Μια πολύ ιδιαίτερη παράσταση – που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και μουσική παράσταση, χωρίς ο όρος να αρκεί για να περιγράψει επακριβώς το εγχείρημά τους – ετοίμασαν ο σκηνοθέτης Αλέξανδρος Ευκλείδης και ο εικαστικός Πέτρος Τουλούδης, πάνω σε μουσικές του Γιώργου Κουμεντάκη και την παρουσιάζουν, φέτος, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών.

Διαβάστε όλες τις πληροφορίες της παράστασης ενώ και το mixtape.gr μίλησε μαζί τους, για να μας τα εξηγήσουν καλύτερα οι ίδιοι.

touloudisΑλέξανδρος Ευκλείδης
Σκηνοθέτης

Τι ακριβώς είναι η παράσταση Unknown dialects: 8 μουσικές διαλέξεις;

Μια παράσταση μουσικού θεάτρου όπου οι συνιστώσες του μικτού έργου τέχνης δεν συντίθενται, αλλά παρατίθενται. Από τη μια τα έργα του Γιώργου Κουμεντάκη -έργα της τελευταίας συνθετικής του περιόδου που εμπνέονται από και συνομιλούν με την παράδοση- και από την άλλη, σκηνικά ιντερμέδια τα οποία λειτουργούν αντιστικτικά, αλλά όχι εικονογραφικά, ως προς τη μουσική. Τα αποκαλούμε «μουσικές διαλέξεις» γιατί σε ένα μεγάλο βαθμό συνιστούν σύντομες σκηνικές διαλέξεις πάνω σε ζητήματα που αφορούν στη μουσική, την παράδοση και την μεταξύ τους σχέση, στο πλαίσιο του ελληνικού παραδείγματος. Τα κείμενα που ακούγονται είναι κατά το μέγιστο μέρος αυθεντικά κείμενα πρωταγωνιστών της ελληνικής μουσικής ζωής, οι οποίοι ενίοτε εμφανίζονται «αυτοπροσώπως» επί σκηνής. Το είδος θεάτρου που υποστηρίζω είναι πιο κοντά στη διάλεξη και την εγκατάσταση, απ’ ό,τι στην αφήγηση ή την ενσάρκωση.

Πόσο δύσκολο είναι να σκηνοθετεί κανείς μουσικούς οι οποίοι ερμηνεύουν και κείμενα ως ηθοποιοί;

Καθώς πρόκειται για μια παράσταση μουσικού θεάτρου, καθόλου. Οι ηθοποιοί του δραματικού θεάτρου έχουν πολύ λιγότερες δυνατότητες όταν πρόκειται για μια μουσική επεξεργασία της σκηνικής γλώσσας. Προσωπικά πιστεύω πολύ στους μη εξειδικευμένους ερμηνευτές: η δυναμική που αναπτύσσει ένας μουσικός όταν καλείται να υπερβεί το πεδίο της εξειδίκευσής του και να εισέλθει σε ένα νέο εκφραστικό κομμάτι είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα. Και, όταν το ζητούμενο είναι η δημιουργία ενός μικτού έργου τέχνης, τότε μόνο πλεονεκτήματα μπορεί να προσφέρει η υπέρβαση αυτή. Έτσι, όταν ο μουσικός καλείται να εκφραστεί μέσα από ένα κείμενο, σίγουρα δεν το κάνει όπως ένας ηθοποιός. Η απόκλιση από το πρότυπο αυτό είναι που έχει ενδιαφέρον. Γενικά, πάντως, οι μουσικοί είναι καλύτεροι συνεργάτες, καλύτεροι επαγγελματίες και πολύ πιο αποδοτικοί από τους ηθοποιούς, γιατί έτσι έχουν εκπαιδευτεί. Και ειδικά οι μουσικοί του DissonArt, καθώς είναι εξοικειωμένοι με τη γλώσσα της σύγχρονης μουσικής, που διαρκώς φλερτάρει με παραστασιακά στοιχεία, είναι εκτός από ταλαντούχοι και πολύ πεπειραμένοι performers.

Η μουσική ή το θέατρο έχει τον πρώτο λόγο στην παράσταση σας;

Το παλιό ερώτημα που συνοδεύει κάθε εγχείρημα μουσικού θεάτρου «είναι η μουσική ή το θέατρο σημαντικότερο;» δεν τίθεται καν στη δική μας παράσταση. Η μουσική και το θέατρο συνυπάρχουν, χωρίς να λειτουργούν ανταγωνιστικά. Ήταν κάτι το οποίο αποτέλεσε εξαρχής σημείο σύγκλισης των αντιλήψεών μου με εκείνες του Κουμεντάκη και του εικαστικού Πέτρου Τουλούδη. Πιστεύω απόλυτα στην ανάγκη εκδημοκρατισμού της σκηνικής δημιουργίας, κάτι που σημαίνει πως πρέπει να ενδιαφερόμαστε λιγότερο για την επικράτηση του ενός ή του άλλου στοιχείου και περισσότερο για την συνύπαρξή τους.

Πως χειρίζεστε το θέμα της παράδοσης σε αυτή την παράσταση;

Η παράδοση είναι ένα θέμα που με στοιχειώνει, όπως και τους περισσότερους Έλληνες. Το βασικό ερώτημα που αντιμετωπίζω στις παραστάσεις μου, είτε πρόκειται για όπερα, είτε για μουσικό θέατρο, είναι εκείνο της επιστροφής των νεκρών. Ολόκληρη η λαϊκή παράδοση είναι γεμάτη από εικόνες επιστροφής νεκρών, άλλοτε ως αρωγών κι άλλοτε ως βρικολάκων. Στην παράσταση αυτή θέτω μια σειρά από ερωτήματα που έχουν να κάνουν με αυτή τη διπλή παρουσία των νεκρών ανάμεσα στους ζωντανούς, υπό τη μορφή του βάρους της παράδοσης. Για μας τους Έλληνες, το ερώτημα αυτό είναι εξαιρετικά ζωτικής σημασίας, αν σκεφτεί κανείς πόσο ορίζουν τη ζωή μας ζωντανοί-νεκροί (τα βαμπίρ της πολιτικής είναι το πιο προφανές, αλλά όχι το μόνο παράδειγμα).

Πως είναι η συνεργασία με τον Γιώργο Κουμεντάκη;

Ο Γιώργος Κουμεντάκης χαρακτηρίζεται από την καλλιτεχνική και ηθική γενναιοδωρία εκείνων που έχουν πια κατασταλάξει ως προς την καλλιτεχνική τους γλώσσα και που αναζητούν μέσα από τη συνεργασία να επαληθεύσουν την ισχύ των ευρημάτων τους. Ήταν ιδανικά ανοικτός σε όλες τις προτάσεις μου, γιατί αυτό που ήθελε να πει βρίσκεται πολύ καλά εκφρασμένο στα έργα του. Κι ακριβώς επειδή έχει πίστη στο έργο του, είναι ένας εξαιρετικά καλός και διεισδυτικός θεατής του διαλόγου των άλλων με αυτό.


touloudisΠέτρος Τουλούδης
Εικαστικός, σκηνογράφος και performer στην παράσταση

Πώς συμβάλουν το εικαστικό περιβάλλον και τα κοστούμια που επιμελείστε στην θεατρική ερμηνεία της μουσικής του Γιώργου Κουμεντάκη;

Σ’ ένα αρχικό στάδιο δημιουργήθηκαν κάποιες συνειρμικές εικόνες στη φαντασία μου, ακούγοντας την μουσική του Γιώργου. Ήταν εικόνες όχι απαραίτητα και όχι πάντα με συγκεκριμένες μορφές -που να μπορεί κανείς δηλαδή να περιγράψει με συγκεκριμένο τρόπο- αλλά στοιχεία, διαθέσεις και καταστάσεις που συνειρμικά παρέπεμπαν στη σύνθεση ενός κόσμου που έπαιρνε υπόσταση μέσα από τον ρυθμό και το αίσθημα της μουσικής. Με τις θεματικές ενότητες που προέκυψαν στη συνέχεια από συζητήσεις για το τι είναι η παράδοση, για το πως μπορεί να μας αφορά κάτι τέτοιο και πως χρησιμοποιήθηκε από τις διάφορες μορφές της τέχνης μέχρι σήμερα, υλοποιήθηκαν στο μυαλό μου κάποιες συγκεκριμένες πια εικόνες που προσαρμόστηκαν στο δεδομένο σκηνικό χώρο του Ιδρύματος Μιχάλη Κακογιάννη.

Η μουσική ή ο λόγος ήταν ο οδηγός σας για το εικαστικό περιβάλλον της παράστασης;

Όλα ξεκίνησαν από τη μουσική και από την ιδέα μιας παράστασης μουσικού θεάτρου. Έγινε κάποιος αρχικός σχεδιασμός για το σκηνικό χώρο και στην περίοδο των προβών δημιουργήθηκαν τα κείμενα και στη συνέχεια προέκυψαν καινούριες ανάγκες και καταστάσεις για περαιτέρω σχεδιασμό σκηνικών, αντικειμένων και κοστουμιών.

Η παράσταση είναι μια παράσταση μουσικού θεάτρου με ερμηνευτές που δεν είναι ηθοποιοί αλλά μουσικοί. Αυτό αποτελεί μεγαλύτερη πρόκληση για την σχεδίαση των κοστουμιών;

Το γεγονός ότι στην παράσταση συμμετέχουν ερμηνευτές μουσικοί και όχι ηθοποιοί ήταν για έμενα μια πρόκληση να σχεδιάσω κοστούμια τα όποια θα μπορούσαν να χρησιμοποιούνται από τους ίδιους όταν παίζουν μουσική και να μεταμορφώνονται με εύκολο τρόπο στις σκηνές των θεατρικών δράσεων.

Διάβασε επίσης...
Αριστοφανικό Γαϊτανάκι στο Αρχαίο Θέατρου ¶ργους
Πλούτος, Ειρήνη, Λυσιστράτη, Εκκλησιάζουσες, Όρνιθες Αποσπάσματα από έργα του Αριστοφάνη, μεταφρασμένα από τον Κώστα Γεωργουσόπουλο, συντίθενται στα χέρια του Γιώργου Αρμένη σε ένα σύνολο.Η παιδεία, ο πόλεμος και τα ήθη του, η ειρήνη, η δικαιοσύνη, η πολιτική φαυλότητα, ο πλούτος, η φτώχεια, το πρόβλημα της διακυβέρνησης της Χώρας, το πώς ...
Συνέχεια...
Από Δω και Πέρα Μόνο Χάπι Εντ στο Θέατρο Χώρα
Από τις 19 Ιανουαρίου και για λίγες παραστάσεις, στο ανανεωμένο θέατρο Χώρα, η Γεωργία Μαυραγάνη αναλαμβάνει να μας ξεναγήσει και να μας συγκινήσει με μια πασίγνωστη ερωτική ιστορία, ένα διάσημο ερωτικό μυθιστόρημα του Τρούμαν Καπότε, μια πολυαγαπημένη ταινία του Μπλέικ Εντουαρντς. Το Breakfast at Tiffany's ντύνεται θεατρικά, μας προκαλεί να ...
Συνέχεια...
Ένας χορός μεταμφιεσμένων στη Λυρική Σκηνή
Μια εξαιρετική ιδέα και ένα ευχάριστο νέο -ακόμα και για όσους δεν δηλώνουν λάτρεις του λυρικού θεάτρου- είναι η σύμπραξη του σκηνοθέτη Δημήτρη Μαυρίκιου με τον μαέστρο Λουκά Καρυτινό για την παρουσίαση της μεγαλειώδους όπερας του Τζουζέππε Βέρντι «Ο Χορός των Μεταμφιεσμένων». Η ιστορία εξουσίας, έρωτα και προδοσίας παρουσιάζεται για ...
Συνέχεια...
Οι Δούλες
Όταν λείπει η Κυρά, χορεύουν τα Δουλοπόντικα. Τι χορεύουν δηλαδή, ξεσαλώνουν οι Δουλάρες. Ανεβαίνουν οι Δούλες του Ζαν Ζενέ στην Κεντρική Σκηνή του Νέου Ελληνικού Θεάτρου Γιώργου Αρμένη με πρωταγωνίστρια την Κατερίνα Παπουτσάκη. Και εσύ τολμάς να πας, γιατί;  Σχετικά καλό word of mouth, κλασικό γκουλτουροέργο που δεν είχες την τύχη να δεις παλιότερα, θέατρο εμπιστοσύνης με πάντα προσεγμένες ...
Συνέχεια...
Ντα
Γιατί βρέχει; Γιατί οι άγγελοι βγαίνουν για κατούρημα. Αυτή τουλάχιστον την εξήγηση δίνει ο σκαμπρόζος κηπουρός Da(Daddy). Το πολυπαιγμένο και βραβευμένο με Tony Award Ντα, είναι ένα σαρκαστικό και εν μέρει αυτοβιογραφικό έργο του Ιρλανδού Χιου Λέοναρντ που εξιστορεί τις σχέσεις ενός ώριμου πλέον θεατρικού συγγραφέα με τον θετό πατέρα ...
Συνέχεια...
Are you having a laugh?
Αν η φράση δεν χτυπάει καμπανάκι στο μυαλό σας μάλλον δεν έχετε ιδέα ποιος είναι ο Ricky Gervais. Αν πάλι είστε ένας από τους αμέτρητους ανά την υφήλιο fans του Office και του Extras είμαστε σίγουροι πως μια live performance του εκπληκτικού βρετανού κωμικού φιγουράρει στις κορυφαίες θέσεις των επιθυμιών ...
Συνέχεια...
Ο Ροβινσώνας και ο Κρούσος στο Θέατρο Πόρτα
Το ότι το «παιδικό» θέατρο μπορεί να είναι εξίσου ενδιαφέρον και για τους μεγάλους θα μπορούσε να αποτελεί ένα θεώρημα που χρήζει ανάλυσης αν η Ξένια Καλογεροπούλου δεν το είχε μετατρέψει σε αυταπόδεικτο αξίωμα με τις παραστάσεις της Πόρτας εδώ και πολλά πολλά χρόνια.Η φετινή παράσταση, μια συμπαραγωγή της Μικρής ...
Συνέχεια...
Μία ανατρεπτική ‘Ελένη’ από τον Θοδωρή Αθερίδη
Ένας πόλεμος για χάρη μιας γυναίκας. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα έργα του Ευριπίδη σε μια ανατρεπτική παράσταση από το Θοδωρή Αθερίδη. Το έργο Ο Τρωικός Πόλεμος έχει πια τελειώσει κι ο Μενέλαος γυρίζει στην πατρίδα μαζί με την Ελένη... Όμως αυτή που άρπαξε από τα μαλλιά στην Τροία και ...
Συνέχεια...
Όταν Έκλαψε ο Νίτσε @ Θησείον
Από τα ευπώλητα των βιβλιοπωλείων, τις χρωματιστές πετσέτες παραλίας και μια σύντομη βόλτα από το σινεμά τώρα και στη θεατρική σκηνή το βιβλίο φαινόμενο του Irvin Yalom. Το θυμάστε, έτσι δεν είναι; Εκείνο το καλοκαίρι του 2001 που όπου και αν γύριζε το βλέμμα σου κάποιος, κάπου κοντά διάβαζε το best ...
Συνέχεια...
Ανδρέας  Φλουράκης, o θεατρικός συγγραφέας και η Λάσσυ του
Λίγο πριν καταφτάσει η Λάσσυ στο θέατρο "Επί Κολωνώ", αναζητήσαμε τον κύριό της… Τον Αντρέα είχα την τύχη να τον γνωρίσω σαν δάσκαλο, όταν έκανα μαθήματα θεατρικής γραφής στο ‘Επί Κολωνώ’. Ανήκω, προφανώς, στην κατηγορία των ανθρώπων που χρειάζονται δάσκαλο που να τους εμπνέει για να στρωθούν. Είχα ακούσει ήδη για ...
Συνέχεια...
Η Σημασία του να είναι κανείς Σοβαρός
Μια μοντέρνα παράσταση, μια κωμωδία ερωτική τρυφερή και ευαίσθητη. Μια υπέροχη ρομαντική κωμωδία από τον Όσκαρ Γουάιλντ, μια τοιχογραφία εποχής με πολύ χιούμορ και ένα γοητευτικό θέμα.Ο Έρνεστ είναι γυμνός όπως ο μέσος άνθρωπος σήμερα μπρος στις ανθρώπινες αντιξοότητες. Ένα ερωτικό παιχνίδι διεκδίκησης, με αφορμή την αναζήτηση του ανθρώπου για ...
Συνέχεια...
Καρτέσιος On stage την Πέμπτη στο Megaron Plus
Η «φιλοσοφία στη σκηνή» είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα που παρουσιάζεται στο Megaron Plus. Μια σειρά δραματοποιημένων διαλέξεων που αυτή τη φορά καταπιάνεται με τον Καρτέσιο. Βασικός πρωταγωνιστής ένας...καθηγητής! Ο κύριος Θεοδόσης Πελεγρίνης καθηγητής φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του πανεπιστημίου Αθηνών και διδάκτωρ φιλοσοφίας του πανεπιστημίου ...
Συνέχεια...
‘Τα πικρά δάκρυα της Petra von Kant’ στο Θέατρο Χώρα για την Διεθνή Αμνηστία
Η Διεθνής Αμνηστία σε συνεργασία με τη θεατρική ομάδα Όραμα παρουσιάζουν το έργο «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ» του Rainer Werner Fassbinder από τις 12 Ιανουαρίου έως τις 20 Φεβρουαρίου.Τα έσοδα από τα εισιτήρια θα διατεθούν για την δράση της Διεθνούς Αμνηστίας και ειδικότερα την εκστρατεία της "Να ...
Συνέχεια...
Ένας Ρινόκερος στο Θησείον
Και αν μια μέρα όλοι γύρω σας μεταμορφώνονταν σε παχύδερμα; Αλλά, για στάσου... Μήπως αυτή η μικρή πόλη της Γαλλίας, της οποίας όλοι οι κάτοικοι μεταμορφώνονται σε ρινόκερους και ζουν την άμυαλη (κυριολεκτικά) ζωή των παχύδερμων, δεν έχει και τόση διαφορά από το περιβάλλον στο οποίο ζούμε; Μήπως ήδη ζούμε ως ...
Συνέχεια...
Off- Off Athens ΙΙ από 2 Ιουνίου στο Θέατρο Επί Κολωνώ
Για δεύτερη χρονιά φέτος το Θέατρο Επί Κολωνώ δίνει την ευκαιρία σε νέους καλλιτέχνες να παρουσιάσουν τη δουλειά τους υπακούοντας στην τάση των καιρών για μικρά Φεστιβάλ και ανεξάρτητες δημιουργίες (από τις οποίες ενίοτε προκύπτουν μικρά αριστουργήματα). Η κίνηση αυτή ξεκίνησε το 2006 στο φουαγιέ και ξεπήδησαν παραστάσεις που έγιναν ...
Συνέχεια...
Going Youth Festival | 23-27 Σεπτεμβρίου 2009
5 ημέρες, 300 καλλιτέχνες σε ένα διαφορετικό Φεστιβάλ.Φρέσκιες ιδέες και προτάσεις στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, τον χώρο όπου τα τελευταία χρόνια δίνουμε ραντεβού με νέες ιδέες και δημιουργούς που έχουν να μας διηγηθούν τις δικές τους ιστορίες μέσα από διαφορετικές μορφές τέχνης ο καθένας.Θέατρο, Χορός, Μουσική, Φωτογραφία, Εικαστικές εκθέσεις, ...
Συνέχεια...
‘Ρωμαίος και Ιουλιέττα’ στο Θέατρο του Νέου Κόσμου – Κερδίστε προσκλήσεις!
Στο Θέατρο του Νέου Κόσμου παρουσιάζεται αυτές τις μέρες το "Ρωμαίος και Ιουλιέττα" του Σαίξπηρ, σε μετάφραση Διονύση Καψάλη και σκηνοθεσία Μίλτου Σωτηριάδη.Η παράσταση είναι συμπαραγωγή με τα ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας και Σερρών.Λίγα λόγια για το έργο:Το Ρωμαίος και Ιουλιέττα θεωρείται το πιο σύνθετο προϊόν της λυρικής περιόδου του Σαίξπηρ. Ξεκινά ...
Συνέχεια...
Nordost
Στις 23 Οκτωβρίου του 2002, οι 850 θεατές του ρωσικού μιούζικαλ Nor-dost έπεσαν θύματα ομηρίας Τσετσένων τρομοκρατών, που εισέβαλαν ζωσμένοι με εκρηκτικά στο θέατρο Ντούμπροβκα κατά τη διάρκεια της παράστασης, διεκδικώντας την ανεξαρτησία της Τσετσενίας. Το γεγονός που συγκλόνισε την διεθνή κοινή γνώμη και κατέληξε σε μια άσκοπη αιματοχυσία, που ...
Συνέχεια...
Κάτι συμβαίνει στο θέατρο Εμπρός
Στην Αθήνα του σήμερα φαίνεται πώς συμβαίνουν ακόμα σπουδαία πράγματα. Το κοινωνικό και πολιτικό μας ένστικτο έχει αποδείξει, άλλωστε, ότι σε κρίσιμες ιστορικές περιόδους δουλεύει ακατάπαυστα. Ο λόγος αυτή τη φορά για την Κίνηση Μαβίλη και την κατάληψη του θεάτρου Εμπρός, ημέρα Παρασκευή 11-11-11. Η Κίνηση Μαβίλη (Κ.Μ) δημιουργήθηκε το 2010 ...
Συνέχεια...
3ο Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου του Δρόμου – Αγγελική Ματοπούλου
Με ή χωρίς ψηλά παπούτσια, με κόκκινες μύτες, πολύχρωμα καπέλα, μουσικές και πάνω από όλα φεστιβαλική διάθεση η ομάδα HELIX διοργάνωσε αυτές τις μέρες με μεγάλη επιτυχία στη πόλη της Αθήνας το 3ο Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου του Δρόμου. Η Αγγελική Ματοπούλου, ηθοποιός και μόνιμο μέλος της διοργανώτριας του φεστιβάλ ομάδας, HELIX, ...
Συνέχεια...
Δωδέκατη Νύχτα | Πρεμιέρα στις 26 Ιουνίου στο Θέατρο Πέτρας – Κερδίστε 100 διπλές προσκλήσεις!
Η ιδιαίτερα δημοφιλής κωμωδία του διαβόητου William Shakespeare «Δωδέκατη Νύχτα [ή Ό,τι Θέλετε]»ταξιδεύει φέτος το καλοκαίρι σε όλη την Ελλάδα. Ηθικοί αυτουργοί της εκδοχής της σε μουσικό θέατρο ο Θέμης Μουμουλίδης που υπογράφει τη σκηνοθεσία και η Εταιρεία Τέχνης 5η Εποχή σε συνεργασία με τη Δη.Πε.Θε. Βέροιας.Από τον 17ο αιώνα ...
Συνέχεια...
Το αίμα που μαράθηκε
Στο Μεταξουργείο των Αρχών του 20ου αιώνα, η ασθενική Βιργινία παντρεύεται τον δυνατό και όμορφο Νίκο, η κλονισμένη υγεία της όμως δεν τους επιτρέπει να ζήσουν σαν ένα φυσιολογικό ζευγάρι. Για τη φροντίδα της Βιργινίας, επιστρατεύεται μια μακρινή ξαδέλφη της, η Λιόλια, ένα κορίτσι γεμάτο ζωή. Ο αυθόρμητος χαρακτήρας της ...
Συνέχεια...
Mαζί @ M art Space
Μια χειροποίητη παράσταση με παιχνιδιάρικη και αισιόδοξη διάθεση «εκτίθεται» στην gallery M art Space και ψάχνει να ανακαλύψει τι μπορούμε, τελικά, να κάνουμε "Μαζί". Σε μια εποχή ιδιαίτερα δύσκολη τόσο για τον καθένα από εμάς όσο και για όλους μαζί, συνολικά, το ζητούμενο δεν είναι μόνο οι λύσεις των μεγάλων προβλημάτων ...
Συνέχεια...
Εχθροί Εξ Αίματος
Είστε ένας από εκείνους που παρακολουθούν μανιασμένα μία από τις πολλές ιατρικού τύπου σειρές που είναι πολύ του συρμού τελευταίως (House M.D., Grey's Anatomy, E.R., Scrubs και δε συμμαζεύεται); Έχετε ξεκοκαλίσει μήπως όλα τα κόμικς made by Αρκάς; Είστε και τα δύο μαζί και συνάμα θαυμαστής του μαγικού πλανήτη που ...
Συνέχεια...
Ο Τζόνι πήρε το όπλο του
Ουσιαστικά πήρε τα πολεμοφόδια της 16χρονης εμπειρίας του σε ένα πολύ επιτυχημένο (παρά την απαράδεκτη εκπροσώπησή του από το Γραφείο Τύπου όλα αυτά τα χρόνια) θέατρο ρεπερτορίου, το Αμόρε αλλά και το βαρύ πυροβολικό της νεότερης -ως επί το πλείστον- γενιάς καλλιτεχνών και ανέλαβε το Εθνικό Θέατρο του οποίου το ...
Συνέχεια...
Ορέστης – Ηλέκτρα 0-1
Ορέστης και Ηλέκτρα. Τα δυο αδέλφια μεγάλωσαν σε ένα σπίτι όπου ο παππούς μαγείρεψε και τάισε τους θείους τους στον αδελφό του και μετά αυτός παντρεύτηκε την κόρη του για να κάνει τον θείο τους ώστε αυτός με τη σειρά του να πάρει εκδίκηση σφάζοντας τον παππού... ...και παρακινώντας την μάνα ...
Συνέχεια...
Decadence στο Θέατρο Ράγες
Το Decadence του Steven Berkoff παρουσιάζεται σε σκηνοθεσία της Αλκυώνης Βαλσάρη με τον Βαγγέλη Βαφείδη και τη Λεμονιά Γιανναρίδου. Η σκηνοθέτρια δημιουργεί μια παράσταση που λειτουργεί σαν παιχνίδι ικανοποίησης των αισθήσεων, ένα κυνήγι. Πρωταγωνιστές τέσσερις άνθρωποι, δύο ζευγάρια, διαφορετικά αλλά και τόσο όμοια μεταξύ τους. «...Φιγούρες τρομακτικά γνώριμες αν τις ...
Συνέχεια...
Τρίχα στη σούπα
Από την ομάδα Περίπολος στο Θέατρο του Νέου Κόσμου Έναρξη σήμερα Δευτέρα 23 Απριλίου και κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00Ένας Μουσουλμάνος γεννημένος και μεγαλωμένος στην Ελληνική συνοικία μιας μεγάλης αφρικανικής πόλης με ταπεινή καταγωγή αλλά σημαντικό παρελθόν. Ο πατέρας του είναι χτίστης, αλλά ο παππούς του ήταν ο αρχιτέκτονας ...
Συνέχεια...
14ο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας από 18 έως 27 Ιουλίου
Τα πολλά λόγια είναι φτώχια στην περίπτωση ενός από τα διασημότερα Φεστιβάλ σύγχρονου χορού όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο.Κάθε Ιούλιο η Καλαμάτα γεμίζει κόσμο. Το Αμφιθέατρο του Κάστρου, το Πνευματικό Κέντρο, το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Καλαμάτας, το Γυμναστήριο του Πολυκλαδικού Λυκείου και άλλοι χώροι της ...
Συνέχεια...
Athens Fringe Festival 2010 – Η μεγάλη συνάντηση 16-20 Ιουνίου
Καλλιτεχνικός συναγερμόςΗ μεγάλη συνάντηση. Το πληθωρικό Athens Fringe Festival με ένταση, παλμό και πάθος καταλαμβάνει και φέτος την πόλη που του ανήκει και πάλι 16 με 20 Ιουνίου. Ότι θα γίνει θα το θυμόμαστε για πάντα. Η πόλη αλλάζει. 150 καλλιτεχνικές ομάδες, εκατοντάδες καλλιτέχνες και ακτιβιστές, δοκιμάζουν μια δικτύωση ανάμεσα ...
Συνέχεια...
Αριστοφανικό Γαϊτανάκι στο Αρχαίο Θέατρου ¶ργους
Από Δω και Πέρα Μόνο Χάπι Εντ στο
Ένας χορός μεταμφιεσμένων στη Λυρική Σκηνή
Οι Δούλες
Ντα
Are you having a laugh?
Ο Ροβινσώνας και ο Κρούσος στο Θέατρο Πόρτα
Μία ανατρεπτική ‘Ελένη’ από τον Θοδωρή Αθερίδη
Όταν Έκλαψε ο Νίτσε @ Θησείον
Ανδρέας Φλουράκης, o θεατρικός συγγραφέας και η
Η Σημασία του να είναι κανείς Σοβαρός
Καρτέσιος On stage την Πέμπτη στο Megaron Plus
‘Τα πικρά δάκρυα της Petra von Kant’ στο
Ένας Ρινόκερος στο Θησείον
Off- Off Athens ΙΙ από 2 Ιουνίου στο
Going Youth Festival | 23-27 Σεπτεμβρίου 2009
‘Ρωμαίος και Ιουλιέττα’ στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Nordost
Κάτι συμβαίνει στο θέατρο Εμπρός
3ο Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου του Δρόμου – Αγγελική
Δωδέκατη Νύχτα | Πρεμιέρα στις 26 Ιουνίου στο
Το αίμα που μαράθηκε
Mαζί @ M art Space
Εχθροί Εξ Αίματος
Ο Τζόνι πήρε το όπλο του
Ορέστης – Ηλέκτρα 0-1
Decadence στο Θέατρο Ράγες
Τρίχα στη σούπα
14ο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας από 18 έως 27
Athens Fringe Festival 2010 – Η μεγάλη συνάντηση