Το πολύ ενδιαφέρον αυτό αφιέρωμα του Ελληνικού Φεστιβάλ περιλαμβάνει παραστάσεις Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών βασισμένες στο συγγραφικό έργο σπουδαίων δημιουργών από όλο τον κόσμο.

Πόλεμος και Ειρήνη, Λέων Τολστόι

Από το θεατρικό εργαστήρι του Πιοτρ Φομένκο

3 – 6 Ιουνίου

Πειραιώς 260, Χώρος Δ

Μυθιστόρημα-σπουδή πάνω στην ανθρώπινη φύση και στην ελευθερία δράσης, το Πόλεμος και ειρήνη (1812), με φόντο τους πολέμους του 1805 και του 1812 κατά του Ναπολέοντα, ανεβάζεται από τον Φομένκο χωρίς κανόνια και αίματα, με μιαν αέρινη θεατρική γραφή που συμφιλιώνει εποποιία και σάτιρα. Οι θαυμάσιοι –ως μονάδες και ως σύνολο– ηθοποιοί δοκιμάζουν τα όρια του γκροτέσκου παραμένοντας συγχρόνως αφοπλιστικά ανθρώπινοι.

www.fomenko.theatre.ru

 

Τους Τα Λέει ο Θεός, Σωτήρης Δημητρίου

Σε σκηνοθεσία Νίκου Αρβανίτη

20 – 23 Ιουνίου

Το Σχολείον, Χώρος Α

Ένα διήγημα, γραμμένο με την απαράμιλλη γλώσσα του Σωτήρη Δημητρίου που διασώζει την προφορικότητα, την «ακουστική έκπληξη και το απρόσμενο» της ντοπιολαλιάς, δίνει αφορμή σε τέσσερις ηθοποιούς και τρεις μουσικούς να αφηγηθούν, να υποδυθούν, να τραγουδήσουν.

Ο συγγραφέας του «Ν’ ακούω καλά τ’ όνομά σου» μας μεταφέρει στα σύνορα Ελλάδας – Αλβανίας, σ’ ένα γιαπί που χτίζουν μαστόροι για λογαριασμό ενός μετανάστη που επαναπατρίστηκε από τη Γερμανία. Στη διάρκεια μιας ημέρας -από το μεσημέρι της μιας ως τα άγρια χαράματα της άλλης- και κάτω από συνεχή καταιγίδα, ξετυλίγεται όλο το «δράμα» των συνόρων και των ανθρώπων τους, ένθεν κι ένθεν. Και, όταν ο λόγος δεν αρκεί, έρχεται η μουσική και το τραγούδι. Και μέσα σε αυτή τη μοιραία ακριτική σύναξη, προστίθεται και μια παρέα γύφτων αλβανών που έχασαν το δρόμο τους.

 

Κουαρτέτο, Heiner Müller

Σε σκηνοθεσία Bob Wilson

2 – 4 & 6 – 8 Ιουλίου

Εθνική Λυρική Σκηνή, Θέατρο Ολυμπία

Ο μάγος της εικόνας Pόμπερτ Γουίλσον επαναπροσεγγίζει, μετά από μία εικοσαετία, το μυλλερικό Κουαρτέτο. Συμπυκνώνοντας σε είκοσι περίπου σελίδες το επιστολογραφικό μυθιστόρημα του Λακλό, ο Xάινερ Μύλλερ γράφει ένα διαλογικό επεισόδιο για τον πόλεμο των φύλων και την «υποκριτική τέχνη των θηρίων», για το ερωτικό πένθος και τη θρυμματισμένη αστική συνείδηση, με μιαν απαράμιλλη γλώσσα ειρωνείας και σκληρότητας, ενώ οι συνεχείς εναλλαγές ρόλων, φύλων και ταυτοτήτων αποτελούν τη μεγάλη πρόκληση για τους ηθοποιούς. Αυτή τη φορά, ο Γουίλσον καλεί στην υποκριτική αρένα τη σπουδαία Ιζαμπέλ Υπέρ, στο ρόλο της μαρκησίας ντε Μερτέιγ, απέναντι στον Αριέλ Γκαρσία Βαλντέζ, που ερμηνεύει τον Βαλμόν.

www.isabellehuppert.com
www.nationalopera.gr
www.robertwilson.cοm

 

Ο ξεπεσμένος δερβίσης

Από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Αγρινίου

6 & 7 Ιουλίου

Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου

Ο ξεπεσμένος δερβίσης -το κεντρικό πρόσωπο του ομότιτλου διηγήματος του Παπαδιαμάντη, «ο πλάνης, ο ανέστιος, φερέοικος, ο υπερόριος, ο άστεγος», αναγκάζεται την «πεπρωμένη» εκείνη νύχτα να εγκαταλείψει το διανυκτερεύον καφενείο «αντίκρυ του Θησείου». Νυστάζει, παγώνει, και για να ζεσταθεί βγάζει το νάι του και παίζει. Ξαφνικά μπροστά του (στη θεατρική μεταφορά) καταφθάνουν πλάνητες, ήρωες από την αθηναϊκή τοιχογραφία, φέρνοντας ο καθένας την ιστορία του και το τραγούδι του: «ο τρελός των Αθηνών» του Δημητρίου Καμπούρογλου, ο τυφλός Οιδίποδας, οδηγούμενος από την Αντιγόνη, ο Γιαννούλης Χαλεπάς, σκυφτός στον πηλό, τελειοποιώντας το ανάγλυφο σύμπλεγμα «Οιδίποδας και Αντιγόνη». Την εποχή που έφτιαχνε την «Κοιμωμένη» και ενώ η «αρρώστια» του είχε αρχίσει να τον παίρνει, ο Χαλεπάς εξαφανίστηκε ένα βράδυ στο Θησείο. Κανείς δεν έμαθε ούτε που ήταν, ούτε τι συνέβη εκείνο το βράδυ. «Μπου ντουνιά τσαρκ φιλέκ. Αυτός ο κόσμος είναι σφαίρα και γυρίζει»…

Ο «λεπτολόγος, όλων των πλέον παραδόξων παρατηρητής, ερευνητής βαθύς και εις την γλώσσαν ιδιόρρυθμος» Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης (1851-1911) εμπνέει αυτή τη φορά τον Θοδωρή Γκόνη. Το βάρος της παράστασης πέφτει στη συγγένεια, στην κοινή μνήμη, στην αναγνώριση.

 

Οι ιστορίες του Δημήτρη Χατζή

Από το Θέατρο Σφενδόνη

23 – 26 Ιουλίου

Πειραιώς 260, Χώρος Δ

Τα διηγήματα Το τέλος της μικρής μας πόλης, Ανυπεράσπιστοι, Θητεία, Σπουδές, και τα μυθιστορήματά του Φωτιά και Το διπλό βιβλίο, με συνεκτικό ιστό τα δοκίμιά του Δημήτρη Χατζή (όπως Το πρόσωπο του νέου ελληνισμού), αποτελούν μια μνημειακή νεοελληνική τοιχογραφία: τη σκηνή της ελληνικής ιστορίας του 20ού αιώνα, όπου εναλλάσσονται έπος και τραγωδία ως αρχέγονες όψεις της. Ο Χατζής (1913-1981) ψηλαφεί τη συλλογική και ατομική μοίρα του νέου ελληνισμού, την ανάδυση του σπόρου της πνευματικής του ελπίδας και την ιστορική του επιβίωση σε σχέση με την ανάγκη ενός νεοελληνικού Διαφωτισμού.

Οι χαρακτήρες του αποτελούν αδρές συνόψεις των νεοελληνικών χαρακτήρων — σαν μια τραγική εποποιία ιστορημένη «με λόγια απλά», χωρίς στόμφο και ιδεοληψία, απόηχοι ενός κόσμου που χάνεται κι ενός κόσμου που αναδύεται.

 

Πεθαίνω σαν χώρα, Δημήτρης Δημητριάδης

Από το Theseum Ensemble

30 & 31 Ιουλίου

Πειραιώς 260, Χώρος Δ

Μία παράσταση για 760 ηθοποιούς και ένα μικρόφωνο. Ένα μεγαλεπήβολο σχέδιο του Μιχαήλ Μαρμαρινού.

www.theseum.gr

 

On line κρατήσεις: www.greekfestival.gr (με πιστωτική κάρτα)

Τηλεφωνικές κρατήσεις: 210 32 72 000 (με πιστωτική κάρτα)

Εκδοτήρια: Κεντρικό Πανεπιστημίου 39 (εντός στοάς Πεσμαζόγλου)

Διάβασε επίσης...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Σεμινάριο Βλακείας
9 & 10 ΙουνίουΑναρωτιέμαι αν έχει μείνει έστω και ένας θεατρόφιλος που να μην γνωρίζει πια το όνομα του Σάκη Σερέφα. Έπειτα από την τεράστια επιτυχία της παράστασης «Λιωμένο Βούτυρο» - ενός έργου του συγγραφέα, βασισμένο σε ένα μυθιστόρημά του, βασισμένο σε ένα αληθινό περιστατικό- που γέμισε ασφυκτικά τα θέατρα ...
Συνέχεια...
Ιωάννα Παππά
Ιδιαίτερες συστάσεις δεν χρειάζεται μια που όλο και κάπου την έχετε δει να ξεχωρίζει με την πλούσια ξανθιά της κώμη και το χαριτωμένο, αγγελικό πρόσωπό της- που κρύβει ένα σωρό αντιφάσεις και μια μακρόσυρτη λίστα διαφορετικών ρόλων. Στο θέατρο και στην τηλεόραση και λίγο στο σινεμά.  Η τηλεόραση αποτελεί και ...
Συνέχεια...
The Athens Οpen Festival of Dance – Κερδίστε προσκλήσεις!
25-26-27 Σεπτεμβρίου 2009So you think you can dance? Καιρός να το αποδείξετε/ διαπιστώσετε -θα δείξει- στο πρώτο διεθνές διαγωνιστικό φεστιβάλ χορού που καταφτάνει στην Ελλάδα. Για 3 ημέρες το Αθηνών Αρένα θα γεμίσει μουσικές και κορμιά σε δεξιοτεχνικές κινήσεις που θα ξεσηκώσουν τους παρευρισκόμενους. Shake your bodies!Στην πραγματικότητα, βέβαια, διαγωνιζόμενοι ...
Συνέχεια...
Το όνομά μου είναι Rachel Corrie στο Θέατρο Φούρνος
To 2003 τα media ασχολήθηκαν εκτενώς με την υπόθεση της Rachel Corrie, μιας Αμερικανίδας που έχασε τη ζωή της στη Λωρίδα της Γάζας προσπαθώντας να σώσει το σπίτι ενός Παλαιστίνιου από Ισραηλινή επιχείρηση κατεδάφισης - δολοφονήθηκε από τον οδηγό μπουλντόζας που προσπαθούσε να γκρεμίσει το σπίτι με το Κατερπίλαρ D-9 ...
Συνέχεια...
Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2012
BERLINER ENSEMBLE Robert Wilson / Claous Peymann Δύο πολυσυζητημένες παραστάσεις φέρνει το Berliner Ensemble στο Φεστιβάλ Αθηνών. Ο Κλάους Πάιμαν, διευθυντής του από το 1999, πιστός στη «σχέση αγάπης» του με τον Τόμας Μπέρν- χαρντ, σκηνοθετεί, με πρωταγωνιστή τον Γκερτ Φος, το μονόλογο Einfach Kompliziert (Απλά περίπλοκο), που ο Αυστριακός συγγραφέας είχε ...
Συνέχεια...
Όταν ο Γλάρος συναντάει την Ιουλιέτα & το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Καβάλας ανοίγει τα φτερά του
To ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Καβάλας τον τελευταίο χρόνο επιδιώκει να πλησιάσει τους θεατές του αλλά και να αποκτήσει καινούργιους  εκτός γεωγραφικών συνόρων. Οι φετινές παραγωγές του «ο Γλάρος» και η «…Και Ιουλιέτα» ακούστηκαν πολύ στη Β. Ελλάδα, σημείωσαν επιτυχία και για πρώτη φορά ανεβαίνουν στην Αθήνα. Πριν λίγους μήνες, σε μια συζήτηση που είχα ...
Συνέχεια...
Oι Αρσενικοί Kύκνοι του Μatthew Bourne στο Badminton
Το συγκεκριμένο έργο είναι το διασημότερο στην ιστορία του κλασικού μπαλέτου, ενώ η αμφιλεγόμενη avant-garde εκτέλεσή του ανατρέπει κάθε παραδοσιακό «ανέβασμα» - προσέγγιση, σημειώνοντας από το 1995 τεράστια επιτυχία που σφραγίζεται με 30 διεθνή θεατρικά βραβεία.Mε άλλα λόγια: «η Λίμνη των Κύκνων» του Matthew Bourne είναι η μακροβιότερη παράσταση μπαλέτου ...
Συνέχεια...
Αγγέλα
Ποια πήγε κι έσπρωξε την δούλα απ'την ταράτσα; Ο τόπος είναι η μετεμφυλιακή Αθήνα του 1950.  Ο τόπος είναι η Kunsthalle Athena, ένα πολύ δήθεν όνομα για μια πολύ ζεστή οικεία ξεχασμένη κλειστή αυλή-κειμήλιο της παλιάς Αθήνας στην καρδιά του σύγχρονου Κεραμεικού. Ο χρόνος, παγωμένος στο σούρουπο όταν ξεχύνονται μελωδικά ...
Συνέχεια...
Ο Πληθωρισμός των παραστάσεων της Volksbuhne & η Θεωρία της Αποστασιοποίησης του Brecht
Mε αφορμή τις παραστάσεις: 'Im Dickicht der Städte', 'Nord' και 'Die Fruchtfliege' στα πλαίσια των εκδηλώσεων του Φεστιβάλ ΑθηνώνΠαραδέχομαι ότι ο γερμανικός τρόπος σκέψης και πολιτισμός του 20ου αιώνα μου είναι ανοίκειος, καθώς από μικρή μεγάλωσα σε ένα σπίτι με ερεθίσματα - προϊόντα γαλλικού κι αγγλικού πολιτισμού. Στην συνέχεια σπουδάζοντας ...
Συνέχεια...
erofili synopsis – Φεστιβάλ Αθηνών
Η  Ερωφίλη, οι μάσκες και το τσέλο. Μέσα σε μια ζεστή αίθουσα της Πειραιώς 260 περιμένουμε να ξεκινήσει η Εrofili 3, σε σκηνοθεσία Σίμου Κακάλα και παραγωγή της Εταιρείας Θεάτρου Χώρος. Το διάσημο αυτό έργο της κρητικής λογοτεχνίας, γραμμένο το 1595 από τον Γεώργιο Χορτάτση, έχει όλα τα βασικά στοιχεία μιας ...
Συνέχεια...
Penetrator από την ομάδα NAMA
Δύο χρόνια τώρα η ομάδα ΝΑΜΑ έχει συνεπάρει τους θεατές, έχει διακριθεί με βραβεία από το κοινό που έχει παρακολουθήσει την παράσταση και έχει γίνει το BUG talk of the town του θεατρόφιλου -και όχι μόνο- κοινού.Έφτασε, λοιπόν, η στιγμή για το επόμενο project, το Penetrator. Εμπνευσμένο από πραγματική ιστορία, ...
Συνέχεια...
Σ’ Αγαπώ, Σε Λατρεύω, Χωρίζουμε!
Η Τζίνα Αλιμόνου στην πρώτη θεατρική της εμφάνιση είναι γεγονός. Με χορό και με τραγούδι παρακαλώ. Και μαζί της σύσσωμος ο θίασος που επαναλαμβάνει την περσινή επιτυχία εξακολουθώντας να μιλούν με το δικό τους τρόπο για τις σχέσεις, την επικοινωνία και όλα αυτά που απασχολούν πολύ πολύ πολύ κόσμο, πάντα ...
Συνέχεια...
Το δίδυμο Ρήγα – Αποστόλου ξαναχτυπά.
Η καινούργια τους κωμωδία «Παρακαλώ, ας μείνει μεταξύ μας» σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ρήγα ετοιμάζεται πυρετωδώς για να ξεκινήσει τις παραστάσεις της κάπου στα μέσα του Οκτώβρη. Μια κωμωδία για τα παρασκήνια του θεάτρου και της ζωής, όπου ο καθένας μας για άλλα ψάχνει, άλλα θέλει πραγματικά, και άλλα τον βρίσκουνε ...
Συνέχεια...
Η Τρυφερή Μολότοφ του Δημήτρη Πλειώνη
Στη δεύτερη σεζόν της παράστασης «Η τρυφερή σου Μολότωφ» υποβάλαμε σε μια μικρή ανάκριση τον ηθικό αυτουργό. Ανήκει στους καλλιτέχνες με αθλητικό παρελθόν. Το καταλαβαίνεις με τη μία από το παράστημα του. Αν έπρεπε να ξεχωρίσω ένα χαρακτηριστικό του, στα χρόνια που τον ξέρω, θα ξεχώριζα το χιούμορ. Ο Δημήτρης Πλειώνης πέρυσι την ...
Συνέχεια...
Η Σημασία του να είναι κανείς Σοβαρός
Μια μοντέρνα παράσταση, μια κωμωδία ερωτική τρυφερή και ευαίσθητη. Μια υπέροχη ρομαντική κωμωδία από τον Όσκαρ Γουάιλντ, μια τοιχογραφία εποχής με πολύ χιούμορ και ένα γοητευτικό θέμα.Ο Έρνεστ είναι γυμνός όπως ο μέσος άνθρωπος σήμερα μπρος στις ανθρώπινες αντιξοότητες. Ένα ερωτικό παιχνίδι διεκδίκησης, με αφορμή την αναζήτηση του ανθρώπου για ...
Συνέχεια...
Unmythable @ Bios
Όλοι οι μύθοι της (αρχαίας) Ελλάδας σε μία εκστρατεία. Ξέρετε που μπορείτε να συναντήσετε τον Ευριπίδη, τον Αριστοτέλη, τον Σοφοκλή, τον Ιάσωνα, την Μήδεια, τον Ηρακλή, την Περσεφόνη, τον Άδη, την Δήμητρα, τον Δία και μερικά ακόμα οικεία σας πρόσωπα εν έτει 2013; Στη σκηνή του Bios. Μέχρι και την Κυριακή ...
Συνέχεια...
Τρεις Αδερφές –Περεστρόικα
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ικανοποίηση για κάποιον που παρακολουθεί συστηματικά (έως και μηχανικά) θέατρο απ' το να έρχεται απρόσμενα αντιμέτωπος με μια παράσταση που να του υπενθυμίζει πως είναι να είσαι αθώος θεατής. Εκεί που πας προετοιμασμένος να αναλύσεις το κάθε συστατικό, έρχεται ξαφνικά το σύνολο, σε παρασύρει σε ένα κόσμο ...
Συνέχεια...
Protect Me από τη Schaubühne Berlin
Ενοχική, μπερδεμένη (σαν τις ζωές μας) και ειλικρινής η διήγηση του Falk Richter και οι εικόνες της Anouk van Dijk. Όταν ένας από τους πιο πολιτικοποιημένους συγγραφείς της εποχής μας βάζει στα λόγια των (Γερμανών, έχει τη σημασία του) ηρώων του λόγια ενοχής η στάση μιας ολόκληρης γενιάς απέναντι στην ιστορία αποκτά ...
Συνέχεια...
Πολύ Κακό και Τίποτα
Μια συρραφή κειμένων του Σαίξπηρ χωρίς ιδιαίτερο συνεκτικό δεσμό και μια παράσταση που δεν προσποιείται σοβαροφάνεια -ούτε και σοβαρότητα- δεν αναζητά ειρμό και δε νιώθει τύψεις που παραμένει στην -περίλαμπρη- επιφάνεια της εικόνας. Μερικοί από τους πιο γνωστούς μονολόγους και ορισμένες από τις πιο πολυπαιγμένες σκηνές του Σαιξπηρικού μεγαλείου (sic) ...
Συνέχεια...
Ξεβράκωτοι στο Δρόμο. Blame It On Me από το Bob Theatre Festival
  Η τέχνη δεν είναι ντροπή. Η ντροπή όμως γίνεται τέχνη. Η ομάδα Nothing To Declare ξεκινάει με αφορμή το Θεώρημα του Παζολίνι και στήνει ένα bar performance-ξεμπρόστιασμα που βγάζει στη φόρα όλες τις προσωπικές και εξευτελιστικές στιγμές, δικές τους προσωπικές  και συλλογικές γνώριμες όλων. Ομοφυλοφιλία, coming out σε γονείς, η πρώτη φορά ...
Συνέχεια...
Σοφία Λασκαρίδου: Το Ταξίδι μίας Ζωής
Ο Γιάννης Μαργαρίτης αποφάσισε αυτή τη φορά να ασχοληθεί με ένα ιστορικό πρόσωπο με δυναμική παρουσία στο χώρο της τέχνης στην Ελλάδα. Έκανε έρευνα και έγραψε ένα θεατρικό κείμενο που σχετίζεται με το βίο και την πολιτεία της Σοφίας Λασκαρίδου, της πρώτης γυναίκα που φοίτησε στη Σχολή Καλών Τεχνών το ...
Συνέχεια...
¶λμα Μάλερ | Men On Fire στη Θεατρική Σκηνή Αθηναΐς «Ζωή Λάσκαρη»
Ένα έργο του Ρον Χαρτ για την περιβόητη ¶λμα Σίντλερ που υπήρξε σύζυγος του μεγάλου συνθέτη Γκούσταβ Μάλερ και γοήτευσε και ενέπνευσε μερικές από τις σημαντικότερες προσωπικότητες της Τέχνης του 20ου αιώνα.Στη Βιέννη οι ζωγράφοι Κλιμτ και Κοκόσκα, ο αρχιτέκτονας Γκρόπιους, και ο βραβευμένος με Όσκαρ συγγραφέας Φραντς Βέρφελ, υποκύπτουν ...
Συνέχεια...
Και «META», τι;
Η σκηνοθέτης Έλλη Παπακωνσταντίνου και η ομάδα της ODC αναζητά το μετά την καταστροφή σε μια site specific παράσταση σε έναν πολύ ιδιαίτερο χώρο. Τι γίνεται «Μετά» την καταστροφή; Πώς είναι η «Μετά» εποχή; Οι θεατές θα βρουν τις απαντήσεις στο Βυρσοδεψείο, έναν πολύ ενδιαφέροντα χώρο στο κέντρο της Αθήνας, ένα πραγματικό ...
Συνέχεια...
Το Chicago με τη Μαρινέλλα
Ποιος είδε τη Μαρινέλλα Big Mama και δεν φοβήθηκε! Όλοι μιλάνε για «το Σικάγο με τη Μαρινέλλα». Ήταν αλήθεια “κάπως” το στοίχημα του Σταμάτη Φασουλή να βάλει μια τέτοια τεράστια περσόνα σε εναν τόσο γνωστό και αγαπητό, αλλά ουσιαστικά βοηθητικό ρόλο, με κίνδυνο να καπελώσει ολόκληρη την παραγωγή. Όπως, εξάλλου, ήταν τεράστιο ...
Συνέχεια...
H ‘Τρικυμία’ του Σαίξπηρ από το Εθνικό Θέατρο
Από 8 Φεβρουαρίου Οι ναυαγοί μιας άγριας τρικυμίας βρίσκονται στο κέντρο μιας δίνης από ευτράπελες και συγχρόνως επικίνδυνες καταστάσεις. Ο Πρόσπερο, κυρίαρχος του νησιού όπου βρίσκουν καταφύγιο, με το βοηθό του ¶ριελ και τον υποτακτικό του Κάλιμπαν αναστατώνουν συνεχώς τους απελπισμένους ναυαγούς. Για ποιο λόγο; Με ποιο σκοπό;Ένα από τα ...
Συνέχεια...
Οι έρωτες της Κας Μαγκουάιαρ 17-21 Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη
Ο Θεατρικός Οργανισμός Κύπρου σε συνεργασία με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει το έργο «Οι έρωτες της Κας Μαγκουάιαρ» του Μπράιαν Φρίελ για πέντε παραστάσεις. ¶φθονο γέλιο από την πένα του Ιρλανδού συγγραφέα που με πολλή ευαισθησία και χιούμορ αντιμετωπίζει τα προβλήματα της τρίτης ηλικίας και τη σχέση με ...
Συνέχεια...
Άμλετ
 για έναν ηθοποιό και μια αυλαία
Η αυλαία ανοίγει. Ο Άμλετ μπαίνει στο ανάκτορο... Ο Άμλετ βρίσκεται μπλεγμένος στις καταστάσεις που περιγράφει η τραγωδία με το όνομά του, γραμμένη από τον Σαίξπηρ, σε έναν τόπο όπου τα πάντα διαλύονται και βασικός πρωταγωνιστής είναι, ποιος άλλος, η κρίση. Ο ήρωας που έχει ταυτιστεί με τον "άνθρωπο σε κρίση" ...
Συνέχεια...
Σύστημα Αθήνα | 16- 20 Μαΐου
Για το ότι δεν έχετε καμία απολύτως ιδέα τι είναι το Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου -και ακόμα πιο συγκεκριμένα το Ελληνικό Κέντρο- δεν μπορούμε να σας κατηγορήσουμε γιατί είναι η πρώτη φορά φέτος που ακούστηκε η δράση του και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης πρόβαλλαν το έργο του.Σε συνεργασία λοιπόν και με ...
Συνέχεια...
Φιλουμένα Μαρτουράνο στο Θέατρο Βασιλάκου
Έργο κλασικό σε θέατρο επίσης κλασικό. Ένα από τα σημαντικότερα έργα- και από τα πιο πολυπαιγμένα στην Ελλάδα- και μάλιστα το πιο ώριμο του Ιταλού νεορεαλιστή Εντουάρντο Ντε Φιλίππο σε σκηνοθεσία της Εσθέρ Αντρέ Γκονζάλεζ επιλέγει το Θέατρο Βασιλάκου για την κεντρική σκηνή του για φέτος.Μια σπουδή της αστικής κοινωνίας ...
Συνέχεια...
Κερδίστε προσκλήσεις για το αφιέρωμα Edith Piaf: Une Vie en Rose et Noir
Η θρυλική Edith Piaf και η "γεμάτη" ζωή της, οι πλημμυρισμένες από μουσική στιγμές της αλλά και ο πληθωρικός χαρακτήρας της Γαλλίδας αοιδού ζωντανεύουν -ξανά- σε μία μουσικοθεατρική παράσταση. Μετρώντας ήδη έξι χρόνια θριάμβου στο Παρίσι αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο η παράσταση Edith Piaf: Une Vie en Rose et ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Σεμινάριο Βλακείας
Ιωάννα Παππά
The Athens Οpen Festival of Dance – Κερδίστε
Το όνομά μου είναι Rachel Corrie στο Θέατρο
Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2012
Όταν ο Γλάρος συναντάει την Ιουλιέτα & το
Oι Αρσενικοί Kύκνοι του Μatthew Bourne στο Badminton
Αγγέλα
Ο Πληθωρισμός των παραστάσεων της Volksbuhne & η
erofili synopsis – Φεστιβάλ Αθηνών
Penetrator από την ομάδα NAMA
Σ’ Αγαπώ, Σε Λατρεύω, Χωρίζουμε!
Το δίδυμο Ρήγα – Αποστόλου ξαναχτυπά.
Η Τρυφερή Μολότοφ του Δημήτρη Πλειώνη
Η Σημασία του να είναι κανείς Σοβαρός
Unmythable @ Bios
Τρεις Αδερφές –Περεστρόικα
Protect Me από τη Schaubühne Berlin
Πολύ Κακό και Τίποτα
Ξεβράκωτοι στο Δρόμο. Blame It On Me από
Σοφία Λασκαρίδου: Το Ταξίδι μίας Ζωής
¶λμα Μάλερ | Men On Fire στη Θεατρική
Και «META», τι;
Το Chicago με τη Μαρινέλλα
H ‘Τρικυμία’ του Σαίξπηρ από το Εθνικό Θέατρο
Οι έρωτες της Κας Μαγκουάιαρ 17-21 Σεπτεμβρίου στη
Άμλετ
 για έναν ηθοποιό και μια αυλαία
Σύστημα Αθήνα | 16- 20 Μαΐου
Φιλουμένα Μαρτουράνο στο Θέατρο Βασιλάκου
Κερδίστε προσκλήσεις για το αφιέρωμα Edith Piaf: Une