Γιατί επιλέξατε να ανεβάσετε το έργο BLASTED, που ασχολείται με την βία, στο τέλος μιας χειμερινής σεζόν, η οποία χαρακτηρίσθηκε από παραστάσεις παρόμοιας θεματολογίας;
¶ντζελα Μπρούσκου:
Το νούμερο ένα αυτή την στιγμή στην ανθρωπότητα είναι το θέμα της βίας. Είναι πολύ φυσικό όταν ο άνθρωπος ζει σε έναν τέτοιο κόσμο να θέλει να εξηγήσει αυτό το φαινόμενο του σύγχρονού πολιτισμού, γράφοντας έργα για την βία.
Παρθενόπη Μπουζούρη: Από την στιγμή που ζεις σε ένα τόσο βίαιο κόσμο, δεν διαλέγεις το έργο αλλά σε διαλέγει εκείνο. Όταν αισθάνεσαι απολύτως ανίκανος να πράξεις απέναντι στα γεγονότα, τότε θα μιλήσεις. Η τέχνη αφηγείται κι αν η αφήγηση μπορεί να κάνει κάτι, τότε ελπίζουμε ότι κάτι πράττουμε.

Είμαστε και εμείς μέρος αυτού του εφιάλτη θα μπορούσε να αναρωτηθεί κανείς, όπως στο τέλος των ειδήσεων μπροστά στην οθόνη της τηλεόρασής, ή είμαστε θεατές ενός έργου. Ένας εφιάλτης που τα media (η τέταρτη εξουσία) με την καθημερινή προβολή της βίας, έχουν μεταμορφώσει σε κάτι τόσο οικείο, από τον οποίο όμως προσπαθούμε να αποστασιοποιηθούμε. Πώς θα μπορούσαμε να επιβιώσουμε σε ένα τέτοιο κόσμο;
¶. Μ.:
Με οδηγίες μόνο, όπως έχουν και στα αεροπλάνα για τις περιπτώσεις ανάγκης. Ίσως από τον Θεό… ή από τον εαυτό μας μάλλον. Έχοντας συνηθίσει να βλέπουμε εικόνες βίας, γινόμαστε θεατές σε ένα θέαμα, το οποίο δυστυχώς πολλές φορές μας φέρνει και μια διέγερση. Ένα θέαμα, στο οποίο είμαστε πάντα από έξω εκτός κι αν συμβεί σε εμάς τους ίδιους.
Π. Μ.: Ο τρόπος που τα media και το σινεμά αναπαράγουν την βία, μετατρέποντας την σε ένα ελκυστικό κι αναλώσιμο προϊόν – θέαμα που δεν σε αγγίζει, δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα και την αληθινή έννοια της βίας. Ένας βετεράνος της απόβασης του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου έλεγε ότι σε μια έκρηξη δεν μυρίζεις ποτέ την μυρωδιά του πτώματος όταν ξεχύνονται από μέσα όλα τα υγρά και καίγεται κι ότι αν κάποιος μυρίσει αυτή την μυρωδιά, τότε θα γίνει ειρηνόφιλος για πάντα. Η τηλεόραση δεν έχει οσμή, βάζει μια μουσική, δείχνει μια εικόνα και κάνει την βία προϊόν, εξιδανικεύοντας την σε μια πράξη που ίσως και να θέλεις να την μιμηθείς, όπως τα παιδάκια που πέθαναν μιμούμενα τον απαγχονισμό του Σαντάμ . Η Σάρα Κέην, θέλοντας να κάνει κάτι για τον πόλεμο στην Γιουγκοσλαβία το 1995, γράφει και δείχνει την βία, απογυμνώνοντας και δείχνοντας την όπως πραγματικά είναι, απεχθέστατη. Είναι τελείως διαφορετικό να κάνεις τέχνη την βία γιατί θέλεις να την πουλήσεις κι άλλο γιατί θέλεις να την σταματήσεις. Νομίζω ότι το μήνυμα του έργου είναι ότι για αυτό που συνέβη τότε, τον συγκεκριμένο πόλεμο αλλά και για κάθε πόλεμο, έχουμε κι εμείς ευθύνη, όσο μακριά κι αν νομίζουμε ότι βρισκόμαστε. Η Σάρα Κέην ξεκινώντας από το πρωταρχικό στοιχείο της βίας στις ανθρώπινες σχέσεις, δείχνει ότι τελικά ο πόλεμος είναι μια μεγεθυσμένη συνέπεια της στάσης των ανθρώπων στις διαπροσωπικές τους σχέσεις, στο σπίτι, στον δρόμο, στο γήπεδο.

brouskouΘα μπορούσε το «υπερπολυτελές» ξενοδοχείο να συμβολίζει την ανενόχλητη καθημερινή ζωή μας με όλες τις ανέσεις που έχουμε στην διάθεση μας και που μας προστατεύει από την πραγματικότητα του πολέμου, μέχρι να μας βομβαρδίσουν;
¶. Μ.:
Το ξενοδοχείο είναι μια ουτοπία, είναι το ιδανικό, εκεί όπου αισθανόμαστε ασφαλείς, πλούσιοι, εκεί όπου μας υπηρετούν. Ένα ουδέτερο έδαφος αυταπάτης, μέχρι να σκάσει το βλήμα. Κανονικά θα έπρεπε όλη η γη να είναι ένα ξενοδοχείο, ένας παράδεισος.
Π. Μ.: Το ξενοδοχείο είναι σαν μια μήτρα επί πληρωμή, μέσα στις μητροπόλεις που είναι εχθρικές. Εκεί δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα γιατί σου τα έχουν όλα έτοιμα. Το επίθετο «υπερπολυτελές» σημαίνει ότι η αυταπάτη είναι ακόμη πιο ενισχυμένη, ανάλογα με το πόσα χρήματα μπορείς να διαθέσεις προκειμένου να αγοράσεις και ζήσεις το όνειρο.

Που θα μπορούσε να μας οδηγήσει η σύγχρονη τραγωδία του Blasted;
Π. Μ.:
Στην Ανθρωπιά.
Α. Μ.: Σε οδηγεί σε έναν πυρήνα της ύπαρξης, όπου πέρα από την κοινωνικότητα και το πολιτισμό, που επί της ουσίας υπάρχουν λόγω των κοινωνικών απαγορεύσεων, ανακαλύπτεις ότι ο άνθρωπος που πρέπει να επιβιώσει μέσα σε τόσο ακραίες συνθήκες, μπορεί…
Π. Μ.: … να κάνει τα πάντα για να καλυφθεί η ανάγκη του. Η σύνδεση που έκανα εγώ με την τραγωδία, πέρα από την κάθαρση, γιατί βλέπουμε δεκάδες τραγωδίες χωρίς κάθαρση, είναι ότι η Σάρα Κέην βάζοντας μια βόμβα σε ένα ξενοδοχείο και τοποθετώντας στο τέλος τα πρόσωπα γυμνά κάτω από τον ουρανό, μετατρέπει τον κλειστό, σε τέσσερις τοίχους, χώρο του αστικού θεάτρου, σε ανοιχτό θέατρο. Επιστρέφοντας πίσω στο αρχέτυπο, φέρνει την ελπίδα και την κάθαρση.
Α. Μ.: Και τα πρόσωπα, επιβιώνουν, με γνώση, αυτογνωσία, συνείδηση.
Π. Μ.: Από εδώ και πέρα συνεχίζω να ζω, γνωρίζοντας. Το έργο δεν δίνει λύση, δεν έχει happy end, τοποθετεί ερωτηματικά κι όποιος θέλει, αναρωτώντας και ρωτώντας βγάζει τα δικά του συμπεράσματα.
Α. Μ.: Η λύση είμαστε εμείς.

Τι έχετε αποκομίσει από το μέχρι τώρα ταξίδι των πρόβων;
Α. Μ.:
Έχω χαρεί πάρα πολύ από αυτό το έργο, γιατί μέσα από καταστάσεις τόσο οδυνηρές με ξαναφέρνει σε επαφή με την πραγματικότητα εκείνη που θέλουμε να απωθήσουμε, δίνοντας μου την ευκαιρία να ξαναδώ πόσο όμορφος μπορεί να είναι αυτός ο κόσμος. Γιατί είναι όμορφος. Είναι το πραγματικό μας ξενοδοχείο ή καλύτερα το σπίτι μας, γιατί τελικά δεν χρειαζόμαστε τα ξενοδοχεία.
Π. Μ.: Εμένα με έκανε να μπορέσω να δω τους ανθρώπους, στην αρχή τους συνεργάτες μου και μετά και τους άλλους πιο λεπτομερώς κι όχι μόνο σαν εικόνες. Τελικά τώρα πια, δεν μου χρειάζεται να καταναλώνω πολλά πράγματα, για να νιώσω ευτυχής. Μόνο που μου λείπει πολύ η Σάρα Κέην, θα ήθελα να ήταν εδώ.

Links
Πληροφορίες για το BLASTED από το Θέατρο Δωματίου στο Θέατρο του Νέου Κόσμου


Θέατρο Για Όλους
http://greek-theatre.blogspot.com

Διάβασε επίσης...
‘Η ωραιότερη ιστορία του κόσμου’ του Βασίλη Μαυρογεωργίου σε περιοδεία σε όλη την Ελλάδα
Τον Βασίλη Μαυρογεωργίου τον γνωρίζετε! Έμεινε κολλημένος στο νου μας από την υπερ-επιτυχημένη παράσταση «Η Κατσαρίδα» που συνεχίστηκε για χρόνια με τον ίδιο και τον Κώστα Γάκη πρωταγωνιστές και επαναλήφθηκε πέρυσι με νέο καστ. Το σουρεαλιστικό μυαλό του και οι ιδιαίτερες ιστορίες του δεν σας είναι άγνωστες λοιπόν. Προσθέστε στην ...
Συνέχεια...
Η Γυναίκα της Πάτρας
Το θέατρο προκαλεί πλήξη στη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων. Αυτό έχω διαπιστώσει μέσα στα χρόνια που ασχολούμαι μαζί του και δεν τους κακίζω, ομολογουμένως, αφού και η δική μου σχέση με αυτό το είδος τέχνης παραπαίει συχνά από τον μεγάλο έρωτα στο μεγάλο μίσος και εμπλουτίζεται από συναισθήματα άρνησης όταν ...
Συνέχεια...
Ένας Ρινόκερος στο Θησείον
Και αν μια μέρα όλοι γύρω σας μεταμορφώνονταν σε παχύδερμα; Αλλά, για στάσου... Μήπως αυτή η μικρή πόλη της Γαλλίας, της οποίας όλοι οι κάτοικοι μεταμορφώνονται σε ρινόκερους και ζουν την άμυαλη (κυριολεκτικά) ζωή των παχύδερμων, δεν έχει και τόση διαφορά από το περιβάλλον στο οποίο ζούμε; Μήπως ήδη ζούμε ως ...
Συνέχεια...
H ‘Ελένη’ του Βασιλη Παπαβασιλείου στο Θέατρο Βράχων
12 & 13 Ιουνίου 2009 Και ενώ στο Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου ο Γιάννης Ρίτσος έχει την τιμητική του, επί τη ευκαιρία της συμπλήρωσης 100 χρόνων από τη γέννησή του, ο Βασίλης Παπαβασιλείου παρουσιάζει ξανά τη δική του «Ελένη». 8 χρόνια μετά την πρώτη της σχεδίαση με τίτλο «Ο Κύριος ...
Συνέχεια...
A Western @ Bios
Τι το κάναμε εδώ μέσα; American bar; Ναι, και μάλιστα στην Άγρια Δύση. Μη μου πείτε πως δεν φαντασιωθήκατε ποτέ πως βρίσκεστε στο σαλούν που ξεφυτρώνει σε εκείνη την πόλη που φιγουράρει στην έρημη κοιλάδα της Άγριας Δύσης. Πώς εκεί που πίνετε αμέριμνοι το bourbon σας και παίζετε χαρτιά με ένα ...
Συνέχεια...
Θανάτω Θάνατον
Γίνεται ο θάνατος να σου δίνει ικανοποίηση δένοντας σου το στομάχι κόμπο ενώ ταυτόχρονα σου κολλάει και δυο φτερά στην πλάτη; Όταν αντιμετωπίζεται με τόση φαντασία και μαεστρία από έναν ταλαντούχο σκηνοθέτη όπως ο Νίκος Μαστοράκης, γίνεται και παραγίνεται.Το «Θανάτω Θάνατον» είναι μια συρραφή μονόπρακτων του πατέρα του εγχώριου παραλόγου, ...
Συνέχεια...
Νοσφεράτου Διδόντικους
Από το άσπρο - Μαύρο Θέατρο της Αθήνας *. Μια από τις ωραιότερες φετινές παραστάσεις στην Αθήνα μας αποδεικνύει πως ο αυτοσχεδιασμός στα χέρια των κατάλληλων ανθρώπων μπορεί να γεννήσει θαύματα!! Τα παιδιά της ομάδας «ex - animo» προχωρούν σταθερά και συνεχίζουν με την ίδια προσήλωση και πάθος μετά την ...
Συνέχεια...
‘Αμερικάνος στο κεφάλι’ o Γιώργος Αρμένης
Το δέκατο έργο του συγγράφει και σκηνοθετεί ο Γιώργος Αρμένης. Μια ακόμα κωμωδία- αφού όλα του τα έργα τα ονομάζει κωμωδίες- και με τα λόγια του διηγείται την ιστορία που τον ενέπνευσε να το γράψει. Μετά τη μεγάλη επιτυχία της την περσινή σεζόν, επαναλαμβάνεται και φέτος.«Πρέπει να ήμουν 4-5 χρονών, ...
Συνέχεια...
Χόρεψέ με ως το τέλος του κόσμου
Μερικές φορές και οι πιο ερασιτέχνες χορευτές μπορούν, χάνοντας βήματα, μπερδεύοντας τα πόδια τους, κουνάμενοι-σινάμενοι άγαρμπα και αδέξια ωλούθε, να παραδώσουν με τις ταπεινές τους ικανότητες ένα παλεϊκό βαλς που, παρά τις αντιρρήσεις κάθε ίνας καλού γούστου μέσα σου, να σου κάνει και όμως αυτό το κάτι... Μια μοναχική εγκλωβισμένη αγέρωχη λεσβία σαραντάρα ...
Συνέχεια...
Δέκα Εντολές: περίοδος Δ’
Ένα φιλόδοξο πείραμα λαμβάνει χώρα φέτος στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού. Δέκα σκηνοθέτες από διαφορετικές γενιές καλούνται να στήσουν μια παράσταση με θέμα συγκεκριμένο: μια εκ των Δέκα Εντολών ο καθένας. Όπως και με έμψυχο υλικό συγκεκριμένο: δέκα ηθοποιοί που επιλέχθηκαν από κοινού από τους σκηνοθέτες είναι η ομάδα μέσω ...
Συνέχεια...
¶λμα Μάλερ | Men On Fire στη Θεατρική Σκηνή Αθηναΐς «Ζωή Λάσκαρη»
Ένα έργο του Ρον Χαρτ για την περιβόητη ¶λμα Σίντλερ που υπήρξε σύζυγος του μεγάλου συνθέτη Γκούσταβ Μάλερ και γοήτευσε και ενέπνευσε μερικές από τις σημαντικότερες προσωπικότητες της Τέχνης του 20ου αιώνα.Στη Βιέννη οι ζωγράφοι Κλιμτ και Κοκόσκα, ο αρχιτέκτονας Γκρόπιους, και ο βραβευμένος με Όσκαρ συγγραφέας Φραντς Βέρφελ, υποκύπτουν ...
Συνέχεια...
Βερολίνο και Θέατρο
Πριν από λίγες ημέρες επιστρέφοντας από το Βερολίνο και χαζεύοντας τα προγράμματα των δημοφιλέστερων θεατρικών ομάδων της συγκεκριμένης πόλης για τον μήνα Ιανουάριο, συνέκρινα την βερολινέζικη θεατρική κίνηση με την αντίστοιχη ελληνική. Σύγκριση ανόμοιων μεγεθών, βέβαια, αν λάβουμε υπ' όψιν μας τον αριθμό του πληθυσμού της κάθε πόλης. Όσον αφορά ...
Συνέχεια...
Rainbow στο Εθνικό Θέατρο για 20 μόνο παραστάσεις
Μουσική παράσταση για τον Αρθούρο Ρεμπώ7 Μαΐου -1 ΙουνίουΑρθούρος Ρεμπώ (1854-1891): το παιδί-θαύμα, ο σύντροφος του Βερλαίν, «Μια εποχή στην κόλαση», ο οραματιστής, ο μυστικός, ο έμπορος όπλων, ο σουρεαλιστής, ο αυτοεξόριστος, ο δουλέμπορος, ο χριστιανός, «ο άνθρωπος με τα φτερωτά πέλματα», ο ερωτομανής, «Εκλάμψεις», ο αιώνιος ταξιδιώτης...Ένας χώρος που ...
Συνέχεια...
Τάκης Τζαμαργιάς – Betty Shamieh | Black Eyed
Ο Τάκης Τζαμαργιάς, σκηνοθέτης και καθηγητής στο Παιδαγωγικό Τμήμα του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου, ύστερα από το νεοελληνικό έργο American Dreamin, στρέφεται στη μελέτη της γυναικείας ψυχολογίας. Σκηνοθετεί την ¶ννα Κουτσαφτίκη, την Καλλιρόη Μυριαγκού, την Ευδοκία Στατήρη και τη Στέβη Φόρτωμα ως τέσσερις γυναίκες αραβικής καταγωγής που έζησαν σε διαφορετικές εποχές και, ...
Συνέχεια...
‘Το Σ’αγαπώ Δεν Είναι Ντεμοντέ’ – Κερδίστε 20 Διπλές προσκλήσεις!
Η καινούργια παραγωγή της Μιμής Ντενίση στηρίζεται σε ένα έργο του Νοέλ Κάουαρντ, το "Still LIfe". Μέρος μιας θεματικής ενότητας με έργα που παίζονταν διαδοχικά σε τρεις βραδιές με γενικό τίτλο "Απόψε στις 8.30". Το συγκεκριμένο ξεχώρισε και παίχτηκε αυτόνομα δεκάδες φορές σε ολόκληρο τον κόσμο, έγινε κινηματογραφική ταινία με ...
Συνέχεια...
‘Οι Πουριτανοί’ του Vincenzo Bellini στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Οι Πουριτανοί-σοβαρό μελόδραμα σε τρία μέρη- είναι η τελευταία όπερα του Βιντσέντσο Μπελλίνι. Το ποιητικό κείμενο του Κάρλο Πέπολι βασίζεται στο θεατρικό "Στρογγυλοκέφαλοι και ιππότες" (1833) των Ζακ-Αρσέν-Πολυκάρπ-Φρανσουά Ανσελό και Ζοζέφ Ξαβιέ Μπονιφάς, του επονομαζόμενου Σαιντίν. Η όπερα διαδραματίζεται στο Πλίμουθ τον 17ο αιώνα κατά τη διάρκεια του Αγγλικού Εμφυλίου. ...
Συνέχεια...
Cirque Eloize | Rain 4-21 Δεκεμβρίου
Μια βροχή φαντασίας και παιδικών αναμνήσεων που κυλάει μέσα από εντυπωσιακά ακροβατικά, από εκείνα στα οποία μας έχει συνηθίσει το Cirque Eloize, αυτό το ονειρικό τσίρκο. Στην έκτη παραγωγή του (και τρίτη που παρουσιάζεται στη χώρα μας μετά το Excentricus το 2002 και το Nomade το 2003) μας ταξιδεύει στην ...
Συνέχεια...
Γιατί ναι ναι . ! ? . . .
Μια παράσταση των αποφοίτων της Δραματικής Σχολής «δήλος», βασισμένη στα έργα «Ματωμένος Γάμος» & «Περλιμπλίν και Μπελίσα» του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα. Δέκα νέοι ηθοποιοί στην παρθενική τους επαφή με το κοινό, διεκδικούν το ερώτημα και την επιλογή όπως αναδύεται από δυο διάσημα έργα που ταξιδεύουν στο 2008 σε ενιαία παράσταση ...
Συνέχεια...
Μήδεια του Μποστ από τον Σταμάτη Φασουλή
Η «Μήδεια» του Μποστ είναι πραγματικά ένα από τα πιο αστεία και σπαρταριστά έργα του νεοελληνικού θεάτρου. Με ιδιότυπο χιούμορ και κυρίως ιδιαίτερη γλώσσα έχει όλα τα φόντα να γίνει μια καλή παράσταση. Τη φετινή εκδοχή της σκηνοθετεί ο Σταμάτης Φασουλής και περιοδεύει σε ολόκληρη την Ελλάδα. Η τραγική ηρωίδα ...
Συνέχεια...
Το ελιξίριο του έρωτα στην Εθνική Λυρική Σκηνή
Με την διάσημη ρομαντική, κωμική όπερα του Γκαετάνο Ντονιτσέττι, το Ελιξίριο του Έρωτα, ξεκινά η νέα καλλιτεχνική περίοδος.   Μια από τις πιο γοητευτικές και μελωδικές όπερες μα και μια από τις πιο αγαπημένες του κοινού της όπερας παγκοσμίως. Ο Ντονιτσέττι έγραψε υπέροχες μελωδίες, όπως το διάσημο «Una furtiva lagrima», δίνοντας ...
Συνέχεια...
9ο Φεστιβάλ Χορού Σωματείου Ελλήνων Χορογράφων
Για 9η χρονιά δεκάδες νέοι αλλά και καταξιωμένοι Έλληνες χορογράφοι της Ελλάδας και του εξωτερικού δίνουν ραντεβού με τους λάτρεις του χορού σε τρία θέατρα της Αθήνας και μας συστήνουν το έργο τους από τις 8 Μαϊου έως τις 28 Ιουνίου. Για περισσότερο από ένα μήνα η Αθήνα γεμίζει χορό ...
Συνέχεια...
Το Τάβλι
Ρίξε μια ζαριά καλή, και για μένα βρε ζωή! Εκεί στο Θησείο, στο τέρμα της Σαρρή, πίσω από μια καγκελόπορτα περνάς μέσα από το στενό διαδρομάκι πίσω στο χρόνο, στις αρχές τις δεκαετίας του ‘70. Σε μια παραδοσιακή αυλή, από αυτές τις εσωτερικές που ενώναν τα παλιά νοικοκυριά, με τις ξεκλείδωτες πόρτες, ...
Συνέχεια...
‘Όρλάντο’ της Βιρτζίνια Γουλφ στον «Κινητήρα Στούντιο»  – Κερδίστε προσκλήσεις
Η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία «Διάδραση», βασική δραστηριότητα της οποίας τα τελευταία τέσσερα χρόνια αποτελεί η διοργάνωση του προγράμματος «Άγονη Γραμμή Γόνιμη», παρουσιάζει το κλασσικό έργο της Βιρτζίνια Γουλφ «Ορλάντο» στον «Κινητήρα Στούντιο» Artistic Residency Centre, σε σκηνοθεσία Μίρκας Γεμεντζάκη.Στο επίμετρο της μετάφρασης της θεατρικής διασκευής του Μπομπ Ουίλσον πάνω ...
Συνέχεια...
‘Η Εταιρεία Συγχωρεί μια Στιγμή Παραφροσύνης’ – Κερδίστε προσκλήσεις
«Είμαι από πολύ ψηλή γενιά για να γίνω κτήμα, για να γίνω δεύτερης σειράς στη εξουσία άλλων,ή χρήσιμος υπηρέτης και όργανο σε όποιο κράτος ισχυρό πάνω σ' αυτή τη γη.»Shakespeare«Κing John»Το έργοΈνας εργάτης εργοστασίου, μετά από πολλά χρόνια αφοσίωσης και υποδειγματικής εργασίας, παθαίνει κρίση αμόκ εξαιτίας ενός εργασιακού ατυχήματος συναδέλφου. ...
Συνέχεια...
ID no 121 στο Θέατρο Αλκμήνη
Η Αγγελική Παπαδάτου συνεχίζει την έρευνα που ξεκίνησε μέσα από το έργο της Fotosoma, με το οποίο επεδίωξε να παραδώσει μια οπτική και αισθαντική αντίληψη του σώματος. Τώρα, μέσα από ένα ντουέτο και δύο σόλο, η χορογράφος ανιχνεύει τον τρόπο με τον οποίο εκδηλώνεται και κυριαρχεί η κατασκευασμένη ταυτότητα μας ...
Συνέχεια...
Λα Πουπέ η Άννα Κοκκίνου έως τον Ιανουάριου του 2009
Μια μικρή γεύση μας έδωσε για λίγες παραστάσεις πέρυσι η Άννα Κοκκίνου και δέχεται ξανά τις παραγγελίες μας από τις 4 Οκτωβρίου. Το μονόπρακτο θεατρικό έργο Λα Πουπέ του συγγραφέα Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη ανεβαίνει ξανά στο Θέατρο ΣΦΕΝΔΟΝΗ, με μικρές... επιδιορθώσεις και νέα ευρηματικά φινιρίσματα. Από την Κυριακή 9 Νοεμβρίου καθιερώνεται ...
Συνέχεια...
Ο Βασιλικός ανθίζει στο Εθνικό
Και μας ταξιδεύει στα Επτάνησα, σε έρωτες παλιούς και οικογενειακά δράματα, μέσα από ένα από τα πιο εμβληματικά κείμενα της νεοελληνικής δραματουργίας. Με το κείμενο του Αντώνιου Μάτεση (από τη Ζάκυνθο) και τη σκηνοθετική ματιά του Σπύρου Ευαγγελάτου (από την Κεφαλονιά) το Εθνικό βάλθηκε φέτος να μας ταξιδέψει στο παρελθόν και ...
Συνέχεια...
Μια Τεράστια Έκρηξη
Ποιος ήταν ο ήρωας των παιδικών σας χρόνων και ποιο είναι αυτό το μεγάλο μπαμ της ενήλικης ζωής; Ο Βασίλης Μαυρογεωργίου έθεσε τα ερωτήματα πέρυσι και τα επαναλαμβάνει, για λίγες παραστάσεις, και φέτος.  Ο Γιώργος (Γιώργος Πυρπασόπουλος) είναι η κυριολεκτική ενσάρκωση του ανθρώπου της διπλανής πόρτας. Είναι ο «εγώ», ο «εσύ» ...
Συνέχεια...
Akram Khan Company “DESH” @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Μία καθαρά αυτοβιογραφική και βιωματική παρουσίαση του πώς αντιλαμβάνεται  τη δική του πραγματικότητα ο ίδιος ο καλλιτέχνης , μέσα σε ένα κόσμο γεμάτο αντιφάσεις. Ο Akram Khan, μετανάστης δεύτερης γενιάς ο ίδιος στο Λονδίνο από το Μπαγκλαντές, περιγράφει και διηγείται χορεύοντας, στην «Πατρίδα» του - Desh στη βεγγαλική γλώσσα - τη ...
Συνέχεια...
Athens Tango Day (για τον Λατίνο που κρύβετε μέσα σας)
Το Athens Tango Day μας δίνει ραντεβού για τρίτη χρονιά στην Τεχνόπολη και επανέρχεται το Σάββατο 21 Ιανουαρίου για να μας λικνίσει στους ρυθμούς του. Αν ο Λατίνος που κρύβετε μέσα σας ξυπνά σιγά σιγά κατηφορίστε/ ανηφορίστε προς το Γκάζι για να απολαύσετε τις εκρηκτικές tango μελωδίες από τις πέντε ορχήστρες ...
Συνέχεια...
‘Η ωραιότερη ιστορία του κόσμου’ του Βασίλη Μαυρογεωργίου
Η Γυναίκα της Πάτρας
Ένας Ρινόκερος στο Θησείον
H ‘Ελένη’ του Βασιλη Παπαβασιλείου στο Θέατρο Βράχων
A Western @ Bios
Θανάτω Θάνατον
Νοσφεράτου Διδόντικους
‘Αμερικάνος στο κεφάλι’ o Γιώργος Αρμένης
Χόρεψέ με ως το τέλος του κόσμου
Δέκα Εντολές: περίοδος Δ’
¶λμα Μάλερ | Men On Fire στη Θεατρική
Βερολίνο και Θέατρο
Rainbow στο Εθνικό Θέατρο για 20 μόνο παραστάσεις
Τάκης Τζαμαργιάς – Betty Shamieh | Black Eyed
‘Το Σ’αγαπώ Δεν Είναι Ντεμοντέ’ – Κερδίστε 20
‘Οι Πουριτανοί’ του Vincenzo Bellini στο Μέγαρο Μουσικής
Cirque Eloize | Rain 4-21 Δεκεμβρίου
Γιατί ναι ναι . ! ? . .
Μήδεια του Μποστ από τον Σταμάτη Φασουλή
Το ελιξίριο του έρωτα στην Εθνική Λυρική Σκηνή
9ο Φεστιβάλ Χορού Σωματείου Ελλήνων Χορογράφων
Το Τάβλι
‘Όρλάντο’ της Βιρτζίνια Γουλφ στον «Κινητήρα Στούντιο»
‘Η Εταιρεία Συγχωρεί μια Στιγμή Παραφροσύνης’ – Κερδίστε
ID no 121 στο Θέατρο Αλκμήνη
Λα Πουπέ η Άννα Κοκκίνου έως τον Ιανουάριου
Ο Βασιλικός ανθίζει στο Εθνικό
Μια Τεράστια Έκρηξη
Akram Khan Company “DESH” @ Στέγη Γραμμάτων και
Athens Tango Day (για τον Λατίνο που κρύβετε