Την μακροβιότερη σόλο παράσταση στην ιστορία του Broadway αναλαμβάνει να παρουσιάσει στο ελληνικό κοινό η Αναστασία Παπαστάθη με τον Γεράσιμο Γεννατά στον κεντρικό -και ένα και μοναδικό- ρόλο.

Το έργο του Rob Becker έχει διασκευαστεί και προσαρμοστεί στην ελληνική πραγματικότητα και πρωταγωνιστής της εκδοχής που παρουσιάζεται στο θέατρο Coronet είναι ο Σωτήρης. Έλλην συμπαθής και ευγενής αλλά ταυτόχρονα πριμιτίφ και τσαμπουκάς. Ένας τυπικός συμπατριώτης μας δηλαδή.

Μετά από έναν καβγά με τη γυναίκα του βρίσκεται στο δρόμο μαζί με όλα του τα πράγματα. Και το ερώτημα που τον ταλανίζει είναι το ίδιο με εκείνο που απασχολεί εδώ και αιώνες τα δύο φύλα: γιατί δεν τα βρίσκουμε μεταξύ μας;

Με έναυσμα αυτό και με την καθοριστική συμμετοχή του κοινού ξεδιπλώνονται μια σειρά κωμικών καταστάσεων από την αρχαιότητα ως σήμερα.

Η παράσταση προτείνεται και από ειδικούς ως εναλλακτική μέθοδο ψυχοθεραπείας.

Εμείς αυτόπτες μάρτυρες (της παράστασης διότι των υπολοίπων καταστάσεων θα ψευδόμασταν αδιάντροπα αν λέγαμε πως όχι) δεν έχουμε γίνει ακόμα αλλά για να το λένε οι ειδικοί (ψυχοθεραπευτές ντε) κάτι θα ξέρουν.

Σκηνοθεσία – Διασκευή : Αναστασία Παπαστάθη
Μετάφραση : Ερατώ Τάττη
Μουσική: Heimberg 5000
Φωτισμοί : Valentin Galle
Σκηνογραφία: Bernard Jonsson
Κουστούμια: Keira Coltrane

Στο ρόλο του Caveman ο Γεράσιμος Γεννατάς.


Κερδίστε Προσκλήσεις

Το mixtape.gr σε συνεργασία με το Θέατρο Coronet προσφέρει 4 διπλές προσκλήσεις σε ισάριθμους αναγνώστες του για την παράσταση της Πέμπτης 25 Οκτωβρίου.

Στείλτε ένα email στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] με θέμα "Caveman" για να διεκδικήσετε τις προσκλήσεις αναφέροντας φυσικά και το ονοματεπώνυμό σας. Οι τυχεροί αναγνώστες θα ενημερωθούν με email και θα πρέπει να έχουν μαζί τους την αστυνομική τους ταυτότητα για να παραλάβουν τις προσκλήσεις από το ταμείου του Θεάτρου.


Θέατρο Coronet
Φρύνης 11 και Υμηττού, Παγκράτι
Τηλ: 210 7012123, 210 7012511
www.coronet.gr

Διάβασε επίσης...
Η Ερωτευμένη Νεκρή
Η σκηνική παρουσίαση μη θεατρικών κειμένων είναι της μόδας. Δεν εξηγείται πλέον τέτοια εμμονή παλιών και νέων σκηνοθετών να μεταφέρουν στη σκηνή κάθε είδους λογοτεχνικά έργα, γνωστά και άγνωστα. Κι αν στην περίπτωση των παλιών ο λόγος που καταφεύγουν σε κάτι τέτοιο είναι επειδή βαρέθηκαν τα υπάρχοντα θεατρικά κείμενα, οι ...
Συνέχεια...
Εθνικό Θέατρο | ¶δειος Χώρος
Με ελεύθερη είσοδο παρακαλώ το Εθνικό Θέατρο και πάλι φέτος παρουσιάζει τη δουλειά νέων ομάδων παραχωρώντας τους τον ¶δειο -πλέον- Χώρο της Πειραματικής Σκηνής στο Θέατρο Από Μηχανής.Το θέμα και φέτος είναι Νεοελληνικά έργα σε πρώτη παρουσίαση. Χαρά μας να παρακολουθούμε νέους ανθρώπους αναζητώντας το καινούργιο διαμάντι μέσα στο βούρκο ...
Συνέχεια...
Αποχαιρετισμός στη Goλfω Director’s Cut μέσα στο Low Budget Festival
“Ohia-o!! Wattashi wa Goλfω desu. Taσo-kun, koi shiteru.” Όχι, η ταπεινή πλην όμορφη Γκόλφω και ο επίσης φτωχομπινές βοσκοαγαπημένος της Τάσος δεν μιλάνε όντως ιαπωνικά στη νέα επετειακή “Goλfω” του Σίμου Κακάλα. Οι ήρωες του κλασικού βουκολικού δραματοειδυλλίου διατηρούν ακόμα κανονικά όλο τον πλούτο (και αναπόφευκτα την κακώς θεωρούμενη σήμερα «βλαχιά») της ορίτζιναλ γλώσσας του Σπύρου ...
Συνέχεια...
Δωδέκατη Νύχτα ή Ο,τι Θελήσετε | Ελένη Γεωργοπούλου
Mία ξέφρενη ερωτική έκσταση, ένα καρναβάλι επί σκηνής σε μία από τις πιο ερωτικές και πιο περίεργες κωμωδίες του Σαίξπηρ που κρύβει μέσα της ο,τι θελήσετε, μια νύχτα, και, συγκεκριμένα τη 12η. Από την πρώτη στιγμή της παράστασης ένα εύλογο ερώτημα γεννιέται: γιατί αποκλειστικά και μόνο γυναίκες επί σκηνής; Από ...
Συνέχεια...
Η Αυλή των Θαυμάτων @ Εθνικό Θέατρο
Στην Αυστραλία αδέρφια μου, στην Αυστραλία. Η μετανάστευση παραμένει η μόνη σταθερή ελπίδα στην ασταθή ζωή των Ελλήνων από τα 50’s έως σήμερα.  Η «Αυλή των θαυμάτων» βασίζεται στην έλλειψη σταθερότητας και σιγουριάς που χαρακτηρίζει τη ζωή του Έλληνα […] Η ρευστότητα στις συνθήκες της ζωής του Έλληνα, η μεσογειακή του ...
Συνέχεια...
ΟΠΑ 0.2 (on πerformance art)
20 - 26 Μαΐου 2009 Δυο χρόνια μετά το πρώτο του λανσάρισμα το ΟΠΑ (on πerformance art) επιστρέφει βάζοντας στο μίξερ performances, αφιερώματα, προβολές, διαλέξεις και ανοιχτές συζητήσεις. Με κύρια θεματική την τάση για διασκευή στη σύγχρονη τέχνη, το ΟΠΑ 0.2 εξερευνά την έννοια της «μεταπαραγωγής» (Postproduction), όπως την προτείνει ...
Συνέχεια...
Μια Χαρά στο Φουαγιέ
Η Χαρά Κεφαλά στο τραγούδι και η Ευγενία Καρλαυτή στο πιάνο και στις ενορχηστρώσεις ανεβαίνουν και πάλι στην άδεια σκηνή για να γεμίσουν τη νύχτα με ήχους των Kurt Weill, Cole Porter, Jacques Prever και να ταξιδέψουν τους θαμώνες του Αγγέλων Βήμα από τον Κώστα Γιαννίδη στον Σουγιούλ και από ...
Συνέχεια...
H ‘Ελένη’ του Βασιλη Παπαβασιλείου στο Θέατρο Βράχων
12 & 13 Ιουνίου 2009 Και ενώ στο Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου ο Γιάννης Ρίτσος έχει την τιμητική του, επί τη ευκαιρία της συμπλήρωσης 100 χρόνων από τη γέννησή του, ο Βασίλης Παπαβασιλείου παρουσιάζει ξανά τη δική του «Ελένη». 8 χρόνια μετά την πρώτη της σχεδίαση με τίτλο «Ο Κύριος ...
Συνέχεια...
Η Γυναίκα της Πάτρας
Το θέατρο προκαλεί πλήξη στη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων. Αυτό έχω διαπιστώσει μέσα στα χρόνια που ασχολούμαι μαζί του και δεν τους κακίζω, ομολογουμένως, αφού και η δική μου σχέση με αυτό το είδος τέχνης παραπαίει συχνά από τον μεγάλο έρωτα στο μεγάλο μίσος και εμπλουτίζεται από συναισθήματα άρνησης όταν ...
Συνέχεια...
Ο Ήχος του Όπλου
Μια γυναίκα επιστρέφει από την επαρχία στην Αθήνα για να ψηφίσει. Εκεί συναντά το γιο της και τους ανθρώπους που τον περιβάλλουν. Σταδιακά το ένα μετά το άλλο, διάφορα μυστικά αποκαλύπτονται, οι μάσκες πέφτουν κι ένα όπλο έρχεται να δώσει τη λύση... Ο ήχος του όπλου είναι ένα από τα ...
Συνέχεια...
‘Raoul’ του James Thiérrée | Φεστιβάλ Αθηνών
Διάβασα την επιστολή του, βόλταρα online σε κριτικές για τις παραστάσεις του, σε συνεντεύξεις και ένα σωρό ακόμα πληροφορίες και εντυπωσιάστηκα από την επίμονη παρότρυνση όσων είχαν ήδη δει την παράσταση.Όταν έφτασα στο Rex ασθμαίνοντας από την αποπνικτική ζέστη και αναθεματίζοντας την ώρα και τη στιγμή που αποφάσισα να πάω ...
Συνέχεια...
Star Trip | Gagarin 205
Από Τρίτη 24 μέχρι και Παρασκευή 27 ΑπριλίουΚαι Gagarin και ταξίδι στα άστρα; Και αστροναύτες; Μπερδευτήκατε;Μισό λεπτό να περιπλέξουμε λίγο ακόμα τα θέματα: και physical theater, και ιστορίες μέσα από τις πιο συνηθισμένες καταστάσεις της καθημερινής ζωής, και 29 χώρες που κατάλαβαν το χιούμορ μερικών σωματικών κινήσεων, και μια 16 ...
Συνέχεια...
Πολιτική ανυπακοή το 2012
Μετά τη επιτυχημένη έναρξη στο πλαίσιο του 2ου Low Budget Festival η «Πολιτική ανυπακοή» επανέρχεται το 2012 στο υπόγειο γκαράζ του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης. 2 performer, ένα κείμενο – μανιφέστο και μια εικαστική παρέμβαση με εξαιρετική εκφραστική δύναμη συνθέτουν την παράσταση που προκάλεσε τις καλύτερες εντυπώσεις. Ο Θορώ έγραψε την ...
Συνέχεια...
Μια κωμική εξωθεατρική ιστορία – μήνυση για προσβολή των Θείων!
Μία από τις πιο αντιπροσωπευτικές ιστορίες για την εξήγηση της λαϊκής ρήσης "δουλειά δεν είχε ο Διάολος @#[email protected]%^%& τα παιδιά του" αποτελεί το νέο που μόλις μάθαμε από την Εταιρεία Θεάτρου Sforaris. Παραθέτουμε το Δελτίο Τύπου αυτούσιο και σας προσκαλούμε να καγχάσετε μαζί μας. Δελτίο Τύπου Δύο χρόνια μετά την ...
Συνέχεια...
Κατσαρίδα
Η Κατσαρίδα είναι αυτό το σιχαμερό έντομο που τρυπώνει στους υπονόμους και τους τοίχους και προκαλεί αποστροφή σε όποιον έχει την ατυχία να βρεθεί στο δρόμο της. Πίσω από την αποκρουστική της εμφάνιση όμως, έχει και όνειρα και απωθημένα, αλλά και αναμφισβήτητα ταλέντα στη στιχοπλοκή (ντανταιστικών ποιημάτων) και το χορό. ...
Συνέχεια...
Και Δεν θα Χωρίσουμε Ποτέ
Το κείμενο «Και Δεν θα Χωρίσουμε Ποτέ», του Jon Fosse, ενός από τους σημαντικότερους σύγχρονους θεατρικούς συγγραφείς και εκφραστή της μινιμαλιστικής τέχνης, αναγάγει μέσα από τις επαναλήψεις και τη ποιητική χρήση της γλώσσας, τον έρωτα και τη δυναμική του σε ένα θέμα απολύτως διαχρονικό. Η φαντασία του θεατή, απεγκλωβίζεται από ...
Συνέχεια...
O Καραγκιόζης πενθεί τον πατέρα του… «Έφυγε» ο Ευγένιος Σπαθάρης
«Έφυγε» αργά το βράδυ του Σαββάτου σε ηλικία 85 ετών ο Ευγένιος Σπαθάρης. Ο σπουδαιότερος δημιουργός του Θεάτρου Σκιών είχε υποστεί βαρύτατες εγκεφαλικές κακώσεις σε ατύχημα που είχε στο Ινστιτούτο Γκαίτε σε προς τιμήν του εκδήλωση και νοσηλευόταν κλινικά νεκρός επί τέσσερις ημέρες στο ΚΑΤ.Ο Ευγένιος Σπαθάρης υπήρξε για όλη ...
Συνέχεια...
Ο Μεσοπόλεμος των Κανιγκούντα
Όταν τελείωσε ο Α' Παγκόσμιος Πόλεμος το κοινό αίσθημα ήταν ότι ο κόσμος των συστημάτων είχε γίνει κομμάτια. Έτσι οι άνθρωποι μπήκαν, χωρίς να το ξέρουν, στο Μεσοπόλεμο. Αυτό το χωρίς να το ξέρουν είναι ίσως το πιο συγκινητικό κομμάτι των κάθε είδους ανθρώπινων ιστοριών. Γιατί οι ιστορίες είναι θνητές ...
Συνέχεια...
H ‘Τρικυμία’ του Σαίξπηρ από το Εθνικό Θέατρο
Από 8 Φεβρουαρίου Οι ναυαγοί μιας άγριας τρικυμίας βρίσκονται στο κέντρο μιας δίνης από ευτράπελες και συγχρόνως επικίνδυνες καταστάσεις. Ο Πρόσπερο, κυρίαρχος του νησιού όπου βρίσκουν καταφύγιο, με το βοηθό του ¶ριελ και τον υποτακτικό του Κάλιμπαν αναστατώνουν συνεχώς τους απελπισμένους ναυαγούς. Για ποιο λόγο; Με ποιο σκοπό;Ένα από τα ...
Συνέχεια...
Can We Talk About This? | DV8
Ένα θεατροποιημένο ντοκιμαντέρ που μιλάει δίχως περιστροφές και ρίχνει μια γερή γροθιά στο στομάχι μας από την ομάδα DV8 Physical Theatre και τον πολυβραβευμένο  Lloyd Newson. Μια περιγραφή της παράστασης Can We Talk About This? θα ήταν κάπως έτσι: συνεντεύξεις και αρχειακό υλικό γίνονται λέξεις και κινήσεις στα στόματα και στα σώματα ...
Συνέχεια...
Ευγενείς Αποδράσεις | Χοροθέατρο Νταλίκα
Ποιός θα έδινε σημασία σ' έναν άστεγο; Ένας άστεγος μάλλον. Οι «κανονικοί», οι νορμάλ δηλαδή, έχουμε ήδη πολλά στο κεφάλι μας.. (Πού να ασχοληθείς;) Αν ωστόσο μπορούσαμε, έστω για λίγο, να θέσουμε σε λειτουργία τον ευρυγώνιο, ίσως ανακαλύπταμε πράγματα πολύτιμα για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τη ζωή και ...
Συνέχεια...
Κουαρτέτο Βόυτσεκ – Φεστιβάλ Αθηνών
176 χρόνια μετά τη σύλληψη του, ο αέναα βασανιζώμενος Βόυτσεκ δίνει επιτέλους φωνή στην ξεφτίλα του σε μια πανκ ροκ συναυλία πίσω από  τα συρματοπλέγματα της ευρωπαϊκής φυλακής του. Ποτέ δεν συμμερίστηκα την τρελή αυτή πρεμούρα με τον "Woyzeck" του Georg Büchner. Ένα έργο ανολοκλήρωτο πριν το θάνατο του δημιουργού του και ...
Συνέχεια...
‘Παρακαλώ, ας μείνει μεταξύ μας’ και φέτος
¶λλη μια επιτυχία της περσινής σεζόν επαναλαμβάνεται φέτος. Το δίδυμο Ρήγα- Αποστόλου ξαναχτύπησε και σιγά μην έμενε ήσυχο. 51.000 θεατές στρογγυλοκάθισαν πέρυσι στις θέσεις του θεάτρου Κάτια Δανδουλάκη και η προσέλευση προβλέπεται πυκνή και γι αυτό το χειμώνα. Μια κωμωδία για τα παρασκήνια του θεάτρου και της ζωής, όπου ο ...
Συνέχεια...
Επινοώντας την Παράσταση – οι τελευταίες 6 παραστάσεις ξεκινούν απόψε
Το νέο και εξελιγμένο φεστιβάλ devised theatre του Θεάτρου του Νέου Κόσμου φιλοξενεί αυτή την εβδομάδα από την Δευτέρα έως την Κυριακή 14 νέες ομάδες οι οποίες έχουν καλεσθεί να «επινοήσουν» ισάριθμες παραστάσεις που αν σχολιάζουν την σύγχρονη πολιτική και κοινωνική κατάσταση της χώρας μέσα από την κωμωδία. Η δουλειά της ...
Συνέχεια...
Σ’ Αγαπώ, Σε Λατρεύω, Χωρίζουμε!
Η Τζίνα Αλιμόνου στην πρώτη θεατρική της εμφάνιση είναι γεγονός. Με χορό και με τραγούδι παρακαλώ. Και μαζί της σύσσωμος ο θίασος που επαναλαμβάνει την περσινή επιτυχία εξακολουθώντας να μιλούν με το δικό τους τρόπο για τις σχέσεις, την επικοινωνία και όλα αυτά που απασχολούν πολύ πολύ πολύ κόσμο, πάντα ...
Συνέχεια...
Στέλλα
Τώρα να σας μιλήσω για τη Στέλλα, δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Νομίζω είναι ελάχιστοι αυτοί που δεν έχουν χαραγμένη στη μνήμη τους την τελευταία σεκάνς της ταινίας με τη Μελίνα να αψηφά το μαχαίρι του Φούντα και να καρφώνεται με πάθος στην αγκαλιά του. Κι όμως παρόλο που όλοι ...
Συνέχεια...
Μακμπέθ @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Αυτός ο Μακμπέθ (δεν) σκότωσε τον ύπνο. Με ένα ensemble cast και έναν σκηνοθέτη που έχει κερδίσει, εδώ και αρκετά χρόνια, την εκτίμησή μας και με ένα από τα πιο δυνατά κείμενα του Σαίξπηρ (και της παγκόσμιας δραματουργίας ολόκληρης, για να είμαστε ειλικρινείς) η παράσταση Μακμπέθ μας είχε δημιουργήσει (παν)υψηλές προσδοκίες. ...
Συνέχεια...
Τσινετσιτά
Αυτά γράφει η Αφροδίτη Μάνου σε ένα από τα εξαιρετικά τραγούδια της συνοψίζοντας το πνεύμα του έργου, που ως κείμενο δε διεκδικεί βραβείο πρωτοτυπίας, μιας κι είναι βασισμένο σε μια σειρά ταινιών του Ιταλικού σινεμά (από τα σαλάτα-ιστορικά-χριστιανικά έπη μέχρι τα αριστουργήματα του νεορεαλισμού).Ο Μιχάλης Ρέππας κι ο Θανάσης Παπαθανασίου ...
Συνέχεια...
Μέρα Δρόμου 2011: Έξοδος Ελεύθερη
Η Μέρα Δρόμου συνεχίζει το δρόμο της για 4η χρονιά, στοχεύοντας στη δυναμική ανάπτυξη μίας πλατφόρμας που θα υποστηρίζει και θα υποστηρίζεται από τον δημόσιο χώρο. Σ’ αυτό τον δημόσιο χώρο θα ξημερώσει και φέτος η Μέρα Δρόμου το ερχόμενο Σάββατο 29 Οκτωβρίου, που προσκαλεί όλους εκείνους που διαλέγουν το ...
Συνέχεια...
Unemployed και πάλι στο Bios
Μέσα από τη ματιά δέκα νέων συγγραφέων και την ερμηνεία δέκα νέων ηθοποιών, η παράσταση Unemployed, αφηγείται προσωπικές ιστορίες ανθρώπων που βιώνουν τις συνέπειες της αμφιβολίας της εποχής και της αβεβαιότητας για το μέλλον. Ιστορίες ανθρώπων που βρίσκονται άμεσα ή έμμεσα αντιμέτωποι με την ανεργία. Η παράσταση βασίζεται στα κείμενα που ...
Συνέχεια...
Η Ερωτευμένη Νεκρή
Εθνικό Θέατρο | ¶δειος Χώρος
Αποχαιρετισμός στη Goλfω Director’s Cut μέσα στο Low
Δωδέκατη Νύχτα ή Ο,τι Θελήσετε | Ελένη Γεωργοπούλου
Η Αυλή των Θαυμάτων @ Εθνικό Θέατρο
ΟΠΑ 0.2 (on πerformance art)
Μια Χαρά στο Φουαγιέ
H ‘Ελένη’ του Βασιλη Παπαβασιλείου στο Θέατρο Βράχων
Η Γυναίκα της Πάτρας
Ο Ήχος του Όπλου
‘Raoul’ του James Thiérrée | Φεστιβάλ Αθηνών
Star Trip | Gagarin 205
Πολιτική ανυπακοή το 2012
Μια κωμική εξωθεατρική ιστορία – μήνυση για προσβολή
Κατσαρίδα
Και Δεν θα Χωρίσουμε Ποτέ
O Καραγκιόζης πενθεί τον πατέρα του… «Έφυγε» ο
Ο Μεσοπόλεμος των Κανιγκούντα
H ‘Τρικυμία’ του Σαίξπηρ από το Εθνικό Θέατρο
Can We Talk About This? | DV8
Ευγενείς Αποδράσεις | Χοροθέατρο Νταλίκα
Κουαρτέτο Βόυτσεκ – Φεστιβάλ Αθηνών
‘Παρακαλώ, ας μείνει μεταξύ μας’ και φέτος
Επινοώντας την Παράσταση – οι τελευταίες 6 παραστάσεις
Σ’ Αγαπώ, Σε Λατρεύω, Χωρίζουμε!
Στέλλα
Μακμπέθ @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Τσινετσιτά
Μέρα Δρόμου 2011: Έξοδος Ελεύθερη
Unemployed και πάλι στο Bios