Αν και κρυμμένος πίσω από βαρύ make up και μια κόκκινη μύτη-μεταμφιεσμένος σε κλόουν για τις ανάγκες του ρόλου που υποδύεται φέτος- δεν κρύβεται το ταλέντο του.

Πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Δωδέκατη Νύχτα» του Σέξπιρ που μαζί με το έργο «Τι Είδε ο Μπάτλερ» του Τζο Όρτον συνθέτουν την «ιδέα» του «Ο,τι Προτιμάτε» που λανσάρει φέτος ο Θωμάς Μοσχόπουλος στο Θέατρο Αλίκη.

Ξεκίνησε από το Αμόρε το 1997, κέρδισε το βραβείο Χορν για την ερμηνεία του στη συγκλονιστική παράσταση «Το Στρίψιμο της Βίδας» το 2001, καταπιάστηκε με τη συγγραφή και τη σκηνοθεσία και συνεχίζει…


Το «Shopping and Fucking», η πρώτη σου παράσταση το 1997, ήταν μια από τις αφορμές/αιτίες που άλλαξαν -κατά τη γνώμη μου- τη σύσταση του θεατρικού κοινού όπως το ξέραμε πάνω κάτω ως τότε. Οι πλατείες έπαψαν να βρίθουν από κυρίες με γούνες και βαρύ make up και άρχισαν σιγά σιγά να γεμίζουν με νέους ανθρώπους που διψούσαν για θέατρο. Τι έχει αλλάξει, όπως το βλέπεις εσύ, από το 1997 έως σήμερα στο ελληνικό θέατρο;

Συμφωνώ και εγώ για το πώς συνέβαλε το «Shopping and Fucking» στην ανανέωση του θεατρικού κοινού. Οι νέοι εκείνοι, όμως, του ’97 είναι πια τριαντάρηδες οικογενειάρχες θεατρόφιλοι και δεν έχει προκύψει κάτι αντίστοιχο για να φέρει τους σημερινούς νέους στο θέατρο. Η αλήθεια είναι ότι έχουν πάψει κιόλας να συμβαίνουν πράγματα ούτως ή άλλως οπότε δυσκολεύει η κατάσταση. Και το γαμώτο είναι ότι το θέατρο τους χρειάζεται τους νέους ανθρώπους. Αυτοί είναι η δύναμη του.

xafisΗ ιστορία, πάντως, του πως βρέθηκες στο Αμόρε είναι κάπως παράδοξη.

Δεν ήξερα καν που βρισκόταν το Αμόρε, ήμουν γενικώς άσχετος από θέατρο από τότε που μπήκα στη σχολή ώσπου τη στιγμή που αποφοίτησα. Οι συμφοιτητές μου ήξεραν για μια οντισιόν που είχε αναγγελθεί στο Αμόρε για νέους ηθοποιούς και έδωσαν και το δικό μου όνομα, χωρίς να έχω ιδέα. Το έμαθα μια μέρα πριν και έτρεχα τελευταία στιγμή να μάθω κανένα κείμενο για να έχω κάτι να πω! Φτάνω στο θέατρο, μπαίνω στην αίθουσα και ο Γιάννης Χουβαρδάς με υποδέχεται με ένα «Yo!». Ήμουν αρκετά παχουλός και ντυνόμουν σαν ράπερ τότε- γελοίο άτομο. Κάνω την οντισιόν και φεύγω. Λίγο καιρό αργότερα με φωνάζουν για να με δει ένας νέος σκηνοθέτης ονόματι Θωμάς Μοσχόπουλος. Πάω τρέχοντας πάλι, γιατί δούλευα το βράδυ σαν DJ και δεν προλάβαινα. Γνωριζόμαστε, λέω τα λόγια μου και τους καλώ κιόλας στο τέλος στο μπαρ που δούλευα και φεύγω. Περνάει ο καιρός -στο μεταξύ εγώ δεν μένω πια στους γονείς μου- και με ψάχνουν από το Αμόρε στο τηλέφωνο του πατρικού μου για να μου πουν ότι ενδιαφέρεται ο Μοσχόπουλος να συνεργαστούμε στο «Shopping and Fucking» αλλά δε με βρίσκουν. Ο πατέρας μου λείπει, είναι στη δουλειά και η μητέρα μου στην δικιά της μητέρα στην Νάουσα, άδειο το σπίτι. Και τραβάει αυτό ένα μήνα. Κάποια στιγμή πάω στο σπίτι των γονιών μου για να πάρω κάτι πράγματα. Και στο δεκάλεπτο που βρίσκομαι εκεί χτυπάει το τηλέφωνο, το σηκώνω, είναι ο Χουβαρδάς. Μου λέει πως με ψάχνουν και να πάω να μιλήσω στον Μοσχόπουλο γιατί φεύγει για διακοπές και έχει αποφασίσει να πάρει άλλον αν δεν μιλήσουμε …σήμερα. Πάλι τρέξιμο ως το σπίτι του Θωμά. Και κάπου εδώ ξεκινάει και μια άλλη ιστορία, μια φιλία χρόνων.Ήταν εντελώς ξεκάθαρος μαζί μου. Μου είπε «δεν ξέρω πως θα το κάνουμε αυτό το έργο. Ξέρω μόνο ότι μου αρέσει και είναι προσωπικό». Αρχίσαμε να μιλάμε για μουσική και βρεθήκαμε να πηγαίνουμε παρέα τα χαράματα στο αεροδρόμιο για να φύγει. The rest is history…

Τα τελευταία χρόνια το θέατρο έχει κατακλυστεί από ομάδες. Χωρίς να έχετε μια ταμπέλα, έναν τίτλο, μια ονομασία είστε παρόλα αυτά από τους πρώτους που σχημάτισαν μια ομάδα, την ομάδα του Αμόρε. Πόση σημασία έχει η έννοια αυτή, της ομάδας, για΄σένα;

Αυτό είναι ένα τεράστιο θέμα. «Ομάδα». Τελείως παρεξηγημένη έννοια. Μπορεί να καταντήσει ακόμα και απωθητική. Βλέπω αρκετούς που θεωρούν πως ομάδα σημαίνει πως κάποιοι δουλεύουν μαζί παραπάνω από μία φορά. Είναι αστείο αυτό. Και υπάρχουν και ομάδες που τα μέλη τους είναι εξαρτημένα ο ένας από τον άλλον. Όχι. Για μένα, για να ισχύει η έννοια της ομάδας, πρέπει να αποτελείται από ανθρώπους αυτόνομους, ανεξάρτητους που η κάθε συνάντηση να είναι μια συνειδητή προσπάθεια να παράγουν κάτι καλύτερο από πριν και να μην κοροϊδεύουν τους εαυτούς τους-λιβανίζοντας ο ένας τα γένια του άλλου. Τι να πρωτοπώ. Με έχει απασχολήσει πολύ το θέμα ομάδα. Ακόμη και στην σχολή που διδάσκω, δεν ξέρω πως να προτείνω αυτή την ιδέα καθοδηγώντας τους παράλληλα να μην καταπατήσουν την προσωπικότητα τους.

xafisΣτο διάστημα που μεσολάβησε από την πρώτη σου εμφάνιση έως σήμερα έγραψες ένα έργο, σκηνοθέτησες κιόλας.

Η σκηνοθεσία και η συγγραφή για μένα-που είμαι ηθοποιός-γεννήθηκαν σαν εποχιακές ανάγκες. Εξαιτίας μιας συνεργασίας ή ενός κειμένου ή ενός συγκεκριμένου θέματος που δεν γινόταν να ασχοληθώ αλλιώς παρά μόνο αν το έκανα εγώ. Δεν μπορώ να σκεφτώ τον εαυτό μου να μην τα ξανακάνει, γιατί με ξέρω. Σίγουρα θα βρεθεί μια στιγμή που θα σκάσω αν δεν μιλήσω για κάτι.

Υπάρχουν κατηγορίες θεατών;

Όχι δεν υπάρχουν.Όσο και αν θα το ήθελα για να έχω και εγώ άλλοθι. Υπάρχουν μόνο στο βαθμό που υπάρχουν και κατηγορίες και ποιότητες θεαμάτων και έτσι άλλος είναι του φαστ φουντ και άλλος του εστιατορίου.

Δεν εμφανίστηκες παρά ελάχιστες φορές στη μικρή οθόνη. Την απαξιώνεις;

Δεν την απαξιώνω -αν και έχει πέσει πολύ το επίπεδο- καθόλου. Είναι αποτέλεσμα πολλών πραγμάτων το ότι δεν κάνω πολλή τηλεόραση. Κυρίως οφείλεται στο ότι δεν έχω ποτέ χρόνο για να κάτσω να κάνω ένα ολόκληρο σήριαλ. Συνήθως έχει κλείσει η σεζόν με παραστάσεις, πρόβες, σχολή κτλ. Προτιμώ να περνάω την ζωή μου με ανθρώπους που γουστάρω και, να σου πω την αλήθεια, μάλλον έχω κακοπέσει στην τηλεόραση και δεν το έχω ευχαριστηθεί. Ευτυχώς τα τελευταία χρόνια γνωριστήκαμε καλύτερα με τον Πάνο Κοκκινοπουλο (10η Εντολη, 3ος Νομος κτλ) και θέλουμε και δουλεύουμε συχνά μαζί.

Με τον Θωμά Μοσχόπουλο έχεις δουλέψει σε αμέτρητες παραστάσεις και πέρα από την επαγγελματική συνεργασία σας συνδέει και σχέση φιλική. Δυσχεραίνει ή διευκολύνει αυτό τη δουλειά;

Με τον Θωμά έχουμε βρει το μέτρο στην συνεργασία και νομίζω πως το γεγονός ότι ταιριάζουμε σαν άνθρωποι και είμαστε φίλοι βοηθάει. Τώρα πια συνεννοούμαστε προτού καν χρειαστεί να εμπλακούμε σε συζητήσεις. Κερδίζεις πολύτιμο χρόνο! Δεν ξέρω αν είναι κανόνας, αλλά το να ξέρεις ότι μοιράζεσαι πολλούς κοινούς στόχους και το ότι υπάρχει αμοιβαίος σεβασμός και εκτίμηση βοηθάει.

xafis«Αν αυτό τώρα το έβλεπα στο θέατρο, θα το θεωρούσα υπερβολικό» είναι μια φράση που ακούγεται και στα δύο έργα. Και αυτό ακριβώς είναι, συχνά, το πρόβλημα του σύγχρονου θεάτρου. Είναι υπερβολικό, εκ φύσεως και αυτό λειτουργεί αποτρεπτικά για ορισμένους δυνητικούς θεατές. Τι πρέπει να συμβεί στο θέατρο για να γίνει πιο θελκτικό;

Δεν έχω πιστέψει ποτέ πως το βασικό πρόβλημα στο θέατρο είναι η υπερβολή. Αντίθετα βρίσκω πως τα βασικά κουσούρια του είναι η αδιαφορία, η μετριοπάθεια και η σοβαροφάνεια. Δεν συγκρίνω σε καμία περίπτωση το ελληνικό θέατρο με τον ελληνικό κινηματογράφο, πάντως, ο οποίος είναι ακόμη πολύ πίσω όσον αφορά στο τι προσφέρει στην τέχνη. Είναι πιο άτολμος από ο, τι το θέατρο -και αναφέρομαι στην συντριπτική πλειοψηφία του και όχι στο σύνολό του μια που, φυσικά, υπάρχουν εξαιρέσεις. Λοιπόν, στο θέμα μας: πιστεύω πως το θέατρο πρέπει να κάνει ακριβώς ότι και η κοινωνία μας: να γίνει πιο πολιτικά ενεργό και διαδραστικό. Όχι λειτουργώντας διαλυτικά όμως -γιατί έχουμε καταλήξει να θεωρούμε πολιτική δράση την διάλυση των πάντων- αλλά συνθετικά και με προτάσεις για να χτίσουμε. Με χαλάει το χάος.

Στην παράσταση συμπρωταγωνιστεί η μουσική και εσύ βρέθηκες να τραγουδάς Beatles και ελισαβετιανές μελωδίες επί σκηνής!

Όλη την ώρα ακούω μουσική ή τραγουδάω, τώρα και επί σκηνής! Το «Because» είναι διασκευασμένο σε ελισαβετιανό, με βιόλα ντα γκαμα κτλ και το «Golden Slumbers» είχε έτσι κι αλλιώς στίχους από την εποχή του Σέξπιρ, τους οποίους οι Beatles χρησιμοποίησαν και μελοποίησαν.

Τα σοφότερα λόγια βάζει ο Σέξπιρ στα στόματα των τρελών του. H τρέλα κάνει το γύρο του κόσμου και δίνει παντού το φως της τελικά;

Η χρήση των «τρελών» στον Σέξπιρ έχει γίνει αντικείμενο μελέτης και συγγραφής πολλών βιβλίων. Τόμοι επί τόμων για το θέμα. Κάθε φορά που φωτιζόταν μια ατάκα από τα λόγια του τρελού -που δεν λέει ανοησίες δηλαδή για να μπερδέψει απλώς τον κόσμο- ήταν συγκλονιστικό για μένα. Και, ναι, η τρέλα κάνει και πρέπει να κάνει τον γύρο του κόσμου και να δίνει παντού το φως της. Είναι απαραίτητο συν-συστατικό της μίζερης και με δεδομένο τέλος ζωής μας.

xafisΤο θέατρο είχε -και θα εξακολουθήσει να έχει, ακόμα και αν δεν γίνεται πάντα αντιληπτή- πολιτική διάσταση. Πόσο σε απασχολεί το τι συμβαίνει στον κόσμο, γύρω σου και πώς σου φαίνεται η παρούσα κατάσταση που χαρακτηρίζεται από μία και μόνο λέξη, τη λέξη «κρίση»;

Το κακό με αυτό το θέμα είναι πως η ποσότητα συζητήσεων που έχουν γίνει είναι αντιστρόφως ανάλογες με τις πράξεις και τις ενέργειες για την αντιμετώπισή του. Ώρες επί ωρών, συζητήσεις επί συζητήσεων, επιτροπές επί επιτροπών. Θέλει δουλειά συνειδητή και συγκεκριμένη από όλους μας. Εγώ κάνω το μέρος μου στην κοινώνία: δουλεύω, προσφέρω και αμοίβομαι όσο αναλογεί με την ανάγκη για θέατρο της εποχής-δηλαδή λίγο. Αλλά αυτό πρέπει να κάνω τώρα. Και υπομονή-που λέω και συνέχεια.Όσο Ελληνάρας είμαι από την μια, τόσο και μου αρέσει η ασφάλεια, η ομορφιά και η ησυχία από την άλλη.

Αν τα πράγματα δεν πάνε καλά στο θέατρο λες να τα παρατήσεις και να ξαναπιάσεις τις σπουδές σου στο Πολυτεχνείο, μήπως να γίνεις τραγουδιστής;

Το καλό με το να έχεις κάνει 100 δουλειές στην ζωή σου είναι πως δεν φοβάσαι πως θα πεινάσεις. Από σφραγίδες-που φτιάχνει ο πατέρας μου-μέχρι τραγουδιστής, όλο και κάτι θα βρω να κάνω…

Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;

Τετριμμένο αλλά αληθινό: διακοπές. Έχω 2-3 χρόνια να πάω διακοπές καλοκαίρι και τωρα μου χρειάζονται. Ελπίζω να το πετύχω!

Διάβασε επίσης...
Την Τρίτη στο σούπερ–μάρκετ
H Εταιρεία Θεάτρου Συν-Επί (+,Χ) παρουσιάζει ένα συγκινητικό σύγχρονο γαλλικό έργο με έντονα κωμικό χαρακτήρα, ένα έργο–ωδή στη μοναδικότητα. Το βραβευμένο στο Fringe του Εδιμβούργου (2011) και υποψήφιο για βραβείο Molière του Εθνικού Θεάτρου της Γαλλίας Την Τρίτη στο σούπερ–μάρκετ του Εμμανουέλ Νταρλέ θα παιχτεί σε πρώτη παρουσίαση στην Ελλάδα. Μια σημαντική στιγμή ...
Συνέχεια...
ΑΩ
«Η αλήθεια,» είπα, «είναι ότι πιστεύεις σε κάτι ανώτερο.» «Η αλήθεια,» είπε εκείνος, «είναι ότι προσπαθώ να πιστεύω.» - J.L. BorgesΜια τεράστια κινηματογραφική οθόνη καλύπτει τη σκηνή του Παλλάς. Πίσω της δεκάδες καλώδια, 12 κάμερες και μια απόλυτα συντονισμένη ομάδα που δουλεύει πυρετωδώς για το αψεγάδιαστο- τεχνικά- αποτέλεσμα που παρουσιάζεται ...
Συνέχεια...
Το ελιξίριο του έρωτα επιστρέφει
Η διάσημη, ρομαντική, κωμική όπερα του Γκαετάνο Ντονιτσέττι, Το Ελιξίριο του Έρωτα, σε σκηνοθεσία του Σταμάτη Φασουλή και μουσική διεύθυνση Ηλία Βουδούρη, επιστρέφει στο θέατρο Ολύμπια για πέντε μόνο παραστάσεις από τις 16 έως τις 20 Μαΐου. Ημέρες και Ώρες παραστάσεων 16, 17, 18, 19, 20 Μαΐου 2012 στις 20.00 Τιμές εισιτηρίων €80, €70, ...
Συνέχεια...
Ennio – το Ζωντανό Cartoon – από την Παρασκευή στη Θεσσαλονίκη
Πώς σ' ελάχιστα δευτερόλεπτα η Βασίλισσα της Αγγλίας γίνεται ο τραγουδιστής Φρέντυ Μέρκιουρυ των Κουήν ή ο Πάπας γίνεται Φιντέλ Κάστρο; Πως μπορεί ο γνωστός ράπερ Έμινεμ να τραγουδάει δίπλα στην Αφροδίτη της Μήλου ή πως γίνεται ο Φράνκ Σινάτρα να τραγουδάει ντουέτο με την Κάϊλυ Μινόκ; Κοστούμια, μάσκες και ...
Συνέχεια...
¶λλες 10 Προσκλήσεις για το Star Trip για την παράσταση της Τετάρτης !
H συμμετοχή σας για τις προσκλήσεις για το Star Trip ήταν πολύ μεγάλη και δυστυχώς δεν μπορέσαμε να ικανοποιήσουμε όλους... Οι 10 τυχεροί που κέρδισαν μία πρόσκληση για την παράσταση της Τρίτης έχουν ήδη ενημερωθεί μέσω email.Όμως, εξασφαλίσαμε 10 επιπλέον προσκλήσεις για την παράσταση της Τετάρτης 25 Απριλίου!Και πάλι το ...
Συνέχεια...
Φρίντα – Φρίντα
Για τη Φρίντα Κάλο δε χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Ακόμα κι αν η ζωγραφική δεν είναι το φόρτε σας και δεν είστε εξοικειωμένοι με την τεχνοτροπία μιας από τις σημαντικότερες φυσιογνωμίες του 20ου αιώνα, έχετε σίγουρα θαυμάσει τις γεμάτες χρώμα αυτοπροσωπογραφίες της. Και σίγουρα έχετε πιάσει τον εαυτό σας να αναρωτιέται ...
Συνέχεια...
PLAstiC PEOpLE
Έχεις κοιτάξει ποτέ τον ουρανό από ψηλά;Ήταν μέρα;Σε είδα ... με θυμάσαι;Ο έρωτάς μας θα κρατούσε για πάντα;Πιστεύεις ότι η ευτυχία σου έχει ημερομηνία λήξης γραμμένη στο κάτω μέρος της συσκευασίας;¶ραγε οι ultra προστατευτικές και ανθεκτικές σακουλίτσες θα χωρέσουν τις ελπίδες μου όλες; Πόσο θα μου κοστίσει να γίνω κάποιος ...
Συνέχεια...
Κατερίνα Λέχου & Μαργαρίτα Πανουσοπούλου
Οι δύο «πέτρες του σκανδάλου» στο έργο της Esther Villar «Ζήλια Σε Τρία Φαξ» μίλησαν μαζί μας για την παράσταση, για τις σχέσεις, για τον έρωτα, για τη ζήλια, για τη ζωή και τις σκέψεις τους. Στο έργο η Εsther Vilar επιλέγει fax αντί για οποιοδήποτε άλλο πιο σύγχρονο- και ...
Συνέχεια...
‘H Κληρονομιά του’ Studio Μαυρομιχάλη
Ο Θεατρικός Οργανισμός Νέος Λόγος απέκτησε τη δική του στέγη, στο Studio Μαυρομιχάλη, και παρουσιάζει τις νέες θεατρικές παραγωγές για τη σεζόν, αρχής γενομένης από το έργο του Μαριβώ "Η Κληρονομιά".Μεταμορφώσεις, ίντριγκες και ελιγμοί με τη γνώριμη δεξιοτεχνία του Μαριβώ, παιχνίδια έρωτα, εξουσίας, δύναμης και χρήματος. Μέσα από κωμικά συμβάντα ...
Συνέχεια...
Ήρωες
Μια παράσταση που πριν ξεκινήσει, δεν μπορείς να φανταστείς τι ακριβώς σε περιμένει. Απενοχοποιημένη πλάκα, απίθανες χορογραφίες, ταλαντούχοι νεαροί και καλλίφωνες -- ειδικά μια κοκκινομάλλα -- νεαρές. Είδος που δεν συνηθίζεται στη χώρα μας (και το οποίο προωθούν και τα παιδιά της ομάδας ab ovo, με το «Εκεί, Εκεί στην ...
Συνέχεια...
Öper Öpis | Zimmermann & de Perrot
Η κεκλιμένη σκηνή χρησιμεύει σαν καθρέφτης ενός παράλογου κόσμου. Ο Μάρτιν Τσίμμερμαν και ο Ντιμίτρι ντε Περρό συστήνονται στο ελληνικό κοινό με μια παράσταση που συνδυάζει με μαεστρία την τέχνη του τσίρκου, το χορό, τη μουσική και τα εικαστικά.   Υιοθετούν νόρμες του βωβού κινηματογράφου για να αποσταθεροποιήσουν παρτενέρ, έννοιες και ματιές. ...
Συνέχεια...
Τρεις Κόρες Εν Καμίνω στη Μουσική Σκηνή Συρμός
...ή μάλλον... "εν βρασμώ"! Πόσο εύκολες είναι οι σχέσεις και οι εξομολογήσεις;Πόσο μπορεί να σε προστατεύσει, ή να σε ανεχτεί ο φύλακας άγγελος σου; Πόσο μοιάζουν τα γενέθλια με μια κηδεία;Όλα είναι ένα και όλα είναι εδώ.Τρεις γυναίκες σε... κρίσιμη ηλικία και οι φύλακες άγγελοι τους σε... κρίσιμη στιγμή. Ένα ...
Συνέχεια...
Tiger Lillies : Freakshow
Πολλά λόγια δεν χρειάζονται για τους πολυαγαπημένους του ελληνικού κοινού. Από τότε που μας συστήθηκαν, το 2003, απέκτησαν φανατικούς θαυμαστές. Το Γυάλινο Μουσικό Θέατρο σειόταν τότε από τις μουσικές τους και οι ουρές πλήθαιναν στον παράδρομο της Συγγρού. Οι εμφανίσεις τους πάντοτε ήταν sold out και οι προβοκάτορες μουσικοί μας ...
Συνέχεια...
14ο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας από 18 έως 27 Ιουλίου
Τα πολλά λόγια είναι φτώχια στην περίπτωση ενός από τα διασημότερα Φεστιβάλ σύγχρονου χορού όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο.Κάθε Ιούλιο η Καλαμάτα γεμίζει κόσμο. Το Αμφιθέατρο του Κάστρου, το Πνευματικό Κέντρο, το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Καλαμάτας, το Γυμναστήριο του Πολυκλαδικού Λυκείου και άλλοι χώροι της ...
Συνέχεια...
Δωρεάν εισιτήρια σε ανέργους από το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου
Το Φεστιβάλ Αθηνών φιλοδοξεί τα τελευταία χρόνια να αποτελέσει έναν προσιτό και προσβάσιμο πολιτιστικό πυρήνα, ενισχύοντας το άνοιγμα στις περιθωριοποιημένες ομάδες και φέρνοντας το ελληνικό κοινό πιο κοντά στην καλλιτεχνική δημιουργία.Για το σκοπό αυτό φέτος προσφέρει χαμηλότερες τιμές στο Ηρώδειο και την Πειραιώς 260, δωρεάν εκδηλώσεις και παραστάσεις (εικαστικά, Τροχόσπιτο, ...
Συνέχεια...
Ο Θάνατος του Αντονέλο (και του δημιουργού)
Δεν ακούγεται καλή ιδέα μια παράσταση και μια έκθεση με κοινό έναυσμα; Αυτό ακριβώς συμβαίνει στο Beton7 όπου η ομάδα Θέατρο του Πανικού παρουσιάζει την παράσταση Ο Θάνατος του Αντονέλο ενώ οι φοιτητές της ΑΣΚΤ (Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών) παρουσιάζουν την έκθεσή τους με θέμα και τίτλο Ο Θάνατος του ...
Συνέχεια...
Χρήστος Λούλης
Ο πάλαι ποτέ ζεν πρεμιέ μεγάλωσε - όπως ήταν αναπόφευκτο - παραμέρισε λιγάκι τα φλας που άστραφταν εκτυφλωτικά στα μάτια του, άφησε το χαμό να ξεθυμάνει, συνέχισε να καταπιάνεται με τους ρόλους του, παντρεύτηκε το κορίτσι του, ντύθηκε γυναίκα και πρωταγωνιστεί μαζί με άλλους 7 κυρίους στην παράσταση talk of ...
Συνέχεια...
Τσαγκαροεβδομάδα
Για τα θέατρα και τους ηθοποιούς που κουράστηκαν διασκεδάζοντάς μας τις ημέρες των εορτών και αποφάσισαν να πάρουν το ρεπουδάκι τους εν μέσω ηλιόλουστης καταχειμωνιάς. Αυτό δεν ισχύει φυσικά για όλα τα θέατρα αλλά για ορισμένα μόνο. Και επισημαίνουμε την προσοχή σας για να σας γλιτώσουμε από περιττό κόπο. Κάντε ...
Συνέχεια...
Πυρ Ομαδόν – Δηλώσεις συμμετοχής έως 30 Απριλίου
Το Πυροµαδόν είναι ένα δίκτυο αλληλοϋποστήριξης οµάδων που ασχολούνται µε το θέατρο, το χοροθέατρο, το κουκλοθέατρο, το θέατρο σκιών κ.λπ. και οι οποίες κατά κύριο λόγο δρουν στην Ελλάδα.Λειτουργεί σε βάση συλλογική και στοχεύει στη συνάντηση, συνοµιλία, συνεργασία, ανταλλαγή σε υλικοτεχνικό και καλλιτεχνικό επίπεδο µεταξύ των µελών του, καθώς και ...
Συνέχεια...
Ένα ‘Reality’ στο Φουαγιέ του Παλλάς από την Άντζελα Μπρούσκου
15-19 Ιουνίου 2009 Παρά τον ιδιαίτερο χαρακτήρα των παραστάσεών της η Άντζελα Μπρούσκου έχει καταφέρει να καθιερωθεί ως σημαντικότατη σκηνοθέτης στις συνειδήσεις όσων ασχολούνται- επαγγελματικά ή μη- με το θέατρο. Λίγο πριν τη συνεργασία της με το Εθνικό Θέατρο τον ερχόμενο χειμώνα «καταλαμβάνει» το φουαγέ του γνώριμού της Παλλάς με ...
Συνέχεια...
‘Όσο για τη Νίνα…’ στο Bios
Βασίζοντας την ιστορία του στο διάσημο έργο «Ο Γλάρος» του Τσέχωφ ο αμερικανός συγγραφέας Steven Dietz δημιουργεί 43 παραλλαγές της τελικής σκηνής όπου η Νίνα -μια νεαρή ηθοποιός- και ο Τρέπλιεφ -ένας νεαρός συγγραφέας- αντιπαρατίθενται μέχρι τελικής πτώσης. Οι ήρωες λένε όσα δεν τόλμησαν να πουν στο πρωτότυπο έργο και ...
Συνέχεια...
Κατερίνα Ισμαΐλοβα – Η Λαίδη Μάκβεθ του Μτσενσκ στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Από 12 ΟκτωβρίουΗ Λαίδη Μάκβεθ του Μτσενσκ είναι ένα παραμύθι για ένα κορίτσι που έπληττε. Ένα παραμύθι βλάσφημο και προκλητικό για ένα κορίτσι που αναζητώντας την ευτυχία γίνεται θύμα ενός ισχυρού πάθους, που την μετατρέπει σε θύτη και ξανά σε θύμα, μέχρι που την οδηγεί στην ταπείνωση και τον αφανισμό, ...
Συνέχεια...
Φάουστ (Χ 7)
Όταν πρωτοανακοινώθηκε πως το αριστούργημα του Γκαίτε θ'ανέβει στη Νέα Σκηνή του Εθνικού από 7 (!!) διαφορετικούς σκηνοθέτες-ηθοποιούς- με τη γραμμή του καθενός να μπλέκεται και διασταυρώνεται με του άλλου- πολλοί βιάστηκαν να εκφραστούν αρνητικά. Παρ' όλες τις ανησυχίες βρεθήκαμε μπροστά σε μία συναρπαστικά ανανεωτική, δυναμική, τρυφερή, μελαγχολική και έντονα ...
Συνέχεια...
Aυτό το παιδί
Η πρωτότυπη θεατρική-εικαστική παράσταση «Αυτό το παιδί» του Joel Pommerat μετά από μια σειρά επιτυχημένων παραστάσεων το καλοκαίρι που πέρασε στο κτήριο 56 του Κέντρου Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος, επέστρεψε στο Badminton. Πρόκειται για ένα πρωτότυπο θεατρικό-εικαστικό δρώμενο, όπου καταγράφει δέκα μικρές ιστορίες γονεϊκών σχέσεων, που περιγράφουν την ψυχολογία και τους ρόλους ...
Συνέχεια...
Η Ζωή στο Θέατρο
Γραμμένο το 1977, το έργο του Ντεϊβιντ Μάμετ μιλάει για τη σύνθετη διαδικασία της παράδοσης της σκυτάλης από τη μια γενιά στην επόμενη, μέσα από τη σχέση δυο ηθοποιών, του Ρόμπερτ και του Τζον, και τις κωμικοτραγικές καταστάσεις που ζουν, πάνω και πίσω από τη σκηνή, στο θέατρο ρεπερτορίου στο ...
Συνέχεια...
Προσωρινή αναστολή παραστάσεων Russian Ballet – Super Stars Gala
Πριν από λίγη ώρα λάβαμε την παρακάτω ανακοίνωση από τις διοργανώτριες εταιρίες ΕΛΒΑ & SPECTACLES, η οποία ανακοινώνει την προσωρινή αναστολή των προγραμματισμένων παραστάσεων από 20 έως 23 Σεπτεμβρίου του "Russian Ballet - Super Stars Gala":"Οι Εταιρείες ΕΛΒΑ & SPECTACLES υπεύθυνες για τη διοργάνωση των 4 παραστάσεων του RUSSIAN BALLET ...
Συνέχεια...
Το Σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα
Τα νεύρα μου, τα χάπια μου και τον Πέπε Ρομάνο να φύγω. Η Μπερνάρντα Άλμπα, οι πέντε αγάμητες κόρες της, η γιαγιά κλειδωμένη στην υπόγα, η κουτσομπόλα δούλα και οι ομαδικές τους νευρώσεις. Όλες οι μουχέρες, αιώνια σπιτωμένες πρωταγωνίστριες του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα, φοράνε για δεύτερη χρονιά παντελόνια στο Θέατρο Eliart ...
Συνέχεια...
Το 
Quizoola! των Forced Entertainment επιστρέφει
Ό,τι δουλειά και αν έχεις την αφήνεις στην άκρη για να γράψεις αυτό το νέο που μόλις κατέφτασε στο mailbox σου. Μας είχε κάνει κάποιες νύξεις η δημιουργική ομάδα του Bios και στο παρελθόν (αναζητήστε παλιά posts γεμάτα υπονοούμενα στη σελίδα τους στο Facebook, BIOS exploring urban culture και θα καταλάβετε τι ...
Συνέχεια...
‘Φωτιά και νερό’ στο Θέατρο ¶λμα
Ένα έργο που μιλάει για το δικαίωμα στην ετερότητα των πολιτισμών και στην διαφορετικότητα της σκέψης. H αντιπαράθεση δύο κόσμων, αυτών της Δύσης και της Ανατολής, αποτελεί τον πυρήνα του. Μέσα από 17 σκηνές και τις ζωές των τριών ηρώων αναδύονται όψεις του σημερινού κόσμου: της ισοπεδωτικής παγκοσμιοποίησης, της προσφυγιάς, ...
Συνέχεια...
Αντί Διδακτορικού | one-man stand-up comedy show του Δ. Δημόπουλου στο NIXON – Κερδίστε προσκλήσεις!
Τι κάνεις όταν οι παιδικοί φίλοι, οι συμμαθητές και οι συμφοιτητές σου επιστρέφουν ένας-ένας από τα εξωτερικά με τα μεταπτυχιακά τους; Τους υπενθυμίζεις (με μια παράσταση) πως θα μένουν με τους γονείς τους και πως θα πληρώνονται ένα μίζερο μισθό, τι άλλο;; Και όλα αυτά, για να μη σε ρωτάνε ...
Συνέχεια...
Την Τρίτη στο σούπερ–μάρκετ
ΑΩ
Το ελιξίριο του έρωτα επιστρέφει
Ennio – το Ζωντανό Cartoon – από την
¶λλες 10 Προσκλήσεις για το Star Trip για
Φρίντα – Φρίντα
PLAstiC PEOpLE
Κατερίνα Λέχου & Μαργαρίτα Πανουσοπούλου
‘H Κληρονομιά του’ Studio Μαυρομιχάλη
Ήρωες
Öper Öpis | Zimmermann & de Perrot
Τρεις Κόρες Εν Καμίνω στη Μουσική Σκηνή Συρμός
Tiger Lillies : Freakshow
14ο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας από 18 έως 27
Δωρεάν εισιτήρια σε ανέργους από το Φεστιβάλ Αθηνών
Ο Θάνατος του Αντονέλο (και του δημιουργού)
Χρήστος Λούλης
Τσαγκαροεβδομάδα
Πυρ Ομαδόν – Δηλώσεις συμμετοχής έως 30 Απριλίου
Ένα ‘Reality’ στο Φουαγιέ του Παλλάς από την
‘Όσο για τη Νίνα…’ στο Bios
Κατερίνα Ισμαΐλοβα – Η Λαίδη Μάκβεθ του Μτσενσκ
Φάουστ (Χ 7)
Aυτό το παιδί
Η Ζωή στο Θέατρο
Προσωρινή αναστολή παραστάσεων Russian Ballet – Super Stars
Το Σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα
Το 
Quizoola! των Forced Entertainment επιστρέφει
‘Φωτιά και νερό’ στο Θέατρο ¶λμα
Αντί Διδακτορικού | one-man stand-up comedy show του