Αν και κρυμμένος πίσω από βαρύ make up και μια κόκκινη μύτη-μεταμφιεσμένος σε κλόουν για τις ανάγκες του ρόλου που υποδύεται φέτος- δεν κρύβεται το ταλέντο του.

Πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Δωδέκατη Νύχτα» του Σέξπιρ που μαζί με το έργο «Τι Είδε ο Μπάτλερ» του Τζο Όρτον συνθέτουν την «ιδέα» του «Ο,τι Προτιμάτε» που λανσάρει φέτος ο Θωμάς Μοσχόπουλος στο Θέατρο Αλίκη.

Ξεκίνησε από το Αμόρε το 1997, κέρδισε το βραβείο Χορν για την ερμηνεία του στη συγκλονιστική παράσταση «Το Στρίψιμο της Βίδας» το 2001, καταπιάστηκε με τη συγγραφή και τη σκηνοθεσία και συνεχίζει…


Το «Shopping and Fucking», η πρώτη σου παράσταση το 1997, ήταν μια από τις αφορμές/αιτίες που άλλαξαν -κατά τη γνώμη μου- τη σύσταση του θεατρικού κοινού όπως το ξέραμε πάνω κάτω ως τότε. Οι πλατείες έπαψαν να βρίθουν από κυρίες με γούνες και βαρύ make up και άρχισαν σιγά σιγά να γεμίζουν με νέους ανθρώπους που διψούσαν για θέατρο. Τι έχει αλλάξει, όπως το βλέπεις εσύ, από το 1997 έως σήμερα στο ελληνικό θέατρο;

Συμφωνώ και εγώ για το πώς συνέβαλε το «Shopping and Fucking» στην ανανέωση του θεατρικού κοινού. Οι νέοι εκείνοι, όμως, του ’97 είναι πια τριαντάρηδες οικογενειάρχες θεατρόφιλοι και δεν έχει προκύψει κάτι αντίστοιχο για να φέρει τους σημερινούς νέους στο θέατρο. Η αλήθεια είναι ότι έχουν πάψει κιόλας να συμβαίνουν πράγματα ούτως ή άλλως οπότε δυσκολεύει η κατάσταση. Και το γαμώτο είναι ότι το θέατρο τους χρειάζεται τους νέους ανθρώπους. Αυτοί είναι η δύναμη του.

xafisΗ ιστορία, πάντως, του πως βρέθηκες στο Αμόρε είναι κάπως παράδοξη.

Δεν ήξερα καν που βρισκόταν το Αμόρε, ήμουν γενικώς άσχετος από θέατρο από τότε που μπήκα στη σχολή ώσπου τη στιγμή που αποφοίτησα. Οι συμφοιτητές μου ήξεραν για μια οντισιόν που είχε αναγγελθεί στο Αμόρε για νέους ηθοποιούς και έδωσαν και το δικό μου όνομα, χωρίς να έχω ιδέα. Το έμαθα μια μέρα πριν και έτρεχα τελευταία στιγμή να μάθω κανένα κείμενο για να έχω κάτι να πω! Φτάνω στο θέατρο, μπαίνω στην αίθουσα και ο Γιάννης Χουβαρδάς με υποδέχεται με ένα «Yo!». Ήμουν αρκετά παχουλός και ντυνόμουν σαν ράπερ τότε- γελοίο άτομο. Κάνω την οντισιόν και φεύγω. Λίγο καιρό αργότερα με φωνάζουν για να με δει ένας νέος σκηνοθέτης ονόματι Θωμάς Μοσχόπουλος. Πάω τρέχοντας πάλι, γιατί δούλευα το βράδυ σαν DJ και δεν προλάβαινα. Γνωριζόμαστε, λέω τα λόγια μου και τους καλώ κιόλας στο τέλος στο μπαρ που δούλευα και φεύγω. Περνάει ο καιρός -στο μεταξύ εγώ δεν μένω πια στους γονείς μου- και με ψάχνουν από το Αμόρε στο τηλέφωνο του πατρικού μου για να μου πουν ότι ενδιαφέρεται ο Μοσχόπουλος να συνεργαστούμε στο «Shopping and Fucking» αλλά δε με βρίσκουν. Ο πατέρας μου λείπει, είναι στη δουλειά και η μητέρα μου στην δικιά της μητέρα στην Νάουσα, άδειο το σπίτι. Και τραβάει αυτό ένα μήνα. Κάποια στιγμή πάω στο σπίτι των γονιών μου για να πάρω κάτι πράγματα. Και στο δεκάλεπτο που βρίσκομαι εκεί χτυπάει το τηλέφωνο, το σηκώνω, είναι ο Χουβαρδάς. Μου λέει πως με ψάχνουν και να πάω να μιλήσω στον Μοσχόπουλο γιατί φεύγει για διακοπές και έχει αποφασίσει να πάρει άλλον αν δεν μιλήσουμε …σήμερα. Πάλι τρέξιμο ως το σπίτι του Θωμά. Και κάπου εδώ ξεκινάει και μια άλλη ιστορία, μια φιλία χρόνων.Ήταν εντελώς ξεκάθαρος μαζί μου. Μου είπε «δεν ξέρω πως θα το κάνουμε αυτό το έργο. Ξέρω μόνο ότι μου αρέσει και είναι προσωπικό». Αρχίσαμε να μιλάμε για μουσική και βρεθήκαμε να πηγαίνουμε παρέα τα χαράματα στο αεροδρόμιο για να φύγει. The rest is history…

Τα τελευταία χρόνια το θέατρο έχει κατακλυστεί από ομάδες. Χωρίς να έχετε μια ταμπέλα, έναν τίτλο, μια ονομασία είστε παρόλα αυτά από τους πρώτους που σχημάτισαν μια ομάδα, την ομάδα του Αμόρε. Πόση σημασία έχει η έννοια αυτή, της ομάδας, για΄σένα;

Αυτό είναι ένα τεράστιο θέμα. «Ομάδα». Τελείως παρεξηγημένη έννοια. Μπορεί να καταντήσει ακόμα και απωθητική. Βλέπω αρκετούς που θεωρούν πως ομάδα σημαίνει πως κάποιοι δουλεύουν μαζί παραπάνω από μία φορά. Είναι αστείο αυτό. Και υπάρχουν και ομάδες που τα μέλη τους είναι εξαρτημένα ο ένας από τον άλλον. Όχι. Για μένα, για να ισχύει η έννοια της ομάδας, πρέπει να αποτελείται από ανθρώπους αυτόνομους, ανεξάρτητους που η κάθε συνάντηση να είναι μια συνειδητή προσπάθεια να παράγουν κάτι καλύτερο από πριν και να μην κοροϊδεύουν τους εαυτούς τους-λιβανίζοντας ο ένας τα γένια του άλλου. Τι να πρωτοπώ. Με έχει απασχολήσει πολύ το θέμα ομάδα. Ακόμη και στην σχολή που διδάσκω, δεν ξέρω πως να προτείνω αυτή την ιδέα καθοδηγώντας τους παράλληλα να μην καταπατήσουν την προσωπικότητα τους.

xafisΣτο διάστημα που μεσολάβησε από την πρώτη σου εμφάνιση έως σήμερα έγραψες ένα έργο, σκηνοθέτησες κιόλας.

Η σκηνοθεσία και η συγγραφή για μένα-που είμαι ηθοποιός-γεννήθηκαν σαν εποχιακές ανάγκες. Εξαιτίας μιας συνεργασίας ή ενός κειμένου ή ενός συγκεκριμένου θέματος που δεν γινόταν να ασχοληθώ αλλιώς παρά μόνο αν το έκανα εγώ. Δεν μπορώ να σκεφτώ τον εαυτό μου να μην τα ξανακάνει, γιατί με ξέρω. Σίγουρα θα βρεθεί μια στιγμή που θα σκάσω αν δεν μιλήσω για κάτι.

Υπάρχουν κατηγορίες θεατών;

Όχι δεν υπάρχουν.Όσο και αν θα το ήθελα για να έχω και εγώ άλλοθι. Υπάρχουν μόνο στο βαθμό που υπάρχουν και κατηγορίες και ποιότητες θεαμάτων και έτσι άλλος είναι του φαστ φουντ και άλλος του εστιατορίου.

Δεν εμφανίστηκες παρά ελάχιστες φορές στη μικρή οθόνη. Την απαξιώνεις;

Δεν την απαξιώνω -αν και έχει πέσει πολύ το επίπεδο- καθόλου. Είναι αποτέλεσμα πολλών πραγμάτων το ότι δεν κάνω πολλή τηλεόραση. Κυρίως οφείλεται στο ότι δεν έχω ποτέ χρόνο για να κάτσω να κάνω ένα ολόκληρο σήριαλ. Συνήθως έχει κλείσει η σεζόν με παραστάσεις, πρόβες, σχολή κτλ. Προτιμώ να περνάω την ζωή μου με ανθρώπους που γουστάρω και, να σου πω την αλήθεια, μάλλον έχω κακοπέσει στην τηλεόραση και δεν το έχω ευχαριστηθεί. Ευτυχώς τα τελευταία χρόνια γνωριστήκαμε καλύτερα με τον Πάνο Κοκκινοπουλο (10η Εντολη, 3ος Νομος κτλ) και θέλουμε και δουλεύουμε συχνά μαζί.

Με τον Θωμά Μοσχόπουλο έχεις δουλέψει σε αμέτρητες παραστάσεις και πέρα από την επαγγελματική συνεργασία σας συνδέει και σχέση φιλική. Δυσχεραίνει ή διευκολύνει αυτό τη δουλειά;

Με τον Θωμά έχουμε βρει το μέτρο στην συνεργασία και νομίζω πως το γεγονός ότι ταιριάζουμε σαν άνθρωποι και είμαστε φίλοι βοηθάει. Τώρα πια συνεννοούμαστε προτού καν χρειαστεί να εμπλακούμε σε συζητήσεις. Κερδίζεις πολύτιμο χρόνο! Δεν ξέρω αν είναι κανόνας, αλλά το να ξέρεις ότι μοιράζεσαι πολλούς κοινούς στόχους και το ότι υπάρχει αμοιβαίος σεβασμός και εκτίμηση βοηθάει.

xafis«Αν αυτό τώρα το έβλεπα στο θέατρο, θα το θεωρούσα υπερβολικό» είναι μια φράση που ακούγεται και στα δύο έργα. Και αυτό ακριβώς είναι, συχνά, το πρόβλημα του σύγχρονου θεάτρου. Είναι υπερβολικό, εκ φύσεως και αυτό λειτουργεί αποτρεπτικά για ορισμένους δυνητικούς θεατές. Τι πρέπει να συμβεί στο θέατρο για να γίνει πιο θελκτικό;

Δεν έχω πιστέψει ποτέ πως το βασικό πρόβλημα στο θέατρο είναι η υπερβολή. Αντίθετα βρίσκω πως τα βασικά κουσούρια του είναι η αδιαφορία, η μετριοπάθεια και η σοβαροφάνεια. Δεν συγκρίνω σε καμία περίπτωση το ελληνικό θέατρο με τον ελληνικό κινηματογράφο, πάντως, ο οποίος είναι ακόμη πολύ πίσω όσον αφορά στο τι προσφέρει στην τέχνη. Είναι πιο άτολμος από ο, τι το θέατρο -και αναφέρομαι στην συντριπτική πλειοψηφία του και όχι στο σύνολό του μια που, φυσικά, υπάρχουν εξαιρέσεις. Λοιπόν, στο θέμα μας: πιστεύω πως το θέατρο πρέπει να κάνει ακριβώς ότι και η κοινωνία μας: να γίνει πιο πολιτικά ενεργό και διαδραστικό. Όχι λειτουργώντας διαλυτικά όμως -γιατί έχουμε καταλήξει να θεωρούμε πολιτική δράση την διάλυση των πάντων- αλλά συνθετικά και με προτάσεις για να χτίσουμε. Με χαλάει το χάος.

Στην παράσταση συμπρωταγωνιστεί η μουσική και εσύ βρέθηκες να τραγουδάς Beatles και ελισαβετιανές μελωδίες επί σκηνής!

Όλη την ώρα ακούω μουσική ή τραγουδάω, τώρα και επί σκηνής! Το «Because» είναι διασκευασμένο σε ελισαβετιανό, με βιόλα ντα γκαμα κτλ και το «Golden Slumbers» είχε έτσι κι αλλιώς στίχους από την εποχή του Σέξπιρ, τους οποίους οι Beatles χρησιμοποίησαν και μελοποίησαν.

Τα σοφότερα λόγια βάζει ο Σέξπιρ στα στόματα των τρελών του. H τρέλα κάνει το γύρο του κόσμου και δίνει παντού το φως της τελικά;

Η χρήση των «τρελών» στον Σέξπιρ έχει γίνει αντικείμενο μελέτης και συγγραφής πολλών βιβλίων. Τόμοι επί τόμων για το θέμα. Κάθε φορά που φωτιζόταν μια ατάκα από τα λόγια του τρελού -που δεν λέει ανοησίες δηλαδή για να μπερδέψει απλώς τον κόσμο- ήταν συγκλονιστικό για μένα. Και, ναι, η τρέλα κάνει και πρέπει να κάνει τον γύρο του κόσμου και να δίνει παντού το φως της. Είναι απαραίτητο συν-συστατικό της μίζερης και με δεδομένο τέλος ζωής μας.

xafisΤο θέατρο είχε -και θα εξακολουθήσει να έχει, ακόμα και αν δεν γίνεται πάντα αντιληπτή- πολιτική διάσταση. Πόσο σε απασχολεί το τι συμβαίνει στον κόσμο, γύρω σου και πώς σου φαίνεται η παρούσα κατάσταση που χαρακτηρίζεται από μία και μόνο λέξη, τη λέξη «κρίση»;

Το κακό με αυτό το θέμα είναι πως η ποσότητα συζητήσεων που έχουν γίνει είναι αντιστρόφως ανάλογες με τις πράξεις και τις ενέργειες για την αντιμετώπισή του. Ώρες επί ωρών, συζητήσεις επί συζητήσεων, επιτροπές επί επιτροπών. Θέλει δουλειά συνειδητή και συγκεκριμένη από όλους μας. Εγώ κάνω το μέρος μου στην κοινώνία: δουλεύω, προσφέρω και αμοίβομαι όσο αναλογεί με την ανάγκη για θέατρο της εποχής-δηλαδή λίγο. Αλλά αυτό πρέπει να κάνω τώρα. Και υπομονή-που λέω και συνέχεια.Όσο Ελληνάρας είμαι από την μια, τόσο και μου αρέσει η ασφάλεια, η ομορφιά και η ησυχία από την άλλη.

Αν τα πράγματα δεν πάνε καλά στο θέατρο λες να τα παρατήσεις και να ξαναπιάσεις τις σπουδές σου στο Πολυτεχνείο, μήπως να γίνεις τραγουδιστής;

Το καλό με το να έχεις κάνει 100 δουλειές στην ζωή σου είναι πως δεν φοβάσαι πως θα πεινάσεις. Από σφραγίδες-που φτιάχνει ο πατέρας μου-μέχρι τραγουδιστής, όλο και κάτι θα βρω να κάνω…

Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;

Τετριμμένο αλλά αληθινό: διακοπές. Έχω 2-3 χρόνια να πάω διακοπές καλοκαίρι και τωρα μου χρειάζονται. Ελπίζω να το πετύχω!

Διάβασε επίσης...
Φρίντα / Φρίντα επιστρέφει στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας
Μία ακόμα από τις πιο επιτυχημένες παραστάσεις της περσινής σεζόν το "Φρίντα / Φρίντα (Με το βλέμμα στη Φρίντα" επαναλαμβάνεται από τις 9 Οκτωβριου μέχρι το Δεκέμβριο για όσους δεν πρόλαβαν να την απολαύσουν πέρυσι. Θυμηθείτε την κριτική της παράστασης από το Γεράσιμο Ευαγγελάτο.Σκηνοθεσία: Εστέρ Αντρέ ΓκονζάλεζΜετάφραση: Εστέρ Αντρέ Γκονζάλεζ, ...
Συνέχεια...
Πάπισσα Ιωάννα
Η Αλίκη στο Βατικανό. Η απίστευτη ιστορία, ή μάλλον ο θρύλος, της Πάπισσας Ιωάννας υπάρχει από τον 13ο αιώνα. Η χαρισματική γυναίκα, κόρη ιεραποστόλων, έζησε στα μέσα του 9ου αιώνα. Μεταμφιεσμένη σε άντρα μπήκε σε μοναστήρι όπου έζησε για 7 χρόνια με τον εραστή της και επίσης μοναχό Φρουμέντιο, και στην συνέχεια ...
Συνέχεια...
Alvin Ailey X 7
7 ημέρες, 7 διαφορετικές παραστάσεις στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη από τις κορυφαίες χορευτικές ομάδες του κόσμου και το ιστορικό Alvin Ailey American Dance Theatre. Η γνώση και η εμπειρία ορισμένων από τους καλύτερους χορογράφους του κόσμου αναμειγνύεται με μαεστρία με την τεχνική μερικών από τους σπουδαιότερους σολίστ και το δημιουργικό ...
Συνέχεια...
Όπερα της βαλίτσας
Η Εθνική Λυρική Σκηνή συνεχίζει την περιπλάνησή της στους δρόμους της Αθήνας και μετά το Λυρικό Λεωφορείο, τις Λυρικές Βραδιές και τις Βραδιές Χορού, δράσεις τις οποίες το κοινό υποδέχτηκε με ενθουσιασμό, βάζει στη βαλίτσα της διάσημες όπερες και τις μεταφέρει σε χώρους απρόσμενους για να την παρουσιάσει, με ελεύθερη ...
Συνέχεια...
Η Πλεκτάνη από 12 έως 15 Ιουνίου στο Θέατρο Δίπυλον
Πολλά μεσολάβησαν από τον Μάιο του 1999 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το έργο Πλεκτάνη από τα τότε μέλη της ομάδας Κινητήρας. Αναγνωρίζοντας τη δύναμη και τη διαχρονικότητα του έργου η νέα γενιά της ομάδας κλείνει το Φεστιβάλ Χορού με την παράσταση αυτή, στη νέα της εκδοχή.Το έργο«Η Πλεκτάνη» που ...
Συνέχεια...
Alvin Ailey | American Dance Theater για δύο παραστάσεις στο Ηρώδειο
Πανηγυρικός εορτασμός των 50 χρόνων των διάσημων μπαλέτων Alvin Ailey με δύο παραστάσεις στην Αθήνα, στο Ηρώδειο στις 26 & 27 Σεπτεμβρίου. Οι κορυφαίοι Αμερικάνοι χορευτές σε ένα αναδρομικό έργο με τις καλύτερες στιγμές τους.Δύο πανηγυρικές εκδηλώσεις υπό την Αιγίδα του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, στις οποίες θα παρουσιάσουν έργα που ...
Συνέχεια...
Η Όπερα της Πεντάρας
Αυτό που κάνει την Όπερα της Πεντάρας, από το 1928 που γράφτηκε, ένα από τα σπάνια κοσμήματα του παγκόσμιου ρεπερτορίου, δεν είναι μόνο το καυστικό πνεύμα του Bertolt Brecht, που κατάφερε να φτιάξει με τα πιο απλά υλικά την πιο διαχρονική κοινωνική καταγγελία. Ούτε μόνο τα αθάνατα τραγούδια του Kurt ...
Συνέχεια...
‘Deadline’ στο Θέατρο Προσκήνιο – Κερδίστε προσκλήσεις!
Στον απόηχο ενός παιδικού party, ένας άντρας ετοιμάζεται για ένα μεγάλο ταξίδι.Πριν αναχωρήσει αποφασίζει να κλείσει όλους τους λογαριασμούς του και να μην αφήσει καμία εκκρεμότητα πίσω του. Σε έναν μυστικό, εγκαταλελειμμένο κήπο συναντάει όλες τις γυναίκες της ζωής του:...τη σύζυγο, την πρώην σύζυγο, την μάνα, τον ανεκπλήρωτο έρωτα....Ένας Κλόουν ...
Συνέχεια...
Kagemi από την Ιαπωνική Ομάδα Sankai Juku στο Παλλάς
Όλοι Άσπρα και μια Νύστα (και ένα όνειρο). Ναι, νύσταξα στο Kagemi. Ίσως (ΙΣΩΣ!) και να τον πήρα λίγο, λοξά. Δεν είναι κακό αυτό όμως, δεν τα ρίχνω στους Ιάπωνες, τι φταίνε οι άνθρωποι, τόσο δρόμο κάνανε, εγώ πήγα με λάθος προδιαγραφές περιμένοντας άλλα απ'όσα (μετά εορτής) εκτιμώ και χαίρομαι που είδα ...
Συνέχεια...
‘Τέσσερις Εικόνες Αγάπης’ στο Bios – Κερδίστε προσκλήσεις!
Από το Θέατρο του Νέου Κόσμου αυτή τη φορά μετακομίζει η ομάδα ΟΠΕRA στο Bios για να παρουσιάσει την παράσταση "Τέσσερις Εικόνες Αγάπης" του Λούκας Μπέρφους (γνωστού στην Ελλάδα από την εξαιρετικά επιτυχημένη παράστασή του στο Θέατρο του Νέου Κόσμου επίσης "Οι Σεξουαλικές Νευρώσεις των Γονιών μας"). Οι δεκαπέντε sold ...
Συνέχεια...
Ο Birdy ανοίγει τα φτερά του στο θέατρο
Σίγουρα θυμάστε την ταινία του Alan Parker (με πρωταγωνιστές τους Matthew Modine και Nikolas Cage) που το 1985 κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο της κριτικής επιτροπής στο Φεστιβάλ Καννών και ήταν βασισμένη στο ομότιτλο μυθιστόρημα του William Wharton. Αν τη θυμάστε και σας άρεσε όσο έχει αρέσει και σε εμάς η κινηματογραφική ...
Συνέχεια...
Οι Δούλες
Όταν λείπει η Κυρά, χορεύουν τα Δουλοπόντικα. Τι χορεύουν δηλαδή, ξεσαλώνουν οι Δουλάρες. Ανεβαίνουν οι Δούλες του Ζαν Ζενέ στην Κεντρική Σκηνή του Νέου Ελληνικού Θεάτρου Γιώργου Αρμένη με πρωταγωνίστρια την Κατερίνα Παπουτσάκη. Και εσύ τολμάς να πας, γιατί;  Σχετικά καλό word of mouth, κλασικό γκουλτουροέργο που δεν είχες την τύχη να δεις παλιότερα, θέατρο εμπιστοσύνης με πάντα προσεγμένες ...
Συνέχεια...
Unemployed στο Ίδρυμα Μιχάλη Κακογιάννη
Καταραμένη Ανεργία: the performance.10 νεοι άνεργοι ηθοποιοί, 10 συγγραφείς, 3 σκηνοθέτες και μια τραγουδίστρια  ενώνουν τις δυνάμεις τους και παρουσιάζουν στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης ένα 10ήμερο support group παύλα group therapy για τους μη έχοντες εργασία ή/και στον ήλιο μοίρα ή/και που την κεφαλή κλίνουν. Τα κοριτσάκια που μεγάλωσαν με την Μπάρμπι δικηγόρο, ...
Συνέχεια...
Misery
Ο Stephen King θεωρείται (κι όχι άδικα) ο μαιτρ της σύγχρονης λογοτεχνίας Τρόμου. Ο τρόπος που καταφέρνει να προσωποποιεί τις βαθύτερες φοβίες των ηρώων του δημιουργώντας ένα ασύγκριτο κλίμα αγωνίας, έχει στοιχειώσει τις νύχτες εκατομμυρίων αναγνωστών του σε όλο τον κόσμο (κι έχει φουσκώσει τον τραπεζικό του λογαριασμό κατά δεκάδες ...
Συνέχεια...
Εφαρμογές Ατμομηχανής στις 24 Ιουνίου στο Kinky Kong
Τους πειραματισμούς πολλοί εμίσησαν, την προσπάθειά τους πολλοί εκτίμησαν. Το Kinky Kong παίρνει τα πάνω του και προγραμματίζει πολλές δράσεις ήδη - επίφοβο το κλίμα της Αβραμιώτου τις Παρασκευές και τα Σάββατα που ο δρόμος θυμίζει πολυσύχναστο σοκάκι νησιού με θέα τη θάλασσα αυτοκινήτων της παρακείμενης καθέτου οδού αντί των ...
Συνέχεια...
‘Αμερικάνος στο κεφάλι’ o Γιώργος Αρμένης
Το δέκατο έργο του συγγράφει και σκηνοθετεί ο Γιώργος Αρμένης. Μια ακόμα κωμωδία- αφού όλα του τα έργα τα ονομάζει κωμωδίες- και με τα λόγια του διηγείται την ιστορία που τον ενέπνευσε να το γράψει. Μετά τη μεγάλη επιτυχία της την περσινή σεζόν, επαναλαμβάνεται και φέτος.«Πρέπει να ήμουν 4-5 χρονών, ...
Συνέχεια...
Κερδίστε προσκλήσεις για το Ninja TV Live!
Κάποιες φορές, το να συνεχίζεις παρά τα γιουχαρίσματα, το να έχεις υπομονή και επιμονή παρά τις απειλές κατά της σωματικής σου ακεραιότητας, δείχνει, δίχως άλλο, άτομο που πιστεύει με πάθος σε αυτό που κάνει.Στην περίπτωση του δεύτερου κατά σειρά Ninja TV Live, μιλάμε για απλή βλακεία και μηδενική αίσθηση κινδύνου, ...
Συνέχεια...
Τα Μυστικά της Αποτυχίας μου στο Θέατρο Ήβη
Το μυστικό της επιτυχίας του έργου του Γιώργου Ηλιόπουλου που ξεκίνησε δειλά δειλά να παρουσιάζεται πέρυσι και παράταση την παράταση θα συνεχίσει μέχρι και τις αρχές Μαΐου μπορείτε να μάθετε κι εσείς στο θέατρο ΗΒΗ- και αν θέλετε διπλή έξοδο μπορείτε να προτιμήσετε μια Τρίτη με live ελληνική μουσική στο ...
Συνέχεια...
Ένα ‘Fortune Cookie’ στο Θέατρο της ¶νοιξης
Το κλασικό ερώτημα που διατρέχει τα έργα πολλών δημιουργών αλλά και φιλοσόφων για το ρόλο της Τύχης και του Πεπρωμένου, έρχεται να θέσει το Fortune Cookie. Αυτή τη φορά με τη ματιά και τον κώδικα μιας σύγχρονης και νεανικής θεατρικής ομάδας.Τι θα γινόταν αν κάποιος εμπιστευόταν απόλυτα τη ζωή του ...
Συνέχεια...
Κατερίνα Ισμαΐλοβα – Η Λαίδη Μάκβεθ του Μτσενσκ στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Από 12 ΟκτωβρίουΗ Λαίδη Μάκβεθ του Μτσενσκ είναι ένα παραμύθι για ένα κορίτσι που έπληττε. Ένα παραμύθι βλάσφημο και προκλητικό για ένα κορίτσι που αναζητώντας την ευτυχία γίνεται θύμα ενός ισχυρού πάθους, που την μετατρέπει σε θύτη και ξανά σε θύμα, μέχρι που την οδηγεί στην ταπείνωση και τον αφανισμό, ...
Συνέχεια...
Puzzle Festival | music / theatre / dance / cinema / fine arts
19 - 21 Ιουνίου 2009 element one: immigrant artists Φρέσκο φρέσκο και φιλόδοξο το νέο καλλιτεχνικό φεστιβάλ κάνει την εμφάνισή του στην Αθήνα με ένα πολύ ενδιαφέρον πρόγραμμα. Για 3 ημέρες εναλλάσσονται μουσικές, θεατρικές και χορευτικές παραστάσεις, προβολές κινηματογραφικών ταινιών και εκθέσεις εικαστικών.Πάνω από 50 δημιουργοί από 17 χώρες του ...
Συνέχεια...
Το “Αμερικάνικο Όνειρο” από την Εθνική Λυρική Σκηνή
Εικόνες, συναισθήματα, εντυπώσεις από την Αμερική της φαντασίας μας, με τις υπογραφές καταξιωμένων Ελλήνων χορογράφων. Μονόπρακτα που λειτουργούν συμπληρωματικά ή ως αντίστιξη το ένα προς το άλλο, αποτελώντας ψηφίδες του πολυδιάστατου προσώπου της υπερδύναμης. Ερωτήματα και απαντήσεις για το τι είναι το αμερικάνικο όνειρο, πώς αντιλαμβάνεται κανείς την ιδέα της ...
Συνέχεια...
Ρωμαίος και Ιουλιέτα: ένας εφηβικός έρωτας για εφήβους
Ποιο είναι το ιδανικό έργο της παγκόσμιας δραματουργίας για να μιλήσει κανείς στους εφήβους για τον απόλυτο έρωτα;  Αυτόν που μόνο στα νιάτα του μπορεί να νιώσει κανείς τόσο ολοκληρωτικά όσο οι ήρωες του διάσημου έργου του Σαίξπηρ; Φυσικά η ιστορία που ξετυλίγεται μέσα από τις λέξεις του κορυφαίου Ελισαβετιανού ...
Συνέχεια...
Χρήστος Χατζηπαναγιώτης φέτος το… «Νοέμβριο»
Νοέμβριος. Η αυλαία έκλεισε πρόσφατα για μια από τις μεγαλύτερες παραστάσεις της σεζόν, τις αμερικανικές εκλογές. Και άνοιξε για την παράσταση του έργου του Μάμετ «Νοέμβριος» στο Θέατρο Εμπορικόν που σχολιάζει καυστικά το πολιτικοκοινωνικό σύστημα.Ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης μιλάει για το έργο που σκηνοθέτησε και πρωταγωνιστεί. Πώς αποφασίσατε να ανεβάσετε το Νοέμβριο ...
Συνέχεια...
Οι Όπερες των Ζητιάνων ταξιδεύουν στο Βορρά
Η παράσταση Yasou Aida! (διασκευή της όπερας Αΐντα του Τζουζέπε Βέρντι) θα παρουσιαστεί στη Neuköllner Oper του Βερολίνου τον Ιανουάριο και το Φεβρουάριο προτού κατηφορίσει προς τη Θεσσαλονίκη όπου στις 9,10,11 και 13 Μαρτίου θα «τραγουδήσει» τις ελληνογερμανικές σχέσεις με χιούμορ στο Μέγαρο Μουσικής. Με το έργο Yasou Aida! η ομάδα ...
Συνέχεια...
Καλιγούλας Τύραννος – ο Χορός των Τρωκτικών
Γλυκέ μου Τύραννε, να μην ημέρωνες... Ο Πάνος το περασμένο καλοκαίρι διάβασε τη βιογραφία του Ρωμαίου αυτοκράτορα Καλιγούλα.  Η Νεφέλη το φθινόπωρο είδε στο Λονδίνο την παραγωγή του υπαρξιακού δράματος Καλιγούλας του Albert Camus. Η Ελένη μικρή διάβαζε τον Μαγικό Αυλό και της άρεσε πολύ. Ο Γρηγόρης φέτος έγραψε ένα θεατρικό ...
Συνέχεια...
Πρεμιέρα σήμερα για την ‘Δωδέκατη Νύχτα’ στο Θέατρο Πέτρας
Η ιδιαίτερα δημοφιλής κωμωδία του διαβόητου William Shakespeare «Δωδέκατη Νύχτα [ή Ό,τι Θέλετε]»ταξιδεύει φέτος το καλοκαίρι σε όλη την Ελλάδα. Ηθικοί αυτουργοί της εκδοχής της σε μουσικό θέατρο ο Θέμης Μουμουλίδης που υπογράφει τη σκηνοθεσία και η Εταιρεία Τέχνης 5η Εποχή σε συνεργασία με τη Δη.Πε.Θε. Βέροιας.Από τον 17ο αιώνα ...
Συνέχεια...
Ελεύθεροι Πολιορκημένοι
Από 28 Σεπτεμβρίου έως 14 Οκτωβρίου ¶λλος ένας μη θεατρικός χώρος επιλέγεται για μια παράσταση- και αυτό μας προκαλεί πάντα ενδιαφέρον. Όχι επειδή αποτελεί εχέγγυο επιτυχίας -κάθε άλλο συνήθως- αλλά απλώς επειδή μας ιντριγκάρει να αναζητήσουμε το καινούργιο, το πρωτότυπο και το ιδιαίτερο ελπίζοντας (ακόμα, ναι) πως κάποτε θα το ...
Συνέχεια...
‘Η Εταιρεία Συγχωρεί μια Στιγμή Παραφροσύνης’ – Κερδίστε προσκλήσεις
«Είμαι από πολύ ψηλή γενιά για να γίνω κτήμα, για να γίνω δεύτερης σειράς στη εξουσία άλλων,ή χρήσιμος υπηρέτης και όργανο σε όποιο κράτος ισχυρό πάνω σ' αυτή τη γη.»Shakespeare«Κing John»Το έργοΈνας εργάτης εργοστασίου, μετά από πολλά χρόνια αφοσίωσης και υποδειγματικής εργασίας, παθαίνει κρίση αμόκ εξαιτίας ενός εργασιακού ατυχήματος συναδέλφου. ...
Συνέχεια...
Κάσσυ στους Δελφούς
11 Ιουλίου 2007 Γύρω στα τριάντα, άρτι αφιχθείσα απ' τις χώρες της πρώην Γιουγκοσλαβίας, μια κοπέλα πιάνει δουλειά σ' ένα τουριστικό χωριό της Ελλάδας, τους Δελφούς. Καθαρίζει, σκουπίζει, σφουγγαρίζει πατώματα, πλένει σκάλες, ξεσκονίζει φωτιστικά και μνήμες, σιγοψιθυρίζει τραγούδια της πατρίδας της. Κι ενώ στρώνει με τάξη τα τραπέζια του εστιατορίου ...
Συνέχεια...
Φρίντα / Φρίντα επιστρέφει στο Θέατρο της Οδού
Πάπισσα Ιωάννα
Alvin Ailey X 7
Όπερα της βαλίτσας
Η Πλεκτάνη από 12 έως 15 Ιουνίου στο
Alvin Ailey | American Dance Theater για δύο
Η Όπερα της Πεντάρας
‘Deadline’ στο Θέατρο Προσκήνιο – Κερδίστε προσκλήσεις!
Kagemi από την Ιαπωνική Ομάδα Sankai Juku στο
‘Τέσσερις Εικόνες Αγάπης’ στο Bios – Κερδίστε προσκλήσεις!
Ο Birdy ανοίγει τα φτερά του στο θέατρο
Οι Δούλες
Unemployed στο Ίδρυμα Μιχάλη Κακογιάννη
Misery
Εφαρμογές Ατμομηχανής στις 24 Ιουνίου στο Kinky Kong
‘Αμερικάνος στο κεφάλι’ o Γιώργος Αρμένης
Κερδίστε προσκλήσεις για το Ninja TV Live!
Τα Μυστικά της Αποτυχίας μου στο Θέατρο Ήβη
Ένα ‘Fortune Cookie’ στο Θέατρο της ¶νοιξης
Κατερίνα Ισμαΐλοβα – Η Λαίδη Μάκβεθ του Μτσενσκ
Puzzle Festival | music / theatre / dance
Το “Αμερικάνικο Όνειρο” από την Εθνική Λυρική Σκηνή
Ρωμαίος και Ιουλιέτα: ένας εφηβικός έρωτας για εφήβους
Χρήστος Χατζηπαναγιώτης φέτος το… «Νοέμβριο»
Οι Όπερες των Ζητιάνων ταξιδεύουν στο Βορρά
Καλιγούλας Τύραννος – ο Χορός των Τρωκτικών
Πρεμιέρα σήμερα για την ‘Δωδέκατη Νύχτα’ στο Θέατρο
Ελεύθεροι Πολιορκημένοι
‘Η Εταιρεία Συγχωρεί μια Στιγμή Παραφροσύνης’ – Κερδίστε
Κάσσυ στους Δελφούς