Γιατί επιλέξατε να ανεβάσετε το έργο BLASTED, που ασχολείται με την βία, στο τέλος μιας χειμερινής σεζόν, η οποία χαρακτηρίσθηκε από παραστάσεις παρόμοιας θεματολογίας;
¶ντζελα Μπρούσκου:
Το νούμερο ένα αυτή την στιγμή στην ανθρωπότητα είναι το θέμα της βίας. Είναι πολύ φυσικό όταν ο άνθρωπος ζει σε έναν τέτοιο κόσμο να θέλει να εξηγήσει αυτό το φαινόμενο του σύγχρονού πολιτισμού, γράφοντας έργα για την βία.
Παρθενόπη Μπουζούρη: Από την στιγμή που ζεις σε ένα τόσο βίαιο κόσμο, δεν διαλέγεις το έργο αλλά σε διαλέγει εκείνο. Όταν αισθάνεσαι απολύτως ανίκανος να πράξεις απέναντι στα γεγονότα, τότε θα μιλήσεις. Η τέχνη αφηγείται κι αν η αφήγηση μπορεί να κάνει κάτι, τότε ελπίζουμε ότι κάτι πράττουμε.

Είμαστε και εμείς μέρος αυτού του εφιάλτη θα μπορούσε να αναρωτηθεί κανείς, όπως στο τέλος των ειδήσεων μπροστά στην οθόνη της τηλεόρασής, ή είμαστε θεατές ενός έργου. Ένας εφιάλτης που τα media (η τέταρτη εξουσία) με την καθημερινή προβολή της βίας, έχουν μεταμορφώσει σε κάτι τόσο οικείο, από τον οποίο όμως προσπαθούμε να αποστασιοποιηθούμε. Πώς θα μπορούσαμε να επιβιώσουμε σε ένα τέτοιο κόσμο;
¶. Μ.:
Με οδηγίες μόνο, όπως έχουν και στα αεροπλάνα για τις περιπτώσεις ανάγκης. Ίσως από τον Θεό… ή από τον εαυτό μας μάλλον. Έχοντας συνηθίσει να βλέπουμε εικόνες βίας, γινόμαστε θεατές σε ένα θέαμα, το οποίο δυστυχώς πολλές φορές μας φέρνει και μια διέγερση. Ένα θέαμα, στο οποίο είμαστε πάντα από έξω εκτός κι αν συμβεί σε εμάς τους ίδιους.
Π. Μ.: Ο τρόπος που τα media και το σινεμά αναπαράγουν την βία, μετατρέποντας την σε ένα ελκυστικό κι αναλώσιμο προϊόν – θέαμα που δεν σε αγγίζει, δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα και την αληθινή έννοια της βίας. Ένας βετεράνος της απόβασης του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου έλεγε ότι σε μια έκρηξη δεν μυρίζεις ποτέ την μυρωδιά του πτώματος όταν ξεχύνονται από μέσα όλα τα υγρά και καίγεται κι ότι αν κάποιος μυρίσει αυτή την μυρωδιά, τότε θα γίνει ειρηνόφιλος για πάντα. Η τηλεόραση δεν έχει οσμή, βάζει μια μουσική, δείχνει μια εικόνα και κάνει την βία προϊόν, εξιδανικεύοντας την σε μια πράξη που ίσως και να θέλεις να την μιμηθείς, όπως τα παιδάκια που πέθαναν μιμούμενα τον απαγχονισμό του Σαντάμ . Η Σάρα Κέην, θέλοντας να κάνει κάτι για τον πόλεμο στην Γιουγκοσλαβία το 1995, γράφει και δείχνει την βία, απογυμνώνοντας και δείχνοντας την όπως πραγματικά είναι, απεχθέστατη. Είναι τελείως διαφορετικό να κάνεις τέχνη την βία γιατί θέλεις να την πουλήσεις κι άλλο γιατί θέλεις να την σταματήσεις. Νομίζω ότι το μήνυμα του έργου είναι ότι για αυτό που συνέβη τότε, τον συγκεκριμένο πόλεμο αλλά και για κάθε πόλεμο, έχουμε κι εμείς ευθύνη, όσο μακριά κι αν νομίζουμε ότι βρισκόμαστε. Η Σάρα Κέην ξεκινώντας από το πρωταρχικό στοιχείο της βίας στις ανθρώπινες σχέσεις, δείχνει ότι τελικά ο πόλεμος είναι μια μεγεθυσμένη συνέπεια της στάσης των ανθρώπων στις διαπροσωπικές τους σχέσεις, στο σπίτι, στον δρόμο, στο γήπεδο.

brouskouΘα μπορούσε το «υπερπολυτελές» ξενοδοχείο να συμβολίζει την ανενόχλητη καθημερινή ζωή μας με όλες τις ανέσεις που έχουμε στην διάθεση μας και που μας προστατεύει από την πραγματικότητα του πολέμου, μέχρι να μας βομβαρδίσουν;
¶. Μ.:
Το ξενοδοχείο είναι μια ουτοπία, είναι το ιδανικό, εκεί όπου αισθανόμαστε ασφαλείς, πλούσιοι, εκεί όπου μας υπηρετούν. Ένα ουδέτερο έδαφος αυταπάτης, μέχρι να σκάσει το βλήμα. Κανονικά θα έπρεπε όλη η γη να είναι ένα ξενοδοχείο, ένας παράδεισος.
Π. Μ.: Το ξενοδοχείο είναι σαν μια μήτρα επί πληρωμή, μέσα στις μητροπόλεις που είναι εχθρικές. Εκεί δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα γιατί σου τα έχουν όλα έτοιμα. Το επίθετο «υπερπολυτελές» σημαίνει ότι η αυταπάτη είναι ακόμη πιο ενισχυμένη, ανάλογα με το πόσα χρήματα μπορείς να διαθέσεις προκειμένου να αγοράσεις και ζήσεις το όνειρο.

Που θα μπορούσε να μας οδηγήσει η σύγχρονη τραγωδία του Blasted;
Π. Μ.:
Στην Ανθρωπιά.
Α. Μ.: Σε οδηγεί σε έναν πυρήνα της ύπαρξης, όπου πέρα από την κοινωνικότητα και το πολιτισμό, που επί της ουσίας υπάρχουν λόγω των κοινωνικών απαγορεύσεων, ανακαλύπτεις ότι ο άνθρωπος που πρέπει να επιβιώσει μέσα σε τόσο ακραίες συνθήκες, μπορεί…
Π. Μ.: … να κάνει τα πάντα για να καλυφθεί η ανάγκη του. Η σύνδεση που έκανα εγώ με την τραγωδία, πέρα από την κάθαρση, γιατί βλέπουμε δεκάδες τραγωδίες χωρίς κάθαρση, είναι ότι η Σάρα Κέην βάζοντας μια βόμβα σε ένα ξενοδοχείο και τοποθετώντας στο τέλος τα πρόσωπα γυμνά κάτω από τον ουρανό, μετατρέπει τον κλειστό, σε τέσσερις τοίχους, χώρο του αστικού θεάτρου, σε ανοιχτό θέατρο. Επιστρέφοντας πίσω στο αρχέτυπο, φέρνει την ελπίδα και την κάθαρση.
Α. Μ.: Και τα πρόσωπα, επιβιώνουν, με γνώση, αυτογνωσία, συνείδηση.
Π. Μ.: Από εδώ και πέρα συνεχίζω να ζω, γνωρίζοντας. Το έργο δεν δίνει λύση, δεν έχει happy end, τοποθετεί ερωτηματικά κι όποιος θέλει, αναρωτώντας και ρωτώντας βγάζει τα δικά του συμπεράσματα.
Α. Μ.: Η λύση είμαστε εμείς.

Τι έχετε αποκομίσει από το μέχρι τώρα ταξίδι των πρόβων;
Α. Μ.:
Έχω χαρεί πάρα πολύ από αυτό το έργο, γιατί μέσα από καταστάσεις τόσο οδυνηρές με ξαναφέρνει σε επαφή με την πραγματικότητα εκείνη που θέλουμε να απωθήσουμε, δίνοντας μου την ευκαιρία να ξαναδώ πόσο όμορφος μπορεί να είναι αυτός ο κόσμος. Γιατί είναι όμορφος. Είναι το πραγματικό μας ξενοδοχείο ή καλύτερα το σπίτι μας, γιατί τελικά δεν χρειαζόμαστε τα ξενοδοχεία.
Π. Μ.: Εμένα με έκανε να μπορέσω να δω τους ανθρώπους, στην αρχή τους συνεργάτες μου και μετά και τους άλλους πιο λεπτομερώς κι όχι μόνο σαν εικόνες. Τελικά τώρα πια, δεν μου χρειάζεται να καταναλώνω πολλά πράγματα, για να νιώσω ευτυχής. Μόνο που μου λείπει πολύ η Σάρα Κέην, θα ήθελα να ήταν εδώ.

Links
Πληροφορίες για το BLASTED από το Θέατρο Δωματίου στο Θέατρο του Νέου Κόσμου


Θέατρο Για Όλους
http://greek-theatre.blogspot.com

Διάβασε επίσης...
Πόσο αμαρτωλό είναι στ’αλήθεια το Corpus Christi;
«Αν είναι η αγάπη αμαρτία, θα'ρθω να στο φωνάξω με λατρεία», αφιερωμένο από τον Ιούδα στον ξεχωριστό φίλο του Τζόσουα, κάπου στο Τέξας, ή γενικότερα Somewhere Over The Rainbow. Το θεατρικό έργο "Corpus Christi" γράφτηκε πριν 15 χρόνια και έκτοτε έχει οδηγήσει στον αφορισμό του δημιουργού του Terrence McNally και θανατικές ...
Συνέχεια...
2o Φεστιβάλ Νέων Θεατρίνων
Το θέατρο ΤΟΠΟΣ ΑΛΛΟΥ μετά την επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση τον προηγούμενο Απρίλιο, δίνει και πάλι βήμα στις νέες δυνάμεις του θεάτρου και οργανώνει το 2ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΕΩΝ ΘΕΑΤΡΙΝΩΝ από τις 16 έως τις 21 Απριλίου 2007. Το θέμα του φετινού φεστιβάλ έχει τίτλο «Μαριονέτες σε ένα κόσμο που αλλάζει». Στόχος ...
Συνέχεια...
10 χρόνια Action Aid σήμερα και αύριο με Grupo Corpo
Τα 10 χρόνια της γιορτάζει η Action Aid με μια ξεχωριστή παράσταση βραζιλιάνικου χορού από το Grupo Corpo στις 6 και 7 Νοεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.Το 1975, στο Belo Horizonte, μία απομακρυσμένη πόλη στο ανατολικό μέρος της Βραζιλίας, μακριά από το Ρίο και το Σάο Πάολο γεννήθηκε το Grupo ...
Συνέχεια...
Τρίπτυχο στο Θέατρο Ιλίσια – Βολανάκη
Το «Τρίπτυχο», που ανήκει στα τελευταία έργα της Έντνα Ο' Μπράιαν, είναι ένα σύγχρονο κοινωνικό έργο με έντονα στοιχεία ειρωνείας, σαρκασμού και χιούμορ. Σ΄ όλη τη διάρκεια τού, κυριαρχούν έντονα τρία συναισθήματα: Λαγνεία, ζήλια, επιθυμία. Θέμα του το αιώνιο πρόβλημα του τι είναι αγάπη και πώς αυτή μπορεί να γίνει ...
Συνέχεια...
O Ορφανός του Ζάο
Ο «Ορφανός του Ζάο» (του Ζι Ζουν Ζιανγκ) είναι για τους Κινέζους ό, τι είναι για μας ο «Οιδίποδας Τύραννός» ή για τους ¶γγλους ο «¶μλετ»: Η ιστορία ενός ανθρώπου που έρχεται εν αγνοία του αντιμέτωπος με τη μοίρα του και τοποθετείται απέναντι στην κοσμική ισορροπία. Εδώ σταματούν τα κοινά. ...
Συνέχεια...
Το παρόν και το μέλλον του Θεάτρου Μπολσόι στην Αθήνα
Stars of BOLSHOI THEATRE of Russia Gala & The BOLSHOI BALLET ACADEMY 1 & 2 Φεβρουαρίου 2009 Τα αστέρια του σήμερα συναντούν τα "αστέρια" του αύριο και εμείς έχουμε τη σπάνια ευκαιρία να θαυμάσουμε το παρόν και το μέλλον του ιστορικού Θεάτρου Μπολσόι της Μόσχας. Η συνύπαρξη σολίστ του Μπολσόι ...
Συνέχεια...
‘Τρωάδες’ από το Εθνικό Θέατρο της Αλβανίας σήμερα στο Θέατρο Βράχων
Μετά την πρεμιέρα της παράστασης στις 17 Ιουλίου, στο Αρχαίο Θέατρο του Βουθρωτού οι Τρωάδες του Ευριπίδη από το Εθνικό Θεάτρο της Αλβανίας - σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου - παρουσιάζονται στο Φεστιβάλ Βύρωνα στο Θέατρο Βράχων.Ύστερα από εβδομήντα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, με πολλά κλασικά και σύγχρονα έργα στο ενεργητικό του, ...
Συνέχεια...
24 hour plays Athens
Συγγραφείς, σκηνοθέτες, ηθοποιοί σε 24 ώρες γράφουν, σκηνοθετούν και ερμηνεύουν πρωτότυπα θεατρικά έργα σε μια ενιαία παράσταση 90 λεπτών. Το γνωστό από το Broadway της Νέας Υόρκης «THE 24 HOUR PLAYS» πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στο Θέατρο Τζένη Καρέζη, την Τρίτη 3 Απριλίουκαι απέδειξε ότι όλα μπορούν να γίνουν μέσα σε 24 ώρες, αρκεί να ...
Συνέχεια...
Ένας στους Δέκα στο Θέατρο Του Νέου Κόσμου
Το θέμα της μετανάστευσης δεν αποτελεί καινούργιο πεδίο προβληματισμού για το Θέατρο του Νέου Κόσμου. Και οι μετανάστες δεν είναι καινούργιοι συνεργάτες. Τρεις νέοι ηθοποιοί, δεύτερη γενιά μετανάστες ταξιδεύουν στα Βαλκάνια μέσα από την παράσταση. Οι ενοχές, η πραγματικότητα και η ελπίδα, οι προσωπικές εμπειρίες τους δοσμένα με χιούμορ και ...
Συνέχεια...
Νοσταλγία στις Χοροροές
28 Μαρτίου έως 20 ΑπριλίουΗ γυναίκα μέσα από τη συνάντησή της με τον άνδρα προσπαθεί να πάρει ότι στερήθηκε από τη μητέρα της: ένα χώρο για να υπάρξει μέσα του ζωντανή και δημιουργική, ένα σώμα μέσα σε μια λιγότερο άκαμπτη αγκαλιά και ένα ενδιαφέρον γι' αυτή καθ' αυτήν και όχι ...
Συνέχεια...
Ακρόαση ηθοποιών στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης
Η νεοσύστατη ομάδα «Mεταμόρφωση» αναζητά ηθοποιούς άντρες ηλικίας 20-28 και 40-50 ετών και γυναίκες ηλικίας 25-30 και 50-60 ετών για συμμετοχή σε θεατρική παράσταση νέου, σύγχρονου θεατρικού έργου. Η ακρόαση θα πραγματοποιηθεί στο θέατρο 'Δημήτρης Ποταμίτης' στην οδό Ιλισίων 21 και Κερασούντος, Ιλίσια, την Πέμπτη 5.2.2009 από 10 π.μ. ...
Συνέχεια...
Νοσφεράτου Διδόντικους
Από το άσπρο - Μαύρο Θέατρο της Αθήνας *. Μια από τις ωραιότερες φετινές παραστάσεις στην Αθήνα μας αποδεικνύει πως ο αυτοσχεδιασμός στα χέρια των κατάλληλων ανθρώπων μπορεί να γεννήσει θαύματα!! Τα παιδιά της ομάδας «ex - animo» προχωρούν σταθερά και συνεχίζουν με την ίδια προσήλωση και πάθος μετά την ...
Συνέχεια...
Το Διπλό Βιβλίο από την Ομάδα Pequod
Η αφήγηση του Κώστα, του οικονομικού μετανάστη που περνάει τις μέρες του γρανάζι στο τάκα-τάκα της ακατανόητης μηχανής στο εργοστάσιο λαμπών αυτοκινήτων της Αουτέλ στην μεταπολεμική Δυτική Γερμανία, ξαναζωντανεύει στο σήμερα. Aπό την Ομάδα Pequod έρχεται μια ιδιότυπη ομαδική απαγγελία ενός από τα σημαντικότερα ελληνικά μυθιστορήματα της μεταπολεμικής περιόδου, του Διπλού Βιβλίου του Δημήτρη Χατζή. Οι πέντε ...
Συνέχεια...
Η ‘Μέθοδος Γκρόνχολμ’ για 2η χρονιά στο Θέατρο Τέχνης
Για δεύτερη χρονιά από 24 Σεπτεμβρίου το έργο του Χόρντι Γκαλθεράν που καταπιάστηκε με μια από τις πιο δυσάρεστες κοινές εμπειρίες όσων θέλησαν να εργαστούν σε πολυεθνικές εταιρείες και έζησαν την ιδιαζόντως ψυχοφθόρα διαδικασία της συνέντευξης. Επαναλαμβάνοντας ένα ακόμα cliché, αυτό της τέχνης που αντιγράφει τη ζωή, ο ισπανός Χόρντι ...
Συνέχεια...
O Benjamin Millepied παραιτήθηκε
Εκτός από σύντροφος της Natalie Portman και χορογράφος του πολυβραβευμένου Black Swan (στο οποίο έκανε και μια μικρή εμφάνιση) ο 34χρονος Benjamin Millepied είναι, όπως ίσως ξέρετε, και κορυφαίος χορευτής του New York City Ballet εδώ και εννιά χρόνια. Ή, μάλλον, ήταν. Διότι από την ώρα που έγινε πατέρας και ήρθε ...
Συνέχεια...
O Caveman επέστρεψε στο Θέατρο Coronet
O άνθρωπος των σπηλαίων ζει ακόμα ανάμεσά μας. Φοράει signe κοστούμι ή boho outfit και εξακολουθεί να συμμετέχει στη μάχη που μαίνεται ανάμεσα σε αυτόν και την μεγαλύτερη αντίπαλό του: τη γυναίκα.Μια από τις μακροβιότερες σόλο κωμωδία στην ιστορία του Broadway παρουσίασε πέρυσι στο ελληνικό κοινό η Αναστασία Παπαστάθη και ...
Συνέχεια...
Λιοντάρια
Ο αυτοσαρκασμός είναι μεγάλη υπόθεση, δε συμφωνείτε; Και όταν στην αρχή αρχή του νέου τους έργου ο Βασίλης Μαυρογεωργίου και ο Κώστας Γάκης βάζουν στο στόμα του μικρού λιονταριού μια αναφορά στην μικρή Ιωάννα, τη διαβόητη «Κατσαρίδα» τους, είναι αδύνατο να μη μειδιάσεις με το χιούμορ τους. Άλλωστε το ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Φαίδρα
Δεν ξέρω πόσοι απο τους χιλιάδες θεατές αυτού του διημέρου πήραν την απόφαση να κατέβουν στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου για να δουν τα πάθη της ερωτοχτυπημένης βασίλισσας της Τροιζήνας και πόσοι για να δουν από κοντά τη ντίβα Έλεν Μίρρεν του Peter Greenaway και της «Βασίλισσας». Ωστόσο μικρή σημασία ...
Συνέχεια...
Ο Περικλής του Σαίξπηρ στο Εθνικό Θέατρο
Οι θυελλώδεις περιπέτειες ενός άλλου Περικλή από έναν πολλά υποσχόμενο θίασο. Ο οποίος δεν κατάφερε, δυστυχώς, να τηρήσει την άτυπη υπόσχεση που σιωπηρά (και άθελά του) νιώσαμε πως μας έδινε καθώς διαβάζαμε τη λίστα με τα ηχηρά ονόματα σπουδαίων ηθοποιών όταν ανακοινώθηκε η συγκεκριμένη παραγωγή από το Εθνικό Θέατρο. Και δεν ...
Συνέχεια...
Το Θεσσαλικό μου Θέατρο με την ¶ννα Βαγενά
9 - 27 ΜΑΪΟΥ στο θέατρο Μεταξουργείο Ένας μονόλογος, μια προσωπική αφήγηση της ¶ννας, πάνω σ' αυτό που η ίδια θεωρεί, ίσως, το πιο σημαντικό κομμάτι της ζωής της. Η αφήγηση αυτή διανθίζεται από μια επιλογή από τραγούδια και μουσικές που γράφτηκαν για τα έργα που ανέβηκαν στο Θεσσαλικό Θέατρο ...
Συνέχεια...
‘Όταν ο Παπαδιαμάντης συνάντησε το Βιζυηνό’ για μία τελευταία παράσταση
Επαναλαμβάνεται για μια παράσταση στο Κηποθέατρο Παπάγου στις 18 Σεπτεμβρίου η περσινή σκηνοθετική δουλειά του Γιώργου Αρμένη στο έργο του Γιάννη Σολδάτου. Την πρώτη εβδομάδα του εγκλεισμού του Γεώργιου Βιζυηνού στο Δρομοκαΐτειο, τον επισκέπτεται ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης. Και εκεί στα όρια της λογικής και της τρέλας, στα όρια της πίστης ...
Συνέχεια...
Δέρμα στο Βυρσοδεψείο
Κάτι απόκοσμο και συγκλονιστικό σε περιμένει πίσω από τις πόρτες του Βυρσοδεψείου. *Παράταση παραστάσεων από 7/1 κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00 Η σκηνοθέτρια Έλλη Παπακωνσταντίνου έχει πραγματοποιήσει μια «κατάληψη» του καλλιτεχνικού χώρου του παλιού Βυρσοδεψείου. Δεν είναι καν αυτή η κατάλληλη λέξη. Μεταμόρφωση; Μετουσίωση; Σαν να έχει ξεριζώσει τον εσωτερικό χώρο ...
Συνέχεια...
‘Blanching’ – μία παράσταση με μουσική στο Nixon – Κερδίστε προσκλήσεις
Σπανίως παραδέχεστε πως φταίτε; Είναι ελάχιστες οι στιγμές που περνάτε καλά; Φαντάζεστε συχνά μια άλλη πραγματικότητα; Βασίζεστε πάντα στην καλοσύνη των ξένων;Αν όλα αυτά μοιάζουν με ψήγματα από το δικό σας κόσμο τότε μπορείτε να καταλάβετε τι σημαίνει Blanching. Η ηρωίδα του Τennessee Williams από το Λεωφορείο ο Πόθος, η ...
Συνέχεια...
Τα Λόγια της Κασσάνδρας | Φεστιβάλ Αθηνών
Μια μόνο στιγμή «κόβει» από την Ορέστεια του Αισχύλου ο Νίκος Βαχμίας, τη σκηνή της Κασσάνδρας, και τη μεγεθύνει σε έναν πειραματισμό με την ομάδα Φιλιατρό. Αναζητά μια διαφορετική προσέγγιση της τραγωδίας και χρησιμοποιεί μαζί με αυτό το απόσπασμα μαρτυρίες, ποιήματα και τραγούδια από αντίστοιχες μοιραίες στιγμές που αφομοιώνονται στο ...
Συνέχεια...
Επινοώντας την Παράσταση – οι τελευταίες 6 παραστάσεις ξεκινούν απόψε
Το νέο και εξελιγμένο φεστιβάλ devised theatre του Θεάτρου του Νέου Κόσμου φιλοξενεί αυτή την εβδομάδα από την Δευτέρα έως την Κυριακή 14 νέες ομάδες οι οποίες έχουν καλεσθεί να «επινοήσουν» ισάριθμες παραστάσεις που αν σχολιάζουν την σύγχρονη πολιτική και κοινωνική κατάσταση της χώρας μέσα από την κωμωδία. Η δουλειά της ...
Συνέχεια...
Κάτω στον Πειραιά στο λιμάνι
Πολλοί από εσάς, ακόμα και οι πιο σκληροπυρηνικοί θεατρόφιλοι, ίσως να μην έχετε ιδέα πως κάτω στον Πειραιά, στο λιμάνι βρίσκεται ένα από τα ομορφότερα θέατρα (και κτήρια, γενικότερα) της Αθήνας. Δηλαδή μπορεί να το έχει πάρει το μάτι σας απ’ έξω και να έχετε ακούσει πολλές φορές τη στάση ...
Συνέχεια...
Κλίμακα 5:1 (Scale 5:1)
Από τη συλλογική μνήμη στην ατομική ευθύνη Μπορεί να μην ακούσαμε σχεδόν τίποτα σχετικά με τα δρώμενα της Πάτρας κατά την θητεία της ως πολιτιστική πρωτεύουσα αλλά από τις εκ των υστέρων αναφορές υποψιαζόμαστε πως όλο και κάτι συνέβη. Ανάμεσα σε αυτά τα κρυμμένα μυστικά και το έργο της ομάδας ...
Συνέχεια...
Μαρίλλη Μαστραντώνη – CUT Project | De-fences, ένα οδοιπορικό
H Μαρίλλη Μαστραντώνη μέλος της βασικής καλλιτεχνικής ομάδας της ΕΝΤΡΟΠΙΑΣ είναι υπεύθυνη για την σύλληψη, δραματουργία και σκηνοθεσία του multimedia έργου - σ' αυτήν την πρώτη της μορφή μεταξύ web installation και performance - De-fences, το οποίο θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του CUT Project, για πρώτη φορά ζωντανά στο Αθηναϊκό ...
Συνέχεια...
“Ναπολεόντια” στο Θέατρο Προσκήνιο
Από την Εταιρεία Θεάτρου 7η Θύρα από τις 2 έως τις 20 Μαΐου στο θέατρο Προσκήνιο. Ένα ταξίδι στην ιστορία, στις απαρχές, στο παρόν και το μέλλον του ελληνικού κράτους.Ναύπλιο 1835.Με την ενηλικίωσή του ο νεαρός Όθων αναλαμβάνει την εξουσία του νέου Ελληνικού Βασιλείου.Οι Έλληνες υπήκοοί του, προκειμένου να τιμήσουν ...
Συνέχεια...
10 Εντολές | Δ’ περίοδος στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού
Το μεγαλόπνοο project των 10 Εντολών συνεχίζει η Πειραματική Σκηνή του Εθνικού θεάτρου. Από τις 11 Μαρτίου παρουσιάζονται στο Από Μηχανής Θέατρο 2 ακόμα σε σκηνοθεσία Βίκτωρα Αρδίττη και Λέας Μαλένη. Οι δύο εντολές που επεξεργάστηκαν δραματουργικά «Εγώ ειμί Κύριος ο Θεός σου, όστις εξήγαγόν σε εκ γης Αιγύπτου, εξ ...
Συνέχεια...
Πόσο αμαρτωλό είναι στ’αλήθεια το Corpus Christi;
2o Φεστιβάλ Νέων Θεατρίνων
10 χρόνια Action Aid σήμερα και αύριο με
Τρίπτυχο στο Θέατρο Ιλίσια – Βολανάκη
O Ορφανός του Ζάο
Το παρόν και το μέλλον του Θεάτρου Μπολσόι
‘Τρωάδες’ από το Εθνικό Θέατρο της Αλβανίας σήμερα
24 hour plays Athens
Ένας στους Δέκα στο Θέατρο Του Νέου Κόσμου
Νοσταλγία στις Χοροροές
Ακρόαση ηθοποιών στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης
Νοσφεράτου Διδόντικους
Το Διπλό Βιβλίο από την Ομάδα Pequod
Η ‘Μέθοδος Γκρόνχολμ’ για 2η χρονιά στο Θέατρο
O Benjamin Millepied παραιτήθηκε
O Caveman επέστρεψε στο Θέατρο Coronet
Λιοντάρια
Ελληνικό Φεστιβάλ | Φαίδρα
Ο Περικλής του Σαίξπηρ στο Εθνικό Θέατρο
Το Θεσσαλικό μου Θέατρο με την ¶ννα Βαγενά
‘Όταν ο Παπαδιαμάντης συνάντησε το Βιζυηνό’ για μία
Δέρμα στο Βυρσοδεψείο
‘Blanching’ – μία παράσταση με μουσική στο Nixon
Τα Λόγια της Κασσάνδρας | Φεστιβάλ Αθηνών
Επινοώντας την Παράσταση – οι τελευταίες 6 παραστάσεις
Κάτω στον Πειραιά στο λιμάνι
Κλίμακα 5:1 (Scale 5:1)
Μαρίλλη Μαστραντώνη – CUT Project | De-fences, ένα
“Ναπολεόντια” στο Θέατρο Προσκήνιο
10 Εντολές | Δ’ περίοδος στην Πειραματική Σκηνή