Γιατί επιλέξατε να ανεβάσετε το έργο BLASTED, που ασχολείται με την βία, στο τέλος μιας χειμερινής σεζόν, η οποία χαρακτηρίσθηκε από παραστάσεις παρόμοιας θεματολογίας;
¶ντζελα Μπρούσκου:
Το νούμερο ένα αυτή την στιγμή στην ανθρωπότητα είναι το θέμα της βίας. Είναι πολύ φυσικό όταν ο άνθρωπος ζει σε έναν τέτοιο κόσμο να θέλει να εξηγήσει αυτό το φαινόμενο του σύγχρονού πολιτισμού, γράφοντας έργα για την βία.
Παρθενόπη Μπουζούρη: Από την στιγμή που ζεις σε ένα τόσο βίαιο κόσμο, δεν διαλέγεις το έργο αλλά σε διαλέγει εκείνο. Όταν αισθάνεσαι απολύτως ανίκανος να πράξεις απέναντι στα γεγονότα, τότε θα μιλήσεις. Η τέχνη αφηγείται κι αν η αφήγηση μπορεί να κάνει κάτι, τότε ελπίζουμε ότι κάτι πράττουμε.

Είμαστε και εμείς μέρος αυτού του εφιάλτη θα μπορούσε να αναρωτηθεί κανείς, όπως στο τέλος των ειδήσεων μπροστά στην οθόνη της τηλεόρασής, ή είμαστε θεατές ενός έργου. Ένας εφιάλτης που τα media (η τέταρτη εξουσία) με την καθημερινή προβολή της βίας, έχουν μεταμορφώσει σε κάτι τόσο οικείο, από τον οποίο όμως προσπαθούμε να αποστασιοποιηθούμε. Πώς θα μπορούσαμε να επιβιώσουμε σε ένα τέτοιο κόσμο;
¶. Μ.:
Με οδηγίες μόνο, όπως έχουν και στα αεροπλάνα για τις περιπτώσεις ανάγκης. Ίσως από τον Θεό… ή από τον εαυτό μας μάλλον. Έχοντας συνηθίσει να βλέπουμε εικόνες βίας, γινόμαστε θεατές σε ένα θέαμα, το οποίο δυστυχώς πολλές φορές μας φέρνει και μια διέγερση. Ένα θέαμα, στο οποίο είμαστε πάντα από έξω εκτός κι αν συμβεί σε εμάς τους ίδιους.
Π. Μ.: Ο τρόπος που τα media και το σινεμά αναπαράγουν την βία, μετατρέποντας την σε ένα ελκυστικό κι αναλώσιμο προϊόν – θέαμα που δεν σε αγγίζει, δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα και την αληθινή έννοια της βίας. Ένας βετεράνος της απόβασης του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου έλεγε ότι σε μια έκρηξη δεν μυρίζεις ποτέ την μυρωδιά του πτώματος όταν ξεχύνονται από μέσα όλα τα υγρά και καίγεται κι ότι αν κάποιος μυρίσει αυτή την μυρωδιά, τότε θα γίνει ειρηνόφιλος για πάντα. Η τηλεόραση δεν έχει οσμή, βάζει μια μουσική, δείχνει μια εικόνα και κάνει την βία προϊόν, εξιδανικεύοντας την σε μια πράξη που ίσως και να θέλεις να την μιμηθείς, όπως τα παιδάκια που πέθαναν μιμούμενα τον απαγχονισμό του Σαντάμ . Η Σάρα Κέην, θέλοντας να κάνει κάτι για τον πόλεμο στην Γιουγκοσλαβία το 1995, γράφει και δείχνει την βία, απογυμνώνοντας και δείχνοντας την όπως πραγματικά είναι, απεχθέστατη. Είναι τελείως διαφορετικό να κάνεις τέχνη την βία γιατί θέλεις να την πουλήσεις κι άλλο γιατί θέλεις να την σταματήσεις. Νομίζω ότι το μήνυμα του έργου είναι ότι για αυτό που συνέβη τότε, τον συγκεκριμένο πόλεμο αλλά και για κάθε πόλεμο, έχουμε κι εμείς ευθύνη, όσο μακριά κι αν νομίζουμε ότι βρισκόμαστε. Η Σάρα Κέην ξεκινώντας από το πρωταρχικό στοιχείο της βίας στις ανθρώπινες σχέσεις, δείχνει ότι τελικά ο πόλεμος είναι μια μεγεθυσμένη συνέπεια της στάσης των ανθρώπων στις διαπροσωπικές τους σχέσεις, στο σπίτι, στον δρόμο, στο γήπεδο.

brouskouΘα μπορούσε το «υπερπολυτελές» ξενοδοχείο να συμβολίζει την ανενόχλητη καθημερινή ζωή μας με όλες τις ανέσεις που έχουμε στην διάθεση μας και που μας προστατεύει από την πραγματικότητα του πολέμου, μέχρι να μας βομβαρδίσουν;
¶. Μ.:
Το ξενοδοχείο είναι μια ουτοπία, είναι το ιδανικό, εκεί όπου αισθανόμαστε ασφαλείς, πλούσιοι, εκεί όπου μας υπηρετούν. Ένα ουδέτερο έδαφος αυταπάτης, μέχρι να σκάσει το βλήμα. Κανονικά θα έπρεπε όλη η γη να είναι ένα ξενοδοχείο, ένας παράδεισος.
Π. Μ.: Το ξενοδοχείο είναι σαν μια μήτρα επί πληρωμή, μέσα στις μητροπόλεις που είναι εχθρικές. Εκεί δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα γιατί σου τα έχουν όλα έτοιμα. Το επίθετο «υπερπολυτελές» σημαίνει ότι η αυταπάτη είναι ακόμη πιο ενισχυμένη, ανάλογα με το πόσα χρήματα μπορείς να διαθέσεις προκειμένου να αγοράσεις και ζήσεις το όνειρο.

Που θα μπορούσε να μας οδηγήσει η σύγχρονη τραγωδία του Blasted;
Π. Μ.:
Στην Ανθρωπιά.
Α. Μ.: Σε οδηγεί σε έναν πυρήνα της ύπαρξης, όπου πέρα από την κοινωνικότητα και το πολιτισμό, που επί της ουσίας υπάρχουν λόγω των κοινωνικών απαγορεύσεων, ανακαλύπτεις ότι ο άνθρωπος που πρέπει να επιβιώσει μέσα σε τόσο ακραίες συνθήκες, μπορεί…
Π. Μ.: … να κάνει τα πάντα για να καλυφθεί η ανάγκη του. Η σύνδεση που έκανα εγώ με την τραγωδία, πέρα από την κάθαρση, γιατί βλέπουμε δεκάδες τραγωδίες χωρίς κάθαρση, είναι ότι η Σάρα Κέην βάζοντας μια βόμβα σε ένα ξενοδοχείο και τοποθετώντας στο τέλος τα πρόσωπα γυμνά κάτω από τον ουρανό, μετατρέπει τον κλειστό, σε τέσσερις τοίχους, χώρο του αστικού θεάτρου, σε ανοιχτό θέατρο. Επιστρέφοντας πίσω στο αρχέτυπο, φέρνει την ελπίδα και την κάθαρση.
Α. Μ.: Και τα πρόσωπα, επιβιώνουν, με γνώση, αυτογνωσία, συνείδηση.
Π. Μ.: Από εδώ και πέρα συνεχίζω να ζω, γνωρίζοντας. Το έργο δεν δίνει λύση, δεν έχει happy end, τοποθετεί ερωτηματικά κι όποιος θέλει, αναρωτώντας και ρωτώντας βγάζει τα δικά του συμπεράσματα.
Α. Μ.: Η λύση είμαστε εμείς.

Τι έχετε αποκομίσει από το μέχρι τώρα ταξίδι των πρόβων;
Α. Μ.:
Έχω χαρεί πάρα πολύ από αυτό το έργο, γιατί μέσα από καταστάσεις τόσο οδυνηρές με ξαναφέρνει σε επαφή με την πραγματικότητα εκείνη που θέλουμε να απωθήσουμε, δίνοντας μου την ευκαιρία να ξαναδώ πόσο όμορφος μπορεί να είναι αυτός ο κόσμος. Γιατί είναι όμορφος. Είναι το πραγματικό μας ξενοδοχείο ή καλύτερα το σπίτι μας, γιατί τελικά δεν χρειαζόμαστε τα ξενοδοχεία.
Π. Μ.: Εμένα με έκανε να μπορέσω να δω τους ανθρώπους, στην αρχή τους συνεργάτες μου και μετά και τους άλλους πιο λεπτομερώς κι όχι μόνο σαν εικόνες. Τελικά τώρα πια, δεν μου χρειάζεται να καταναλώνω πολλά πράγματα, για να νιώσω ευτυχής. Μόνο που μου λείπει πολύ η Σάρα Κέην, θα ήθελα να ήταν εδώ.

Links
Πληροφορίες για το BLASTED από το Θέατρο Δωματίου στο Θέατρο του Νέου Κόσμου


Θέατρο Για Όλους
http://greek-theatre.blogspot.com

Διάβασε επίσης...
What Happens to the hope at the end of the evening
Το ιδιοφυές βρετανικό χιούμορ, στα καλύτερά του. Τον Tim Crouch τον ξέρετε από τις παραστάσεις I, Malvolio, An Oak Tree, Το Χέρι (που παίχτηκε στην Αθήνα όχι μόνο από τον ίδιο αλλά και από τη Θεοδώρα Τζήμου, την ίδια χρονιά, στο Θέατρο του Νέου Κόσμου) και τον Συγγραφέα. Τον Andy Smith δεν τον έχετε ...
Συνέχεια...
Stomp στο Θέατρο του Λυκαβηττού από 2 έως 6 Σεπτεμβρίου
Με τις τυμπανοκρουσίες που τους αναλογούν -και εκείνες που οι ίδιοι δημιουργούν- επιστρέφουν στην Αθήνα οι Stomp.Κάθε φορά που επισκέπτονται τη χώρα μας δημιουργούν το ίδιο εφέ: κόσμος στους δρόμους έπειτα χτυπάει ο,τι αντικείμενο και υλικό βρει προσπαθώντας να δημιουργήσει ήχους και μουσική. Δεν το λες μουσική παράσταση, δεν το ...
Συνέχεια...
To 2 που είναι 1
Στο ανακαινισμένο Παλλάς ο Δημήτρης Παπαϊωάννου στήνει την πρώτη μετα-ολυμπιακή παράσταση με επίκεντρο τη μοναξιά των ανδρών. O Έλληνας χορογράφος χρησιμοποιεί τα τεχνικά μέσα που του δίνει το νέο και υπερσύγχρονο θέατρο του εμπορικού CityLink έχοντας στις πλάτες του (και) την εμπειρία του 2004. Κινείται με χειρουργική ακρίβεια στους προσωπικούς ...
Συνέχεια...
Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Βασιλάκου
Για δεύτερη χρονιά, από 13 Οκτωβρίου επαναλαμβάνεται η περσινή επιτυχία με την Νένα Μεντή στο ομώνυμο ρόλο.Το βιβλίο της Ρέας Μανέλη « Η γιαγιά μου η Ευτυχία», με τη δύναμη και την αμεσότητα της προσωπικής μαρτυρίας προσέφερε το υλικό της θεατρικής αφήγησης. Μιας αφήγησης αποσπασματικής και ακροβατικής, ανάλογης της προσωπικότητας ...
Συνέχεια...
Ο Βυσσινόκηπος
"Όλη η Ρωσία είναι Κήπος μας": διατυπώνει ο αιώνιος φοιτητής Τροφίμοφ σε ένα από τα πυρετώδη διαγγέλματα του περί κοινωνικής επανάστασης και πολιτικών ανακατατάξεων. Κι είναι αυτή η φράση του μικρού ανώδυνου ρήτορα που συμπυκνώνει ίσως το νόημα του πιο κοινωνικού έργου του Τσέχοφ.Ο ανατόμος της ρώσικης ψυχής και των ...
Συνέχεια...
Δουλάρες | Σπείρα Σπείρα
Κάτι το ποτό και το τσιγάρο, κάτι οι μελό μελωδίες - και ιστορίες- του Σταμάτη Κραουνάκη, οι μελίρρυτες φωνές της ομάδας Σπείρα Σπείρα, κάτι οι οικείοι ήχοι και τα θέματα που απασχολούν τις κάποτε κυνικές και κάποτε μελαγχολικές υπηρέτριες, κάτι και οι προκλητικοί -σχεδόν καλιαρντοί- διάλογοι να που η φετινή ...
Συνέχεια...
Κρίμα Που Είναι Πόρνη από τους Cheek By Jowl
Κρίμα τόση αγάπη, κρίμα. Ο Τζιοβάννι είναι ερωτευμένος με την Αναμπέλα και φαίνεται αποφασισμένος να σμίξουν, χωρίς να σκέφτεται τη γνώμη της κοινωνίας, τον αφορισμό της Εκκλησίας ή τη μικρή λεπτομέρεια ότι είναι... αδερφή του. Αναπάντεχα, τα παράνομα συναισθήματα του βρίσκουν ανταπόκριση, η σχέση τους ολοκληρώνεται, όμως η (δραματικά αναπόφευκτη) εγκυμοσύνη θα ...
Συνέχεια...
“Χόρεψέ με ως το τέλος του κόσμου” – Κερδίστε προσκλήσεις για την πρεμιέρα
Ένα  χρόνο μετά την παράσταση, που αποτέλεσε  τη μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία pocket theater την περσινή χρονιά με «Τη σημασία να είναι κανείς σοβαρός" του Όσκαρ Ουάιλντ, οι ΘΕΑΤΡΙΝΩΝ ΘΕΑΤΕΣ, επιστρέφουν με μια ακόμα ενδιαφέρουσα πρόταση, η οποία πραγματοποιεί την καλοκαιρινή της πρεμιέρα την Τετάρτη 27 Ιουλίου στο Θέατρο Πέτρας. Το έργο «ΧΟΡΕΨΕ ΜΕ ΩΣ ...
Συνέχεια...
‘Τα Δίκυκλα’ μία μουσικοθεατρική επιθεώρηση στο Glam Bar – Κερδίστε προσκλήσεις
Την μουσικοθεατρική επιθεώρηση "Τα Δίκυκλα", σε κείμενα Κωνσταντίνου Ρεπάνη, παρουσιάζει η καλλιτεχνική ομάδα Contra Tempo για μια και μοναδική βραδιά την Τετάρτη 6 Μαϊου στο Glam Bar στο Γκάζι!Τρεις οδηγοί που έχουν βαλθεί να αλλάξουν το σύμπαν και την κοσμοθεωρία μας ταξιδεύοντας μας με τις μηχανές τους στο δικό τους ...
Συνέχεια...
‘Το Αμάρτημα της Μητρός μου’ από το Θέατρο Τέχνης για 2η χρονιά
Ο ποιητικός λόγος του Γεωργίου Βιζυηνού είναι ήδη οικείος στο ελληνικό θεατρόφιλο κοινό, τόσο από το παρελθόν όσο και από την παράσταση «Το Αμάρτημα της Μητρός μου» που ανεβαίνει για δεύτερη χρονιά φέτος μετά την επιτυχημένη της πορεία την περσινή σεζόν.Η γοητεία της γλώσσας του κορυφαίου μυθιστοριογράφου της νεοελληνικής λογοτεχνίας ...
Συνέχεια...
Η Κατσαρίδα επέστρεψε στην Αθήνα
Η Κατσαρίδα, μετά τη μεγάλη επιτυχία σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα, επιστρέψε στην Αθήνα και κάνει τη φωλιά της στο Θέατρο Βρετανία για 20 παραστάσεις. Εφοδιαστείτε με εντομοκτόνα.Τριάμισι χρόνια και τέσσερα θέατρα μετά τη γέννησή της, ίσως καταφέρετε να την ξεφορτωθείτε! Το εξωφρενικό ντανταϊστικό μιούζικαλ (δρόμου) του Βασίλη Μαυρογεωργίου ξεκίνησε από ...
Συνέχεια...
‘Τρεις Αδερφές’ στην Περεστρόικα
Η παράσταση μεταφέρει τις "Τρεις αδελφές" του Τσέχωφ (1901), στην πρώην Σοβιετική Ένωση και πιο συγκεκριμένα στην εποχή της περεστρόικα (1985-1991).Οι τρεις αδελφές δε θα πάνε ποτέ στη Μόσχα, όπως ο Γκορμπατσώφ δε θα ολοκληρώσει ποτέ το όραμα της «περεστρόικα» (αναδόμηση-ανασυγκρότηση). Η αναπόφευκτη στιγμή του συμβιβασμού των προσώπων του έργου ...
Συνέχεια...
‘Το Δρακούδι’ στο Θέατρο Πόρτα
Τα έχουμε πει και να μην τα ξαναλέμε, ε!Τα παιδικά έργα δεν είναι μόνο για παιδιά και είναι είδος δύσκολο αφού καλείται να κατακτήσει τους δύσπιστους εκείνους θεατές που δεν έχουν καν ιδέα τι συμβαίνει «σύμβαση» και έτσι δικαίως δεν την αποδέχονται. Για τη θεατρική μιλάω! Γι αυτό και εκτός ...
Συνέχεια...
Μια Χαρά στο Φουαγιέ
Η Χαρά Κεφαλά στο τραγούδι και η Ευγενία Καρλαυτή στο πιάνο και στις ενορχηστρώσεις ανεβαίνουν και πάλι στην άδεια σκηνή για να γεμίσουν τη νύχτα με ήχους των Kurt Weill, Cole Porter, Jacques Prever και να ταξιδέψουν τους θαμώνες του Αγγέλων Βήμα από τον Κώστα Γιαννίδη στον Σουγιούλ και από ...
Συνέχεια...
Θέατρο Του Νέου Κόσμου 2007 – 2008
Εδώ και μερικά χρόνια το Θέατρο Του Νέου Κόσμου μας έχει συνηθίσει σε πολύ ενδιαφέρουσες παραστάσεις και πλούσιο ρεπερτόριο είτε πρόκειται για δικές του παραγωγές είτε για εκείνες που φιλοξενεί προς το τέλος της σεζόν κυρίως. Πολύ ενδιαφέρον μας φάνηκε και ο φετινός προγραμματισμός του σύμφωνα με τον οποίο πρόκειται ...
Συνέχεια...
medDeT*
*η λέξη στην κυριολεξία μεταφράζεται ως βοήθεια, στους θρησκευτικούς και λαϊκούς αμανέδες. Κατά βάθος η επανάσταση έλαβε χώρα παντού, μόνο που αυτό δεν έγινε καθόλου όπως το περιμέναμε. Παντού ό,τι απελευθερώθηκε, αποδεσμεύτηκε από την έννοιά του, την ουσία του, την αξία του, την αναφορά του, την προέλευση και το σκοπό του και ...
Συνέχεια...
Παράταση παραστάσεων για την Μήδεια 2
Μήδεια 2 όπως λέμε Μήδεια -Μήδεια, κάτι σαν Καρέτα -Καρέτα δηλαδή μια που τα εισιτήρια της παράστασης είναι υπό εξαφάνιση κάπως σαν τις γλυκύτατες χελωνίτσες μας.Η παράσταση του Δημήτρη Παπαϊωάννου που από αστικός θρύλος γεννηθείς εν έτει 1993 οπότε και η πρώτη παρουσίασή της μεταμορφώθηκε σε The place to be ...
Συνέχεια...
Η Εύθυμη Χήρα της Λυρικής
Εύθυμη Χήρα η Ελλάδα, Εύθυμη Χήρα και η νέα παράσταση της Λυρικής Σκηνής που ανάλαφρα συνεχίζει το ρεπερτόριό της με τη δημοφιλή βιεννέζικη οπερέτα του Φραντς Λέχαρ. Η Εύθυμη Χήρα επιστρέφει στη σκηνή της Λυρικής μετά από δώδεκα χρόνια και τη σκηνοθεσία της νέας της αυτής εκδοχής έχει αναλάβει ο Δημήτρης ...
Συνέχεια...
American Buffalo
Υπό κανονικές συνθήκες όπου ακούς David Mamet πρέπει να τρέχεις. Εγγυημένα. Ενίοτε, πάλι, σου δίνεται η ευκαιρία να διαπιστώσεις πως ακόμα και τα καλύτερα θεατρικά κείμενα μπορούν να έχουν μέτριες στιγμές, αφού η ερμηνεία είναι εκείνη που είτε τα ρίχνει είτε τα εξυψώνει.Η συγκεκριμένη παράσταση έχει έντονο ρυθμό και αρκετές ...
Συνέχεια...
Tony Awards 2010
Με βροχή και μουσκεμένα κόκκινα χαλιά δόθηκαν χθες το βράδυ στη Νέα Υόρκη τα θεατρικά βραβεία Tony. Ο θεσμός που για τους Αμερικάνους έχει κάτι από τη λάμψη των Oscar (και που μακράν απέχει από τις σχεδόν συνωμοτικές δικές μας απονομές), έφτασε αισίως τα 64 χρόνια και συγκέντρωσε στο Radio ...
Συνέχεια...
Τα 7 θαύματα του Θεατρικού ΅07
Οι ανασκοπήσεις δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα παραπάνω από μια υπενθύμιση- ημερολογιακού χαρακτήρα - του τι συνέβη την περίοδο που πέρασε. Είναι, άλλωστε, πάντα κομμάτι του παρελθόντος και το ζητούμενο είναι το μέλλον, έτσι δεν είναι; Και, κυρίως, το παρόν.Λίγο πριν τα γενέθλια του mixtape.gr που σβήνει σιγά σιγά το ...
Συνέχεια...
Ξεβράκωτοι στο Δρόμο. Blame It On Me από το Bob Theatre Festival
  Η τέχνη δεν είναι ντροπή. Η ντροπή όμως γίνεται τέχνη. Η ομάδα Nothing To Declare ξεκινάει με αφορμή το Θεώρημα του Παζολίνι και στήνει ένα bar performance-ξεμπρόστιασμα που βγάζει στη φόρα όλες τις προσωπικές και εξευτελιστικές στιγμές, δικές τους προσωπικές  και συλλογικές γνώριμες όλων. Ομοφυλοφιλία, coming out σε γονείς, η πρώτη φορά ...
Συνέχεια...
Beam me up to Macbeth
Ο Patrick Stewart εκτός από τον διασημότερο όλων των εποχών ρόλο του στο Star Trek, αυτόν του κυβερνήτη Jean-Luc Picard του Enterprise, και ένα σωρό ακόμα εμφανίσεις στην τηλεόραση και στον κινηματογράφο (προσωπική top μας εκείνη στο 1ο season του Extras του Ricky Gervais) είναι ένας εξαιρετικός θεατρικός ηθοποιός.Και ο ...
Συνέχεια...
Για πέμπτη χρονιά η Μέθοδος Grönholm στο Θέατρο Τέχνης
Έχοντας αποσπάσει δεκάδες βραβεία ανά τον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα και σημειώνοντας non stop επιτυχία τα τέσσερα προηγούμενα χρόνια που παρουσιάζεται ανελλιπώς στο Θέατρο Τέχνης, η Μέθοδος Grönholm επιστρέφει και φέτος στο Υπόγειο, για πέμπτη συνεχή χρονιά, από τις 6 Φεβρουαρίου. Επίκαιρο όταν ξεκίνησε η ελληνική εκδοχή της παράστασης, σε σκηνοθεσία ...
Συνέχεια...
‘Βίοι Αγίων’ από τον Μιχαήλ Μαρμαρινό
Από 22 Φεβρουαρίου 2009 Είναι πολλοί, πάρα πολλοί οι σιωπηλοί άνθρωποι.Που δεν θέλουν ή δεν μπορούν ή δεν πρέπει να μιλήσουν.Είναι πολλοί, πάρα πολλοί, αυτοί που απόψε δέονται μέσα εις την σιγήν,χωρίς να τολμούν να πουν τας ευχάς των.ΒΙΟΙ ΑΓΙΩΝ α) 29 λεπτά ΤΟ ΦΩΣ, μια παράσταση μικρού μήκους β) ...
Συνέχεια...
‘Raoul’ του James Thiérrée | Φεστιβάλ Αθηνών
Διάβασα την επιστολή του, βόλταρα online σε κριτικές για τις παραστάσεις του, σε συνεντεύξεις και ένα σωρό ακόμα πληροφορίες και εντυπωσιάστηκα από την επίμονη παρότρυνση όσων είχαν ήδη δει την παράσταση.Όταν έφτασα στο Rex ασθμαίνοντας από την αποπνικτική ζέστη και αναθεματίζοντας την ώρα και τη στιγμή που αποφάσισα να πάω ...
Συνέχεια...
Ninja TV
1 -24 Φεβρουαρίου - Πόσο απέχουν άραγε ο Μπομπ ο Σφουγγαράκης, το ΕΣΡ (το Εθνικό Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο) και ο νέος νόμος-πλαίσιο για τα πανεπιστήμια;- Για εμάς καθόλου. ...είναι όλα στοιχεία της αλαλούμ Ελληνικής πραγματικότητας, την οποία λατρεύουμε να μισούμε (love/hate relationships: Journal of Personality and Social Psychology 90: 652-665, Μάιος ...
Συνέχεια...
΄Το Μάθημα’ & ‘Ο Νέος Ενοικιαστής’ του Ιονέσκο στο Θέατρο Παραμυθίας – Κερδίστε προσκλήσεις
Δύο μονόπρακτα του Ευγένιου Ιονέσκο παρουσιάζει η ομάδα Ώρκα στο Θέατρο Παραμυθίας, δύο κείμενα, που με την οξυδέρκεια και το χιούμορ του μεγάλου Γαλλορουμάνου συγγραφέα, αγγίζουν κρίσιμες πτυχές της σύγχρονης κοινωνίας, παρότι γράφτηκαν μισό αιώνα πριν.Στο Μάθημα (1951), ο Ιονέσκο αναποδογυρίζει τη διδασκαλική διαδικασία και μας δείχνει τη σκοτεινή της ...
Συνέχεια...
Δωρεάν εισιτήρια σε ανέργους από το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου
Το Φεστιβάλ Αθηνών φιλοδοξεί τα τελευταία χρόνια να αποτελέσει έναν προσιτό και προσβάσιμο πολιτιστικό πυρήνα, ενισχύοντας το άνοιγμα στις περιθωριοποιημένες ομάδες και φέρνοντας το ελληνικό κοινό πιο κοντά στην καλλιτεχνική δημιουργία.Για το σκοπό αυτό φέτος προσφέρει χαμηλότερες τιμές στο Ηρώδειο και την Πειραιώς 260, δωρεάν εκδηλώσεις και παραστάσεις (εικαστικά, Τροχόσπιτο, ...
Συνέχεια...
Από Δω και Πέρα Μόνο Happy End – Κερδίστε Προσκλήσεις
Άλλη μια επιτυχία της περσινής σεζόν επαναλαμβάνεται φέτος, μετακομίζοντας από το Θέατρο Χώρα, όπου το παρακολουθήσαμε στο Θέατρο Επί Κολωνώ.Η Γεωργία Μαυραγάνη διασκεύασε για το θέατρο το πασίγνωστο έργο του Truman Capote «Breakfast at Tiffany's» σε μια εκδοχή που «κλέβει» στοιχεία τόσο από το ομώνυμο μυθιστόρημα όσο και από την ...
Συνέχεια...
What Happens to the hope at the end
Stomp στο Θέατρο του Λυκαβηττού από 2 έως
To 2 που είναι 1
Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Βασιλάκου
Ο Βυσσινόκηπος
Δουλάρες | Σπείρα Σπείρα
Κρίμα Που Είναι Πόρνη από τους Cheek By
“Χόρεψέ με ως το τέλος του κόσμου” –
‘Τα Δίκυκλα’ μία μουσικοθεατρική επιθεώρηση στο Glam Bar
‘Το Αμάρτημα της Μητρός μου’ από το Θέατρο
Η Κατσαρίδα επέστρεψε στην Αθήνα
‘Τρεις Αδερφές’ στην Περεστρόικα
‘Το Δρακούδι’ στο Θέατρο Πόρτα
Μια Χαρά στο Φουαγιέ
Θέατρο Του Νέου Κόσμου 2007 – 2008
medDeT*
Παράταση παραστάσεων για την Μήδεια 2
Η Εύθυμη Χήρα της Λυρικής
American Buffalo
Tony Awards 2010
Τα 7 θαύματα του Θεατρικού ΅07
Ξεβράκωτοι στο Δρόμο. Blame It On Me από
Beam me up to Macbeth
Για πέμπτη χρονιά η Μέθοδος Grönholm στο Θέατρο
‘Βίοι Αγίων’ από τον Μιχαήλ Μαρμαρινό
‘Raoul’ του James Thiérrée | Φεστιβάλ Αθηνών
Ninja TV
΄Το Μάθημα’ & ‘Ο Νέος Ενοικιαστής’ του Ιονέσκο
Δωρεάν εισιτήρια σε ανέργους από το Φεστιβάλ Αθηνών
Από Δω και Πέρα Μόνο Happy End –