Ούτε η Σάρα Κέην ούτε η ¶ντζελα Μπρούσκου χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Blasted ή αλλιώς ο συνδυασμός αυτών των δύο ανατρεπτικών καλλιτέχνιδων στην κεντρική σκηνή του Θεάτρου του Νέου Κόσμου. Μετά από ένα διάλειμμα και τον σάλο που είχε ξεσπάσει από την ξαφνική ανακάλυψη της Σάρας Κέην πριν από μερικά χρόνια, το Θέατρο Δωματίου ανεβάζει το Blasted, το πρώτο και ένα από τα πιο σκληρά έργα της Βρετανίδας συγγραφέως.

Σε ένα υπερπολυτελές ξενοδοχείο, από εκείνους τους επίγειους παραδείσους που με ένα διόλου ευκαταφρόνητο χρηματικό αντίτιμο, μπορείς να απομονωθείς από τον υπόλοιπο κόσμο, ο συμφεροντολόγος κυνικότατος δημοσιογράφος Ίαν προσκαλεί την νεαρή Κέιτ στο δωμάτιο του. Ο λόγος προφανής. Δεν θα διστάσει να χρησιμοποιήσει ακόμη και βία προκειμένου να επιτύχει τον σκοπό του. Και τότε εισβάλλει στο δωμάτιο ο ανώνυμος στρατιώτης με όλα του τα απωθημένα, τις ταλαιπωρίες και τις ανασφάλειες, έτοιμος να ξεσπάσει ενάντια στο σύστημα και τον βολεμένο δημοσιογράφο. Λίγη ώρα αργότερα ένα βλήμα όλμου σκάει στον τοίχο του ξενοδοχείου και ο στρατιώτης πέφτει νεκρός, ο δημοσιογράφος ψυχορραγεί και η Κέιτ μπαίνει στο διαλυμένο δωμάτιο με ένα εγκαταλελειμμένο μωρό στην αγκαλιά.

Η ¶ντζελα Μπρούσκου, η οποία είχε αναλάβει επίσης τα σκηνικά και τα κοστούμια της παράστασης, έστησε μια άρτια παράσταση, με επιρροές από το σύγχρονο γερμανικό θέατρο κι εκτεταμένη χρήση visual media projections, φαινόμενο όχι και τόσο συνηθισμένο στις ελληνικές σκηνές.

Η Παρθενόπη Μπουζούρη, ερμηνεύοντας τον ρόλο της Κέιτ, μιας αθώας κοπέλας με ψυχοσωματικά προβλήματα, συμπαραστεκόμενη στον ετοιμοθάνατο εραστή και παράλληλα βιαστή της, αποδίδει με τον καλύτερο τρόπο την μοναδική ελπίδα που αφήνει η Κέην να διαφανεί στο τέλος του έργου.

Ο Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης, ως δημοσιογράφος Ίαν καταθέτει μια ιδιαίτερη ερμηνεία ενός πολυδιάστατου χαρακτήρα θύτη και θύματος, βολεμένου μα και παγιδευμένου, που τελικά θα πληρώσει με την ίδια του την ζωή τις επιλογές του.

Τέλος ο Γιώργος Φριντζήλας ανέλαβε κι έφερε επιτυχημένα εις πέρας τον ρόλο του ανώνυμου στρατιώτη, ο οποίος έχοντας χάσει κάθε ελπίδα έχει καταλήξει μια απάνθρωπη μηχανή θανάτου.

Η κεντρική σκηνή του Θεάτρου του Νέου Κόσμου, προσέφερε αρκετές δυνατότητες στην ¶ντζελα Μπρούσκου για την δημιουργία ενός λειτουργικού χώρου που σε συνδυασμό με την χρήση προβολών και του προσεγμένου σχεδιασμού των φώτων δημιούργησαν ένα ενδιαφέρον εικαστικό περιβάλλον, που ταίριαζε απόλυτα με την δράση.

Μετάφραση: Θέατρο Δωματίου
Σκηνοθεσία: ¶ντζελα Μπρούσκου
Σκηνικά / Κοστούμια: Σωκράτης Σωκράτους
Παίζουν: Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης, Παρθενόπη Μπουζούρη , Γιώργος Φριντζήλας

Θέατρο του Νέου Κόσμου
Αντισθένους 7 & Θαρύππου, Νέος Κόσμος
Τηλ: 210 9212900

Links
www.theatroneoukosmou.gr
www.myspace.com/theatro_domatiou


Θέατρο Για Όλους
http://greek-theatre.blogspot.com

Διάβασε επίσης...
Στο Μαχαγκόνι καπιταλιστές μου, στο Μαχαγκόνι
Show me the way to the next whisky bar. Oh, don’t ask why. Το διάσημο Alabama Song με τα δεκάδες covers έκανε μία από τις πρώτες του εμφανίσεις στην όπερα Η Άνοδος και η Πτώση της Πόλης του Μαχαγκόνι του Bertolt Brecht με τη μουσική, φυσικά, του Kurt Weill τραγουδισμένο από ...
Συνέχεια...
‘Να γεννηθώ ή αλλάξατε γνώμη;’
Δυο γυναίκες λίγο πριν μπουν στην τρίτη δεκαετία της ζωής τους κάνουν μια «ανίερη» συμμαχία μεταξύ τους προκειμένου να έρθει στη ζωή το μωρό που κυοφορεί η μία τους.Την παράφωνη σχέση τους παρακολουθεί με ενδιαφέρον η Μητέρα Φύση αυτοπροσώπως, που αυτή τη φορά έχει ενσαρκωθεί στο σώμα ενός άντρα ...
Συνέχεια...
‘Ο Αμπιγιέρ’ στο Θέατρο ΚΑΠΠΑ – Κερδίστε προσκλήσεις!
Ο συγγραφέας εμπνεύστηκε το έργο από την εμπειρία του ως Αμπιγιέρ δίπλα τον κορυφαίο Άγγλο ηθοποιό Σερ Ντόναλντ Γούλφιτ. Παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο Λονδίνο στις 6 Μαρτίου 1980 με τον Freddie Jones, στο ρόλο του «Σερ» και τον Tom Courtenay στο ρόλο του Νόρμαν.Είναι ένα  έργο χαρακτήρων  που περιγράφει την  ιδιόμορφη συναισθηματική σχέση μεταξύ ενός ...
Συνέχεια...
Athens Fringe Live 2012
Με σύνθημα "Η Αθήνα μας ανήκει" επανέρχεται από τις 15 έως τις 30 Ιουνίου το Fringe Festival που φέτος γίνεται Fringe Live και καταλαμβάνει χώρους της πόλης δημιουργώντας ένα ανοιχτό βήμα παρουσίασης των καλλιτεχνών αλλά και έναν τόπο συνάντησης του κοινού με τη σύγχρονη δημιουργία. 800 Καλλιτέχνες, 170 ομάδες, 15 ΜΚΟ, 50 εικαστικοί καλλιτέχνες, 10 ...
Συνέχεια...
Σύστημα Αθήνα | 16- 20 Μαΐου
Για το ότι δεν έχετε καμία απολύτως ιδέα τι είναι το Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου -και ακόμα πιο συγκεκριμένα το Ελληνικό Κέντρο- δεν μπορούμε να σας κατηγορήσουμε γιατί είναι η πρώτη φορά φέτος που ακούστηκε η δράση του και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης πρόβαλλαν το έργο του.Σε συνεργασία λοιπόν και με ...
Συνέχεια...
‘Οι Πουριτανοί’ του Vincenzo Bellini στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Οι Πουριτανοί-σοβαρό μελόδραμα σε τρία μέρη- είναι η τελευταία όπερα του Βιντσέντσο Μπελλίνι. Το ποιητικό κείμενο του Κάρλο Πέπολι βασίζεται στο θεατρικό "Στρογγυλοκέφαλοι και ιππότες" (1833) των Ζακ-Αρσέν-Πολυκάρπ-Φρανσουά Ανσελό και Ζοζέφ Ξαβιέ Μπονιφάς, του επονομαζόμενου Σαιντίν. Η όπερα διαδραματίζεται στο Πλίμουθ τον 17ο αιώνα κατά τη διάρκεια του Αγγλικού Εμφυλίου. ...
Συνέχεια...
Βρίζοντας το Κοινό – Φεστιβάλ Αθηνών
Η σύγχρονη θεωρία θεάτρου σε μια παράσταση σε πραγματικό χρόνο.  Η Φλαμανδική κολλεκτίβα De KOE από το Βέλγιο θεωρεί πως το κείμενο του Αυστριακού Peter Handke Βρίζοντας το Κοινό παραμένει επίκαιρο κι ας έχει γραφτεί το 1966. Και η αλήθεια είναι πως δεν έχουν άδικο. Ως κείμενο περιγράφει υπό μορφή μανιφέστου όλα όσα ...
Συνέχεια...
Ο Sam Mendes και ο Eathan Hawke κάνουν μια στάση στην Επίδαυρο
Καλύτερο νέο από αυτό δε θα μπορούσαμε να ακούσουμε για το φετινό θεατρικό μας καλοκαίρι.Ο κύριος Sam Mendes επιστρατεύει βρετανούς και νεοϋορκέζους αριστοτέχνες του θεάτρου, (Simon Russell Beale , Sinéad Cusack, Richard Easton, Josh Hamilton) και τον πολύ κύριοEthan Hawke και κατηφορίζει / ανηφορίζει (ανάλογα από ποια πλευρά κοιτάς τον ...
Συνέχεια...
Ελεύθεροι Πολιορκημένοι
Από 28 Σεπτεμβρίου έως 14 Οκτωβρίου ¶λλος ένας μη θεατρικός χώρος επιλέγεται για μια παράσταση- και αυτό μας προκαλεί πάντα ενδιαφέρον. Όχι επειδή αποτελεί εχέγγυο επιτυχίας -κάθε άλλο συνήθως- αλλά απλώς επειδή μας ιντριγκάρει να αναζητήσουμε το καινούργιο, το πρωτότυπο και το ιδιαίτερο ελπίζοντας (ακόμα, ναι) πως κάποτε θα το ...
Συνέχεια...
Αραβική Νύχτα στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Το δημοφιλές έργο του πρώην δημοσιογράφου και νυν βραβευμένου συγγραφέα Roland Schimmelpfennig «Αραβική Νύχτα» ίσως να το θυμάστε από την παράσταση του Αμόρε σε σκηνοθεσία Δημήτρη Κουρτάκη το 2004 και ο συγγραφέας να σας είναι οικείος από το έργο «Push Up» που παρουσιάστηκε στο ίδιο θέατρο το 2003 σε σκηνοθεσία ...
Συνέχεια...
‘Παρακαλώ, ας μείνει μεταξύ μας’ για δεύτερη χρονιά
Άλλη μια επιτυχία της περσινής σεζόν επαναλαμβάνεται φέτος. Το δίδυμο Ρήγα- Αποστόλου ξαναχτύπησε και σιγά μην έμενε ήσυχο. 51.000 θεατές στρογγυλοκάθισαν πέρυσι στις θέσεις του θεάτρου Κάτια Δανδουλάκη και η προσέλευση προβλέπεται πυκνή και γι αυτό το χειμώνα.Μια κωμωδία για τα παρασκήνια του θεάτρου και της ζωής, όπου ο καθένας ...
Συνέχεια...
Τραγικό τέλος για τον θεατρικό παραγωγό Βαγγέλη Λιβαδά
Ένας από τους σημαντικότερους ανθρώπους του Θεάτρου, ο Βαγγέλης Λιβαδάς, βρήκε τραγικό θάνατο στο διαμέρισμα του Γλυφάδα, ύστερα από πυρκαγιά που εκδηλώθηκε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία  το μεσημέρι της Κυριακής. Η γνωστή ηθοποιός και σύζυγος του 90χρονου επιχειρηματία, Σμαρούλα Γιούλη, βρέθηκε σε κατάσταση σοκ, ενώ έχει υποστεί αναπνευστικά προβλήματα, από ...
Συνέχεια...
Ιβάν ο Τρομερός στο Αντιθέατρο Μαρίας Ξενουδάκη
Ιβάν Δ', 1547, Τσάρος της ΡωσίαςΤο γνωστό από τον κινηματογράφο έργο του Σεργκέι Αϊζενστάιν για πρώτη φορά στο θέατρο σε προσαρμογή και σκηνοθεσία Μαρίας Ξενουδάκη. Ένα μεσαιωνικό δράμα με σύγχρονες προεκτάσεις και ένα στοίχημα που μένει να κερδηθεί.Ο Ιβάν είναι άτεγκτος μα συνάμα φωτισμένος ηγεμόνας, πρόθυμος να προστατεύσει τον απλό ...
Συνέχεια...
Γυναίκες στα Πρόθυρα Νευρικής Κρίσης
Τα νεύρα τους, τα χάπια τους (στο μίξερ με γκασπάτσο) και ένα (μισό) τάξι να αλωνίσουν την Μαδρίτη. Πέντε γυναίκες: η άρτι παρατημένη, καταθλιπτική και μόνο επιφανειακά συγκροτημένη Πέπα, η αφελής, επίμονη και ξεχειλίζουσα (από τα ρούχα της) ερωτική Καντέλα, η εκκεντρική, παρανοϊκή και παραισθησιακά παραληρητική Λουσία, η δηθεν τάχα μου αυταρχοφεμινίστρια ...
Συνέχεια...
Κερδίστε προσκλήσεις για όλες τις παραστάσεις του Bob Theatre Festival!
O Bob έκανε και πάλι το θαύμα του: συγκέντρωσε ορισμένες από τις πιο συζητημένες παραστάσεις της περασμένης αλλά και παλαιότερων σεζόν και τις κάλεσε στο θέατρο όπου συναντιούνται οι διψασμένοι για φρέσκιες ιδέες θεατές. Που αλλού; Στο Θέατρο Χώρα!Για δεύτερη χρονιά, μετά την περσινή του επιτυχία, με περισσότερες παραστάσεις και ...
Συνέχεια...
Ήρωες
Μια παράσταση που πριν ξεκινήσει, δεν μπορείς να φανταστείς τι ακριβώς σε περιμένει. Απενοχοποιημένη πλάκα, απίθανες χορογραφίες, ταλαντούχοι νεαροί και καλλίφωνες -- ειδικά μια κοκκινομάλλα -- νεαρές. Είδος που δεν συνηθίζεται στη χώρα μας (και το οποίο προωθούν και τα παιδιά της ομάδας ab ovo, με το «Εκεί, Εκεί στην ...
Συνέχεια...
Δον Κιχώτης – Φεστιβάλ Αθηνών
Ο ευφάνταστος ευπατρίδης Δον Κιχώτης της Μάντσας. Και των Blitz.  O «ευφάνταστος ευπατρίδης Δον Κιχώτης της Μάντσας», του Μιγκέλ ντε Θερβάντες Σααβέδρα, εισέβαλε το περασμένο Σαββατοκύριακο στο κτίριο Δ’ της Πειραιώς, αυτή τη φορά όχι πάνω στον Ροσινάντε, αλλά (υπόθεση) σε κυλιόμενο διάδρομο. Το κτίριο Δ της Πειραιώς 260, λόγω μεγέθους, ...
Συνέχεια...
Μόνο την αλήθεια – Μέρος Ι
Ε, λοιπόν ναι. ¶ξιζε την αναμονή και χαλάλι του του συγγραφέος η επιτυχία που γνώρισε με την ξεκαρδιστική «Κατσαρίδα» που για τρία ολόκληρα χρόνια προκαλούσε ευχάριστη εκγύμναση στους κοιλιακούς μύες των θεατών της με το γέλιο που προκαλούσε. Μπορεί η καινούργια ιστορία του Βασίλη Μαυρογεωργίου -με την συμβολή της Μαρίας ...
Συνέχεια...
‘Όταν ο Παπαδιαμάντης συνάντησε το Βιζυηνό’ για μία τελευταία παράσταση
Επαναλαμβάνεται για μια παράσταση στο Κηποθέατρο Παπάγου στις 18 Σεπτεμβρίου η περσινή σκηνοθετική δουλειά του Γιώργου Αρμένη στο έργο του Γιάννη Σολδάτου. Την πρώτη εβδομάδα του εγκλεισμού του Γεώργιου Βιζυηνού στο Δρομοκαΐτειο, τον επισκέπτεται ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης. Και εκεί στα όρια της λογικής και της τρέλας, στα όρια της πίστης ...
Συνέχεια...
Λόγω Φάτσας
Από 24 Απριλίου 2009Το έργο του Γιώργου Διαλεγμένου "Λόγω Φάτσας" είναι ένα από τα σπανιότερα παριστάμενα επί σκηνής, με μια ακόμα παράσταση την περίοδο 1993-1995, σε σκηνοθεσία Αντώνη Αντύπα. Τη φετινή σκηνοθεσία υπογράφει ο Δημήτρης Κομνηνός, για το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Λάρισας σε μια εκδοχή που ήδη έχει γνωρίσει μεγάλη επιτυχία στη ...
Συνέχεια...
Ο άνθρωπος πελαργός με τους Los Titiriteros de Binéfar
Ο διάσημος ισπανικός θίασος Los Titiriteros de Binéfar παρουσιάζει το βραβευμένο στο Festival de Tàrrega (Ισπανία) το 2005 έργο «Ο ¶νθρωπος Πελαργός» στην Αθήνα στις 26 Σεπτεμβρίου και στο Κιλκίς στις 28/09 στο πλαίσιο του 9ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κουκλοθέατρου & Παντομίμας της πόλης. Ο θίασος κλείνει φέτος 30 χρόνια περιπλάνησης ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | 16- 23 Ιουνίου
Χορός 16-17 ΙουνίουΜπαλέτο του Τόκυο - Sylvie GuillemΑφιέρωμα στον Μωρίς Μπεζάρwww.sylvieguillem.com Το Φεστιβάλ Αθηνών τιμά τη μνήμη του Μωρίς Μπεζάρ (1927-2007) που υπήρξε μείζων προσωπικότητα της χορευτικής τέχνης αλλά και ένθερμος φίλος της Ελλάδας. Είναι αυτός που άνοιξε τον χορό στο μεγάλο κοινό συνδέοντάς τον με τη ζωή, για να ...
Συνέχεια...
Σε λίγο θα βρέξει
Από 21 Ιανουαρίου Το έργο της Χαράς Τσιώλη, πρωτοεμφανιζόμενης συγγραφέως, παίζεται και πάλι φέτος, μετά την επιτυχία που σημείωσε την περασμένη σεζόν, για λίγες ακόμα παραστάσεις στο Φουαγιέ του θέατρου Βικτώρια. Μια επιστημονική έρευνα, σχετικά με τη λειτουργία του δεξιού κι αριστερού ημισφαίριου του εγκεφάλου, οδήγησε στη δημιουργία μιας παράλογης ...
Συνέχεια...
Απλό – τέλος
Είναι γεγονός που επιβεβαιώνεται καθημερινά: ζούμε στις μέρες που ακόμα και η πιο απρόσμενη είδηση, φαντάζει λογική, ένα φυσικό επακόλουθο της γενικότερης κοινωνικής παρακμής. Έχουμε εκπαιδευτεί να τα περιμένουμε όλα και να μη μας εκπλήσσει τίποτα.Σε μια εποχή που η θεατρική αγωγή κρίνεται περιττή από τα (άδεια) κεφάλια του Υπουργείου ...
Συνέχεια...
Για πέμπτη χρονιά η Μέθοδος Grönholm στο Θέατρο Τέχνης
Έχοντας αποσπάσει δεκάδες βραβεία ανά τον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα και σημειώνοντας non stop επιτυχία τα τέσσερα προηγούμενα χρόνια που παρουσιάζεται ανελλιπώς στο Θέατρο Τέχνης, η Μέθοδος Grönholm επιστρέφει και φέτος στο Υπόγειο, για πέμπτη συνεχή χρονιά, από τις 6 Φεβρουαρίου. Επίκαιρο όταν ξεκίνησε η ελληνική εκδοχή της παράστασης, σε σκηνοθεσία ...
Συνέχεια...
Πυρ Ομαδόν – Δηλώσεις συμμετοχής έως 30 Απριλίου
Το Πυροµαδόν είναι ένα δίκτυο αλληλοϋποστήριξης οµάδων που ασχολούνται µε το θέατρο, το χοροθέατρο, το κουκλοθέατρο, το θέατρο σκιών κ.λπ. και οι οποίες κατά κύριο λόγο δρουν στην Ελλάδα.Λειτουργεί σε βάση συλλογική και στοχεύει στη συνάντηση, συνοµιλία, συνεργασία, ανταλλαγή σε υλικοτεχνικό και καλλιτεχνικό επίπεδο µεταξύ των µελών του, καθώς και ...
Συνέχεια...
Της δυσαρέσκειάς μας ο Ριχάρδος
Προσμονή, προσδοκία, ενθουσιασμός: τα συναισθήματα που αντικαταστάθηκαν από απογοήτευση, ενόχληση, πλήξη τη νύχτα της Παρασκευής, στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου. Όταν πριν δύο χρόνια ο Sam Mendes κατηφόρισε στην Επίδαυρο με την παράσταση του Bridge Project «Χειμωνιάτικο Παραμύθι» η συζήτηση περί all star cast -πρωταγωνιστής ήταν τότε ο Ethan Hawke και ...
Συνέχεια...
Τα Κόκκινα Φανάρια @ Εθνικό
«Οι άνθρωποι είμαστε ζώα» και εσείς τα λέτε πολύ καλά Μαντάμ Παρή  Αλλά, ποιος σας ακούει. Κανείς, μάλλον, αφού δεν τα λέτε ούτε εσείς, ούτε και κανείς άλλος τόσο πειστικά ώστε να σας παρακολουθήσουμε. Πολύ πιθανόν είναι να μην γνωρίζετε ότι Τα Κόκκινα Φανάρια, το έργο του Αλέκου Γαλανού, γράφτηκε αρχικά για το ...
Συνέχεια...
Δεσποινίς Τζούλια – Φεστιβάλ Αθηνών
Η παράσταση που ανέτρεψε πολλά από τα θεατρικά δεδομένα της εποχής της δεν έκρυβε καμία ανατροπή στο συγκεκριμένο ανέβασμά της.  Με το έργο Δεσποινίς Τζούλια του Αυγούστου Στρίντμπεργκ σήμανε η εκκίνηση του ελληνικού σκέλους του Φεστιβάλ Αθηνών ενώ παράλληλα με αυτόν τον τρόπο αποτίνεται και φόρος τιμής στον μεγάλο Σουηδό θεατρικό ...
Συνέχεια...
Στάλιν, μια συζήτηση για το Ελληνικό Θέατρο
των Ακύλα Καραζήση & Μιχαήλ Μαρμαρινού «Τι φοράνε; Τι φοράνε;Τι φοράμε; Τι φοράμε; Στον Ρομαντισμό όλοι σκοτωνόντουσανφορώντας άσπρα πουκάμισα αλλά σήμερα;Τι φοράει κανείς σήμερα σε μια συζήτησηγια την Επανάσταση; Υπάρχουν. Υπήρχαν. Έχουν υπάρξειοι Ρομαντικοίοι Μπολσεβίκοι καιοι Επαναστάτες Οι Ρομαντικοί χρησιμοποιούσαν την ανατομία για να εξετάσουντην καρδιά των ηρώων τους.Οι Μπολσεβίκοι ...
Συνέχεια...
Στο Μαχαγκόνι καπιταλιστές μου, στο Μαχαγκόνι
‘Να γεννηθώ ή αλλάξατε γνώμη;’
‘Ο Αμπιγιέρ’ στο Θέατρο ΚΑΠΠΑ – Κερδίστε προσκλήσεις!
Athens Fringe Live 2012
Σύστημα Αθήνα | 16- 20 Μαΐου
‘Οι Πουριτανοί’ του Vincenzo Bellini στο Μέγαρο Μουσικής
Βρίζοντας το Κοινό – Φεστιβάλ Αθηνών
Ο Sam Mendes και ο Eathan Hawke κάνουν
Ελεύθεροι Πολιορκημένοι
Αραβική Νύχτα στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
‘Παρακαλώ, ας μείνει μεταξύ μας’ για δεύτερη χρονιά
Τραγικό τέλος για τον θεατρικό παραγωγό Βαγγέλη Λιβαδά
Ιβάν ο Τρομερός στο Αντιθέατρο Μαρίας Ξενουδάκη
Γυναίκες στα Πρόθυρα Νευρικής Κρίσης
Κερδίστε προσκλήσεις για όλες τις παραστάσεις του Bob
Ήρωες
Δον Κιχώτης – Φεστιβάλ Αθηνών
Μόνο την αλήθεια – Μέρος Ι
‘Όταν ο Παπαδιαμάντης συνάντησε το Βιζυηνό’ για μία
Λόγω Φάτσας
Ο άνθρωπος πελαργός με τους Los Titiriteros de
Ελληνικό Φεστιβάλ | 16- 23 Ιουνίου
Σε λίγο θα βρέξει
Απλό – τέλος
Για πέμπτη χρονιά η Μέθοδος Grönholm στο Θέατρο
Πυρ Ομαδόν – Δηλώσεις συμμετοχής έως 30 Απριλίου
Της δυσαρέσκειάς μας ο Ριχάρδος
Τα Κόκκινα Φανάρια @ Εθνικό
Δεσποινίς Τζούλια – Φεστιβάλ Αθηνών
Στάλιν, μια συζήτηση για το Ελληνικό Θέατρο