Μια πολύ ιδιαίτερη παράσταση – που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και μουσική παράσταση, χωρίς ο όρος να αρκεί για να περιγράψει επακριβώς το εγχείρημά τους – ετοίμασαν ο σκηνοθέτης Αλέξανδρος Ευκλείδης και ο εικαστικός Πέτρος Τουλούδης, πάνω σε μουσικές του Γιώργου Κουμεντάκη και την παρουσιάζουν, φέτος, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών.

Διαβάστε όλες τις πληροφορίες της παράστασης ενώ και το mixtape.gr μίλησε μαζί τους, για να μας τα εξηγήσουν καλύτερα οι ίδιοι.

touloudisΑλέξανδρος Ευκλείδης
Σκηνοθέτης

Τι ακριβώς είναι η παράσταση Unknown dialects: 8 μουσικές διαλέξεις;

Μια παράσταση μουσικού θεάτρου όπου οι συνιστώσες του μικτού έργου τέχνης δεν συντίθενται, αλλά παρατίθενται. Από τη μια τα έργα του Γιώργου Κουμεντάκη -έργα της τελευταίας συνθετικής του περιόδου που εμπνέονται από και συνομιλούν με την παράδοση- και από την άλλη, σκηνικά ιντερμέδια τα οποία λειτουργούν αντιστικτικά, αλλά όχι εικονογραφικά, ως προς τη μουσική. Τα αποκαλούμε «μουσικές διαλέξεις» γιατί σε ένα μεγάλο βαθμό συνιστούν σύντομες σκηνικές διαλέξεις πάνω σε ζητήματα που αφορούν στη μουσική, την παράδοση και την μεταξύ τους σχέση, στο πλαίσιο του ελληνικού παραδείγματος. Τα κείμενα που ακούγονται είναι κατά το μέγιστο μέρος αυθεντικά κείμενα πρωταγωνιστών της ελληνικής μουσικής ζωής, οι οποίοι ενίοτε εμφανίζονται «αυτοπροσώπως» επί σκηνής. Το είδος θεάτρου που υποστηρίζω είναι πιο κοντά στη διάλεξη και την εγκατάσταση, απ’ ό,τι στην αφήγηση ή την ενσάρκωση.

Πόσο δύσκολο είναι να σκηνοθετεί κανείς μουσικούς οι οποίοι ερμηνεύουν και κείμενα ως ηθοποιοί;

Καθώς πρόκειται για μια παράσταση μουσικού θεάτρου, καθόλου. Οι ηθοποιοί του δραματικού θεάτρου έχουν πολύ λιγότερες δυνατότητες όταν πρόκειται για μια μουσική επεξεργασία της σκηνικής γλώσσας. Προσωπικά πιστεύω πολύ στους μη εξειδικευμένους ερμηνευτές: η δυναμική που αναπτύσσει ένας μουσικός όταν καλείται να υπερβεί το πεδίο της εξειδίκευσής του και να εισέλθει σε ένα νέο εκφραστικό κομμάτι είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα. Και, όταν το ζητούμενο είναι η δημιουργία ενός μικτού έργου τέχνης, τότε μόνο πλεονεκτήματα μπορεί να προσφέρει η υπέρβαση αυτή. Έτσι, όταν ο μουσικός καλείται να εκφραστεί μέσα από ένα κείμενο, σίγουρα δεν το κάνει όπως ένας ηθοποιός. Η απόκλιση από το πρότυπο αυτό είναι που έχει ενδιαφέρον. Γενικά, πάντως, οι μουσικοί είναι καλύτεροι συνεργάτες, καλύτεροι επαγγελματίες και πολύ πιο αποδοτικοί από τους ηθοποιούς, γιατί έτσι έχουν εκπαιδευτεί. Και ειδικά οι μουσικοί του DissonArt, καθώς είναι εξοικειωμένοι με τη γλώσσα της σύγχρονης μουσικής, που διαρκώς φλερτάρει με παραστασιακά στοιχεία, είναι εκτός από ταλαντούχοι και πολύ πεπειραμένοι performers.

Η μουσική ή το θέατρο έχει τον πρώτο λόγο στην παράσταση σας;

Το παλιό ερώτημα που συνοδεύει κάθε εγχείρημα μουσικού θεάτρου «είναι η μουσική ή το θέατρο σημαντικότερο;» δεν τίθεται καν στη δική μας παράσταση. Η μουσική και το θέατρο συνυπάρχουν, χωρίς να λειτουργούν ανταγωνιστικά. Ήταν κάτι το οποίο αποτέλεσε εξαρχής σημείο σύγκλισης των αντιλήψεών μου με εκείνες του Κουμεντάκη και του εικαστικού Πέτρου Τουλούδη. Πιστεύω απόλυτα στην ανάγκη εκδημοκρατισμού της σκηνικής δημιουργίας, κάτι που σημαίνει πως πρέπει να ενδιαφερόμαστε λιγότερο για την επικράτηση του ενός ή του άλλου στοιχείου και περισσότερο για την συνύπαρξή τους.

Πως χειρίζεστε το θέμα της παράδοσης σε αυτή την παράσταση;

Η παράδοση είναι ένα θέμα που με στοιχειώνει, όπως και τους περισσότερους Έλληνες. Το βασικό ερώτημα που αντιμετωπίζω στις παραστάσεις μου, είτε πρόκειται για όπερα, είτε για μουσικό θέατρο, είναι εκείνο της επιστροφής των νεκρών. Ολόκληρη η λαϊκή παράδοση είναι γεμάτη από εικόνες επιστροφής νεκρών, άλλοτε ως αρωγών κι άλλοτε ως βρικολάκων. Στην παράσταση αυτή θέτω μια σειρά από ερωτήματα που έχουν να κάνουν με αυτή τη διπλή παρουσία των νεκρών ανάμεσα στους ζωντανούς, υπό τη μορφή του βάρους της παράδοσης. Για μας τους Έλληνες, το ερώτημα αυτό είναι εξαιρετικά ζωτικής σημασίας, αν σκεφτεί κανείς πόσο ορίζουν τη ζωή μας ζωντανοί-νεκροί (τα βαμπίρ της πολιτικής είναι το πιο προφανές, αλλά όχι το μόνο παράδειγμα).

Πως είναι η συνεργασία με τον Γιώργο Κουμεντάκη;

Ο Γιώργος Κουμεντάκης χαρακτηρίζεται από την καλλιτεχνική και ηθική γενναιοδωρία εκείνων που έχουν πια κατασταλάξει ως προς την καλλιτεχνική τους γλώσσα και που αναζητούν μέσα από τη συνεργασία να επαληθεύσουν την ισχύ των ευρημάτων τους. Ήταν ιδανικά ανοικτός σε όλες τις προτάσεις μου, γιατί αυτό που ήθελε να πει βρίσκεται πολύ καλά εκφρασμένο στα έργα του. Κι ακριβώς επειδή έχει πίστη στο έργο του, είναι ένας εξαιρετικά καλός και διεισδυτικός θεατής του διαλόγου των άλλων με αυτό.


touloudisΠέτρος Τουλούδης
Εικαστικός, σκηνογράφος και performer στην παράσταση

Πώς συμβάλουν το εικαστικό περιβάλλον και τα κοστούμια που επιμελείστε στην θεατρική ερμηνεία της μουσικής του Γιώργου Κουμεντάκη;

Σ’ ένα αρχικό στάδιο δημιουργήθηκαν κάποιες συνειρμικές εικόνες στη φαντασία μου, ακούγοντας την μουσική του Γιώργου. Ήταν εικόνες όχι απαραίτητα και όχι πάντα με συγκεκριμένες μορφές -που να μπορεί κανείς δηλαδή να περιγράψει με συγκεκριμένο τρόπο- αλλά στοιχεία, διαθέσεις και καταστάσεις που συνειρμικά παρέπεμπαν στη σύνθεση ενός κόσμου που έπαιρνε υπόσταση μέσα από τον ρυθμό και το αίσθημα της μουσικής. Με τις θεματικές ενότητες που προέκυψαν στη συνέχεια από συζητήσεις για το τι είναι η παράδοση, για το πως μπορεί να μας αφορά κάτι τέτοιο και πως χρησιμοποιήθηκε από τις διάφορες μορφές της τέχνης μέχρι σήμερα, υλοποιήθηκαν στο μυαλό μου κάποιες συγκεκριμένες πια εικόνες που προσαρμόστηκαν στο δεδομένο σκηνικό χώρο του Ιδρύματος Μιχάλη Κακογιάννη.

Η μουσική ή ο λόγος ήταν ο οδηγός σας για το εικαστικό περιβάλλον της παράστασης;

Όλα ξεκίνησαν από τη μουσική και από την ιδέα μιας παράστασης μουσικού θεάτρου. Έγινε κάποιος αρχικός σχεδιασμός για το σκηνικό χώρο και στην περίοδο των προβών δημιουργήθηκαν τα κείμενα και στη συνέχεια προέκυψαν καινούριες ανάγκες και καταστάσεις για περαιτέρω σχεδιασμό σκηνικών, αντικειμένων και κοστουμιών.

Η παράσταση είναι μια παράσταση μουσικού θεάτρου με ερμηνευτές που δεν είναι ηθοποιοί αλλά μουσικοί. Αυτό αποτελεί μεγαλύτερη πρόκληση για την σχεδίαση των κοστουμιών;

Το γεγονός ότι στην παράσταση συμμετέχουν ερμηνευτές μουσικοί και όχι ηθοποιοί ήταν για έμενα μια πρόκληση να σχεδιάσω κοστούμια τα όποια θα μπορούσαν να χρησιμοποιούνται από τους ίδιους όταν παίζουν μουσική και να μεταμορφώνονται με εύκολο τρόπο στις σκηνές των θεατρικών δράσεων.

Διάβασε επίσης...
Electric Girl στο θησείον, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ
Electric Girl 7-20 Απριλίου 'If any thing is sacred, the human body is sacred' Walt WhitmanΕνώ τα έργα της The Beauty Series-3 soli και Superlux συνεχίζουν να ταξιδεύουν ανά τον κόσμο χαίροντας θερμής υποδοχής σε σημαντικούς διεθνείς σταθμούς, η Αποστολία Παπαδαμάκη και οι Quasi Stellar επιστρέφουν στην παραστασιακή πραγματικότητα της ...
Συνέχεια...
Πρεμιέρα σήμερα για τον Προμηθέα Δεσμώτη από το ΔH.ΠΕ.ΘΕ. Ρούμελης
Μια φιλόδοξη παραγωγή, τον Προμηθέα Δεσμώτη του Αισχύλου παρουσιάζει φέτος το καλοκαίρι το Δημοτικό Θέατρο Ρούμελης στα φεστιβάλ όλης της Ελλάδας. Το ρόλο του Προμηθέα θα ερμηνεύσει ο Χρίστος Καλαβρούζος που υπογράφει και τη σκηνοθεσία. Η παράσταση αυτή είναι μια συλλογική εμπειρική κατάθεση σημαντικών συντελεστών του θεάτρου μας που με ...
Συνέχεια...
Το αίμα που μαράθηκε
Στο Μεταξουργείο των Αρχών του 20ου αιώνα, η ασθενική Βιργινία παντρεύεται τον δυνατό και όμορφο Νίκο, η κλονισμένη υγεία της όμως δεν τους επιτρέπει να ζήσουν σαν ένα φυσιολογικό ζευγάρι. Για τη φροντίδα της Βιργινίας, επιστρατεύεται μια μακρινή ξαδέλφη της, η Λιόλια, ένα κορίτσι γεμάτο ζωή. Ο αυθόρμητος χαρακτήρας της ...
Συνέχεια...
Το τρέντυ θα σφυρίξει τρεις φορές
Το Τρέντυ είναι πιθανόν η απόδειξη που χρειαζόμασταν για να πειστούμε ότι ίσως τελικά η επιθεώρηση έκανε καλά που δεν ξεψύχησε χρόνια πριν. Στο ψυχορράγημα της αποφάσισαν να της δώσουν λίγη πίστωση ζωής ο Σταμάτης Φασουλής μαζί με τρεις ορκισμένους σωματοφύλακες, που αντιμετωπίζουν την καθημερινότητα με τις αιχμηρές τους πένες.Η ...
Συνέχεια...
‘Φωτιά και νερό’ στο Θέατρο ¶λμα
Ένα έργο που μιλάει για το δικαίωμα στην ετερότητα των πολιτισμών και στην διαφορετικότητα της σκέψης. H αντιπαράθεση δύο κόσμων, αυτών της Δύσης και της Ανατολής, αποτελεί τον πυρήνα του. Μέσα από 17 σκηνές και τις ζωές των τριών ηρώων αναδύονται όψεις του σημερινού κόσμου: της ισοπεδωτικής παγκοσμιοποίησης, της προσφυγιάς, ...
Συνέχεια...
Εσύ και τα σύννεφά σου…
Το έργο του γάλλου συγγραφέα, Ερίκ Βεστφάλ, παρουσιάζει η πολιτιστική εταιρεία Move your art. Το κείμενο γράφτηκε το 1969 και παρουσιάστηκε το 1971, στο θέατρο «Ατενέ» του Παρισιού. Βραβεύτηκε με το πρώτο θεατρικό βραβείο της χρονιάς, όταν επικεφαλής της επιτροπής ήταν ο Ιονέσκο.Το έργοΔυο αδελφές, η Αντέλ και η Ερνεστίν, ...
Συνέχεια...
UNA (Unknown Negative Activity) στο Θέατρο Κιβωτός από 22 έως 25 Απριλίου – Κερδίστε προσκλήσεις
Ο άνθρωπος είναι δεμένος με τα πρέπει.Ο άνθρωπος υπομένει. Ή παλεύει να ξεφύγει. Ο άνθρωπος προσπαθεί να αντισταθεί. Ο άνθρωπος είναι το μόνο πλάσμα που τρομάζει με τον εαυτό του. Ο άνθρωπος ξεντύνεται τον εαυτό του.Ο εαυτός είναι ρούχο που καίει τη σάρκα.Στο πηχτό σκοτάδι του δάσους θα σου πω ...
Συνέχεια...
Δέρμα στο Βυρσοδεψείο
Κάτι απόκοσμο και συγκλονιστικό σε περιμένει πίσω από τις πόρτες του Βυρσοδεψείου. *Παράταση παραστάσεων από 7/1 κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00 Η σκηνοθέτρια Έλλη Παπακωνσταντίνου έχει πραγματοποιήσει μια «κατάληψη» του καλλιτεχνικού χώρου του παλιού Βυρσοδεψείου. Δεν είναι καν αυτή η κατάλληλη λέξη. Μεταμόρφωση; Μετουσίωση; Σαν να έχει ξεριζώσει τον εσωτερικό χώρο ...
Συνέχεια...
Σεμινάριο χορού και κίνησης με τον Φώτη Νικολάου στο Kinky Kong
Μήπως είστε επαγγελματίες χορευτές ή ηθοποιοί και ψάχνετε κάποιον αρκούντως συμπαθητικό τρόπο να επεκτείνετε τις γνώσεις και τις δυνατότητές σας και να κάνετε και πρακτική στην κίνηση;The place to be είναι το Kinky Kong όπου ο Φώτης Νικολάου - ιδρυτής και χορογράφος της ομάδας Χ-it, μέλος της Ομάδας Εδάφους του ...
Συνέχεια...
Οι Όπερες των Ζητιάνων ταξιδεύουν στο Βορρά
Η παράσταση Yasou Aida! (διασκευή της όπερας Αΐντα του Τζουζέπε Βέρντι) θα παρουσιαστεί στη Neuköllner Oper του Βερολίνου τον Ιανουάριο και το Φεβρουάριο προτού κατηφορίσει προς τη Θεσσαλονίκη όπου στις 9,10,11 και 13 Μαρτίου θα «τραγουδήσει» τις ελληνογερμανικές σχέσεις με χιούμορ στο Μέγαρο Μουσικής. Με το έργο Yasou Aida! η ομάδα ...
Συνέχεια...
Σπιρτόκουτο
Το Σπιρτόκουτο του Γιάννη Οικονομίδη σίγουρα το γνωρίζετε. Ανήκετε ή στα μέλη της παρέας που το υποστηρίζουν φανατικά, ή σ'αυτούς που μαίνονται εναντίον του. Αυτό το εξαιρετικό σαμποτάζ στα νεύρα και τις αντοχές μας ως θεατές, αφήνει για λίγο τα dvd (γιατί εκεί κυρίως έδρασε η κινηματογραφική του εκδοχή) και ...
Συνέχεια...
Ο Περικλής του Σαίξπηρ στο Εθνικό Θέατρο
Οι θυελλώδεις περιπέτειες ενός άλλου Περικλή από έναν πολλά υποσχόμενο θίασο. Ο οποίος δεν κατάφερε, δυστυχώς, να τηρήσει την άτυπη υπόσχεση που σιωπηρά (και άθελά του) νιώσαμε πως μας έδινε καθώς διαβάζαμε τη λίστα με τα ηχηρά ονόματα σπουδαίων ηθοποιών όταν ανακοινώθηκε η συγκεκριμένη παραγωγή από το Εθνικό Θέατρο. Και δεν ...
Συνέχεια...
‘8 Γυναίκες’ στην Πειραιώς 260 – Κερδίστε προσκλήσεις για την πρεμιέρα!
Οι 8 Γυναίκες του Ρομπέρ Τομά έκαναν την πρεμιέρα τους το καλοκαίρι στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου με 8 άνδρες πρωταγωνιστές. Το Νοέμβριο επιστρέφουν για να μας ξεναγήσουν στις ζωές τους σε είκοσι μόνο παραστάσεις στον ίδιο χώρο, τη γνωστή, πια (ελπίζουμε) Πειραιώς 260.Το έργο του Ρομπέρ Τομά 8 Femmes ...
Συνέχεια...
Φούστα Μπλούζα για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Πειραιώς 131
Το πολυγραφότατο δίδυμο Ρέππας -Παπαθανασίου μαζί με τα νέα πονήματά τους, κινηματογραφικά και θεατρικά, επαναλαμβάνουν την περσινή επιτυχία τους Φούστα- Μπλούζα για δεύτερη χρονιά.Διαβάστε την παρουσίαση της παράστασης της περασμένης σεζόν από το Γεράσιμο Ευαγγελάτο.Κείμενο/ Σκηνοθεσία: Θανάσης Παπαθανάσίου -Μιχάλης Ρέππας Σκηνικά: Αντώνης Δαγκλίδης Κοστούμια: Έβελυν Σιούπη Φωτισμοί: Λευτέρης ΠαυλόπουλοςΠαίζουν: Αλέξανδρος ...
Συνέχεια...
Ζαν Ντ’Αρκ – Ένα ορατόριο για τα θαύματα την Τετάρτη στο Μέγαρο Μουσικής
Σημαντικοί συντελεστές πλαισιώνουν μια παράσταση για την πίστη και τα θαύματα Η Εβελίνα Παπούλια στο ρόλο της γυναίκας θρύλος, Ζαν Ντ' Αρκ και ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης στο διπλό ρόλο του αφηγητή και του βασιλιά, υπό τη σκηνοθετική διεύθυνση του Σταύρου Τσακίρη παρουσιάζουν το ροκ ορατόριο «Ζαν Ντ΄Αρκ» του Βελισάριου Capocci ...
Συνέχεια...
15o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
Τα καλοκαίρια στην Ελλάδα είναι λουσμένα όχι μόνο με φως αλλά και με πολλή τέχνη. Κι αν το παράπονο είναι πως η καλλιτεχνική ζωή της χώρας συγκεντρώνεται στην πρωτεύουσά της, το Φεστιβάλ Χορού της Καλαμάτας αποδεικνύει πως υπάρχει και η πολύ ευχάριστη εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα εδώ και 15 ...
Συνέχεια...
‘Το Όργιο της Ανεκτικότητας’ του Jan Fabre στο Θέατρο Παλλάς
Ο σημαντικός εκπρόσωπος της φλαμανδικής nouvelle vague βρίσκεται στην Αθήνα στις 10 και 11 Ιουνίου στο Θέατρο Παλλάς για να παρουσιάσει, μαζί με την ομάδα του Troubleyn, την παράσταση «Orgy Of Tolerance», στο πλαίσιο της περιοδείας τους.Ένα κυνικό σχόλιο στην υπερβολική ανεκτικότητα ενός κόσμου που βρίσκεται σε αποσύνθεση- του δικού ...
Συνέχεια...
‘Η Εταιρεία Συγχωρεί μια Στιγμή Παραφροσύνης’ – Κερδίστε προσκλήσεις
«Είμαι από πολύ ψηλή γενιά για να γίνω κτήμα, για να γίνω δεύτερης σειράς στη εξουσία άλλων,ή χρήσιμος υπηρέτης και όργανο σε όποιο κράτος ισχυρό πάνω σ' αυτή τη γη.»Shakespeare«Κing John»Το έργοΈνας εργάτης εργοστασίου, μετά από πολλά χρόνια αφοσίωσης και υποδειγματικής εργασίας, παθαίνει κρίση αμόκ εξαιτίας ενός εργασιακού ατυχήματος συναδέλφου. ...
Συνέχεια...
Οιδίποδας*
*ένα σχόλιο για την εξουσία,  μια σκηνική εγκατάσταση για 2 ηθοποιούς, 1 Theremin και 1 αναθεματισμένο στέμμα.  Το στέμμα, η εξουσία, δεν είναι πάντα το ζητούμενο; Εδώ, με τη μορφή μιας χάρτινης κόκκινης κορόνας, σαν από παιδικό παιχνίδι ή δώρο σε χριστουγεννιάτικο cracker. Παραπλανητική, πρόσκαιρη, εύθραστη. Ο Τύραννος Οιδίποδας, όχι τόσο τραγικό θύμα ...
Συνέχεια...
Πορτοκάλι Λεμόνι Αυγό Καναρίνι στο Θέατρο Προσκήνιο
Η εταιρεία θεάτρου «ΕΚΦΡΑΣΗ 7:36ΑΜ» παρουσιάζει το βραβευμένο έργο της Rinne Groffe, «Πορτοκάλι Λεμόνι Αυγό Καναρίνι» για πρώτη φορά στην Ελλάδα και στην Ευρώπη, σε σκηνοθεσία Σωτήρη Καραμεσίνη και μετάφραση Αντώνη Πέρη. Ένα έργο σε τέσσερις πράξεις. 1η πράξη: Πορτοκάλι Ο Γκρέητ είναι ένας ταχυδακτυλουργός που έχει σταματήσει να δίνει ...
Συνέχεια...
Έκτορας Λυγίζος
Στη δεύτερη παράστασή του «¶γριοι- Ο άνδρας με τα θλιμμένα μάτια» ο Έκτορας ξεδιπλώνει την μοναδική ιδιότητά του να φτιάχνει θέατρο φυσικό και ταυτόχρονα μεταφυσικό, ξεκάθαρο και περίπλοκο, απλό και κατανοητό παρότι δυσνόητο και την εξαιρετική ικανότητά του να χειρίζεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ένα -ομολογουμένως- πολύ καλό ανθρώπινο ...
Συνέχεια...
Νεκρή Φύση σε Χαντάκι στο Θέατρο Αμόρε
«Έχω τρεις κηλίδες σε ένα παπούτσι νούμερο 43 μέσα σε μια νάιλον σακούλα με την ετικέτα «εύρημα νούμερο 1». Ένα δέντρο με καρφωμένο επάνω του ένα Γκολφ, που η αστυνομία δε βλέπει την ώρα να μετακινήσει. Ένα νεαρό σε κατάσταση σοκ που μιλάει ακατάσχετα και δε λέει τίποτα χρήσιμο. Μια ...
Συνέχεια...
Τρεις Ιστορίες από το Κατάρ | 7 – 27 Μαΐου
Ο Βασίλης Μαυρογεωργίου έχει ήδη καταφέρει μετά από δύο παραστάσεις του να μπει στην καρδιά μας -εμάς των δύσκολων θεατρόφιλων που ο υπερκορεσμός εικόνων και θεατρικών έργων μας έχει κάνει επιφυλακτικούς απέναντι στο μεγαλύτερο ποσοστό της υπερβολικά πλούσιας ετήσιας παραγωγής- και μάλιστα με ευκολία, χωρίς προβληματισμούς και δεύτερες σκέψεις. Μετά ...
Συνέχεια...
Τραγικό τέλος για τον θεατρικό παραγωγό Βαγγέλη Λιβαδά
Ένας από τους σημαντικότερους ανθρώπους του Θεάτρου, ο Βαγγέλης Λιβαδάς, βρήκε τραγικό θάνατο στο διαμέρισμα του Γλυφάδα, ύστερα από πυρκαγιά που εκδηλώθηκε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία  το μεσημέρι της Κυριακής. Η γνωστή ηθοποιός και σύζυγος του 90χρονου επιχειρηματία, Σμαρούλα Γιούλη, βρέθηκε σε κατάσταση σοκ, ενώ έχει υποστεί αναπνευστικά προβλήματα, από ...
Συνέχεια...
Speed Dating ΜΕΤΑ την καταστροφή μας
Η παράσταση ΜΕΤΑ παρατείνει την παρουσία της στο Βυρσοδεψείο ως τις 11 Δεκεμβρίου και λίγο καιρό πριν μας προσκαλεί σε ένα ιδιαίτερο παιχνίδι: ένα παιχνίδι ενηλίκων, από την ομάδα ODC, με τίτλο speed dating, ας γιορτάσουμε την καταστροφή μας. Πόση ώρα χρειάζεται για να βγάλει κανείς ένα κάποιο αρχικό συμπέρασμα από ...
Συνέχεια...
Τα Εφτά Μπισκότα στο Hub – Κερδίστε προσκλήσεις
Μια θεατρική BARάσταση που έγραψαν και παίζουν οι Μάκης Παπαδημητράτος και Βαγγέλης Αλεξανδρής  και σκηνοθετεί ο Δημήτρης Τιμπιλής. Μια κωμωδία με οκτώ χαρακτήρες που ερμηνεύονται από δυο ηθοποιούς. Δυο ξαδέλφια πρέπει να φέρουν σε πέρας μια πρωτόγνωρη γι' αυτούς αποστολή, προκειμένου να βοηθήσουν το θείο και ευεργέτη τους, που βρίσκεται σε δύσκολη στιγμή και τους ...
Συνέχεια...
Ένα ψυχολογικό θρίλερ ‘Στην Εξοχή’ του Θεάτρου Κάππα
Στο ψυχολογικό θρίλερ Στην Εξοχή, ένα έργο του καινοτόμου Βρετανού συγγραφέα Μάρτιν Κριμπ, ο σαραντάρης γιατρός Ρίτσαρντ και η γυναίκα του Κορίν μετακομίζουν μαζί με τα δύο τους παιδιά από την πόλη στην εξοχή, προκειμένου να ξαναχτίσουν τη σχέση τους και να βρουν γαλήνη. Οι παλιές πληγές, όμως, θα ξανανοίξουν, ...
Συνέχεια...
‘Ποιος Ανακάλυψε την Αμερική;’ στο Θέατρο Ράγες – Κερδίστε προσκλήσεις!
Μετά την παρθενική της παρουσίαση το 1997 σε θεατρική σκηνή της Αθήνας και την επιτυχημένη της πορεία στην Ελλάδα, στην Κύπρο αλλά και στο εξωτερικό (Αμερική, Κροατία), η παράσταση επανήλθε στο θέατρο «ΡΑΓΕΣ» στο Γκάζι.«Ποιος Ανακάλυψε την Αμερική;» Πώς μπορεί μια τόσο κοινή ερώτηση να περικλείει χρονικά την εξέλιξη ολόκληρης ...
Συνέχεια...
Η Φάρσα της Οδού Γουόλγουορθ
Τον Έντα Γουόλς ίσως τον θυμάστε από την παράσταση Disco Pigs πριν μερικά χρόνια στο Αμόρε, από το Σχολείον και το The Small Things ή από την ταινία Hunger σε σκηνοθεσία Στιβ Μακ Κουίν. Ακόμα και αν το όνομά του δε χτυπάει καμπανάκια στο δικό σας κεφάλι πάντως, ο Ιρλανδός ...
Συνέχεια...
“Έφυγε” από τη ζωή ο Βασίλης Τσιβιλίκας
Ο ηθοποιός Βασίλης Τσιβιλίκας "έφυγε" από τη ζωή σήμερα νωρίς το πρωί. Ήταν 70 ετών. Ο βετεράνος ηθοποιός έχασε τη μάχη για τη ζωή κατά την μεταφορά του στο Σισμανόγλειο νοσοκομείο, ύστερα από καρδιακό πρόβλημα. Γεννημένος το 1942 και φοίτησε στο κολέγιο της Θεσσαλονίκης. Συμμετείχε αρχικά στη θεατρική ομάδα του σχολείου και ...
Συνέχεια...
Electric Girl στο θησείον, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ
Πρεμιέρα σήμερα για τον Προμηθέα Δεσμώτη από το
Το αίμα που μαράθηκε
Το τρέντυ θα σφυρίξει τρεις φορές
‘Φωτιά και νερό’ στο Θέατρο ¶λμα
Εσύ και τα σύννεφά σου…
UNA (Unknown Negative Activity) στο Θέατρο Κιβωτός από
Δέρμα στο Βυρσοδεψείο
Σεμινάριο χορού και κίνησης με τον Φώτη Νικολάου
Οι Όπερες των Ζητιάνων ταξιδεύουν στο Βορρά
Σπιρτόκουτο
Ο Περικλής του Σαίξπηρ στο Εθνικό Θέατρο
‘8 Γυναίκες’ στην Πειραιώς 260 – Κερδίστε προσκλήσεις
Φούστα Μπλούζα για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Πειραιώς
Ζαν Ντ’Αρκ – Ένα ορατόριο για τα θαύματα
15o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
‘Το Όργιο της Ανεκτικότητας’ του Jan Fabre στο
‘Η Εταιρεία Συγχωρεί μια Στιγμή Παραφροσύνης’ – Κερδίστε
Οιδίποδας*
Πορτοκάλι Λεμόνι Αυγό Καναρίνι στο Θέατρο Προσκήνιο
Έκτορας Λυγίζος
Νεκρή Φύση σε Χαντάκι στο Θέατρο Αμόρε
Τρεις Ιστορίες από το Κατάρ | 7 –
Τραγικό τέλος για τον θεατρικό παραγωγό Βαγγέλη Λιβαδά
Speed Dating ΜΕΤΑ την καταστροφή μας
Τα Εφτά Μπισκότα στο Hub – Κερδίστε προσκλήσεις
Ένα ψυχολογικό θρίλερ ‘Στην Εξοχή’ του Θεάτρου Κάππα
‘Ποιος Ανακάλυψε την Αμερική;’ στο Θέατρο Ράγες –
Η Φάρσα της Οδού Γουόλγουορθ
“Έφυγε” από τη ζωή ο Βασίλης Τσιβιλίκας