούζα από Ρέππα – Παπαθανασίου
Είστε νέα θεατρική ομάδα και ψάχνετε για χώρο;
‘Η Βασίλισσα της Ομορφιάς’ στο Θέατρο Βικτώρια
Eldorado
Harold Pinter: 1930 – 2008 R.I.P.
Ο Πελεκάνος «πετάει» στο Bios
O Καραγκιόζης πενθεί τον πατέρα του… «Έφυγε» ο
Going Youth Festival | 23-30 Απριλίου
‘Σωτηρία Με Λένε’ στο Θέατρο Στοά
‘Η Γυναίκα της Πάτρας’ & ‘Είσαι η Μητέρα
Μαθήματα Νεοελληνικής Ιστορίας στο Vanilla Bar Theatre
Δωρεάν εισιτήρια σε ανέργους από το Φεστιβάλ Αθηνών
Θανάτω Θάνατον
Alvin Ailey X 7
Ο Αγαπητικός της Βοσκοπούλας | 14- 17 Ιουνίου
Μόνο την αλήθεια, Μέρος Ι στο Θέατρο του
Οι Αρχάγγελοι δεν παίζουν φλίπερ
Παραμύθια για μεγάλους σήμερα στο Θέατρο Φούρνος
Blasted
Η Φόνισσα στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας
Αργύρης Ξάφης
Συνάντηση Τεχνών – Πρόσκληση Ενδιαφέροντος
Το Ντοκιμαντέρ @ Altera Pars
Λευκές Νύχτες
Καλιγούλας
Bob Theatre Festival – 10 cm Up