Γιατί επιλέξατε να ανεβάσετε το έργο BLASTED, που ασχολείται με την βία, στο τέλος μιας χειμερινής σεζόν, η οποία χαρακτηρίσθηκε από παραστάσεις παρόμοιας θεματολογίας;
¶ντζελα Μπρούσκου:
Το νούμερο ένα αυτή την στιγμή στην ανθρωπότητα είναι το θέμα της βίας. Είναι πολύ φυσικό όταν ο άνθρωπος ζει σε έναν τέτοιο κόσμο να θέλει να εξηγήσει αυτό το φαινόμενο του σύγχρονού πολιτισμού, γράφοντας έργα για την βία.
Παρθενόπη Μπουζούρη: Από την στιγμή που ζεις σε ένα τόσο βίαιο κόσμο, δεν διαλέγεις το έργο αλλά σε διαλέγει εκείνο. Όταν αισθάνεσαι απολύτως ανίκανος να πράξεις απέναντι στα γεγονότα, τότε θα μιλήσεις. Η τέχνη αφηγείται κι αν η αφήγηση μπορεί να κάνει κάτι, τότε ελπίζουμε ότι κάτι πράττουμε.

Είμαστε και εμείς μέρος αυτού του εφιάλτη θα μπορούσε να αναρωτηθεί κανείς, όπως στο τέλος των ειδήσεων μπροστά στην οθόνη της τηλεόρασής, ή είμαστε θεατές ενός έργου. Ένας εφιάλτης που τα media (η τέταρτη εξουσία) με την καθημερινή προβολή της βίας, έχουν μεταμορφώσει σε κάτι τόσο οικείο, από τον οποίο όμως προσπαθούμε να αποστασιοποιηθούμε. Πώς θα μπορούσαμε να επιβιώσουμε σε ένα τέτοιο κόσμο;
¶. Μ.:
Με οδηγίες μόνο, όπως έχουν και στα αεροπλάνα για τις περιπτώσεις ανάγκης. Ίσως από τον Θεό… ή από τον εαυτό μας μάλλον. Έχοντας συνηθίσει να βλέπουμε εικόνες βίας, γινόμαστε θεατές σε ένα θέαμα, το οποίο δυστυχώς πολλές φορές μας φέρνει και μια διέγερση. Ένα θέαμα, στο οποίο είμαστε πάντα από έξω εκτός κι αν συμβεί σε εμάς τους ίδιους.
Π. Μ.: Ο τρόπος που τα media και το σινεμά αναπαράγουν την βία, μετατρέποντας την σε ένα ελκυστικό κι αναλώσιμο προϊόν – θέαμα που δεν σε αγγίζει, δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα και την αληθινή έννοια της βίας. Ένας βετεράνος της απόβασης του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου έλεγε ότι σε μια έκρηξη δεν μυρίζεις ποτέ την μυρωδιά του πτώματος όταν ξεχύνονται από μέσα όλα τα υγρά και καίγεται κι ότι αν κάποιος μυρίσει αυτή την μυρωδιά, τότε θα γίνει ειρηνόφιλος για πάντα. Η τηλεόραση δεν έχει οσμή, βάζει μια μουσική, δείχνει μια εικόνα και κάνει την βία προϊόν, εξιδανικεύοντας την σε μια πράξη που ίσως και να θέλεις να την μιμηθείς, όπως τα παιδάκια που πέθαναν μιμούμενα τον απαγχονισμό του Σαντάμ . Η Σάρα Κέην, θέλοντας να κάνει κάτι για τον πόλεμο στην Γιουγκοσλαβία το 1995, γράφει και δείχνει την βία, απογυμνώνοντας και δείχνοντας την όπως πραγματικά είναι, απεχθέστατη. Είναι τελείως διαφορετικό να κάνεις τέχνη την βία γιατί θέλεις να την πουλήσεις κι άλλο γιατί θέλεις να την σταματήσεις. Νομίζω ότι το μήνυμα του έργου είναι ότι για αυτό που συνέβη τότε, τον συγκεκριμένο πόλεμο αλλά και για κάθε πόλεμο, έχουμε κι εμείς ευθύνη, όσο μακριά κι αν νομίζουμε ότι βρισκόμαστε. Η Σάρα Κέην ξεκινώντας από το πρωταρχικό στοιχείο της βίας στις ανθρώπινες σχέσεις, δείχνει ότι τελικά ο πόλεμος είναι μια μεγεθυσμένη συνέπεια της στάσης των ανθρώπων στις διαπροσωπικές τους σχέσεις, στο σπίτι, στον δρόμο, στο γήπεδο.

brouskouΘα μπορούσε το «υπερπολυτελές» ξενοδοχείο να συμβολίζει την ανενόχλητη καθημερινή ζωή μας με όλες τις ανέσεις που έχουμε στην διάθεση μας και που μας προστατεύει από την πραγματικότητα του πολέμου, μέχρι να μας βομβαρδίσουν;
¶. Μ.:
Το ξενοδοχείο είναι μια ουτοπία, είναι το ιδανικό, εκεί όπου αισθανόμαστε ασφαλείς, πλούσιοι, εκεί όπου μας υπηρετούν. Ένα ουδέτερο έδαφος αυταπάτης, μέχρι να σκάσει το βλήμα. Κανονικά θα έπρεπε όλη η γη να είναι ένα ξενοδοχείο, ένας παράδεισος.
Π. Μ.: Το ξενοδοχείο είναι σαν μια μήτρα επί πληρωμή, μέσα στις μητροπόλεις που είναι εχθρικές. Εκεί δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα γιατί σου τα έχουν όλα έτοιμα. Το επίθετο «υπερπολυτελές» σημαίνει ότι η αυταπάτη είναι ακόμη πιο ενισχυμένη, ανάλογα με το πόσα χρήματα μπορείς να διαθέσεις προκειμένου να αγοράσεις και ζήσεις το όνειρο.

Που θα μπορούσε να μας οδηγήσει η σύγχρονη τραγωδία του Blasted;
Π. Μ.:
Στην Ανθρωπιά.
Α. Μ.: Σε οδηγεί σε έναν πυρήνα της ύπαρξης, όπου πέρα από την κοινωνικότητα και το πολιτισμό, που επί της ουσίας υπάρχουν λόγω των κοινωνικών απαγορεύσεων, ανακαλύπτεις ότι ο άνθρωπος που πρέπει να επιβιώσει μέσα σε τόσο ακραίες συνθήκες, μπορεί…
Π. Μ.: … να κάνει τα πάντα για να καλυφθεί η ανάγκη του. Η σύνδεση που έκανα εγώ με την τραγωδία, πέρα από την κάθαρση, γιατί βλέπουμε δεκάδες τραγωδίες χωρίς κάθαρση, είναι ότι η Σάρα Κέην βάζοντας μια βόμβα σε ένα ξενοδοχείο και τοποθετώντας στο τέλος τα πρόσωπα γυμνά κάτω από τον ουρανό, μετατρέπει τον κλειστό, σε τέσσερις τοίχους, χώρο του αστικού θεάτρου, σε ανοιχτό θέατρο. Επιστρέφοντας πίσω στο αρχέτυπο, φέρνει την ελπίδα και την κάθαρση.
Α. Μ.: Και τα πρόσωπα, επιβιώνουν, με γνώση, αυτογνωσία, συνείδηση.
Π. Μ.: Από εδώ και πέρα συνεχίζω να ζω, γνωρίζοντας. Το έργο δεν δίνει λύση, δεν έχει happy end, τοποθετεί ερωτηματικά κι όποιος θέλει, αναρωτώντας και ρωτώντας βγάζει τα δικά του συμπεράσματα.
Α. Μ.: Η λύση είμαστε εμείς.

Τι έχετε αποκομίσει από το μέχρι τώρα ταξίδι των πρόβων;
Α. Μ.:
Έχω χαρεί πάρα πολύ από αυτό το έργο, γιατί μέσα από καταστάσεις τόσο οδυνηρές με ξαναφέρνει σε επαφή με την πραγματικότητα εκείνη που θέλουμε να απωθήσουμε, δίνοντας μου την ευκαιρία να ξαναδώ πόσο όμορφος μπορεί να είναι αυτός ο κόσμος. Γιατί είναι όμορφος. Είναι το πραγματικό μας ξενοδοχείο ή καλύτερα το σπίτι μας, γιατί τελικά δεν χρειαζόμαστε τα ξενοδοχεία.
Π. Μ.: Εμένα με έκανε να μπορέσω να δω τους ανθρώπους, στην αρχή τους συνεργάτες μου και μετά και τους άλλους πιο λεπτομερώς κι όχι μόνο σαν εικόνες. Τελικά τώρα πια, δεν μου χρειάζεται να καταναλώνω πολλά πράγματα, για να νιώσω ευτυχής. Μόνο που μου λείπει πολύ η Σάρα Κέην, θα ήθελα να ήταν εδώ.

Links
Πληροφορίες για το BLASTED από το Θέατρο Δωματίου στο Θέατρο του Νέου Κόσμου


Θέατρο Για Όλους
http://greek-theatre.blogspot.com

Διάβασε επίσης...
Το όνομά μου είναι Rachel Corrie στο Θέατρο Φούρνος
To 2003 τα media ασχολήθηκαν εκτενώς με την υπόθεση της Rachel Corrie, μιας Αμερικανίδας που έχασε τη ζωή της στη Λωρίδα της Γάζας προσπαθώντας να σώσει το σπίτι ενός Παλαιστίνιου από Ισραηλινή επιχείρηση κατεδάφισης - δολοφονήθηκε από τον οδηγό μπουλντόζας που προσπαθούσε να γκρεμίσει το σπίτι με το Κατερπίλαρ D-9 ...
Συνέχεια...
Ευτυχισμένες μέρες …κύριε Μπέκετ;
Από 18 Οκτωβρίου έως 11 ΝοεμβρίουΓια δεύτερη χρονιά παρουσιάζεται στο Αγγέλων Βήμα η πολυπαιγμένη στη χώρα μας υπαρξιακή κωμωδία του Σάμουελ Μπέκετ «Ευτυχισμένες Μέρες».Οι περισσότεροι γνωρίζετε ήδη το έργο και δεν περιμένετε κάποια έκπληξη μια που ο συγγραφέας είναι τόσο επίμονος στις λεπτομέρειες που ο σχεδόν μονόλογος της Γουίννυ δεν ...
Συνέχεια...
Ο Σχοινοβάτης στο Αργώ Studio
Από 11 Μαρτίου«Το Τσίρκο, Κυρίες και Κύριοι, όπως ο πόλεμος και η ταυρομαχία, είναι από τα λίγα σκληρά παιχνίδια που επιζούν: Ελάτε να διασκεδάσετε με τους Ζογκλέρ, τους Μάγους, τους Κλόουν, τους Θηριοδαμαστές, τους Ακροβάτες, τους ...Σχοινοβάτες!Κυρίες και Κύριοι, καλωσορίσατε στο Μεγάλο μας Τσίρκο! Η παράσταση αρχίζει!»Αυτές είναι οι απαραίτητες ...
Συνέχεια...
Ερευνητική και μουσική Αντιγόνη
Το μύθο της Αντιγόνης, που μπλέχτηκε ανάμεσα στο θεϊκό και τον ανθρώπινο νόμο, αλλά τελικά προτίμησε τον πρώτο, που την οδήγησε στο χαμό, τον γνωρίζουμε όλοι. Το κείμενο του Σοφοκλή είναι ιδιαίτερα παινεμένο και αγαπητό, περισσότερο ίσως σε όσους το διδάχτηκαν στίχο προς στίχο στα μαθητικά τους χρόνια. Για τους ...
Συνέχεια...
Μία ανατρεπτική ‘Ελένη’ από τον Θοδωρή Αθερίδη
Ένας πόλεμος για χάρη μιας γυναίκας. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα έργα του Ευριπίδη σε μια ανατρεπτική παράσταση από το Θοδωρή Αθερίδη. Το έργο Ο Τρωικός Πόλεμος έχει πια τελειώσει κι ο Μενέλαος γυρίζει στην πατρίδα μαζί με την Ελένη... Όμως αυτή που άρπαξε από τα μαλλιά στην Τροία και ...
Συνέχεια...
Δον Ζουάν στο Σόχο
Τον Δον Ζουάν ως περσόνα, λίγο πολύ τον ξέρετε. Ακόμα κι αν δεν έχετε παρακολουθήσει ολόκληρη την ιστορία του, τον έχετε ακουστά είτε από τα δεκάδες θεατρικά έργα (από Μολιέρο μέχρι Πούσκιν), είτε από την Όπερα του Μότσαρτ, είτε από τo σινεμά (από Έρολ Φλιν μέχρι Τζόνι Ντεπ). Ακόμη κι ...
Συνέχεια...
Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων στο Booze Cooperativa
Μια σύνθετη solo performance όπου η οικοδέσποινα Αλίκη, ηρωίδα και αφηγήτρια της ιστορίας της, «ξεναγεί» τον θεατή στο κόσμο του έργου του Lewis Carroll συνδυάζοντας διαφορετικά μέσα (κείμενο, κίνηση, βίντεο, ήχοι, φωνές, αντικείμενα, κατασκευές).Σ' αυτό το θέαμα το κείμενο λέγεται ή ακούγεται την ίδια στιγμή που εικόνες δημιουργούνται από την ...
Συνέχεια...
Η χαμένη τιμή της Καταρίνα Μπλουμ δια χειρός Ελεάνας Τσίχλη
Στη γλώσσα μιας αφρικάνικης φυλής, «UBUNTU» θα πει «υπάρχω γιατί υπάρχουμε». Αυτό είναι το μότο της νεοσύστατης θεατρικής ομάδας UBUNTU της οποίας ιδρυτικό μέλος είναι η σκηνοθέτης Ελεάνα Τσίχλη. Το όνομα  της Ελεάνας αρχίσαμε να το ακούμε δειλά δειλά, όταν το 2010 μια παιδική παράσταση, η «Στη Φάρμα των Ζώων», συζητήθηκε ...
Συνέχεια...
‘Από της ζωής τα μέρη Χάθηκαν οι ποιητές’ στο Θέατρο Τέχνης
100 χρόνια συμπληρώνονται φέτος από τη γέννηση του Καρόλου Κουν και το Θέατρο Τέχνης τιμά το μεγάλο δάσκαλο με ένα μουσικοθεατρικό ρεσιτάλ. Θεατρικά αποσπάσματα από έργα που παρουσιάστηκαν τη χρονική περίοδο 1946- 1960, τα σπουδαιότερα χρόνια του Θεάτρου Τέχνης και του Καρόλου Κουν και τα τραγούδια που ακούγονταν στις παραστάσεις. ...
Συνέχεια...
6ο Φεστιβάλ Χορού |   15.03 – 31.05.07
Περιήγηση στο τοπίο του σύγχρονου ελληνικού χορού Πιστό στο ραντεβού του με τους φίλους του χορού, το Σωματείο Ελλήνων Χορογράφων επιστρέφει και φέτος για την παρουσίαση του ετήσιου φεστιβάλ του. Το πρόγραμμά του προβλέπει την εμφάνιση τριάντα (30) ελληνικών ομάδων χορού, οι οποίες παρουσιάζουν τη δουλειά τους μέσα από ένα ...
Συνέχεια...
Τραγικό τέλος για τον θεατρικό παραγωγό Βαγγέλη Λιβαδά
Ένας από τους σημαντικότερους ανθρώπους του Θεάτρου, ο Βαγγέλης Λιβαδάς, βρήκε τραγικό θάνατο στο διαμέρισμα του Γλυφάδα, ύστερα από πυρκαγιά που εκδηλώθηκε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία  το μεσημέρι της Κυριακής. Η γνωστή ηθοποιός και σύζυγος του 90χρονου επιχειρηματία, Σμαρούλα Γιούλη, βρέθηκε σε κατάσταση σοκ, ενώ έχει υποστεί αναπνευστικά προβλήματα, από ...
Συνέχεια...
Σ’ Αγαπώ, Σε Λατρεύω, Χωρίζουμε!
Η Τζίνα Αλιμόνου στην πρώτη θεατρική της εμφάνιση είναι γεγονός. Με χορό και με τραγούδι παρακαλώ. Και μαζί της σύσσωμος ο θίασος που επαναλαμβάνει την περσινή επιτυχία εξακολουθώντας να μιλούν με το δικό τους τρόπο για τις σχέσεις, την επικοινωνία και όλα αυτά που απασχολούν πολύ πολύ πολύ κόσμο, πάντα ...
Συνέχεια...
‘Το Σ’ Αγαπώ Δεν Είναι… Ντεμοντέ’ λέει φέτος η Μιμή Ντενίση
Live Cinema, διαβάζω στο Δελτίο Τύπου, από τη Μιμή Ντενίση με θέατρο, σινεμά και τραγούδι αλλά και συμμετοχή των θεατών. Οι φαν της θα είναι ευτυχισμένοι ξανά και οι επικριτές της έτοιμοι να την σχολιάσουν για την «εναλλακτική» φετινή της παράσταση. Σε ρόλο συγγραφέως και πρωταγωνίστριας. Βασισμένο στο έργο του ...
Συνέχεια...
Θεατρικές Συναντήσεις 2009|Θεσσαλονίκη
22 Απριλίου- 31 ΜαΐουΓια δεύτερη χρονιά, φέτος, ο Πολιτιστικός Οργανισμός του Δήμου Καλαμαριάς, διοργανώνει τις "Θεατρικές Συναντήσεις" με παραστάσεις αξιόλογες από τη σεζόν που μόλις ολοκληρώνεται. Ελληνικές αλλά και διεθνείς παραγωγές σε ένα πολύ αξιόλογο πρόγραμμα. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ22-26 ΑπριλίουBroken Nails - Μια συνομιλία με την Μάρλεν Ντήτριχ THEATRE WISCZY, TORUN POLANDΣυγγραφέας ...
Συνέχεια...
The Lisbon Traviata
Ο έρωτας, ακριβός. Η φιλία, χρόνια. Η μοναξιά, ατέρμονη και η απώλεια πένθιμη. Τέσσερις εντελώς διαφορετικές φιγούρες περιπλέκονται και διαπλέκονται αβίαστα με γνώμονα το μοιραίο πάθος. Τέσσερις περιπτώσεις ανδρών που ορισμένες φορές θυμίζουν συμπτώματα υστερίας. Και ενώ εσύ γνωρίζεις πως η υστερία είναι αποκλειστικό προνόμιο των γυναικών, απλώς απορείς: μπορούν; ...
Συνέχεια...
Τίποτα Δικό Μου
Σε ένα άδειο λευκό, σαν κελί απομόνωσης, δωμάτιο, απαλλαγμένο από οτιδήποτε μπορεί να κουβαλά μνήμες και να αποσπά την προσοχή των ανθρώπων, το έτος 2077, ένα ζευγάρι δέχεται την αναπάντεχη επίσκεψη ενός «άγνωστου» άνδρα που ισχυρίζεται ότι είναι ο αδερφός της συζύγου. Ο παράξενος επισκέπτης αποτελεί τεράστιο κίνδυνο ως φορέας ...
Συνέχεια...
Ηλέκτρα από τις Μορφές Έκφρασης
Μπορεί να πέρασαν δέκα χρόνια από την πρώτη φορά που ο καλλιτεχνικός οργανισμός Μορφές Έκφρασης και ο σκηνοθέτης Θωμάς Κινδύνης παρουσίασαν για πρώτη φορά τη δική τους εκδοχή της Ηλέκτρας του Σοφοκλή αλλά η παράσταση έχει "γραφτεί" στη μνήμη του θεατρόφιλου κοινού που με πολλή χαρά την υποδέχεται και πάλι ...
Συνέχεια...
Κάρμεν από την Εθνική Λυρική Σκηνή
31 Μαΐου και 1, 2, 3, 5 ΙουνίουΗ θεαματική παραγωγή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής παρουσιάζει μία Κάρμεν σύγχρονη, σημερινή. Η σκηνή του Ηρωδείου μεταμορφώνεται. Εκατοντάδες συντελεστές, και κορυφαίοι σολίστ, συμπράττουν και παρουσιάζουν την αγαπημένη όπερα του Μπιζέ, όπως δεν την ξαναείδαμε ποτέ. Η Κάρμεν και ο Δον Χοσέ διαισθάνθηκαν ...
Συνέχεια...
‘Ταξίδι γύρω από τη χύτρα μου’ με τον Σταμάτη Γαρδέλη στο Θέατρο της Ημέρας
Ο Σταμάτης Γαρδέλης είναι εδώ, σε περίπτωση που αναρωτιέστε που στο καλό χάθηκε αυτό το παιδί! Και για το καλοκαίρι ετοίμασε μια μουσική κωμωδία καταστάσεων του Ευγένιου Λαμπίς, μια αθώα, απλή ιστορία ηθών που θα περιοδεύσει ανά τους Δήμους προσφέροντας διασκεδαστικές στιγμές στους θεατές. Το έργο Ο Αλζεαντόρ ντυ Ουαρέ, ...
Συνέχεια...
Workshop με τους Action Hero
Be your own stunt! Ένα workshop για τον κίνδυνο στην διαδικασία της επινόησης. To Βρετανικό Συμβούλιο, η ανατρεπτική Βρετανική ομάδα περφόρμανς Action Hero και το BIOS διοργανώνουν δύο τρίωρα workshops πάνω στο θέατρο της επινόησης (devised theatre). Το workshop θα εστιάσει στο πως οι άνθρωποι που  ασχολούνται με την περφόρμανς μπορούν να χρησιμοποιήσουν ...
Συνέχεια...
Οι ‘Δανειστές΄του Στριντμεργκ στο Θέατρο Επί Κολωνώ
Το κλασικό έργο του Αυγούστου Στρίντμπεργκ, μια "τραγικωμωδία" όπως ο ίδιος ο Σουηδός δραματουργός το είχε χαρακτηρίσει παρουσιάζεται στην κεντρική σκηνή του Επί Κολωνώ. Για μια ακόμα φορά ο συγγραφέας καταπιάνεται με τις συγκρούσεις των δύο φύλων και τις ανθρώπινες σχέσεις στο σπουδαίο αυτό έργο του. Το έργο Δυο άντρες ...
Συνέχεια...
Ο Αγαπητικός της Βοσκοπούλας | 14- 17 Ιουνίου
Μια νεανική ομάδα προτείνει τη δική της σκηνική εκδοχή του πολυθρύλητου δραματικού ειδυλλίου του Δημητρίου Κορομηλά. Καρπός μιας κοινωνίας σε αναζήτηση της πολιτιστικής της ταυτότητας, που μετεωρίζεται ανάμεσα στο αρχαιοελληνικό ιδεώδες, το ευρωπαϊκό πρότυπο και τη λαογραφική παράδοση, το δραματικό ειδύλλιο φέρνει στην αθηναϊκή σκηνή της τελευταίας δεκαετίας του 19ου ...
Συνέχεια...
ARC FOR DANCE 2009 | 5-7 Φεβρουαρίου
3 χορογραφίες μικρής διάρκειας Ο στόχος του Arc for Dance είναι να παρουσιάσει μικρής διάρκειας παραγωγές από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η επιλογή γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργηθεί ένα ετερόκλητο σύνολο με κομμάτια που θα διαφέρουν μεταξύ τους σε ύφος και κινησιολογία. Η μικρή διάρκεια των κομματιών ...
Συνέχεια...
Πάγωσε η λίμνη
... Και τα χαμόγελα στα στόματα όσων για πολλοστή φορά προσπάθησαν να μη μείνουν με το παράπονο πως την έχασαν (όπως μας απειλούσε ο Αλέξης Κωστάλας και το μότο της αφίσας).Εκτός από τις διπλές ακυρώσεις της Κυριακής και το προγραμματισμένο ρεπό (να ξεκουραστούν και τα πτηνά μετά από τόσο κόπο) ...
Συνέχεια...
Αραβική Νύχτα στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Το δημοφιλές έργο του πρώην δημοσιογράφου και νυν βραβευμένου συγγραφέα Roland Schimmelpfennig «Αραβική Νύχτα» ίσως να το θυμάστε από την παράσταση του Αμόρε σε σκηνοθεσία Δημήτρη Κουρτάκη το 2004 και ο συγγραφέας να σας είναι οικείος από το έργο «Push Up» που παρουσιάστηκε στο ίδιο θέατρο το 2003 σε σκηνοθεσία ...
Συνέχεια...
Κουαρτέτο Βόυτσεκ – Φεστιβάλ Αθηνών
176 χρόνια μετά τη σύλληψη του, ο αέναα βασανιζώμενος Βόυτσεκ δίνει επιτέλους φωνή στην ξεφτίλα του σε μια πανκ ροκ συναυλία πίσω από  τα συρματοπλέγματα της ευρωπαϊκής φυλακής του. Ποτέ δεν συμμερίστηκα την τρελή αυτή πρεμούρα με τον "Woyzeck" του Georg Büchner. Ένα έργο ανολοκλήρωτο πριν το θάνατο του δημιουργού του και ...
Συνέχεια...
Το “Θερμοκήπιο” του Λευτέρη Βογιατζή ανθίζει
Στο γνωστό μέρος, στην Κυψέλη, ένα μικρό θεατράκι μεταμορφώθηκε σε θερμοκήπιο για να φιλοξενήσει το ομότιτλο έργο του Χάρολντ Πίντερ, την παράσταση που επέλεξε φέτος ο Λευτέρης Βογιατζής για να παρουσιάσει στο φανατικό κοινό του. Το «Θερμοκήπιο» γράφτηκε το 1958 και ανήκει στα νεανικά έργα του Χάρολντ Πίντερ. Παρέμεινε θαμμένο στο ...
Συνέχεια...
‘Μάνα, Μητέρα, Μαμά’ στο Θέατρο Τόπος Αλλού
Το έργο του Γιώργου Διαλεγμένου «Μάνα, μητέρα, μαμά» εξελίσσεται την περίοδο της Μεταπολίτευσης, όπου το φαινόμενο της Αντιπαροχής παίζει καθοριστικό ρόλο στις ζωές των ανθρώπων της αθηναϊκής κοινωνίας.Δεν είναι η πρώτη φορά που παίζεται, φυσικά, και ήδη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί πλέον «κλασικό» στο στενό πλαίσιο του τόπου μας για ...
Συνέχεια...
Παντρολογήματα
Ο Γκόγκολ είναι ιδιαίτερος συγγραφέας. Αν και ως άνθρωπος λέγεται πως ήταν βαθιά μελαγχολικός και κλειστός, το έργο του βρίθει από γεμάτα χάρη και κριτική ματιά, έργα. Από το συγκλονιστικό «Ημερολόγιο ενός Τρελού», στο σατιρικό «Παλτό» και τις επικές «Νεκρές Ψυχές», μέχρι τον ξεκαρδιστικό «Επιθεωρητή» και τα γλυκόπικρα «Παντρολογήματα», όλα ...
Συνέχεια...
H απρόβλεπτη κυβερνοπαράσταση Escape για δεύτερη χρονιά
Πως θα ήταν -αν ζούσαν σήμερα- ο Ρωμαίος και η Ιουλιέτα, ο Dr.Jekyll/Mr.Hyde, το Φάντασμα της Όπερας, ο Κουασιμόδος της Παναγίας των Παρισίων, ο Rocky του Rocky Horror Show, ο Christian του Moulin Rouge;Την απάντηση έδωσε πέρυσι το Escape, μια απρόβλεπτη μουσική κυβερνοπαράσταση 3D αισθητικής και για όσους έμειναν με ...
Συνέχεια...
Το όνομά μου είναι Rachel Corrie στο Θέατρο
Ευτυχισμένες μέρες …κύριε Μπέκετ;
Ο Σχοινοβάτης στο Αργώ Studio
Ερευνητική και μουσική Αντιγόνη
Μία ανατρεπτική ‘Ελένη’ από τον Θοδωρή Αθερίδη
Δον Ζουάν στο Σόχο
Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων στο Booze
Η χαμένη τιμή της Καταρίνα Μπλουμ δια χειρός
‘Από της ζωής τα μέρη Χάθηκαν οι ποιητές’
6ο Φεστιβάλ Χορού | 15.03 –
Τραγικό τέλος για τον θεατρικό παραγωγό Βαγγέλη Λιβαδά
Σ’ Αγαπώ, Σε Λατρεύω, Χωρίζουμε!
‘Το Σ’ Αγαπώ Δεν Είναι… Ντεμοντέ’ λέει φέτος
Θεατρικές Συναντήσεις 2009|Θεσσαλονίκη
The Lisbon Traviata
Τίποτα Δικό Μου
Ηλέκτρα από τις Μορφές Έκφρασης
Κάρμεν από την Εθνική Λυρική Σκηνή
‘Ταξίδι γύρω από τη χύτρα μου’ με τον
Workshop με τους Action Hero
Οι ‘Δανειστές΄του Στριντμεργκ στο Θέατρο Επί Κολωνώ
Ο Αγαπητικός της Βοσκοπούλας | 14- 17 Ιουνίου
ARC FOR DANCE 2009 | 5-7 Φεβρουαρίου
Πάγωσε η λίμνη
Αραβική Νύχτα στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Κουαρτέτο Βόυτσεκ – Φεστιβάλ Αθηνών
Το “Θερμοκήπιο” του Λευτέρη Βογιατζή ανθίζει
‘Μάνα, Μητέρα, Μαμά’ στο Θέατρο Τόπος Αλλού
Παντρολογήματα
H απρόβλεπτη κυβερνοπαράσταση Escape για δεύτερη χρονιά