Μια πολύ ιδιαίτερη παράσταση – που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και μουσική παράσταση, χωρίς ο όρος να αρκεί για να περιγράψει επακριβώς το εγχείρημά τους – ετοίμασαν ο σκηνοθέτης Αλέξανδρος Ευκλείδης και ο εικαστικός Πέτρος Τουλούδης, πάνω σε μουσικές του Γιώργου Κουμεντάκη και την παρουσιάζουν, φέτος, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών.

Διαβάστε όλες τις πληροφορίες της παράστασης ενώ και το mixtape.gr μίλησε μαζί τους, για να μας τα εξηγήσουν καλύτερα οι ίδιοι.

touloudisΑλέξανδρος Ευκλείδης
Σκηνοθέτης

Τι ακριβώς είναι η παράσταση Unknown dialects: 8 μουσικές διαλέξεις;

Μια παράσταση μουσικού θεάτρου όπου οι συνιστώσες του μικτού έργου τέχνης δεν συντίθενται, αλλά παρατίθενται. Από τη μια τα έργα του Γιώργου Κουμεντάκη -έργα της τελευταίας συνθετικής του περιόδου που εμπνέονται από και συνομιλούν με την παράδοση- και από την άλλη, σκηνικά ιντερμέδια τα οποία λειτουργούν αντιστικτικά, αλλά όχι εικονογραφικά, ως προς τη μουσική. Τα αποκαλούμε «μουσικές διαλέξεις» γιατί σε ένα μεγάλο βαθμό συνιστούν σύντομες σκηνικές διαλέξεις πάνω σε ζητήματα που αφορούν στη μουσική, την παράδοση και την μεταξύ τους σχέση, στο πλαίσιο του ελληνικού παραδείγματος. Τα κείμενα που ακούγονται είναι κατά το μέγιστο μέρος αυθεντικά κείμενα πρωταγωνιστών της ελληνικής μουσικής ζωής, οι οποίοι ενίοτε εμφανίζονται «αυτοπροσώπως» επί σκηνής. Το είδος θεάτρου που υποστηρίζω είναι πιο κοντά στη διάλεξη και την εγκατάσταση, απ’ ό,τι στην αφήγηση ή την ενσάρκωση.

Πόσο δύσκολο είναι να σκηνοθετεί κανείς μουσικούς οι οποίοι ερμηνεύουν και κείμενα ως ηθοποιοί;

Καθώς πρόκειται για μια παράσταση μουσικού θεάτρου, καθόλου. Οι ηθοποιοί του δραματικού θεάτρου έχουν πολύ λιγότερες δυνατότητες όταν πρόκειται για μια μουσική επεξεργασία της σκηνικής γλώσσας. Προσωπικά πιστεύω πολύ στους μη εξειδικευμένους ερμηνευτές: η δυναμική που αναπτύσσει ένας μουσικός όταν καλείται να υπερβεί το πεδίο της εξειδίκευσής του και να εισέλθει σε ένα νέο εκφραστικό κομμάτι είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα. Και, όταν το ζητούμενο είναι η δημιουργία ενός μικτού έργου τέχνης, τότε μόνο πλεονεκτήματα μπορεί να προσφέρει η υπέρβαση αυτή. Έτσι, όταν ο μουσικός καλείται να εκφραστεί μέσα από ένα κείμενο, σίγουρα δεν το κάνει όπως ένας ηθοποιός. Η απόκλιση από το πρότυπο αυτό είναι που έχει ενδιαφέρον. Γενικά, πάντως, οι μουσικοί είναι καλύτεροι συνεργάτες, καλύτεροι επαγγελματίες και πολύ πιο αποδοτικοί από τους ηθοποιούς, γιατί έτσι έχουν εκπαιδευτεί. Και ειδικά οι μουσικοί του DissonArt, καθώς είναι εξοικειωμένοι με τη γλώσσα της σύγχρονης μουσικής, που διαρκώς φλερτάρει με παραστασιακά στοιχεία, είναι εκτός από ταλαντούχοι και πολύ πεπειραμένοι performers.

Η μουσική ή το θέατρο έχει τον πρώτο λόγο στην παράσταση σας;

Το παλιό ερώτημα που συνοδεύει κάθε εγχείρημα μουσικού θεάτρου «είναι η μουσική ή το θέατρο σημαντικότερο;» δεν τίθεται καν στη δική μας παράσταση. Η μουσική και το θέατρο συνυπάρχουν, χωρίς να λειτουργούν ανταγωνιστικά. Ήταν κάτι το οποίο αποτέλεσε εξαρχής σημείο σύγκλισης των αντιλήψεών μου με εκείνες του Κουμεντάκη και του εικαστικού Πέτρου Τουλούδη. Πιστεύω απόλυτα στην ανάγκη εκδημοκρατισμού της σκηνικής δημιουργίας, κάτι που σημαίνει πως πρέπει να ενδιαφερόμαστε λιγότερο για την επικράτηση του ενός ή του άλλου στοιχείου και περισσότερο για την συνύπαρξή τους.

Πως χειρίζεστε το θέμα της παράδοσης σε αυτή την παράσταση;

Η παράδοση είναι ένα θέμα που με στοιχειώνει, όπως και τους περισσότερους Έλληνες. Το βασικό ερώτημα που αντιμετωπίζω στις παραστάσεις μου, είτε πρόκειται για όπερα, είτε για μουσικό θέατρο, είναι εκείνο της επιστροφής των νεκρών. Ολόκληρη η λαϊκή παράδοση είναι γεμάτη από εικόνες επιστροφής νεκρών, άλλοτε ως αρωγών κι άλλοτε ως βρικολάκων. Στην παράσταση αυτή θέτω μια σειρά από ερωτήματα που έχουν να κάνουν με αυτή τη διπλή παρουσία των νεκρών ανάμεσα στους ζωντανούς, υπό τη μορφή του βάρους της παράδοσης. Για μας τους Έλληνες, το ερώτημα αυτό είναι εξαιρετικά ζωτικής σημασίας, αν σκεφτεί κανείς πόσο ορίζουν τη ζωή μας ζωντανοί-νεκροί (τα βαμπίρ της πολιτικής είναι το πιο προφανές, αλλά όχι το μόνο παράδειγμα).

Πως είναι η συνεργασία με τον Γιώργο Κουμεντάκη;

Ο Γιώργος Κουμεντάκης χαρακτηρίζεται από την καλλιτεχνική και ηθική γενναιοδωρία εκείνων που έχουν πια κατασταλάξει ως προς την καλλιτεχνική τους γλώσσα και που αναζητούν μέσα από τη συνεργασία να επαληθεύσουν την ισχύ των ευρημάτων τους. Ήταν ιδανικά ανοικτός σε όλες τις προτάσεις μου, γιατί αυτό που ήθελε να πει βρίσκεται πολύ καλά εκφρασμένο στα έργα του. Κι ακριβώς επειδή έχει πίστη στο έργο του, είναι ένας εξαιρετικά καλός και διεισδυτικός θεατής του διαλόγου των άλλων με αυτό.


touloudisΠέτρος Τουλούδης
Εικαστικός, σκηνογράφος και performer στην παράσταση

Πώς συμβάλουν το εικαστικό περιβάλλον και τα κοστούμια που επιμελείστε στην θεατρική ερμηνεία της μουσικής του Γιώργου Κουμεντάκη;

Σ’ ένα αρχικό στάδιο δημιουργήθηκαν κάποιες συνειρμικές εικόνες στη φαντασία μου, ακούγοντας την μουσική του Γιώργου. Ήταν εικόνες όχι απαραίτητα και όχι πάντα με συγκεκριμένες μορφές -που να μπορεί κανείς δηλαδή να περιγράψει με συγκεκριμένο τρόπο- αλλά στοιχεία, διαθέσεις και καταστάσεις που συνειρμικά παρέπεμπαν στη σύνθεση ενός κόσμου που έπαιρνε υπόσταση μέσα από τον ρυθμό και το αίσθημα της μουσικής. Με τις θεματικές ενότητες που προέκυψαν στη συνέχεια από συζητήσεις για το τι είναι η παράδοση, για το πως μπορεί να μας αφορά κάτι τέτοιο και πως χρησιμοποιήθηκε από τις διάφορες μορφές της τέχνης μέχρι σήμερα, υλοποιήθηκαν στο μυαλό μου κάποιες συγκεκριμένες πια εικόνες που προσαρμόστηκαν στο δεδομένο σκηνικό χώρο του Ιδρύματος Μιχάλη Κακογιάννη.

Η μουσική ή ο λόγος ήταν ο οδηγός σας για το εικαστικό περιβάλλον της παράστασης;

Όλα ξεκίνησαν από τη μουσική και από την ιδέα μιας παράστασης μουσικού θεάτρου. Έγινε κάποιος αρχικός σχεδιασμός για το σκηνικό χώρο και στην περίοδο των προβών δημιουργήθηκαν τα κείμενα και στη συνέχεια προέκυψαν καινούριες ανάγκες και καταστάσεις για περαιτέρω σχεδιασμό σκηνικών, αντικειμένων και κοστουμιών.

Η παράσταση είναι μια παράσταση μουσικού θεάτρου με ερμηνευτές που δεν είναι ηθοποιοί αλλά μουσικοί. Αυτό αποτελεί μεγαλύτερη πρόκληση για την σχεδίαση των κοστουμιών;

Το γεγονός ότι στην παράσταση συμμετέχουν ερμηνευτές μουσικοί και όχι ηθοποιοί ήταν για έμενα μια πρόκληση να σχεδιάσω κοστούμια τα όποια θα μπορούσαν να χρησιμοποιούνται από τους ίδιους όταν παίζουν μουσική και να μεταμορφώνονται με εύκολο τρόπο στις σκηνές των θεατρικών δράσεων.

Διάβασε επίσης...
Η Όπερα της Πεντάρας
Αυτό που κάνει την Όπερα της Πεντάρας, από το 1928 που γράφτηκε, ένα από τα σπάνια κοσμήματα του παγκόσμιου ρεπερτορίου, δεν είναι μόνο το καυστικό πνεύμα του Bertolt Brecht, που κατάφερε να φτιάξει με τα πιο απλά υλικά την πιο διαχρονική κοινωνική καταγγελία. Ούτε μόνο τα αθάνατα τραγούδια του Kurt ...
Συνέχεια...
Μετρημένες Μέρες
H ομάδα Ήλιος παρουσιάζει την παράσταση Μετρημένες Μέρες βασισμένη στο έργο Οι Αριθμημένοi του Eλίας Κανέττι. Πώς θα σου φαινόταν αν τ’ όνομά σου ήταν η ηλικία θανάτου σου; Πώς θα σου φαινόταν αν σε έλεγαν δέκα ή αν σε έλεγαν ογδόντα οχτώ; Πώς θα σου φαινόταν αν για όλα αυτά αποφάσιζε ένας ...
Συνέχεια...
Delirium Tremens (Τρομώδες Παραλήρημα) στο Θέατρο Συνεργείο – Κερδίστε προσκλήσεις!
«Delirium Tremens» (Τρομώδες Παραλήρημα): Ένα απ' τα συμπτώματα στέρησης του αλκοόλ. Το σύμπτωμα αυτό ξεκινάει απ' το τρέμουλο των χεριών ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να οδηγήσει τον αλκοολικό σε εφιαλτικές παραισθήσεις, ακόμα και στο θάνατο.To έργοΗ Αφροδίτη πρόκειται να γιορτάσει τα γενέθλιά της. Καλεσμένοι της είναι όλοι οι άνθρωποι ...
Συνέχεια...
Τελευταίες παραστάσεις για ‘Το Κλουβί Με Τις Τρελλές’
Με πωλήσεις εισιτηρίων που ξεπερνούν τις 70.000 το «Κλουβί με τις Τρελλές» μπαίνει στην τελική ευθεία των παραστάσεών του, που θα διαρκέσουν μέχρι την Κυριακή 31 Μαΐου 2009.Η παράσταση έκανε πρεμιέρα στις 6 Μαρτίου 2009 σε μετάφραση και σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή.Πρωταγωνιστούν οι: Σταμάτης Φασουλής, Γιάννης Μπέζος, Αλέξανδρος Μυλωνάς, Θόδωρος Κατσαφάδος, ...
Συνέχεια...
Γιοι και Κόρες – Φεστιβάλ Αθηνών
Υπάρχει η ιστορία που γράφουν τα βιβλία αλλά υπάρχει και η άλλη, η αληθινή, που απαρτίζεται από μικρότερες προσωπικές ιστορίες.  Οι ηθοποιοί της ομάδας Sforaris πήραν συνέντευξη από παππούδες και γιαγιάδες ζητώντας να μοιραστούν μαζί τους τις σημαντικότερες μνήμες της ζωής τους, προτού γίνουν «γιαγιάδες» και «παππούδες», όταν ήταν και αυτοί ...
Συνέχεια...
Ιστορίες με Ηχώ από την Ομάδα Playback Ψ
Πως είναι να ακούς τη ζωή σου από τα χείλη αγνώστων;Ιστορίες που ζήσαμε, ιστορίες που ζούμε.Ιστορίες που αξίζει να μάθουμε και να μοιραστούμε.Για να πάψουμε να είμαστε άγνωστοι.Να μη φοβόμαστε να ζούμε στην ίδια πόλη.Να συναντηθούμε. Γιατί περί αυτού πρόκειται.Κάθε μία παράσταση της Ομάδας Playback Ψ είναι μια ιδιαίτερη συνάντηση ...
Συνέχεια...
Going Youth Festival | 23-27 Σεπτεμβρίου 2009
5 ημέρες, 300 καλλιτέχνες σε ένα διαφορετικό Φεστιβάλ.Φρέσκιες ιδέες και προτάσεις στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, τον χώρο όπου τα τελευταία χρόνια δίνουμε ραντεβού με νέες ιδέες και δημιουργούς που έχουν να μας διηγηθούν τις δικές τους ιστορίες μέσα από διαφορετικές μορφές τέχνης ο καθένας.Θέατρο, Χορός, Μουσική, Φωτογραφία, Εικαστικές εκθέσεις, ...
Συνέχεια...
Οιδίποδας*
*ένα σχόλιο για την εξουσία,  μια σκηνική εγκατάσταση για 2 ηθοποιούς, 1 Theremin και 1 αναθεματισμένο στέμμα.  Το στέμμα, η εξουσία, δεν είναι πάντα το ζητούμενο; Εδώ, με τη μορφή μιας χάρτινης κόκκινης κορόνας, σαν από παιδικό παιχνίδι ή δώρο σε χριστουγεννιάτικο cracker. Παραπλανητική, πρόσκαιρη, εύθραστη. Ο Τύραννος Οιδίποδας, όχι τόσο τραγικό θύμα ...
Συνέχεια...
Ο Βιοπαλαιστής στη Στέγη του Θέατρον
Το λαϊκό αίσθημα έχει γίνει παιχνδάκι στις λέξεις και τη σάτιρα του Λάκη Λαζόπουλου εδώ και καιρό στο τηλεοπτικό του στέκι που "καίει" τα μηχανάκια της AGB. Ανεξαρτήτως προσωπικών συμπαθειών/ αντιπαθειών/εμπαθειών στα λόγια του συμπάσχει καθείς εξ ημών ανά στιγμές.Αυτόν το χειμώνα επιστρέφει στο σανίδι, ανεβαίνει στη στέγη του σπιτιού ...
Συνέχεια...
‘Bread’ – Μία performance σωματικού θεάτρου αυτό το Σάββατο στο Booze
Ο Νοτιοαφρικανός performer Pieter van Zyl έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα για να παρουσιάσει το Ψωμί, μια performance στα αγγλικά και στα αφρικάανς (μία από τις επίσημες γλώσσες τις Νοτίου Αφρικής) που συνδυάζει κίνηση, κείμενο και μουσική.Τροφή, πείνα, θρησκεία, χιούμορ, παράδοση συνδέονται με το ψωμί που μας ακολουθεί σε ...
Συνέχεια...
Caveman – Καλοκαιρινή περιοδεία
Αφού κατάφερε μέσ' στο χειμώνα να κάνει να αστράψουν δεκάδες χαμόγελα των θεατών του Coronet που παρακολουθούσαν τα -οικεία- καμώματα της ζωής του, ο Σωτήρης aka Caveman αποφάσισε να ταξιδέψει φέτος το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα της Ελλάδας.Την ιστορία κάπου την έχετε ξανακούσει.Ένας θεαματικός καβγάς και ο Caveman καταλήγει στο ...
Συνέχεια...
Η Μπλε Γραμμή από την Ομάδας Πλεύσις στο Θέατρο Φούρνος
Από 8 ΦεβρουαρίουΈνας κόσμος αλληγορικός, ένα «σύμπαν» δομημένο εξ' ολοκλήρου με τα υλικά των ονείρων γεμάτος εικόνες σε συνάφεια με το «σύμπαν βιβλιοθήκη» του Χ.Λ.Μπόρχες όπου οι πάντες χάνονται αναζητώντας το νόημα.Έννοιες που σημασιοδοτούν το έργο του Μπόρχες όπως οι μυθοπλασίες, τα όνειρα και οι εφιάλτες, ο καθρέφτης, ο ονειρευτής, ...
Συνέχεια...
Δέρμα στο Βυρσοδεψείο
Κάτι απόκοσμο και συγκλονιστικό σε περιμένει πίσω από τις πόρτες του Βυρσοδεψείου. *Παράταση παραστάσεων από 7/1 κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00 Η σκηνοθέτρια Έλλη Παπακωνσταντίνου έχει πραγματοποιήσει μια «κατάληψη» του καλλιτεχνικού χώρου του παλιού Βυρσοδεψείου. Δεν είναι καν αυτή η κατάλληλη λέξη. Μεταμόρφωση; Μετουσίωση; Σαν να έχει ξεριζώσει τον εσωτερικό χώρο ...
Συνέχεια...
‘Ο Φιλόσοφος’ με τη Ρούλα Πατεράκη
Το έργο του Γιάννη Πάνου από το μυθιστόρημα "Η Ιστορία των Μεταμορφώσεων" ανέβασε για πρώτη φορά η Ρούλα Πατεράκη στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών το 2006 και απέσπασε το Βραβείο Ερμηνείας Κάρολος Κουν για αυτόν το ρόλο της. Επιστρέφει φέτος, για λίγες μόνο παραστάσεις έως τις 10 Νοεμβρίου, με το ...
Συνέχεια...
Mockob – Selim MID του Γεωργίου Βιζυηνού – Κερδίστε προσκλήσεις
Πρεμιέρα στην επέτειο του θανάτου του (15 Απριλίου 1896)με το τελευταίο έργο του Γεωργίου Βιζυηνού, Mockob- Selim MID πριν την εισαγωγή του - και πάλι στις 15 Απριλίου, λίγα χρόνια πριν, το 1892 - στο Δρομοκαΐτειο από την Ομάδα Όχι Παίζουμε στο Ωδείο Αθηνών.Από τις 15 Απριλίου 2009Παραστάσεις 23 Απριλίου ...
Συνέχεια...
‘Το Αμάρτημα της Μητρός μου’ από το Θέατρο Τέχνης
Τη Δευτέρα 29 Οκτωβρίου ώρα 9:15 μ.μ. ξεκινούν στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν (Υπόγειο - Πεσμαζόγλου 5) οι παραστάσεις του έργου «Το Αμάρτημα της Μητρός μου» του Γεωργίου Βιζυηνού, σε σκηνοθεσία του Κωστή Καπελώνη, με τον Ηλία Λογοθέτη στον πρωταγωνιστικό ρόλο.Η παράσταση είναι μια ποιητική θεατρική αφήγηση, που παράλληλα με ...
Συνέχεια...
Δουλάρες | Σπείρα Σπείρα
Κάτι το ποτό και το τσιγάρο, κάτι οι μελό μελωδίες - και ιστορίες- του Σταμάτη Κραουνάκη, οι μελίρρυτες φωνές της ομάδας Σπείρα Σπείρα, κάτι οι οικείοι ήχοι και τα θέματα που απασχολούν τις κάποτε κυνικές και κάποτε μελαγχολικές υπηρέτριες, κάτι και οι προκλητικοί -σχεδόν καλιαρντοί- διάλογοι να που η φετινή ...
Συνέχεια...
Την Τρίτη στο Σουπερμάρκετ
Ο μονόλογος λογαριασμός και απολογισμός των επιλογών μιας ζωής στο ταμείο του Σούπερ Μάρκετ, στο τέλος του διαδρόμου με τις κονσέρβες λουκάνικα κοκτέιλ. Η Μαρί-Πιερ βγάζει κάθε Τρίτη τον μπαμπά της για ψώνια- κι ας επιμένει αυτός να την φωνάζει με το βαφτιστικό του, Ζαν-Πιερ. Το αίμα ρίμελ δεν γίνεται. Η Μαρί-Πιερ πάντα φροντίζει τον εαυτό της τις ...
Συνέχεια...
Tρία μουσικά ποιητικά έργα στην Πειραματική σκηνή της Λυρικής
Ένα σώμα | Χορεύουμε... | Ο τσάρος φωτογραφίζεται 10, 12, 13, 15 Απριλίου 2008 Στην πειραματική σκηνή της Λυρικής παρουσιάζονται τρία μουσικά ποιητικά έργα δύο καινούργια και ένα παλιότερο από νέους δημιουργούς. Ένα σώμα (2007) του Χαράλαμπου Γωγιούόπερα βασισμένη στο ομώνυμο διήγημα του Καμίλλο ΜπόιτοΠοιητικό κείμενο Γιάννης Φίλιας, Χαράλαμπος Γωγιός ...
Συνέχεια...
Οίκοι Ανοχής στο Bios
Μια χώρα μπουρδέλο, ένας οίκος που τρίζει, μια παράσταση ένοχη στην ανοχή. Έξι ηθοποιοί σε έξι καρέκλες: έδρες εξουσίας, θρόνοι, οίκοι. Κάθε μια ιδιαίτερη: κουτσή, τερατόμορφη, ξεκοιλιασμένη, παλαιά και ανθεκτική ή ετοιμόρροπη. Παίρνουν δημόσια τo βήμα πάνω τους, τις σέρνουν ξοπίσω τους σαν καταδίκη και κληροδότημα, τις καταχρούνται ή παραμορφώνονται και αλλοιώνονται ...
Συνέχεια...
‘Breath’ από την ομάδα  OmIcrOn 2 στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Τα μικρά έργα του Samuel Beckett «Breath», «A piece of Monologue» και «Rockaby», σε μια ενιαία παράσταση παρουσιάζει η ομάδα OmIcrOn 2 στις 25, 26 & 27 Ιουνίου στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης.Το έργοΤο Breath είναι ένα κομμάτι του Samuel Beckett γραμμένο για να χρησιμοποιηθεί σαν εισαγωγή στην επιθεώρηση «Ω! Καλκούτα». ...
Συνέχεια...
Μια Jazz παράσταση στο Booze
Μια αμφιβολία εγεννήθη στο μυαλό ενός ευγενούς τιμωρού. Μια μουσικοθεατρική παράσταση με αποκλειστικά στοιχεία της jazz εξελίσσεται αυτές τις μέρες στο Booze Cooperativa. Μια παράσταση όπου ο θεατρικός λόγος δίνει τη θέση του στη μουσική και τη μιμική και εναλλάσεται στιγμαία με αυτές μέσω της αφήγησης και της διαπλοκής. Έξι μουσικοί- ερμηνευτές, μια χορεύτρια ...
Συνέχεια...
‘Εσωτερικαί Ειδήσεις’ στο Νέο Ελληνικό Θέατρο
«Ένα θεατρικό ρεπορτάζ που καταγράφει με γερές δόσεις χιούμορ αλλά και πικρής αλήθειας μια αφιλόξενη για τον ¶νθρωπο και πρόθυμη να ανεχτεί τα πάντα, ελληνική κοινωνική πραγματικότητα. Ρεπόρτερ έξι ηθοποιοί, θύτες και θύματα.»Του Μάριου ΠόντικαΣκηνοθεσία: Χάρης ΧαραλάμπουςΣκηνικά/ κοστούμια: Ελένη ΔουνδουλάκηΜουσική Επιμέλεια: Χάρης ΧαραλάμπουςΒοηθός Σκηνοθέτη : Θοδωρής ΚοροζήςΠαίζουν: Βιβή Αλεξάνδρου, Λουίζα ...
Συνέχεια...
Fuerza Bruta (για κοίτα λίγο επάνω)
Όσοι από εσάς είχατε βρεθεί στην παράσταση De La Guarda το 2006 δεν χρειάζεστε ιδιαίτερη καθοδήγηση και είστε ήδη ενθουσιασμένοι για τη νέα παραγωγή του Diqui James που έρχεται στην Αθήνα τον Ιούνιο. Οι υπόλοιποι θα τον γνωρίσετε πάνω από τη σκηνή του Badminton όπου θα βρεθείτε για να παρακολουθήσετε τα δρώμενα ...
Συνέχεια...
F*ART στο Θέατρο Αμόρε
Από 5 έως 17 Μαΐου Ο Poka Yio έχει κάνει τα πάντα για να κανιβαλίσει την τέχνη, τα τεκταινόμενά της και τον περιρρέοντα χώρο της αλλά και τα πρόσωπα που την εκπροσωπούν, την παράγουν και την αναγάγουν σε «υψηλή» και αυτή τη φορά το τρομοκρατικό χτύπημα γίνεται στο Αμόρε με ...
Συνέχεια...
‘Δωδέκατη Νύχτα και μισή’ στο Ατελιέ Πάρνηθος – Κερδίστε Προσκλήσεις
Έχετε φανταστεί μια υπέροχη σύγχρονη κωμωδία του Σαίξπηρ, εμπλουτισμένη με είκοσι υπέροχα ροκ τραγούδια, πολύ χορό και μια εντελώς musical ατμόσφαιρα σε ένα όμορφο pocket theater....Οι ΘΕΑΤΡΙΝΩΝ ΘΕΑΤΕΣ μας καλούν αυτή τη φορά να παρακολουθήσουμε μια «Δωδέκατη Νύχτα και μισή» του Σαίξπηρ.. Η αριστουργηματική κωμωδία του, που θεωρείται από πολλούς ...
Συνέχεια...
Ο Τιτανικός σαλπάρει στην Πειραιώς
20 Μαρτίου- 17 ΜαΐουΈναν αιώνα σχεδόν μετά τη βύθιση του, θρυλικού πλέον, Τιτανικού ο Κωνσταντίνος Ρήγος στήνει το δικό του ταξίδι στο φανταστικό, με όχημα τα θραύσματα των ιστοριών των φαντασμάτων που είναι πια οι χιλιάδες εκείνοι που βρέθηκαν εκεί. Ιστορίες μπλεγμένες με συναισθήματα που παραμένουν ίδια, σε όποιο σημείο ...
Συνέχεια...
‘Έφυγε’ από τη ζωή η Σπεράντζα Βρανά
Η Σπεράντζα Βρανά, η μόρτισα σεξοβόμβα της δεκαετίας του '50, σύμβολο ομορφιάς μιας περασμένης εποχής, και πρωταγωνίστρια στα χρυσά χρόνια της Επιθεώρησης και του ελληνικού ασπρόμαυρου κινηματογράφου έφυγε από τη ζωή σήμερα Τρίτη, από ανακοπή καρδιάς.Γεννήθηκε στο Μεσολόγγι στις 6/2/1932 (κατά άλλους 1926) και το πραγματικό της ονοματεπώνυμο ήταν Ελπίδα ...
Συνέχεια...
Βραβεία Ένωσης Θεατρικών Κριτικών 2011
Τα Βραβεία της Ένωσης Ελλήνων Κριτικών Θεάτρων και Μουσικής απονεμήθηκαν σήμερα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών με μεγάλο νικητή τον Λευτέρη Βογιατζή. Την τελετή παρουσίασαν η Στεφανία Γουλιώτη και ο Γιάννης Τσορτέκης και το Μεγάλο Βραβείο Θεάτρου απονεμήθηκε στον σκηνοθέτη και ηθοποιό Λευτέρη Βογιατζή όχι μόνο για την παράστασή του «Θερμοκήπιο» του Χάρολντ ...
Συνέχεια...
SpiRitUs στο Φεστιβάλ Νέων Λογοτεχνών
«Spiritus. Μικρό επίμηκες κομμάτι ξύλο ή χαρτόνι που στη μια του άκρη είναι καλυμμένο με εύφλεκτη ουσία και χρησιμοποιείται για το άναμμα φωτιάς. Σκέψεις πάνω σ’ ένα σπίρτο, σ’ ένα παραμύθι, σε μια πραγματικότητα, ένα κορίτσι καθισμένο κάπου στην πόλη, στο πεζοδρόμιο, στα όρια της φτώχειας με κάθε έννοια. Το Ρομαντικό ...
Συνέχεια...
Η Όπερα της Πεντάρας
Μετρημένες Μέρες
Delirium Tremens (Τρομώδες Παραλήρημα) στο Θέατρο Συνεργείο –
Τελευταίες παραστάσεις για ‘Το Κλουβί Με Τις Τρελλές’
Γιοι και Κόρες – Φεστιβάλ Αθηνών
Ιστορίες με Ηχώ από την Ομάδα Playback Ψ
Going Youth Festival | 23-27 Σεπτεμβρίου 2009
Οιδίποδας*
Ο Βιοπαλαιστής στη Στέγη του Θέατρον
‘Bread’ – Μία performance σωματικού θεάτρου αυτό το
Caveman – Καλοκαιρινή περιοδεία
Η Μπλε Γραμμή από την Ομάδας Πλεύσις στο
Δέρμα στο Βυρσοδεψείο
‘Ο Φιλόσοφος’ με τη Ρούλα Πατεράκη
Mockob – Selim MID του Γεωργίου Βιζυηνού –
‘Το Αμάρτημα της Μητρός μου’ από το Θέατρο
Δουλάρες | Σπείρα Σπείρα
Την Τρίτη στο Σουπερμάρκετ
Tρία μουσικά ποιητικά έργα στην Πειραματική σκηνή της
Οίκοι Ανοχής στο Bios
‘Breath’ από την ομάδα OmIcrOn 2 στο
Μια Jazz παράσταση στο Booze
‘Εσωτερικαί Ειδήσεις’ στο Νέο Ελληνικό Θέατρο
Fuerza Bruta (για κοίτα λίγο επάνω)
F*ART στο Θέατρο Αμόρε
‘Δωδέκατη Νύχτα και μισή’ στο Ατελιέ Πάρνηθος –
Ο Τιτανικός σαλπάρει στην Πειραιώς
‘Έφυγε’ από τη ζωή η Σπεράντζα Βρανά
Βραβεία Ένωσης Θεατρικών Κριτικών 2011
SpiRitUs στο Φεστιβάλ Νέων Λογοτεχνών