17 χρόνια και 130 παραγωγές μετά το Αμόρε θα αποτελέσει παρελθόν. Το φετινό Μάιο σβήνοντας τα κεράκια του (ξεκίνησε τη λειτουργία του το Μάιο του 1991) το Θέατρο του Νότου θα μας κουνήσει το μαντήλι.

Με το Αμόρε είχαμε όλοι μια σχέση προσωπική. Και δεν εννοώ μόνο όσους ασχοληθήκαμε με τον έναν ή τον άλλο τρόπο επαγγελματικά με το θέατρο αλλά και όλους τους χιλιάδες θεατές που πέρασαν αυτά τα χρόνια από τις σκηνές του. ¶λλοτε μας χαροποιούσε και άλλοτε μας τσάντιζε, σπανίως μας άφηνε αδιάφορους, ήταν, όμως πάντοτε σημείο αναφοράς.

Με μέσο όρο 6 παραγωγές ήταν ένα από τα πρώτα θέατρα ρεπερτορίου της Αθήνας και η αλήθεια είναι πως όσα αρνητικά και αν έχει κανείς να του προσάψει όλοι θα συμφωνήσουν πως έδωσε έναν φρέσκο, καθαρό και καινούργιο αέρα στο θέατρο με νέους δημιουργούς, ανατρεπτικές σκηνοθεσίες, πρωτότυπες και πρωτοπόρες παραγωγές και έργα που μέχρι τότε σπανίως παρουσιάζονταν στις ελληνικές θεατρικές σκηνές. Και ας μην σας άρεσαν, κι αυτό μέσ’ στο παιχνίδι ήταν πάντα.

Προγράμματα φροντισμένα με το έργο ολόκληρο συχνά να εκδίδεται σε βιβλίο (όσα παίζονταν για πρώτη φορά στη χώρα μας), σκηνικά και κοστούμια φροντισμένα ακόμα και αν ήταν πολυφορεμένα ή χρησιμοποιημένα ξανά και ξανά από τις αποθήκες του θεάτρου, ο εντελώς ξένος για τα ελληνικά δεδομένα θεσμός των συνδρομών και η αφρόκρεμα των δημιουργών και καλλιτεχνών της χώρας μας ήταν η συνταγή της επιτυχίας του.

Διαγωνισμός νέου συγγραφέα το 2000 για να ταρακουνήσει τα λιμνάζοντα νερά του νεοελληνικού θεάτρου με τα δύο πρώτα βραβεία να εντάσσονται στο ρεπερτόριό του και ένα φεστιβάλ νέων δημιουργών από το οποίο ξεπηδάνε διαμαντάκια οι Δοκιμές από το 2003 ήταν δύο ακόμα ενδιαφέρουσες ιδέες των ιθυνόντων του θεάτρου.

Δύσκολα μπορούμε να συνθέσουμε τις αναμνήσεις μας ξεχωρίζοντας τις καλύτερες στιγμές και εντελώς προσωπική είναι τελικά η προτίμηση του καθενός.

Για εμάς ξεχώρισαν

* «Shopping and Fucking» του Mark Ravenhill το 1997 που μας έφερε σε επαφή με το In Yer Face Theatre που ήδη μεσουρανούσε στη Βρετανία, σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, και παρέσυρε ένα σωρό νεαρούς που έμελλαν να αποτελέσουν το «νέο» θεατρόφιλο κοινό της πόλης μας εξοβελίζοντας τις κυρίες με τις γούνες, το βαρύ make up και την εσάνς κουλτούρας στις πιο κλασικές και εμπορικές σκηνές.

* «Τόσο Κοντά» του Patrick Marber το 1998 σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου και διπλή διανομή που έκανε ιντριγκαδόρικη την παρακολούθηση δύο διαφορετικών σχεδόν παραστάσεων με την ίδια δομή. Πρόκειται για το ίδιο έργο που το 2004 έγινε κινηματογραφική ταινία σε σκηνοθεσία Mike Nichols με την Julia Roberts, τη Natalie Portman, τον Clive Owen και τον Jude Law στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.

* «Το Στρίψιμο της Βίδας» του Henry James το 1998 σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, θεατρική διασκευή της νουβέλας του 1886 από τον Τζέφρι Χάτσερ που κατάφερε να μας στρίψει το στομάχι. Την ομώνυμη όπερα του Μπέντζαμιν Μπρίτεν βασισμένη στην ίδια νουβέλα σκηνοθέτησε και στο Μέγαρο Μουσικής το 2002.

* «Το Σπίτι των Κοιμισμένων Κοριτσιών» του Γιασουνάρι Καβαμπάτα, βραβευμένου με Νόμπελ λογοτεχνίας Ιάπωνα συγγραφέα, το 2002 σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά.

* «Η Ζάλη των Ζώων Πριν τη Σφαγή» του Δημήτρη Δημητριάδη το 2000 σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά.

* «Η Πυριτιδαποθήκη» του σκοπιανού Ντέιαν Ντούκοφσκι σε σκηνοθεσία Βαρβάρας Μαυρομάτη το 1998.

* «Βad Αctors», μια συμπαραγωγή με το «Τheater Μahagoni» της Γερμανίας, το 1999 που ξεσήκωσε σάλο με την περίφημη live σκηνή της πεολειχίας που αφαιρέθηκε τελικά.

* «Το Χειμωνιάτικο Παραμύθι» σε σκηνοθεσία Λίλο Μπάουρ (συνεργάτη του Peter Brook και του Theatre de Complicite) το 2004, ένα έργο που δεν παρίστατο συχνά και άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.

Την περασμένη εβδομάδα ο Γιάννης Χουβαρδάς, ιδρυτής του Θεάτρου του Νότου και ο Θωμάς Μοσχόπουλος, καλλιτεχνικός διευθυντής του θεάτρου επιβεβαίωσαν τις φήμες που εδώ και πολύ καιρό κυκλοφορούσαν για το κλείσιμο του Αμόρε. Η λήξη του ενοικιαστηρίου συμβολαίου του κτίσματος και η αποχώρηση του Γιάννη Χουβαρδά που έχει αναλάβει πλέον την καλλιτεχνική διεύθυνση του Εθνικού Θεάτρου στάθηκαν αρκετοί για να κλείσει αυτός ο πολύ ενδιαφέρον κύκλος.

«Το θέατρο Αμόρε από την ανάληψη των καθηκόντων του Γιάννη Χουβαρδά ως διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου, στερείται σήμερα της φυσικής και καλλιτεχνικής του παρουσίας και της προσφοράς του ιδρυτή του. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με την αβέβαιη και ασταθή τα τελευταία χρόνια κρατική επιχορήγηση, δημιουργεί ένα εξαιρετικά δύσκολο περιβάλλον για τη συνέχιση της λειτουργίας του… Το Αμόρε κάνει ηρωική έξοδο, κλείνοντας έναν κύκλο ζωής σε πολύ καλή καλλιτεχνική κατάσταση» αναφέρει η ανακοίνωση υπογεγραμμένη και από τους δύο.

Τα τελευταία χρόνια η αλήθεια είναι πως είχε επαναπαυτεί στις δάφνες του και ακόμα και η πρωτοπορία λειτουργούσε κάπως σαν φάμπρικα. Κάθε τέλος μια καινούργια αρχή. Και η οικογένειά του Θεάτρου του Νότου έχει πολλά να μας δώσει ακόμα και ίσως σε πιο πρόσφορο έδαφος πλέον, μακριά από την ασφάλεια της δεδομένης επιτυχίας του. Με τις ευχές μας και πολλή αγωνία αναμένουμε.

Διάβασε επίσης...
Οίκοι Ανοχής στο Bios
Μια χώρα μπουρδέλο, ένας οίκος που τρίζει, μια παράσταση ένοχη στην ανοχή. Έξι ηθοποιοί σε έξι καρέκλες: έδρες εξουσίας, θρόνοι, οίκοι. Κάθε μια ιδιαίτερη: κουτσή, τερατόμορφη, ξεκοιλιασμένη, παλαιά και ανθεκτική ή ετοιμόρροπη. Παίρνουν δημόσια τo βήμα πάνω τους, τις σέρνουν ξοπίσω τους σαν καταδίκη και κληροδότημα, τις καταχρούνται ή παραμορφώνονται και αλλοιώνονται ...
Συνέχεια...
‘Οι Πληγές του Ανέμου’ στο Θέατρο Συνεργείο – Κερδίστε προσκλήσεις
Πρόκειται για ένα διαλογικό κείμενο δύο αντιθετικών χαρακτήρων- ένα έργο διερεύνηση ταυτοτήτων και αποκάλυψης μεγάλων μυστικών που ανατρέπουν πρότυπα μιας βαθύτατα συντηρητικής κοινωνίας, η οποία επιβιώνει πίσω από το ψέμα προβάλλοντας προς τα έξω μια φαινομενική αρμονία.Ο Δαβίδ ενώ τακτοποιεί προσωπικά αντικείμενα του (προσφάτως) εκλιπόντος πατέρα του γρήγορα θα βρεθεί ...
Συνέχεια...
Αίμα Κακό στο Θέατρο Πορεία
Ο Rimbaud το 1872 και σε ηλικία 19 ετών γράφει το «Une Saison en Enfer» (Μία Εποχή στην Κόλαση). Από αυτό, το κεφάλαιο «Αίμα Κακό» αντανακλά εκτός από το αδιέξοδο στο οποίο βρίσκεται και την αντίδρασή του στις κοινωνικές συνθήκες της εποχής του. Σαρωτικός, αυτοκαταστροφικός, μεγαλομανής, εκδικητικός, κυνικός, ανελέητος χλευαστής, ...
Συνέχεια...
O Θείος Βάνιας από την ομάδα Grasshoper
Παρατηρήσατε πως τώρα τελευταία η συνήθεια οι ηθοποιοί να αναλαμβάνουν το ρόλο του σκηνοθέτη έχει αντιστραφεί; Όλο και περισσότεροι σκηνοθέτες ανεβαίνουν πια στη σκηνή και υποδύονται το ρόλο του ηθοποιού (και εν συνεχεία το ρόλο τους βεβαίως). Και όταν ο σκηνοθέτης για τον οποίο μιλάμε αυτή τη φορά είναι ο ...
Συνέχεια...
Εύθραυστο – Ένας Απολογισμός
Ζωές βαλσαμωμένες μέσα στην άγνοια, για χρόνια καλά κρυμμένες, ανελεύθερες και εξουθενωμένες. Φιγούρες που βαδίζουν μόνες γιατί κανείς ποτέ δε τους άγγιξε ή δεν τον άφησαν να τους αγγίξει. Σκιές ονείρων ολοκληρωτικά ξεχασμένες, μα ίσως και ικανοποιημένες.Όχι δεν είναι η απαισιοδοξία μου. Και το ξέρω, πώς δεν είναι μόνο αυτή ...
Συνέχεια...
Ντα
Γιατί βρέχει; Γιατί οι άγγελοι βγαίνουν για κατούρημα. Αυτή τουλάχιστον την εξήγηση δίνει ο σκαμπρόζος κηπουρός Da(Daddy). Το πολυπαιγμένο και βραβευμένο με Tony Award Ντα, είναι ένα σαρκαστικό και εν μέρει αυτοβιογραφικό έργο του Ιρλανδού Χιου Λέοναρντ που εξιστορεί τις σχέσεις ενός ώριμου πλέον θεατρικού συγγραφέα με τον θετό πατέρα ...
Συνέχεια...
Rodokanakis Rediscovered 1908-2008
Η ιδιαίτερα ενεργητική ομάδα ΟΧΙ ΠΑΙΖΟΥΜΕ επανέρχεται με νέα παραγωγή και ταξιδεύει στους δρόμους της πόλης για τους ερχόμενους μήνες. Μετά το Ναπολέοντα Λαπαθιώτη και τον Κωνσταντίνο Χρηστομάνο καταπιάνεται με έναν εστέτ λογοτέχνη του περασμένου αιώνα και ενός από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του αισθητισμού, τον Πλάτωνα Ροκοκανάκη. 100 χρόνια μετά ...
Συνέχεια...
O Dirk Polak των Mecano και η ομάδα χορού Αερίτες παρουσιάζουν το ‘Apolost’
«Δεν είμαι η προσωποποίηση της εξαίρεσηςΔεν είμαι επίγειο όπλοΈνα στίγμα είμαικαι λίγη μνήμη.»Δημήτρης ΧαλαζωνίτηςΤι γίνεται όταν οι άνθρωποι που αγαπάς όσο τίποτα στον κόσμο γίνονται ιστορία;Πότε μπορούμε να μιλάμε πραγματικά για μια απώλεια; Όταν κάποιος είναι νεκρός στο σώμα ή όταν πεθαίνει για σένα; Γιατί δε μπορώ να κηδέψω τον ...
Συνέχεια...
Μήδεια (2) στο Θέατρο Παλλάς από τις 3 Οκτωβρίου
Τόνοι μελάνι έχουν ήδη χυθεί, τόσο 15 χρόνια πριν που ένας ακόμα άσημος χορογράφος και μια ομάδα που έμελλε να αγαπηθεί από το κοινό, η Ομάδα Εδάφους, και να συστήσει στους θεατές το μέλλον του ελληνικού σύγχρονου χορού όσο και φέτος που η Μήδεια επανήλθε στο Ελληνικό Φεστιβάλ, ταξίδεψε στην ...
Συνέχεια...
‘Σείριος’ στο Θέατρο του Ήλιου
Η θεατρική ομάδα Σείριος παρουσιάζει την ομότιτλη παράσταση «Σείριος» στο Θέατρο του Ήλιου.« ....Πώς ένα παιδί ανακαλύπτει τα ανθρώπινα δικαιώματα....».... Ο Σείριος δεν εκβίαζε ποτέ τη διδασκαλία του. Έριχνε σπόρους « τυχαία» και ξαφνικά. Ύστερα περίμενε...« Όταν ο σπόρος βρίσκεται στα χέρια των παιδιών...»Η ανταπόκριση των παιδιών ξεπέρασε τις προσδοκίες ...
Συνέχεια...
Tρία μουσικά ποιητικά έργα στην Πειραματική σκηνή της Λυρικής
Ένα σώμα | Χορεύουμε... | Ο τσάρος φωτογραφίζεται 10, 12, 13, 15 Απριλίου 2008 Στην πειραματική σκηνή της Λυρικής παρουσιάζονται τρία μουσικά ποιητικά έργα δύο καινούργια και ένα παλιότερο από νέους δημιουργούς. Ένα σώμα (2007) του Χαράλαμπου Γωγιούόπερα βασισμένη στο ομώνυμο διήγημα του Καμίλλο ΜπόιτοΠοιητικό κείμενο Γιάννης Φίλιας, Χαράλαμπος Γωγιός ...
Συνέχεια...
Αναβάλλονται οι παραστάσεις του Star Trip
Μόλις ενημερωθήκαμε από το γραφείο τύπου της διοργανώτριας εταιρίας Astra ότι δυστυχώς οι παραστάσεις του Star Trip που ήταν προγραμματισμένες να ξεκινήσουν από αύριο στο Gagarin 205 αναβάλλονται.Δυστυχώς, ένας εκ των πρωταγωνιστών, στην προθέρμανση της τελευταίας παράστασης στη Θεσσαλονίκη, είχε ένα σοβαρό ατύχημα στο χέρι του και κρίθηκε αδύνατο να ...
Συνέχεια...
‘ΒΟΗ ΘΕΙΑ ΒΟΗ’ από την OMADANCE του Pierre Tavernier
Σ' ένα μικρό χωριό -πιο κοντά στο δικό μας απ' όσο φανταζόμαστε- με κατοίκους που ακούν ο ένας τον άλλο πολύ λιγότερο απ' όσο πιστεύουν, ξεσπά μια επιδημία συνοδευόμενη από ήχους ακατανόητους και έντονη βοή.Αυτό που θα αφήσει πίσω της είναι ένα μάτσο ανθρώπους ζαλισμένους, μα ένα σκοπό: να χαράξουν ...
Συνέχεια...
Τα κατά συνθήκην ψεύδη
Μια μελοδραματική, γυναικεία διφωνία 2, 3, 9 και 10 Ιουνίου Βασισμένα σε δύο θεατρικές φιγούρες, μία του Jean Cocteau, και μία του August Strindberg δυο φιγούρες γυναικών, που κανονικά, σε μια ορθόδοξη σκηνική παρουσίαση θα μονολογούσαν, εδώ συναντιούνται επί σκηνής ως δύο γυναίκες που συνδιαλέγονται, ανταγωνίζονται, διεκδικούν, και αλληλοσυμπληρώνονται. Ο ...
Συνέχεια...
Μόνο την αλήθεια – Μέρος Ι
Ε, λοιπόν ναι. ¶ξιζε την αναμονή και χαλάλι του του συγγραφέος η επιτυχία που γνώρισε με την ξεκαρδιστική «Κατσαρίδα» που για τρία ολόκληρα χρόνια προκαλούσε ευχάριστη εκγύμναση στους κοιλιακούς μύες των θεατών της με το γέλιο που προκαλούσε. Μπορεί η καινούργια ιστορία του Βασίλη Μαυρογεωργίου -με την συμβολή της Μαρίας ...
Συνέχεια...
Ήταν Όλοι Τους Παιδιά Μου στο Θέατρο Τζένη Καρέζη
¶λλη μία επανάληψη για το φετινό φθινόπωρο -και έναρξη της επίσημης (κλασικής) σεζόν των αθηναϊκών θεάτρων- με το έργο του ¶ρθουρ Μίλλερ «Ήταν Όλοι Τους Παιδιά Μου» σε σκηνοθεσία Γιάννη Ιορδανίδη.Γραμμένο το 1947 με αφορμή τα γεγονότα του Β' Παγκοσμίου Πολέμου το έργο παραμένει επίκαιρο καθώς παρουσιάζει ένα ιδιαίτερα διεφθαρμένο ...
Συνέχεια...
Σε κατάσταση εξαίρεσης
Τίτλος που ο συγγραφέας, ο Γερμανός Φαλκ Ρίχτερ, εμπνεύστηκε από το νομικό λεξιλόγιο και σημαίνει: το δικαίωμα της εξουσίας να αποφασίζει την αναστολή της κανονικότητας που εγγυώνται οι νόμοι και το σύνταγμα μπροστά στον εκάστοτε κίνδυνο πολέμου, επανάστασης, τρομοκρατίας ή οικονομικής κατάρρευσης. Μια αλληγορία πιο επίκαιρη από ποτέ σε ένα έργο ...
Συνέχεια...
Το «Κορίτσι Μπαταρία» επαναφορτίζεται
Μετά τις τρεις επιτυχημένες παραστάσεις της Όλιας Λαζαρίδου στο 1ο Low Budget Festival το «Κορίτσι Μπαταρία» επαναφορτίζεται στον εναλλακτικό χώρο ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΣ, ο οποίος διαμορφώθηκε ειδικά για να φιλοξενήσει αυτό το άφοβα ρομαντικό mini live σε σκηνοθεσία Ευριπίδη Λασκαρίδη και κείμενο της ίδιας της πρωταγωνίστριας. Στο Κολωνάκι, την παλιά γειτονιά της Όλιας ...
Συνέχεια...
Όταν ο Γλάρος συναντάει την Ιουλιέτα & το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Καβάλας ανοίγει τα φτερά του
To ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Καβάλας τον τελευταίο χρόνο επιδιώκει να πλησιάσει τους θεατές του αλλά και να αποκτήσει καινούργιους  εκτός γεωγραφικών συνόρων. Οι φετινές παραγωγές του «ο Γλάρος» και η «…Και Ιουλιέτα» ακούστηκαν πολύ στη Β. Ελλάδα, σημείωσαν επιτυχία και για πρώτη φορά ανεβαίνουν στην Αθήνα. Πριν λίγους μήνες, σε μια συζήτηση που είχα ...
Συνέχεια...
Σπιρτόκουτο
Το Σπιρτόκουτο του Γιάννη Οικονομίδη σίγουρα το γνωρίζετε. Ανήκετε ή στα μέλη της παρέας που το υποστηρίζουν φανατικά, ή σ'αυτούς που μαίνονται εναντίον του. Αυτό το εξαιρετικό σαμποτάζ στα νεύρα και τις αντοχές μας ως θεατές, αφήνει για λίγο τα dvd (γιατί εκεί κυρίως έδρασε η κινηματογραφική του εκδοχή) και ...
Συνέχεια...
Ο Caveman επιστρέφει και φέτος
Το φαινόμενο Caveman προσγειώνεται ξανά στη σκηνή του Coronet από τις 16 Οκτωβρίου . Με 200.000 θεατές να τον έχουν ήδη λατρέψει στην Ελλάδα, επιστρέφει για τους επόμενους. Αυτή τη φορά σε άνθρωπο των σπηλαίων μεταμορφώνεται ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης και περιμένει τους νέους θεατές να τον απολαύσουν να μονολογεί τις ...
Συνέχεια...
Η Οφηλία Είναι Έγκυος στο Θέατρο Επί Κολωνώ
Καινούργια παράσταση στο φουαγιέ του πολυπράγμονος Επί Κολωνώ που δημιουργεί απορίες και ερωτήματα όχι και τόσο άμεσα συναρτημένα με τη ζωή μας και γι αυτό ανώδυνα και ενδιαφέροντα.Αν ο ¶μλετ και η Οφηλία ζούσαν σήμερα θα ήταν Emo ή Trendy;Ο ¶μλετ ήταν bisexual;Είναι τελικά η Οφηλία έγκυος;Και οι θεατές τι ...
Συνέχεια...
Στέλλα
Τώρα να σας μιλήσω για τη Στέλλα, δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Νομίζω είναι ελάχιστοι αυτοί που δεν έχουν χαραγμένη στη μνήμη τους την τελευταία σεκάνς της ταινίας με τη Μελίνα να αψηφά το μαχαίρι του Φούντα και να καρφώνεται με πάθος στην αγκαλιά του. Κι όμως παρόλο που όλοι ...
Συνέχεια...
‘Καυκασιανός Φοίνικας’ στον χώρο ‘Προσωρινός’ – Κερδίστε προσκλήσεις!
Η παράσταση «Καυκασιανός Φοίνικας» δημιουργήθηκε ειδικά για τον χώρο «Προσωρινός», έναν... προσωρινό θεατρικό χώρο. Πρόκειται για ένα preview 10 παραστάσεων από 8 -17 Ιουνίου 2010, με προγραμματισμένη συνέχεια τον Σεπτέμβριο.Το έργο Συναντάμε μια νέα γυναίκα σε ένα σπίτι κομμένο στα δύο. Το μισό είναι επιπλωμένο βαριά, μεγαλοαστικό, παλιό, το άλλο ...
Συνέχεια...
An orexia socialis
Take your place In the mountain of meatIn the history of men Damien Hirst Από τις 2 έως τις 8 Μαΐου Μια Multimedia παράσταση χορού από την ομάδα «Αερίτες» με θέμα το όλο και αυξανόμενο πρόβλημα της (νευρικής) ανορεξίας και της (ψυχογενούς) βουλιμίας. Ίδιον του σύγχρονου δυτικού κόσμου το σώμα ...
Συνέχεια...
Το Γάλα
Όταν η ¶ννα Βαγενά ανακοίνωσε την απόφαση της να παρουσιάσει το φετινό χειμώνα το Γάλα του Βασίλη Κατσικονούρη, πολλοί ήταν αυτοί που μειδίασαν ειρωνικά. Και έσπευσαν να συμπληρώσουν ότι μάλλον τρελή θα είναι να συνεχίσει ένα έργο που έπαιζε ήδη δύο σεζόν στο Εθνικό Θέατρο σημειώνοντας τεράστια επιτυχία με τρεις ...
Συνέχεια...
‘Το Άνθος του Κάκτου’ φυτρώνει στο Θέατρο Ιλίσια-Ντενίση – Κερδίστε προσκλήσεις
Η περίφημη κωμωδία των Μπαριγιέ και Γκρεντύ ανεβαίνει στο Θέατρο ΙΛΙΣΙΑ - ΝΤΕΝΙΣΗ σε διασκευή και σκηνοθεσία της Μιμής Ντενίση.Το έργο έχει παιχτεί σε όλο τον κόσμο σε διαφορετικές εκδοχές πάντα με μεγάλη επιτυχία. Στην Ελλάδα έχει ανέβει από την Κα Κατερίνα, την Έλλη Λαμπέτη και την Μιμή Ντενίση. Στο ...
Συνέχεια...
Μόνο την αλήθεια, Μέρος Ι στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου παρουσιάζεται (σε επανάληψη) από 30 Ιανουαρίου και για λίγες παραστάσεις το έργο του Βασίλη Μαυρογεωργίου και της Μαρίας Φιλίνη, Μόνο την αλήθεια, Μέρος Ι.Λίγα λόγια για το έργο:Η ιστορία του μεγαλύτερου μάγου που έζησε ποτέ. ¶νθρωποι, πνεύματα, μυθικά όντα, μυστηριώδη πλάσματα, δάσκαλοι ...
Συνέχεια...
Η ομάδα Κασκαντέρ μας εύχεται: Χιόνια πολλά κι ευτυχισμένος ο καινούργιος κόσμος
Από 18 Μαρτίου έως 27 ΜαΐουΟι πάγοι έλιωσαν, ο πλανήτης πλημμύρισε, η έκθεση στον ήλιο είναι θανατηφόρα...και μετά τι;Μια μαύρη κωμωδία επιστημονικής φαντασίας της Ευγενίας Μαραγκού από την ομάδα Κασκαντέρ.Λίγα λόγια για το έργοΜια ιστορία στο μέλλον.Στον κόσμο του έργου οι πάγοι έχουν λιώσει, οι εποχές αλλάζουν κάθε δυο ώρες, ...
Συνέχεια...
Θέλεις να γίνεις Δαίμονας;
Ε, λοιπόν, αν είσαι ηθοποιός (δε θα σου ζητήσουν και δήλωση φρονημάτων, φανταζόμαστε) έως 35 ετών (ή μικροδείχνεις) και διαθέτεις ιδιαίτερες φωνητικές και χορευτικές ικανότητες, το όνειρό σου να γίνεις Δαίμονας μπορεί να γίνει πραγματικότητα. Η Ελληνική Θεαμάτων και ο σκηνοθέτης Γιάννης Κακλέας αναζητούν άνδρες και γυναίκες με τα προαναφερθέντα ταλέντα για να λάβουν μέρος στην παράσταση (ροκ όπερα μας την έλεγαν το 1991 που ανέβηκε ...
Συνέχεια...
Οίκοι Ανοχής στο Bios
‘Οι Πληγές του Ανέμου’ στο Θέατρο Συνεργείο –
Αίμα Κακό στο Θέατρο Πορεία
O Θείος Βάνιας από την ομάδα Grasshoper
Εύθραυστο – Ένας Απολογισμός
Ντα
Rodokanakis Rediscovered 1908-2008
O Dirk Polak των Mecano και η ομάδα
Μήδεια (2) στο Θέατρο Παλλάς από τις 3
‘Σείριος’ στο Θέατρο του Ήλιου
Tρία μουσικά ποιητικά έργα στην Πειραματική σκηνή της
Αναβάλλονται οι παραστάσεις του Star Trip
‘ΒΟΗ ΘΕΙΑ ΒΟΗ’ από την OMADANCE του Pierre
Τα κατά συνθήκην ψεύδη
Μόνο την αλήθεια – Μέρος Ι
Ήταν Όλοι Τους Παιδιά Μου στο Θέατρο Τζένη
Σε κατάσταση εξαίρεσης
Το «Κορίτσι Μπαταρία» επαναφορτίζεται
Όταν ο Γλάρος συναντάει την Ιουλιέτα & το
Σπιρτόκουτο
Ο Caveman επιστρέφει και φέτος
Η Οφηλία Είναι Έγκυος στο Θέατρο Επί Κολωνώ
Στέλλα
‘Καυκασιανός Φοίνικας’ στον χώρο ‘Προσωρινός’ – Κερδίστε προσκλήσεις!
An orexia socialis
Το Γάλα
‘Το Άνθος του Κάκτου’ φυτρώνει στο Θέατρο Ιλίσια-Ντενίση
Μόνο την αλήθεια, Μέρος Ι στο Θέατρο του
Η ομάδα Κασκαντέρ μας εύχεται: Χιόνια πολλά κι
Θέλεις να γίνεις Δαίμονας;